Aurinkoa ottanut nainen yllättyi uimavalvojan kehotuksesta!

Anonyymi-ap

Kuopiossa Väinölänniemen uimarannalla "Yläosattomissa aurinkoa ottanut nainen yllättyi uimavalvojan kehotuksesta".
Muutama päivä sitten oli uutinen kun näytelmän ohjaajan mielestä körttiläiset sekaantuivat liian vähissä vaatteissa esiintyneen näyttelijän työhön.
Nyt uimavalvoja on sekaantunut yläosattomana aurinkoa ottaneen naisen käytökseen.
Muutimme aikoinaan Kuopioon sinne perustetun yliopiston myötä 70 luvun alussa. En sinänsä törmännyt 20 vuodessa yhteenkään körttiläiseen, joten en osaa siihen asiaan ottaa kantaa. Väinölänniemellä olimme kuitenkin monena kesänä ja vamoni otti aurinkoa lähes aina yläosattomissa. Tuosta on nyt siis yli 50 vuotta, aina ajattelee että ihmiskunta menee eteenpäin kaikella tapaa, ja en ole tullut ajatelleeksi että vieläkin naisen rinnat ovat ongelma. Olen ollut ympäri maailman uimarannoilla, lähes kaikkialla on ollut naisia "yläosattomissa". Omituinen sana muuten, mites jos olisi vain housuissa, joihin ei edes kuulu yläosaa.
Ja sitä en ymmärrä että rinnat on jotakin pahaa, nehän ovat ihmisen kehon osa, joillakin hyvinkin kauniit (kuten silloin oli minun vaimolla, luulin, kuitenkin toisella vaimollani oli vieläkin kauniimmat), mutta se että ne häiritsevät jotakin tuntematonta, varsinkin Suomessa jossa ainakin meillä on käyty aina esim. Saunassa ilman vaatteita, kaikki yhdessä. Olen sitä mieltä että sellaiselle joka valittaa rintojen näkemisestä on sanottava, että miksi tuijotat niitä, se ei ole sivistynyttä.
Kuitenkin rannalla on usein miehiä jollla on yhtä suuret rinnat (varsinkin nykyisin) kuin monella naisella, valitetaanko niistäkin, en ole kuullut. Ihmisen kehon näkymisen kieltäminen on sairasta, jokaisen on voitava itse päättää mitä näyttää. Alapään peittäminen on asia erikseen,.
Rinnatkin ovat yleensä uimarannalla näkyvillä vain aurinkoa otettaessa.
Kehittykää ihmiset ja olkaa luonnonmukaisia, ihmisiä arvostavia,
Hävettää Kuopion säännöt, onneksi olen sieltä kaukana.

7

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläkeläisille on olemassa juttukerhoja. Mene sinne juttelemaan jos on yksinäistä .

      • Anonyymi

        Onko Suomessa nakurantoja? Menkää sinne.


      • Anonyymi

        Ilmoita tyypistä🤥 aina ylläpidolle.


    • Anonyymi

      Ihan yleisesti: ottaako ihmiset vielä ottamalla aurinkoa? Haluavat nopeutetulla vauhdilla rusinaksi? Apua.

      • Anonyymi

        Näköjään pitäisi olla myös yläikäraja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe