"TruthStill" huolissaan Trumpin kannattajista

Anonyymi-ap

No enpä ole huomannut, että täällä jotenkin valtavasti hehkutettaisiin Trumppia. Ja toisekseen niin joku voi ihan piruuttaan sitten kehua äijää kun tietää, että ainakin vasemmistolaiset hermostuu, vaikka ei välittäisi koko Trumpista yhtään.

Minulle on aivan sama kumpi siellä jenkeissä on pressana, se ei takuuvarmasti vaikuta elämääni.

Jotkut tuntuvat uskovan, että jos Trumpista tulee pressa niin suurin piirtein tulee maailmanloppu. No Trump on kerran ollut jo pressana, eikä sen kummempaa tapahtunut. Mutta kun valtamediat riittävästi demonisoi, niin tyhmempi sakki uskoo.

Mika Aaltola kertoo, että Donald Trumpiin ei enää suhtauduta täysin tuomitsevasti.

"– Päinvastoin, jotkut näkevät hänessä tervetulleen muutoksen moottorin. Hänen arvaamattomuuteensa on totuttu. Sen koetaan olevan enemmän taktista kuin strategista, Aaltola kirjoittaa."

56

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä ainakin suhtaudun Trumppiin kielteisesti siksi, että hän on sivistymätön moukka.

Minusta on ihmeellistä lähinnä se, että kommentoit tekemisiäni - varsinkin, kun Trumpista puhuminen ei sinua kerran kiinnosta.

Se on täysin varmaa, että Trumppia muutama kehuu vain ärsyttääkseen muita. Minä tosin en oikein ymmärrä sitäkään. Miksi muita pitäisi tahallaan ärsyttää? Saako joku siitä tyydytystä?

• Anonyymi

Sinähän kommnetoit jopa elokuva-aloituksia, kun pitää ihmetellä kaikkea täällä, eikä voi ohittaa sellaista, mikä ei itseä kiinnosta..

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän kommnetoit jopa elokuva-aloituksia, kun pitää ihmetellä kaikkea täällä, eikä voi ohittaa sellaista, mikä ei itseä kiinnosta..

Miksi ihmeessä sinä kommentoit minun tekstejäni, kun niissä kaikissa kerran on niin hirveästi vikaa? Sinun älykkäämpänä kai pitäisi sitten osata toimia toisin.

Mikä sinua oikein vaivaa?

Ai niin: tämä oli taas tässä.

• Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä kommentoit minun tekstejäni, kun niissä kaikissa kerran on niin hirveästi vikaa? Sinun älykkäämpänä kai pitäisi sitten osata toimia toisin.

Mikä sinua oikein vaivaa?

Ai niin: tämä oli taas tässä.

Miksi itse kommentoit toisten tekstejä, jos se sinuun kohdistuen niin pahalta tuntuu.

Kummallinen logiikka...

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi itse kommentoit toisten tekstejä, jos se sinuun kohdistuen niin pahalta tuntuu.

Kummallinen logiikka...

Voi hyvät ihmiset.

Minusta sinun roikkumisesi teksteissäni on jo jotenkin sairasta. Sehän on mahdollista vain siksi, että olen rekattu kirjoittaja. Jos olisi anonyymi, huutelisin vain asioita eri ketjuihin ja se siitä. Muutaman vastauksen ehkä johonkin heittäisin, mutta kun en pitkistä ketjuista näkisi minulle suunnattuja vastauksia - tuskin niitä viitsisin etsiä - keskustelu loppuisi lyhyeen.

Kaltaisesi ihmiset ottavat maaliksi rekatut nimimerkit. Se on täällä huomattu asia. Sinäkin käytät kaikki mahdolliset keinot ja ajan vain häiriköimällä. Koko ajan haluat puhua minusta. Asioista et puhu. Et puhu, koska sinulla ei ole sanottavaa. Haluat vain repiä ja rikkoa.

Tämä oli nyt tässä. Sanotpa mitä tahansa nasevaa, minulta ei enää kommentteja heru. Tämä oli ehdottoman viimeinen vastaus kaikkiin teksteihin, joissa tavoite on vain puhua minusta.

• Anonyymi

Voi hyvät ihmiset.

Minusta sinun roikkumisesi teksteissäni on jo jotenkin sairasta. Sehän on mahdollista vain siksi, että olen rekattu kirjoittaja. Jos olisi anonyymi, huutelisin vain asioita eri ketjuihin ja se siitä. Muutaman vastauksen ehkä johonkin heittäisin, mutta kun en pitkistä ketjuista näkisi minulle suunnattuja vastauksia - tuskin niitä viitsisin etsiä - keskustelu loppuisi lyhyeen.

Kaltaisesi ihmiset ottavat maaliksi rekatut nimimerkit. Se on täällä huomattu asia. Sinäkin käytät kaikki mahdolliset keinot ja ajan vain häiriköimällä. Koko ajan haluat puhua minusta. Asioista et puhu. Et puhu, koska sinulla ei ole sanottavaa. Haluat vain repiä ja rikkoa.

Tämä oli nyt tässä. Sanotpa mitä tahansa nasevaa, minulta ei enää kommentteja heru. Tämä oli ehdottoman viimeinen vastaus kaikkiin teksteihin, joissa tavoite on vain puhua minusta.

Miksi ihmettelet toisten aloituksia...teethän sinäkin niitä

• Anonyymi

Sinä olet palstan pahin riidanhaastaja.

• Anonyymi

Kumpaa siis äänestät?

• Anonyymi

Vaikea on sinunkin moukkamaisista mölinöistä edes pienen pientä pisaraa sivistystä löytää, tuskin olet harhaisten juttujesi perusteella edes suorittanut peruskoulua loppuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikea on sinunkin moukkamaisista mölinöistä edes pienen pientä pisaraa sivistystä löytää, tuskin olet harhaisten juttujesi perusteella edes suorittanut peruskoulua loppuun.

Osanottoni ongelmiesi johdosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet palstan pahin riidanhaastaja.

Entä sinä?

• Anonyymi

Suurin osa kansasta on manipuloitavissa, ja sen myös tietävät mediatalot.
      Vallasta enemmän kyse "uutisoinneissa" kuin rahasta.

• Trump nyt vain herättää tunteita. Ja kiistatta Suomen etu ei ole Trump presidenttinä.

• Anonyymi

Trump nyt vain herättää tunteita. Ja kiistatta Suomen etu ei ole Trump presidenttinä.

Et sinä voi sitä tietää.

• Anonyymi

Trump nyt vain herättää tunteita. Ja kiistatta Suomen etu ei ole Trump presidenttinä.

Ihan sama Suomen kannalta, että kuka USAssa presidenttinä.
        Vai osaatko perustella väitteesi? Pitäisikö USAn mielestäsi turvata Eurooppa, vai mistä on kysymys?

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama Suomen kannalta, että kuka USAssa presidenttinä.
        Vai osaatko perustella väitteesi? Pitäisikö USAn mielestäsi turvata Eurooppa, vai mistä on kysymys?

En tiedä, pitäisikö, mutta totuus kuitenkin on se, että myös USA tarvitsee liittolaisia. Sen liittolaisia ovat demokraattiset länsimaat.

Suomen etu on se, että USA:n presidentti on tasapainoinen ja ennakoitava ihminen.

Ajatteletko muuten sinä ensisijaisesti Suomen etua?

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä voi sitä tietää.

Kyllä voi, jos Trump toimii lupaustensa mukaisesti.

• Anonyymi

Kyllä voi, jos Trump toimii lupaustensa mukaisesti.

Se on pelkkää peliä siltä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on pelkkää peliä siltä.

En oikein usko. Ongelma Trumpin kohdalla on se, että hän ei oikeastaan ymmärrä asioita joista presidenttinä päättää. Hän kuvittelee ymmärtävänsä ja se on vaarallinen juttu.

• Anonyymi

En tiedä, pitäisikö, mutta totuus kuitenkin on se, että myös USA tarvitsee liittolaisia. Sen liittolaisia ovat demokraattiset länsimaat.

Suomen etu on se, että USA:n presidentti on tasapainoinen ja ennakoitava ihminen.

Ajatteletko muuten sinä ensisijaisesti Suomen etua?

Suomi on mulle tärkeä, isoisäni kaatui talvisodassa.
        Nykyään niin usein tulee mieleeni se, että kaatuiko turhaan tämän maan puolesta. Olisihan se ollut mukavaa nähdä, ehkä seuraavassa elämässä...

En ymmärrä näitä vasemmistolaisia, jotka haluavat tuhota suomalaisuuden ja tuskin ymmärtävät sitä itsekään että maahanmuutto islamilaisista maista tekee tästä maasta vähitellen muslimimaan. Miksi, kun arvotkaan eivät kohtaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Suomi on mulle tärkeä, isoisäni kaatui talvisodassa.
        Nykyään niin usein tulee mieleeni se, että kaatuiko turhaan tämän maan puolesta. Olisihan se ollut mukavaa nähdä, ehkä seuraavassa elämässä...

En ymmärrä näitä vasemmistolaisia, jotka haluavat tuhota suomalaisuuden ja tuskin ymmärtävät sitä itsekään että maahanmuutto islamilaisista maista tekee tästä maasta vähitellen muslimimaan. Miksi, kun arvotkaan eivät kohtaa...

Totuus on se, että tämä maa joka tapauksessa tarvitsee maahanmuuttoa. Minäkin olen sitä mieltä, että ääri-islamilaisia tänne ei tarvita. Ongelma on vain se, että jos täällä suhtaudutaan maahanmuuttoon nihkeästi, niitä hyviäkään maahanmuuttajia ei tule.

Mehän emme tarvitsisi maahanmuuttoa, jos suomalaiset hankkisivat lapsia riittävästi. Se on se pohjimmainen totuus.

Toinen osa totuudesta on se, että joka tapauksessa maailma muuttuu ja pienenee. Ihmiset tulevat liikkumaan paljon nykyistä enemmän maasta toiseen.

• Anonyymi

En oikein usko. Ongelma Trumpin kohdalla on se, että hän ei oikeastaan ymmärrä asioita joista presidenttinä päättää. Hän kuvittelee ymmärtävänsä ja se on vaarallinen juttu.

TSH sinulla ja Trumpilla on sitten hieman sama ongelma, sinäkin kuvittelet ymmärtäväsi mutta se on ihan yhdentekevä juttu.

• Anonyymi

Totuus on se, että tämä maa joka tapauksessa tarvitsee maahanmuuttoa. Minäkin olen sitä mieltä, että ääri-islamilaisia tänne ei tarvita. Ongelma on vain se, että jos täällä suhtaudutaan maahanmuuttoon nihkeästi, niitä hyviäkään maahanmuuttajia ei tule.

Mehän emme tarvitsisi maahanmuuttoa, jos suomalaiset hankkisivat lapsia riittävästi. Se on se pohjimmainen totuus.

Toinen osa totuudesta on se, että joka tapauksessa maailma muuttuu ja pienenee. Ihmiset tulevat liikkumaan paljon nykyistä enemmän maasta toiseen.

Tarvitsee maahanmuuttoa siksi, että kulutus lisääntyy ja maapallo tuhoutuu?
        Syntyvyyden kasvu tai maahanmuutto kehitysmaista on ristiriidassa esimerkiksi ilmastonmuutoksen torjumisen kanssa. Eläkejärjestelmä on toki pyramidihuijaus ja sille tarvitaan maksajia, mutta silloin kannattaa ottaa ainoastaan maahanmuuttajia jotka saavat täältä vakituisen työpaikan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TSH sinulla ja Trumpilla on sitten hieman sama ongelma, sinäkin kuvittelet ymmärtäväsi mutta se on ihan yhdentekevä juttu.

Hyvin sanottu.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsee maahanmuuttoa siksi, että kulutus lisääntyy ja maapallo tuhoutuu?
        Syntyvyyden kasvu tai maahanmuutto kehitysmaista on ristiriidassa esimerkiksi ilmastonmuutoksen torjumisen kanssa. Eläkejärjestelmä on toki pyramidihuijaus ja sille tarvitaan maksajia, mutta silloin kannattaa ottaa ainoastaan maahanmuuttajia jotka saavat täältä vakituisen työpaikan.

Suomalainen yhteiskunta tarvitsee työntekijöitä siinä missä jokainen muukin yhteiskunta. Muuten järjestelmä ei pysy pystyssä.

Vaikka Suomi valtiona katoaisi kokonaan ja ihmisiä täällä ei enää olisi, Maapallon asiat eivät olisi sen paremmin. Suuret ihmismassat ja tiheän asutuksen keskukset ovat aivan muualla.

Jos syntyvyys kehittyvissä maissa laskee, se on tietenkin hyvä asia. Toisaalta nopea syntyvyyden lasku - kuten Suomessa - aiheuttaa aina yhteiskunnallisia ongelmiakin. Katsos kun jonkun kuitenkin on käytännössä elätettävä ne suuremmat vanhemmat ikäluokat.

Moderni yhteiskunta on yleisesti ottaen monimutkaisempi kokonaisuus kuin luulisi. Sitä ei ihan jokainen ymmärrä.

Puheet eläkejärjestelmän huijauksista ovat joutavaa lepertelyä.

• Anonyymi

Suomalainen yhteiskunta tarvitsee työntekijöitä siinä missä jokainen muukin yhteiskunta. Muuten järjestelmä ei pysy pystyssä.

Vaikka Suomi valtiona katoaisi kokonaan ja ihmisiä täällä ei enää olisi, Maapallon asiat eivät olisi sen paremmin. Suuret ihmismassat ja tiheän asutuksen keskukset ovat aivan muualla.

Jos syntyvyys kehittyvissä maissa laskee, se on tietenkin hyvä asia. Toisaalta nopea syntyvyyden lasku - kuten Suomessa - aiheuttaa aina yhteiskunnallisia ongelmiakin. Katsos kun jonkun kuitenkin on käytännössä elätettävä ne suuremmat vanhemmat ikäluokat.

Moderni yhteiskunta on yleisesti ottaen monimutkaisempi kokonaisuus kuin luulisi. Sitä ei ihan jokainen ymmärrä.

Puheet eläkejärjestelmän huijauksista ovat joutavaa lepertelyä.

Kuinka monta erilaista profiilia sinullla on? Moktar.Gubta nyt ainakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta erilaista profiilia sinullla on? Moktar.Gubta nyt ainakin.

Meneekö sinulla oikeasti mielestäsi hyvin? Jos minä en kirjoittelisi täällä, olisivatko tekstisi jotain muuta?

Mikä sinua vaivaa?

• Anonyymi

Tulijat eivät paljoa kysele eivätkä nihkeyttä huomaa. Myönnä pois että suurin osa tulleista ei ole ollut Suomelle hyödyllistä työtätekevää porukkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulijat eivät paljoa kysele eivätkä nihkeyttä huomaa. Myönnä pois että suurin osa tulleista ei ole ollut Suomelle hyödyllistä työtätekevää porukkaa.

Osa on vähemmän hyödyllisiä. Kovasti pitäisi miettiä maahanmuuttopolitiikkaa Suomessa. En minäkään halua maahan lisää ääri-islamilaisia.

Kotouttamisen pitäisi olla rajua ja osallistumisen pakollista.

• Anonyymi

Tsh on vain tylsistynyt keski-iän ylittänyt joutavuus. Ei kannata noteerata.

• Anonyymi

"Truth" on vähän outo tyyppi.

• Jännä tuo tarve puhua minusta.

Kuten olen sanonut, minä keskityn asiaan. Tämä oli siis osaltani tässä.

• Anonyymi

Jännä tuo tarve puhua minusta.

Kuten olen sanonut, minä keskityn asiaan. Tämä oli siis osaltani tässä.

Keskityt kummiin asioihin.

• Anonyymi

Trumpin kannatus viellä putoaa reippaasti.
      Jenkit herää todellisuuteen.Haluavatko he
      suurrikollisen vain itsestään välittävän vanhan
      äijän hoitaan maan asioita?

• Anonyymi

On vanha mutta ei dementoitunut.

• Anonyymi

Ei putoa Trump ajaa tärkeitä asioita ja on taitava puhuja, lisäksi hän tulee politiikan ulkopuolelta eikä pelaa heidän pelejä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vanha mutta ei dementoitunut.

Kyllä Trumpin viimeaikaiset jutut alkavat jo viitata mielensä löystymiseen. Vai miten muuten on selitettävissä se että vaalikampanjassaan sen sijaan että vastasi kannattajiensa kysymyksiin, kuten oli luvannut, keskittyi melkein tunnin ajan lähinnä "tanssimaan" puhujalavalla. Tai kun ei Foxin haastattelussa muistanut Bidenin olevan presidentti, vaan puhui jatkuvasti Obamasta.

• Anonyymi

Trumppi on Σ ⚾⚾

• Anonyymi

Σ ⚾⚾....Sigma tupla-baseball ,,,,,mitähän tarkoittaa??????????

• Anonyymi

Truth-trolli = Moktar.Gubta

• Anonyymi

Asuuko TruthStillHurts Yhdysvalloissa vai miksi näkee vaivaa jauhaa Donalt Trumpista koska suomalaisia ei tämä äänestysasia millään muotoa kosketa. Ei ole ainankaan ilmoitettu mitään osalistumisen pakosta Yhdysvaltojen vaaleihin ellei harhoja ole.

• Anonyymi

Olisihan se hauka seurata vihervassareiden huuto jos Trumppi voittaisi. Voi sitä ulinan määrää ja parkua kun Trumppi astelisi takaisin valkoiseen taloon. Saisi EU:n vihervassarit tuta kun Trumppi laittaisi EU:n itse maksamaan ja sotimaan Ukrainan sotansa.

• Anonyymi

Tämän minäkin haluan nähdä. Ulina on musiikkia korvilleni.

• Anonyymi

Ja sinun hyötysi tästä?

• Anonyymi

Ruutin olis syytä olla huolissaan omasta itsestään.

• Ajattele: sinulle yksi kirjoittaja täällä - ikävä kyllä minä- on muodostunut niin suureksi pakkomielteeksi, että käytät aikaa hänelle raivoamiseen, hänestä kiukutteluun ja hänen vähättelemiseensä.

Meneekö sinulla oikeasti mielestäsi hyvin? Jos minä en kirjoittelisi täällä, olisivatko tekstisi jotain muuta?

• Anonyymi

Ajattele: sinulle yksi kirjoittaja täällä - ikävä kyllä minä- on muodostunut niin suureksi pakkomielteeksi, että käytät aikaa hänelle raivoamiseen, hänestä kiukutteluun ja hänen vähättelemiseensä.

Älä nyt MoktarGupta jaksa näytellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt MoktarGupta jaksa näytellä.

• Anonyymi

Älä nyt öyhötä enää, kun olet jo asiasta kärähtänyt.

• Anonyymi

Totuuden tietäjä. 😁😁🤧🎃

• Anonyymi kirjoitti:

Totuuden tietäjä. 😁😁🤧🎃

Alkaako puhti loppua, kun et saa vastattua mitään?

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt öyhötä enää, kun olet jo asiasta kärähtänyt.

Se, että sinä väität jotain, ei ole kenenkään "käräyttämistä" yhtään mistään. Sinulla on outoja fantadipita ja harhoja.

Hanki apua. Se on viestini sinulle. Nyt rupean syömään.

Moi moi.

• Anonyymi

Totuuden torvelo maaseudulla asuubi?

• Anonyymi

Copypasteileva TSH

• Anonyymi

Jos trymppi häviää hän lietsoo sisällissodan myös suomessa. Valkoinen karavaanari persu rumppia kannattava suomi24 roskajoukko on valmis tarttumaan metsästyshaulikoihinsa.

• Anonyymi

"Jotkut tuntuvat uskovan, että jos Trumpista tulee pressa niin suurin piirtein tulee maailmanloppu. No Trump on kerran ollut jo pressana, eikä sen kummempaa tapahtunut. Mutta kun valtamediat riittävästi demonisoi, niin tyhmempi sakki uskoo."

Mitä nyt työllisyys, yhteiskuntarauha parani ja talous hetkellisesti, kunnes taas jenkit typeryydessään äänesti kommunistipressan ja yhteiskuntarauha huononi, työttömyys lisääntyi ja talouskasvu kääntyi jyrkkään laskuun. Mulle henkilökohtaisesti kanssa on sama kuka siellä on pressana, mutta maailman ja varsinkin amerikkalaisten kannalta on parasta jos pressana on joku republikaani kuin kommunisti (demokraateiksihan kommunistit itseään ympäri maailman kutsuvat...)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe