Ookkos tyttö koskaa nähny tälläästä....

Anonyymi-ap

Olen kotisairaanhoitaja ja kiertelen vanhusten luona joka päivä ja aikataulu on tosi tiukka, ei ole aikaa yhtä asiakasta kohti kuin kaksikymmentä minsaa ja siinä hommassa tulee vastaan kaikenlaista.
Yksi tapaus oli kylläkin melkoisen erikoinen, olin käynyt useasti yhden noin 76 vuotiaan yksin isossa omakotitalossa asuvan miehen luona ja mies oli juuri suihkussa kun tulin omilla avaimillani sisään.
"Oletkos tyttö koskaa nähnyt tälläistä", mies sanoi astuessaan suihkussa ja pidellen samalla täydessä seisokissaan olevaa kulliaan.
Olin kauhuissani, kulli oli isoin koskaan näkemäni, kuin sarvi joka oli pystyssä ja melkoisen käyräkin, heitin nopeasti kylpypyyhkeen joka jäikin kuin koukkuun kaluun roikkumaan.
En tosiaa, sain ujosti sanottua ja miehen mentyä istumaan päydän viereen aloin keittämään pikakaurahiutale puuroa.
Mies oli melkoisen varakas ja vilautti 300 euroa, sanoen jos pitelisin vain vähän kullia kädestä, kieltäydyin jyrkästi ja lähdin ovet paukkuen iskettyäni puuron pöytään.
Asuin yksin vuokralla ja illalla kotona tapaus tuli mieleeni ja muistelin äijän isoa sarvea, tunsin vähän kiihoittuvani ja hivelessäni pilluani se alkoi heti kastumaan miettiessäni millaista olisi puristella sitä kädelläni joka tuskin olisi edes ylettynyt sen ympäri.
Vuokranmaksu lähestyi taas ja se vei tuloistani suurimman osan, mitäs jos kuitenkin vain olisin hieman puristellut sitä ja mennessäni seuraavalla kerralla sinne, olin päättänyt että jos sama toistuu, suostun.
Toistuihan se, mies tiesi tarkalleen koska tulisin ja tuli taas suihkusta kuin sattumalta kalu taas valmiudessa, otin vapisevin käsin siitä ja varovasti runkkasin sitä. Pirun kovalta se tuntui ja kuumalta, suonet sykki paksuna ja terska helotti tummanpunaisena, mies istutui tuolille ja pöydällä lojui 300 euroa. Jos vain vähän puristelisin sitä, sain sanottua ja en ehtinyt montaa vetoa tehdä kun jo alkoi sykkimään kädessäni, ensin pieni spermalaukaus, mutta sitten tuli voimalla ainakin kuusi perätysten, sperman lentäessä keittiön matolle. Jäi sillä kertaa puurot keittämättä, otin nopeasti rahat ja vannotin ettei äijä kerro tästä muille ja olin jo menossa seuraavaan paikkaan.
Seuraavalla kerralla suostuin jo ottamaan kalun suuhuni ja sperman maku suussani kiiruhdin taas jo uuteen paikkaan, mutta eihän sekään riittänyt äijälle ja olinkin jo kotona usein miettinyt illaiselta tuollainen järkäle tuntuisi sisälläni, pilluni kastui välittömästi.
Olin varannut käyntiin enemmän aikaa sanomalla pomolleni vähän siistiväni paikkoja, olin melkoisen kiihoittunut avatessani miehen oven, tänään se tapahtuisi ja pilluani kuumotti oudosti, en ollut viikkkoihin saanut kunnolla sexsii.
Päälläni oli melko lyhyt hame ja olin jättänyt pikkuhousunikin pois, miehen tultua suihkusta olin muka pyyhkimässä lattiaa kontallani peppu pystyssä......

143

10722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatka vaan rohkeasti

    • Anonyymi

      22 v yksinhuoltajana ollessani runkkasin parhaan kaverini isäpuolen kullia tämä tapahtui 80- luvulla

      • Anonyymi

        Asuin rivitalossa lasten kanssa olin 35v, seinäntakana asui poika mies, varsinkin kesällä kun lapset 6 ja 7v olivat ulkona.
        Mies tuli kylään, mentiin heti ulkooven vieressä olevaan saunaan ja sain YH-äidin pilluun isoa kyrpää istuin lauteella tai olin selin. Käytin pillerejä ja molemmat oli sina kiimaisia, en saanut liika sitä isoa kyrpää joskus kolmekkin kertaa viikossa meillä ei ollut muuta yhteistä ei edes illan istujaisia. Joskus pikku sidereissä soitin onko sokeria.
        Menin mekko pällä iilman muuta asustusta. Mies osasi otta aina kiihkästi vähän rajustikkin ja tunsi että tykkään käsittelystä, sitten kotia pillu turvoksissa. On kiva joskus muistella aikaa sai kun halusi siis molemmat.


    • Anonyymi

      Olen tuore kodinhoitaja ja suurin osa asiakkaista on muistisairaita hieman höpsähtäneitä vanhuksia.
      Kävin 2 viikkoa sitten erään noin 80v. muistisairaan herran kodissa ja yhtenä palveluna kuului hänelle suihkupesu. Kun olin avustanut hänet pois vaatteistaan suihkuvalmiiksi, en ollut uskoa silmiäni kun näin vanhuksen puolijäykän peniksen joka oli valtava! Paksu ja pitkä vehje paisui pian täyteen mittaansa ja nieleskelin ajatuksen kanssa että minun kuuluisi pestä myös se!
      Ennen kuin ehdin edes suihkuveden laittaa päälle, vanhus ehdotti että jos tyydytän häneltä sen suullani, maksaisi hän siitä pari sataa.
      Lopulta en kehdannut kuin suihkuttaa penistä vähän sinne päin ja loppuajan sainkin kuulla vaarin inhottavaa haukkumista.
      Tuntui leikkiikö ukko muistisairasta!?
      Mutta jotenkin tuntui nololta raportoida tapauksesta ja nyt minulle on työ kalenterissa taas pian käynti tämän samaisen vanhuksen kotiin!!
      N.19v.

      • No voi sentään! Ei ne halut häviä mihinkään vaikka ikää olisi ja dementiakin olisi alkamassa.
        Ja mitä sitä arastelee mulkun kokoa, samaa nahkaa se on kuin nenäkin! Voi kun minullakin olisi tuollainen pesijä, joka pesee mulkkunikin. Toivottavasti löytyisi täältä Joensuusta!


      • Anonyymi
        Harpo123 kirjoitti:

        No voi sentään! Ei ne halut häviä mihinkään vaikka ikää olisi ja dementiakin olisi alkamassa.
        Ja mitä sitä arastelee mulkun kokoa, samaa nahkaa se on kuin nenäkin! Voi kun minullakin olisi tuollainen pesijä, joka pesee mulkkunikin. Toivottavasti löytyisi täältä Joensuusta!

        Eipä edes Sun haaveissasikaan


    • Anonyymi

      Olet sinä työssäsi varmasti joutunut ennenkin pappojen peniksiä ihan saippualla pesemään ja joudut vastakin, niin miksi et tämän herran penistä pessyt? Ei kai vaari mahda peniksensä koolle mitään vai pesetkö vain pienet penikset? Ei ihme jos ukkeli suuttui!!
      T. Vaari 68

      • Anonyymi

        En sitä sen valtavan koon takia jättänyt pesemättä vaan siksi kun vanhus ehdotteli minulle suuseksiä.
        N.19v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä sen valtavan koon takia jättänyt pesemättä vaan siksi kun vanhus ehdotteli minulle suuseksiä.
        N.19v.

        Oisko se nyt niin kauheeta jos ottasit vanhalta sedältä kullia suuhusi? Taisit kiihottua itekkin kun näit ison kyrvän jäykkänä, eikö vaan? Meet seuraavan kerran, niin pyydät papalta anteeksi viime kerran töykeyttäsi ja kysyt kuinka voit sen hyvittää eiks nii? Nauttisit varmaan jos saisit sitä isoa kullia pilluusikin ja ukkokin oisi ikionnellinen jos vanhoilla päivillään saisi vielä kerran nauttia nuoren naisen liukkaasta kiimapillusta. Ole rohkea ja nauti täysillä erotiikasta nyt kun olet vielä nuori!
        Väiski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko se nyt niin kauheeta jos ottasit vanhalta sedältä kullia suuhusi? Taisit kiihottua itekkin kun näit ison kyrvän jäykkänä, eikö vaan? Meet seuraavan kerran, niin pyydät papalta anteeksi viime kerran töykeyttäsi ja kysyt kuinka voit sen hyvittää eiks nii? Nauttisit varmaan jos saisit sitä isoa kullia pilluusikin ja ukkokin oisi ikionnellinen jos vanhoilla päivillään saisi vielä kerran nauttia nuoren naisen liukkaasta kiimapillusta. Ole rohkea ja nauti täysillä erotiikasta nyt kun olet vielä nuori!
        Väiski

        Nuoret noita säikähtää, mutta kunhan heillekin ikää tulee, mieli muuttuu. Varmasti aiemmat hoitajat ovat miestä säännöllisesti autelleet kun on kehdannut nuorelta kysyä. On sitä tullut aikoinaan töissä autettua papparaisia säilyttämään into elämään ja pikaisesti sitä omankin pillun siinä samalla huuhtaisee kun papparaisen pesaisee. Monella ikämiehellä sperman määrä vähenee ettei omaa pillua tarvi putsailla kuin vasta työpäivän jälkeen ja taudeista ei tarvitse olla huolestunut kun minäkin olin monelle ainoa taho johon sai vielä lastejaan laskea. Raportitkaan oikeasti mihinkään johda. Mihin ne muka johtaa kun kaikki pitää kuitenkin hoitaa. Tilalle tulee vain hoitaja joka tykkää ja nuorikon sijasta hän kulkee koko päivän iloisena ja märkänä papparaiselta toiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En sitä sen valtavan koon takia jättänyt pesemättä vaan siksi kun vanhus ehdotteli minulle suuseksiä.
        N.19v.

        Aivan tulee mieleeni, olisikohan tässä kyse isästäni. Hän vanhemmiten sairauden myötä on muuttunut riettaaksi mutta eihän hän sille mitään, se täytyy hoitajiekin ymmärtää. Hän saattaa nuoren kotihoitajan käytöksellään säikäyttää ja varsinkin tuolla peniksensä koolla joka ehkä järkyttää jos sellaista ei nuori tyttönen ole aiemmin nähnyt.
        Täällä toiset hoitajat jo maininneetkin että hoivaavat pappoja uhrautuvasti enkä panisi pahakseni jos isänikin tällaista ylimääräistä palvelua saisi. Saattaisi se saada vanhan miehen rauhoittumaan ja loppuisi ehkä se seksin vonkaaminenkin keneltä naispuoliselta tahansa jossa saisi purettua kerrankin ylitsevuotavia seksi himojaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret noita säikähtää, mutta kunhan heillekin ikää tulee, mieli muuttuu. Varmasti aiemmat hoitajat ovat miestä säännöllisesti autelleet kun on kehdannut nuorelta kysyä. On sitä tullut aikoinaan töissä autettua papparaisia säilyttämään into elämään ja pikaisesti sitä omankin pillun siinä samalla huuhtaisee kun papparaisen pesaisee. Monella ikämiehellä sperman määrä vähenee ettei omaa pillua tarvi putsailla kuin vasta työpäivän jälkeen ja taudeista ei tarvitse olla huolestunut kun minäkin olin monelle ainoa taho johon sai vielä lastejaan laskea. Raportitkaan oikeasti mihinkään johda. Mihin ne muka johtaa kun kaikki pitää kuitenkin hoitaa. Tilalle tulee vain hoitaja joka tykkää ja nuorikon sijasta hän kulkee koko päivän iloisena ja märkänä papparaiselta toiselle.

        Ei raportit tosiaan johda mihinkään koska sairaus on mitä on eikä se siitä raportoinnilla miksikään muutu.
        Ilahduttavaa varmasti papoille että kaltaisiasi ymmärtäviä hoitoalan ihmisiä olemassa on!


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Ei raportit tosiaan johda mihinkään koska sairaus on mitä on eikä se siitä raportoinnilla miksikään muutu.
        Ilahduttavaa varmasti papoille että kaltaisiasi ymmärtäviä hoitoalan ihmisiä olemassa on!

        Tämä on myös mielestäni aivan oikein. Itse olen välillä töissä vanhusten ja vammaisten kanssa. Ei ihmisen seksuaalisuus häviä tai katoa minnekkään. Mies puolisena olen antanut ikämiesten katsoa vaimon alaston kuvia ja tykänneet ovat. Vaimo tietää tästä ja hyväksyy sen että he saavat katsoa niitä ja on samaa mieltä että se on oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on myös mielestäni aivan oikein. Itse olen välillä töissä vanhusten ja vammaisten kanssa. Ei ihmisen seksuaalisuus häviä tai katoa minnekkään. Mies puolisena olen antanut ikämiesten katsoa vaimon alaston kuvia ja tykänneet ovat. Vaimo tietää tästä ja hyväksyy sen että he saavat katsoa niitä ja on samaa mieltä että se on oikein.

        Kyllä seksuaalisuus elää kaikissa meissä. Itsekin tekemisissä myös kehitysvammaisten parissa ja toisilla heistä olisi suuri tarve saada edes joskus kokea aitoa seksiä.
        Se että joillakin heistä kuten muistisairaista vanhuksista on taipumus kertoa hyvin suoraan mitä sillä hetkellä ajattelevat tai haluavat, saattaa se joistain olla loukkaavaa. Itsekin joudun kokemaan isältäni seksuaalista lähentelyä, tuntuu se hämmentävältä saati sitten nuoresta hoivatyöntekijä tytöstä.
        Näitä erityisryhmiä kun ei juurikaan voi mitenkään auttaa seksihimoistaan niin ihanaa että olet keksinyt tavan edes hieman saada iloa heidän elämäänsä.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Kyllä seksuaalisuus elää kaikissa meissä. Itsekin tekemisissä myös kehitysvammaisten parissa ja toisilla heistä olisi suuri tarve saada edes joskus kokea aitoa seksiä.
        Se että joillakin heistä kuten muistisairaista vanhuksista on taipumus kertoa hyvin suoraan mitä sillä hetkellä ajattelevat tai haluavat, saattaa se joistain olla loukkaavaa. Itsekin joudun kokemaan isältäni seksuaalista lähentelyä, tuntuu se hämmentävältä saati sitten nuoresta hoivatyöntekijä tytöstä.
        Näitä erityisryhmiä kun ei juurikaan voi mitenkään auttaa seksihimoistaan niin ihanaa että olet keksinyt tavan edes hieman saada iloa heidän elämäänsä.

        Kiitos. Itse me ollaan hyvinkin seksuaalisia ja nakuilijoita myös. Kivaa se on kun joku ikämies näkee nais kauneutta alasti vaikka kyseessä onkin oma vaimo ja osissa hyvinkin rohkeissa kuvissa. Miehiltä on ollut tullut erittäin hienoja kommentteja kuvista ja yllättävän monet kertoilevat omia hauskoja juttujaan menneiltä ajoilta. Mielestäni nais vartalo rintoineen ja pilluineen on niin kaunis että turha sitä on piiloitella.
        M53


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Kyllä seksuaalisuus elää kaikissa meissä. Itsekin tekemisissä myös kehitysvammaisten parissa ja toisilla heistä olisi suuri tarve saada edes joskus kokea aitoa seksiä.
        Se että joillakin heistä kuten muistisairaista vanhuksista on taipumus kertoa hyvin suoraan mitä sillä hetkellä ajattelevat tai haluavat, saattaa se joistain olla loukkaavaa. Itsekin joudun kokemaan isältäni seksuaalista lähentelyä, tuntuu se hämmentävältä saati sitten nuoresta hoivatyöntekijä tytöstä.
        Näitä erityisryhmiä kun ei juurikaan voi mitenkään auttaa seksihimoistaan niin ihanaa että olet keksinyt tavan edes hieman saada iloa heidän elämäänsä.

        Kuinka niin erityisryhmäläisiä et muka voisi mitenkään auttaa!? Tuolla kun kerroit ettet olisi pahoillasi jos joku hoiva työntekijä tyydyttäisi isäsi niin miksi et sitä itse tekisi. Onhan hän sentään vielä jopa isäsi jota sinun kuuluisi auttaa. Samoin, miksi et voisi näille muillekin kehitysvammaisille tai papoille vaikka suutasi antaa? Täällä toivot vain että joku muu niin tekisi mutta itse vain pihtailet itseäsi. Toimeksi nyt vain, sanoista tekoihin.
        Väiski


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Kyllä seksuaalisuus elää kaikissa meissä. Itsekin tekemisissä myös kehitysvammaisten parissa ja toisilla heistä olisi suuri tarve saada edes joskus kokea aitoa seksiä.
        Se että joillakin heistä kuten muistisairaista vanhuksista on taipumus kertoa hyvin suoraan mitä sillä hetkellä ajattelevat tai haluavat, saattaa se joistain olla loukkaavaa. Itsekin joudun kokemaan isältäni seksuaalista lähentelyä, tuntuu se hämmentävältä saati sitten nuoresta hoivatyöntekijä tytöstä.
        Näitä erityisryhmiä kun ei juurikaan voi mitenkään auttaa seksihimoistaan niin ihanaa että olet keksinyt tavan edes hieman saada iloa heidän elämäänsä.

        Voisi opettaja yh:kin ottaa itsestään alaston kuvia ja esitellä niitä puutteesta kärsiville papoille ja kehitysvammaisille. Paljon sinä koet sääliä heitä kohtaan vaikka näinkin helposti voisit heitä säälin sijaan ilahduttaa.
        Väiski


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Kyllä seksuaalisuus elää kaikissa meissä. Itsekin tekemisissä myös kehitysvammaisten parissa ja toisilla heistä olisi suuri tarve saada edes joskus kokea aitoa seksiä.
        Se että joillakin heistä kuten muistisairaista vanhuksista on taipumus kertoa hyvin suoraan mitä sillä hetkellä ajattelevat tai haluavat, saattaa se joistain olla loukkaavaa. Itsekin joudun kokemaan isältäni seksuaalista lähentelyä, tuntuu se hämmentävältä saati sitten nuoresta hoivatyöntekijä tytöstä.
        Näitä erityisryhmiä kun ei juurikaan voi mitenkään auttaa seksihimoistaan niin ihanaa että olet keksinyt tavan edes hieman saada iloa heidän elämäänsä.

        taisit antaa isällesi ainakin kättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taisit antaa isällesi ainakin kättä.

        Mitäs ite annoit. Tuttua juttu sulle siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko se nyt niin kauheeta jos ottasit vanhalta sedältä kullia suuhusi? Taisit kiihottua itekkin kun näit ison kyrvän jäykkänä, eikö vaan? Meet seuraavan kerran, niin pyydät papalta anteeksi viime kerran töykeyttäsi ja kysyt kuinka voit sen hyvittää eiks nii? Nauttisit varmaan jos saisit sitä isoa kullia pilluusikin ja ukkokin oisi ikionnellinen jos vanhoilla päivillään saisi vielä kerran nauttia nuoren naisen liukkaasta kiimapillusta. Ole rohkea ja nauti täysillä erotiikasta nyt kun olet vielä nuori!
        Väiski

        Pakko myöntää että sen valtavan peniksen näkeminen meni minulla syvälle ihon alle ja vaikea saada sitä näkymää nyt pois ajatuksistani. En olisi uskonut ennen kuin täältä luin, että hoivatyötä tekevät antavat seksiä näille himokkaille papoille!! Ei silti ole kiva lukea että nuoruuteni takia minua vähätellään ikään kuin olisin ammattitaidoton jos nyt säikähdin tuossa yllättävässä tilanteessa ja jätin papan jäykän peniksen pesemättä.
        N.19v.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Aivan tulee mieleeni, olisikohan tässä kyse isästäni. Hän vanhemmiten sairauden myötä on muuttunut riettaaksi mutta eihän hän sille mitään, se täytyy hoitajiekin ymmärtää. Hän saattaa nuoren kotihoitajan käytöksellään säikäyttää ja varsinkin tuolla peniksensä koolla joka ehkä järkyttää jos sellaista ei nuori tyttönen ole aiemmin nähnyt.
        Täällä toiset hoitajat jo maininneetkin että hoivaavat pappoja uhrautuvasti enkä panisi pahakseni jos isänikin tällaista ylimääräistä palvelua saisi. Saattaisi se saada vanhan miehen rauhoittumaan ja loppuisi ehkä se seksin vonkaaminenkin keneltä naispuoliselta tahansa jossa saisi purettua kerrankin ylitsevuotavia seksi himojaan.

        Kenties kyse isästäsi kun riettaan rivo on tämäkin pappa puheissaan. Ymmärrän minä toki että muistisairaus muuttaa joitain ihmisiä ja käyttäytyvät sitten tökerösti naisia kohtaan.
        N.19v.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Ei raportit tosiaan johda mihinkään koska sairaus on mitä on eikä se siitä raportoinnilla miksikään muutu.
        Ilahduttavaa varmasti papoille että kaltaisiasi ymmärtäviä hoitoalan ihmisiä olemassa on!

        En minkään siitä raportoinut ja turhaa se olisi ollutkin tiedän kyllä.
        N.19v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko myöntää että sen valtavan peniksen näkeminen meni minulla syvälle ihon alle ja vaikea saada sitä näkymää nyt pois ajatuksistani. En olisi uskonut ennen kuin täältä luin, että hoivatyötä tekevät antavat seksiä näille himokkaille papoille!! Ei silti ole kiva lukea että nuoruuteni takia minua vähätellään ikään kuin olisin ammattitaidoton jos nyt säikähdin tuossa yllättävässä tilanteessa ja jätin papan jäykän peniksen pesemättä.
        N.19v.

        Tiesinhän minä että tyttö kiihottui kun näki vaarin ison kyrvän jäykkänä! Pillu oli märkänä mutta ei ollut rohkeutta tarttua papan kovaan kyrpään ja imeskellä sitä. Seuraavalla kerralla sitten!
        Väiski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesinhän minä että tyttö kiihottui kun näki vaarin ison kyrvän jäykkänä! Pillu oli märkänä mutta ei ollut rohkeutta tarttua papan kovaan kyrpään ja imeskellä sitä. Seuraavalla kerralla sitten!
        Väiski

        Tuskimpa kehtaan sitä siellä seuraavallakaan kerralla alkaa imeskelemään.
        N.19v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenties kyse isästäsi kun riettaan rivo on tämäkin pappa puheissaan. Ymmärrän minä toki että muistisairaus muuttaa joitain ihmisiä ja käyttäytyvät sitten tökerösti naisia kohtaan.
        N.19v.

        No tuskin tämä juuri isäni sattuu olemaan ja onhan noita huomiota herättävän ison peniksen omaavia pappoja varmasti muitakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin erityisryhmäläisiä et muka voisi mitenkään auttaa!? Tuolla kun kerroit ettet olisi pahoillasi jos joku hoiva työntekijä tyydyttäisi isäsi niin miksi et sitä itse tekisi. Onhan hän sentään vielä jopa isäsi jota sinun kuuluisi auttaa. Samoin, miksi et voisi näille muillekin kehitysvammaisille tai papoille vaikka suutasi antaa? Täällä toivot vain että joku muu niin tekisi mutta itse vain pihtailet itseäsi. Toimeksi nyt vain, sanoista tekoihin.
        Väiski

        Nämä minulle tutut kehitysvammaiset ovat teini-ikäisiä eikä sitä isänsä kanssa kehtaa sellaiseen ryhtyä.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Nämä minulle tutut kehitysvammaiset ovat teini-ikäisiä eikä sitä isänsä kanssa kehtaa sellaiseen ryhtyä.

        Muiden pappojen kulleja oisit silti imemään muttet isäs joka sut on kasvattanu ja pitänyt huolta. Jo on!!
        Väiski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muiden pappojen kulleja oisit silti imemään muttet isäs joka sut on kasvattanu ja pitänyt huolta. Jo on!!
        Väiski

        Opettele sinäkin käyttäytymään kuin aikuiset, hävytön!


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        No tuskin tämä juuri isäni sattuu olemaan ja onhan noita huomiota herättävän ison peniksen omaavia pappoja varmasti muitakin.

        Eräässä toisessa ketjussa kerroit tatuoinnistasi. En mainitse siitä sen tarkemmin koska se on sinun tietojasi, mutta se voisi selittää osan isäsi käytöksestä koska olet hänen mukaansa halukas ja valmis ja kiertelysi saattaa tuntua hänestä pettymykseltä. Pieni myönnytys, kuten kuva, tai ehkä läpikuultava asuste, ilman varsinaisia tekoja voisi parantaa hänen mielialaansa kun hän voisi keskittyä itse itseensä silloin kun olette kahdestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eräässä toisessa ketjussa kerroit tatuoinnistasi. En mainitse siitä sen tarkemmin koska se on sinun tietojasi, mutta se voisi selittää osan isäsi käytöksestä koska olet hänen mukaansa halukas ja valmis ja kiertelysi saattaa tuntua hänestä pettymykseltä. Pieni myönnytys, kuten kuva, tai ehkä läpikuultava asuste, ilman varsinaisia tekoja voisi parantaa hänen mielialaansa kun hän voisi keskittyä itse itseensä silloin kun olette kahdestaan.

        Kyllä isäni pettyy ja käytöksensä muuttuu ilkeäksi kun suihkuttelu ei johda siihen mihin hän haluaisi. Isä usein ei muistisairaana ymmärrä etten ole hänen tyttärensä. Siksi olen delekoinut mahdollisuuksien mukaan tämän tehtävän yksityisen palvelutuottajan tehtäväksi.
        En tiedä viestiikö tuo pata seuralogo tatuointi nilkassani isälle jotain mitä ei pitäisi ja siksi käyttäytyisi minua kohtaan tungettelevasti, kenties.
        Rauhottaisiko sitten isääni sitten mikään kuva tai läpikuultava asuste tms. häntä hoitaessani vai villiinnyttäisikö häntä vain lisää, selviäisi vain kokeilemalla.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Kyllä isäni pettyy ja käytöksensä muuttuu ilkeäksi kun suihkuttelu ei johda siihen mihin hän haluaisi. Isä usein ei muistisairaana ymmärrä etten ole hänen tyttärensä. Siksi olen delekoinut mahdollisuuksien mukaan tämän tehtävän yksityisen palvelutuottajan tehtäväksi.
        En tiedä viestiikö tuo pata seuralogo tatuointi nilkassani isälle jotain mitä ei pitäisi ja siksi käyttäytyisi minua kohtaan tungettelevasti, kenties.
        Rauhottaisiko sitten isääni sitten mikään kuva tai läpikuultava asuste tms. häntä hoitaessani vai villiinnyttäisikö häntä vain lisää, selviäisi vain kokeilemalla.

        Mitä haluat viestittää nilkkatatuoinnilla?


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Kyllä isäni pettyy ja käytöksensä muuttuu ilkeäksi kun suihkuttelu ei johda siihen mihin hän haluaisi. Isä usein ei muistisairaana ymmärrä etten ole hänen tyttärensä. Siksi olen delekoinut mahdollisuuksien mukaan tämän tehtävän yksityisen palvelutuottajan tehtäväksi.
        En tiedä viestiikö tuo pata seuralogo tatuointi nilkassani isälle jotain mitä ei pitäisi ja siksi käyttäytyisi minua kohtaan tungettelevasti, kenties.
        Rauhottaisiko sitten isääni sitten mikään kuva tai läpikuultava asuste tms. häntä hoitaessani vai villiinnyttäisikö häntä vain lisää, selviäisi vain kokeilemalla.

        Pappani kolmekymmentä vuotta sitten hoidin hautaan saakka. Pappa käyttäytyi asiallisesti ja opin vasta hänen jälkeensä vanhempien herrasmiesten innosta koska olin sitä ennen ollut hoitokodissa jossa oli käytännössä kuolevia vanhuksia. Kuten aikaisemmin kerroin, tutustuin ja totuin kotihoidossa piristämään yksinäisiä, usein täysin yksin jääneitä ikämiehiä. Seksuaalisuus ei hevin ihmisestä lähde vaikka kyvyt olisivat heikenneet. Vaikka silloinkin oli kiire silloin oli kotihoidossa paljon parempikuntoisia vanhuksia ja se oli nuorellekin ilo kun sai tarpeeseen tyydytystä. Isäni sairastui vuosia myöhemmin ja käytös oli kuten tiedät lievästi sanottuna rohkeaa. Huhhuh. Minä en säikähtänyt kun tiesin ettei hän ainakaan kerro kenellekään ja hommat hoidettiin. Joskus nukutin viereeni saman peiton alla ja annoin kosketella ja kun hän halusi enemmän, nousin syliin ja hellästi ratsastin. Suihkussa tukeva suihkutuoli antoi vaikka millaisia asentoja. Olin usein ilman paitaa, pelkkä villatakki päällä, ja myöhemmin alastomana kun olin saanut pyykit hoidettua pyykkituvasta ja työtä oli vain kotona sisällä. Oikeastaan järkyttävin oli kun olimme hommailleet useasti töiden lomassa ja olin lopuksi vielä huuhtaissut munaskut ja oma läpi oli vielä sotkuinen ja sitten kun laitoin häntä sänkyyn hän haukkui minua pihtaavaksi huoraksi. Siinä piti purra hammasta kun meinasi itkettää ja naurattaa samalla kun hauras papparainen haukkuu pihtaavaksi huoraksi vaikka tunti aikaisemmin oli ollut syvällä minussa ja oma tavara vielä aivan soosissa. Siinä teki mieli sanoa että katotaanko, mutta ei sellaisella hetkellä voi oikein kuin mennä sen tilanteen ohi. Kyllä meillä rauhoitti se kun olin paljastavassa asussa tai ihan alastomana ja papparainen sai katsella ja kosketella minua ja näpelöidä itseään vapaasti ja kun en kyennyt enää itseäni hillitsemään, pyysin että saanko minäkin vähän. Mutta, vaikka olet saanut ohjeita, niin muista pitää kontaktia silloin kun olet tarjolla, koska hän saattaa yhtäkkiä unohtaa sen miksi on näpelöinyt itseään ja hämmentyä ja jopa säikähtää jos yhtäkkiä pyyhällätkin paikalle vaatteissa. Näpelöinti ja hänen alastomuus jos olet itse vaatteissa voi olla hänelle pelottava kokemus. Vaikka tuo pelkokokemus menee ohi, silti on turhaa säikytellä kun hän ei sitä hetkeä ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pappani kolmekymmentä vuotta sitten hoidin hautaan saakka. Pappa käyttäytyi asiallisesti ja opin vasta hänen jälkeensä vanhempien herrasmiesten innosta koska olin sitä ennen ollut hoitokodissa jossa oli käytännössä kuolevia vanhuksia. Kuten aikaisemmin kerroin, tutustuin ja totuin kotihoidossa piristämään yksinäisiä, usein täysin yksin jääneitä ikämiehiä. Seksuaalisuus ei hevin ihmisestä lähde vaikka kyvyt olisivat heikenneet. Vaikka silloinkin oli kiire silloin oli kotihoidossa paljon parempikuntoisia vanhuksia ja se oli nuorellekin ilo kun sai tarpeeseen tyydytystä. Isäni sairastui vuosia myöhemmin ja käytös oli kuten tiedät lievästi sanottuna rohkeaa. Huhhuh. Minä en säikähtänyt kun tiesin ettei hän ainakaan kerro kenellekään ja hommat hoidettiin. Joskus nukutin viereeni saman peiton alla ja annoin kosketella ja kun hän halusi enemmän, nousin syliin ja hellästi ratsastin. Suihkussa tukeva suihkutuoli antoi vaikka millaisia asentoja. Olin usein ilman paitaa, pelkkä villatakki päällä, ja myöhemmin alastomana kun olin saanut pyykit hoidettua pyykkituvasta ja työtä oli vain kotona sisällä. Oikeastaan järkyttävin oli kun olimme hommailleet useasti töiden lomassa ja olin lopuksi vielä huuhtaissut munaskut ja oma läpi oli vielä sotkuinen ja sitten kun laitoin häntä sänkyyn hän haukkui minua pihtaavaksi huoraksi. Siinä piti purra hammasta kun meinasi itkettää ja naurattaa samalla kun hauras papparainen haukkuu pihtaavaksi huoraksi vaikka tunti aikaisemmin oli ollut syvällä minussa ja oma tavara vielä aivan soosissa. Siinä teki mieli sanoa että katotaanko, mutta ei sellaisella hetkellä voi oikein kuin mennä sen tilanteen ohi. Kyllä meillä rauhoitti se kun olin paljastavassa asussa tai ihan alastomana ja papparainen sai katsella ja kosketella minua ja näpelöidä itseään vapaasti ja kun en kyennyt enää itseäni hillitsemään, pyysin että saanko minäkin vähän. Mutta, vaikka olet saanut ohjeita, niin muista pitää kontaktia silloin kun olet tarjolla, koska hän saattaa yhtäkkiä unohtaa sen miksi on näpelöinyt itseään ja hämmentyä ja jopa säikähtää jos yhtäkkiä pyyhällätkin paikalle vaatteissa. Näpelöinti ja hänen alastomuus jos olet itse vaatteissa voi olla hänelle pelottava kokemus. Vaikka tuo pelkokokemus menee ohi, silti on turhaa säikytellä kun hän ei sitä hetkeä ymmärrä.

        Kyllähän se on hämmentävää kun oman isän käytös muuttuu riettaaksi. Hän on kuin aivan toinen ihminen jonka olen oppinut tuntemaan. Isän huorittelut ym.loukkaavat sanat, törkeä kopelointi ja pyllylle läpsintä, kuin olisin jokin maksullinen narttu saa minut tuntemaan itseni juurikin sellaiseksi hänen seurassaan. Kyllä siinä aina saa purra hampaitaan yhteen ettei alkaisi itkettämään.
        Silti turha häntä on lähteä siitä sättimään. Eihän hän ymmärrä ja pahoittaisi vain mielensä jos nostaisin metelin hänen kohtelusta minua kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat viestittää nilkkatatuoinnilla?

        2013 muistaakseni kun Porin Ässät voitti mestaruuden, otimme Porilaisen ex mieheni juhlinnassa porukassa ja siinä olleen tatuoijan houkuttelemana otimme huppelissa kaikki Ässät pata tatuoinnin kukin mihinkin, minä vasempaan nilkkaan.

        Nyt juuri kuulin että sillä padalla vasemmassa nilkassa on eräänlainen seksuaalinen merkitys jolla naiset viestittää tiettyjä haluja itsestään.


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        2013 muistaakseni kun Porin Ässät voitti mestaruuden, otimme Porilaisen ex mieheni juhlinnassa porukassa ja siinä olleen tatuoijan houkuttelemana otimme huppelissa kaikki Ässät pata tatuoinnin kukin mihinkin, minä vasempaan nilkkaan.

        Nyt juuri kuulin että sillä padalla vasemmassa nilkassa on eräänlainen seksuaalinen merkitys jolla naiset viestittää tiettyjä haluja itsestään.

        Jos haluisit viestittää joitain haluja itsestäsi niin millaisia ne olisi ?? Ihan vaan mielenkiinnosta.
        Koska kyllähän miehet esim paljastavasta asusta jotain asioita mielessään miettivät.
        M 53


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluisit viestittää joitain haluja itsestäsi niin millaisia ne olisi ?? Ihan vaan mielenkiinnosta.
        Koska kyllähän miehet esim paljastavasta asusta jotain asioita mielessään miettivät.
        M 53

        Pukeutumisella voi kyllä tosiaan viestitellä helposti


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Kyllähän se on hämmentävää kun oman isän käytös muuttuu riettaaksi. Hän on kuin aivan toinen ihminen jonka olen oppinut tuntemaan. Isän huorittelut ym.loukkaavat sanat, törkeä kopelointi ja pyllylle läpsintä, kuin olisin jokin maksullinen narttu saa minut tuntemaan itseni juurikin sellaiseksi hänen seurassaan. Kyllä siinä aina saa purra hampaitaan yhteen ettei alkaisi itkettämään.
        Silti turha häntä on lähteä siitä sättimään. Eihän hän ymmärrä ja pahoittaisi vain mielensä jos nostaisin metelin hänen kohtelusta minua kohtaan.

        Valitettavasti joudun sanomaan tämän ja tiedän että tämä sattuu, ellei tätä ole sinulle jo joku sanonut. Isäsi ei tule olemaan 'kuin' toinen ihminen. Hänestä tulee toinen ihminen.

        Valitettavasti niin käy muistisairaudessa.

        Jonain päivänä hän ei enää tiedä kuka olet ja hän ei tiedä edes sitä että hänellä on ollut tytär.

        Nauti näistä jäljellä olevista hetkistä kun isäsi on läsnä ja nuo huoraksi haukkumiset, ne eivät ole sinun isää. Sinun isäsi ei ole silloin läsnä. Sillä joka sinua solvaa pn rappeutuvat aivot ja isäsi keho.

        Joskus kauan sitten eräs ihminen kertoi minulle omasta kokemuksestaan ja muistutti että meillä on tavallaan helpompaa kun me saamme jättää hyvästejä niin pitkään. Kun lopulta kuolema tuli, isäni oli poistunut jo aiemmin ha meillä oli kaikki asiat kunnossa, sanottu ja selvitetty.

        Se rakkaus ja huomio mitä isäsi ajoittain osoittaa, vaikka fyysisestikin, vaali niitä hetkiä ja olkaa onnellisia ja huiskauta kaikki solvaukset, haukut pois toisesta korvasta. Älä sano niin ettei 'hän' niitä tarkoita, koska se mikä niitä tuottaa ei edes ole hän. Ymmärrät tämän myöhemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti joudun sanomaan tämän ja tiedän että tämä sattuu, ellei tätä ole sinulle jo joku sanonut. Isäsi ei tule olemaan 'kuin' toinen ihminen. Hänestä tulee toinen ihminen.

        Valitettavasti niin käy muistisairaudessa.

        Jonain päivänä hän ei enää tiedä kuka olet ja hän ei tiedä edes sitä että hänellä on ollut tytär.

        Nauti näistä jäljellä olevista hetkistä kun isäsi on läsnä ja nuo huoraksi haukkumiset, ne eivät ole sinun isää. Sinun isäsi ei ole silloin läsnä. Sillä joka sinua solvaa pn rappeutuvat aivot ja isäsi keho.

        Joskus kauan sitten eräs ihminen kertoi minulle omasta kokemuksestaan ja muistutti että meillä on tavallaan helpompaa kun me saamme jättää hyvästejä niin pitkään. Kun lopulta kuolema tuli, isäni oli poistunut jo aiemmin ha meillä oli kaikki asiat kunnossa, sanottu ja selvitetty.

        Se rakkaus ja huomio mitä isäsi ajoittain osoittaa, vaikka fyysisestikin, vaali niitä hetkiä ja olkaa onnellisia ja huiskauta kaikki solvaukset, haukut pois toisesta korvasta. Älä sano niin ettei 'hän' niitä tarkoita, koska se mikä niitä tuottaa ei edes ole hän. Ymmärrät tämän myöhemmin.

        Kiitos näistä sanoistasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on myös mielestäni aivan oikein. Itse olen välillä töissä vanhusten ja vammaisten kanssa. Ei ihmisen seksuaalisuus häviä tai katoa minnekkään. Mies puolisena olen antanut ikämiesten katsoa vaimon alaston kuvia ja tykänneet ovat. Vaimo tietää tästä ja hyväksyy sen että he saavat katsoa niitä ja on samaa mieltä että se on oikein.

        Aika fitun kiihottavaa. Tietääkö että kuvat on sinun vaimosta? Ovatko ikämehet runkanneet niitä vaimon kuvia nähdessään?

        Onko ikämiehet koskaan kertoneet että haluaisivat naida vaimon kanssa?

        Anna runkata kunnolla ja ota joskus niiden spermasta kuvat ja näytä vaimolle että ikämiehet ovat tykänneet.

        Haluaisko vaimo naida heidän kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa kehtaan sitä siellä seuraavallakaan kerralla alkaa imeskelemään.
        N.19v.

        On niitä sellaisia naisia jotka 150 käyvät papan hoitaa kotona. Fiksua antaa tälläisen virikehoitajan numero esim katso seksi treffit sivustolta saman maakunnan tarjonta.
        Mutta ei 19v tytön tartte hoitaa oot liian nuori ja oma seksuaaliuus karsii.
        Sit muistettava muistisairaan rahoja vslvotaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä sellaisia naisia jotka 150 käyvät papan hoitaa kotona. Fiksua antaa tälläisen virikehoitajan numero esim katso seksi treffit sivustolta saman maakunnan tarjonta.
        Mutta ei 19v tytön tartte hoitaa oot liian nuori ja oma seksuaaliuus karsii.
        Sit muistettava muistisairaan rahoja vslvotaan

        Mitkä saatanan prostituoitujen kokoontumisajot tästä keskustelusta on tullut? Suksikaa helvettiin hyväksikäyttämästä vanhuksia helvetin loiset!


    • Anonyymi

      Onneksi naiskaverini ei tiettävästi lue näitä kirjoituksia, kas kun auttelee vanhuksia, enkä pitäisi ihmeenä, että joutuu vielä sen meisselin pesuunkin vielä. Ja jos niin käy, niin vaikea uskoa, että pesua kummemmaksi menee.
      Tähän astiset suohkuttettavat olleet naisia, mutta miehiäkin mahdollisesti tulossa.

      • Anonyymi

        Voi voi, sitä on kuule kaikenlaisia vanhuksia ja on sitä kuule kaikenlaisia hoitajiakin, joista aika moni ottaa vanhuksen kalun suuhun ilman korvaustakin, ja useampi antaa pikaisesti pilluakin ennenkuin pitää taas kiirehtiä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, sitä on kuule kaikenlaisia vanhuksia ja on sitä kuule kaikenlaisia hoitajiakin, joista aika moni ottaa vanhuksen kalun suuhun ilman korvaustakin, ja useampi antaa pikaisesti pilluakin ennenkuin pitää taas kiirehtiä eteenpäin.

        39 vuoden hoitouran aikana tuli esiin kuinka meillä hoitajilla on kolme roolia. Se rooli mikä on aitoa itseä, perheenäitiä, puolisoa ja niin edelleen. Sitten se mikä on julkinen hoitajan rooli jossa kyselemättä ja valittamatta pidetään läheisestä huolta. Ja sitten on se aidon hoitajan rooli. Nuorina ja notkeina vitsailimme joskus kuinka olisi taas helppoa vietellä itselleen aviomies rikkaasta vanhuksesta kun vanhus oli luvannut maat ja taivaat nuorelle hoitajalle. Emme tietenkään käyttäneet ketään sillä tavoin hyväkseen. Sellainen olisi paljastunut muutenkin heti. Mutta kun kävimme joskus tansseissa ja hieman humalassa puhuimme, jotkut pitivät virallisesta roolistaan kiinni mutta kahden hoitajan kanssa me kolme paljastimme keskenään että monet vanhat herrat saivat meiltä suu- ja käsihoitoa ja seksiä. Säännöllisesti oli myös hoidon laadun kehittämistä ja kyselyissä oli säännöllisesti tyytyväisiä omaisia jotka olivat olleet tyytyväisiä että heidän läheinen oli tai oli ollut tyytyväinen hoidon laatuun. He eivät tienneet meidän hoidosta mutta se oli tehonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        39 vuoden hoitouran aikana tuli esiin kuinka meillä hoitajilla on kolme roolia. Se rooli mikä on aitoa itseä, perheenäitiä, puolisoa ja niin edelleen. Sitten se mikä on julkinen hoitajan rooli jossa kyselemättä ja valittamatta pidetään läheisestä huolta. Ja sitten on se aidon hoitajan rooli. Nuorina ja notkeina vitsailimme joskus kuinka olisi taas helppoa vietellä itselleen aviomies rikkaasta vanhuksesta kun vanhus oli luvannut maat ja taivaat nuorelle hoitajalle. Emme tietenkään käyttäneet ketään sillä tavoin hyväkseen. Sellainen olisi paljastunut muutenkin heti. Mutta kun kävimme joskus tansseissa ja hieman humalassa puhuimme, jotkut pitivät virallisesta roolistaan kiinni mutta kahden hoitajan kanssa me kolme paljastimme keskenään että monet vanhat herrat saivat meiltä suu- ja käsihoitoa ja seksiä. Säännöllisesti oli myös hoidon laadun kehittämistä ja kyselyissä oli säännöllisesti tyytyväisiä omaisia jotka olivat olleet tyytyväisiä että heidän läheinen oli tai oli ollut tyytyväinen hoidon laatuun. He eivät tienneet meidän hoidosta mutta se oli tehonnut.

        Arvostan kovasti sun työtä ja tuota lisä palvelua.
        Aikaisemmin tuolla laitoin omia kokemuksia vaimon kuvien näyttämisestä miehille jotka ovat vammaisia tai vanhusten taloissa.
        Moni iäkkäämpi ihminen saa varmasti suurta mielihyvää vielä viiimeisinä hetkinään kun olet noin reipas ja jaat mielihyvää muille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        39 vuoden hoitouran aikana tuli esiin kuinka meillä hoitajilla on kolme roolia. Se rooli mikä on aitoa itseä, perheenäitiä, puolisoa ja niin edelleen. Sitten se mikä on julkinen hoitajan rooli jossa kyselemättä ja valittamatta pidetään läheisestä huolta. Ja sitten on se aidon hoitajan rooli. Nuorina ja notkeina vitsailimme joskus kuinka olisi taas helppoa vietellä itselleen aviomies rikkaasta vanhuksesta kun vanhus oli luvannut maat ja taivaat nuorelle hoitajalle. Emme tietenkään käyttäneet ketään sillä tavoin hyväkseen. Sellainen olisi paljastunut muutenkin heti. Mutta kun kävimme joskus tansseissa ja hieman humalassa puhuimme, jotkut pitivät virallisesta roolistaan kiinni mutta kahden hoitajan kanssa me kolme paljastimme keskenään että monet vanhat herrat saivat meiltä suu- ja käsihoitoa ja seksiä. Säännöllisesti oli myös hoidon laadun kehittämistä ja kyselyissä oli säännöllisesti tyytyväisiä omaisia jotka olivat olleet tyytyväisiä että heidän läheinen oli tai oli ollut tyytyväinen hoidon laatuun. He eivät tienneet meidän hoidosta mutta se oli tehonnut.

        Vaik mä oon ollut niin vähän aikaa alalla niin kuiteskin työ tuottaa eniten iloo kun on tyytyväiset asiakkaat ja omaiset. Noi omaiset kaikkein pahimpii haukkumaa huonosta palvelusta!
        Nyt ku lukee kokeneiden vanhempien ajatuksista, niin eihän se nii kauheeta ois jos samoin tavoin alkaisin hoitaa vanhoi herroja kuin kokenneemmatkin. Se vois tuoda työhön viel jopa uutta sisältöö ja jännitystä. Kaikki ois sitte tyytyväisii hoitopalvelutyöhöni ja itekkin saisin työhön enemmän sisältöö.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Vaik mä oon ollut niin vähän aikaa alalla niin kuiteskin työ tuottaa eniten iloo kun on tyytyväiset asiakkaat ja omaiset. Noi omaiset kaikkein pahimpii haukkumaa huonosta palvelusta!
        Nyt ku lukee kokeneiden vanhempien ajatuksista, niin eihän se nii kauheeta ois jos samoin tavoin alkaisin hoitaa vanhoi herroja kuin kokenneemmatkin. Se vois tuoda työhön viel jopa uutta sisältöö ja jännitystä. Kaikki ois sitte tyytyväisii hoitopalvelutyöhöni ja itekkin saisin työhön enemmän sisältöö.

        Kokeile ihmeessä. Pikkarit vaan pois niin siitä se lähtee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä. Pikkarit vaan pois niin siitä se lähtee.

        Nii, ehkä toi olis hyvä tapa alkaa toteutuu ajatuksee palveluksista.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Nii, ehkä toi olis hyvä tapa alkaa toteutuu ajatuksee palveluksista.

        Siihen minimekko tai hame työasuksi niin vaarit tykkää näkemästään kun konttailet lattioilla siivoten!


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Nii, ehkä toi olis hyvä tapa alkaa toteutuu ajatuksee palveluksista.

        Kantsii ainaskin kerran kokeilla jos se ajatuksena jo tuntuu kivalle. Nyt vaan reippaasti kokeilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen minimekko tai hame työasuksi niin vaarit tykkää näkemästään kun konttailet lattioilla siivoten!

        Työasua ei voi vaihtaa. Mutta työasun alle voi laittaa, tai olla laittamatta jotain kivaa ja univormun voi ottaa pois kohteessa. Viimeisten viiden vuoden aikana asiakkaana oli eräs vanhempi herrasmies joka nautti alusasuista ja niitä hankin itselleni ja hän sai kosketella niitä ja minua kun alakerrassa ei valitettavasti mikään enää toiminut. Pesaisutkin meni sutjakasti sukkisten kanssa jotka pystyi laittamaan muovipussiin odottamaan että kotona pääsi pesemään ne. Viimeisinä vuosina huomasin kuinka yhä enenevissä määrin huonokuntoisempia vanhuksia hoidettiin kotona kun kokopäiväiseen hoitoon ei päässyt ja sellaiset jotka vielä yli kolmenkymmentä vuotta sitten saivat kotihoitoa pelkästä pyynnöstä, tarvittaessa kodinhoitajan jopa puhelinsoitolla, eivät sitä hakemuksista huolimatta saaneet muulla tavoin kuin kevyenä siivouksena, lääkkeidenjakona tai lyhyinä tarkistuskeikkoina jonka vanhuksen omaiset tilasivat ja maksoivat kokonaan. Tuo on sääli ja väärin kun tehostettu ei tarkoita tehokasta, eikä varsinkaan hyvää hoitoa. Jos näin julkeasti sanon, hoitajille pitäisi taata varttitunnin panorauha!


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Nii, ehkä toi olis hyvä tapa alkaa toteutuu ajatuksee palveluksista.

        Jos sinulla on mustasukkainen mies tai et ole valmis perheenlisäystä vielä hankkimaan, ole varovainen koska vaikka siemennestettä ja siittiösoluja on vanhoilla herroilla vähemmän, niistä osa on hyvinkin vikkeliä. Moni vanhoista herroista ja heidän omaisista, ei tiedä, eikä välttämättä aviomiehetkään tiedä että vanhanherran suku on jatkunut äitiyslomalle kadonneen hoitajattaren kautta. Näitä sattuu kaikille.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Nii, ehkä toi olis hyvä tapa alkaa toteutuu ajatuksee palveluksista.

        Voin sanoa että se eka kerta tulee olemaan järisyttävä! Vanhoilla herroilla enää muna seiso kuin nuorilla, mutta se pehmeämpi seisokki menee kyllä sisään ja sitten jossain vaiheessa tunnet kun se alkaa kovettumaan kunnolla ja tuntuu kuin se täyttää pillun ja pystyt liikkumaan paremmin sitten näet kasvoilta että tekee hyvää ja spermaa tulee sisään. Älä ylläty että sitä saattaa tulla vain vähän tai että se voi olla löysää lirua. Se on spermaa ei muuta. Ota tietysti huomioon vanhuksen kunto koska he saattaa innostua esittelemään vaikka kunto ei riitä. ja älä ole raju vaan hellä ja kutitteleva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on mustasukkainen mies tai et ole valmis perheenlisäystä vielä hankkimaan, ole varovainen koska vaikka siemennestettä ja siittiösoluja on vanhoilla herroilla vähemmän, niistä osa on hyvinkin vikkeliä. Moni vanhoista herroista ja heidän omaisista, ei tiedä, eikä välttämättä aviomiehetkään tiedä että vanhanherran suku on jatkunut äitiyslomalle kadonneen hoitajattaren kautta. Näitä sattuu kaikille.

        En ihan yhdyntään saakka aatellut et menis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin sanoa että se eka kerta tulee olemaan järisyttävä! Vanhoilla herroilla enää muna seiso kuin nuorilla, mutta se pehmeämpi seisokki menee kyllä sisään ja sitten jossain vaiheessa tunnet kun se alkaa kovettumaan kunnolla ja tuntuu kuin se täyttää pillun ja pystyt liikkumaan paremmin sitten näet kasvoilta että tekee hyvää ja spermaa tulee sisään. Älä ylläty että sitä saattaa tulla vain vähän tai että se voi olla löysää lirua. Se on spermaa ei muuta. Ota tietysti huomioon vanhuksen kunto koska he saattaa innostua esittelemään vaikka kunto ei riitä. ja älä ole raju vaan hellä ja kutitteleva.

        Järisyttää jo aatella sitä ekaa kertaa. Tuolla yhellä papalla ainaki oli ihan jäykkänä se kookas penis josta tossa jo aiemmin oon kertonu. Se syö varmaa jotain potenssipillereitä.
        En aatellu et antasin pimsaa kellekkään mut eihän sitä tiiä jos siihenkii johtais kuiteskin.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Järisyttää jo aatella sitä ekaa kertaa. Tuolla yhellä papalla ainaki oli ihan jäykkänä se kookas penis josta tossa jo aiemmin oon kertonu. Se syö varmaa jotain potenssipillereitä.
        En aatellu et antasin pimsaa kellekkään mut eihän sitä tiiä jos siihenkii johtais kuiteskin.

        Kyllä se meillä vanhemmilla miehillä tahtoo olla kullilla kokoa kun on sitä käytetty niin paljon niin kehittyy.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Järisyttää jo aatella sitä ekaa kertaa. Tuolla yhellä papalla ainaki oli ihan jäykkänä se kookas penis josta tossa jo aiemmin oon kertonu. Se syö varmaa jotain potenssipillereitä.
        En aatellu et antasin pimsaa kellekkään mut eihän sitä tiiä jos siihenkii johtais kuiteskin.

        Onko huono vaihtoehto edetä rauhallisemmin ja jättää ne pikkarit pois ja vaikka vähän näyttää paljasta pintaa sen jälkeen vaikka hiukan kädellä kokeilla.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Järisyttää jo aatella sitä ekaa kertaa. Tuolla yhellä papalla ainaki oli ihan jäykkänä se kookas penis josta tossa jo aiemmin oon kertonu. Se syö varmaa jotain potenssipillereitä.
        En aatellu et antasin pimsaa kellekkään mut eihän sitä tiiä jos siihenkii johtais kuiteskin.

        En antanut ensiksi pillua vaan pelkkää tissiä jota sai katsella ja koskea. Yksi papparainen tykkäsi myös imeä. Vasta kun rutiinit oli tulleet tutuiksi ja vastasin aika pitkälle itse tehtävistä kohteissa, annoin hyväillä alapäätä. Kun mieli teki kokeilla suihkussa olin ensimmäisen kerran yhdynnässä. Vasta sen jälkeen hyväilin käsin pesulapulla ja kun oppi tuntemaan paremmin ja tiesin että on puhdasta imaisin suuhuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En antanut ensiksi pillua vaan pelkkää tissiä jota sai katsella ja koskea. Yksi papparainen tykkäsi myös imeä. Vasta kun rutiinit oli tulleet tutuiksi ja vastasin aika pitkälle itse tehtävistä kohteissa, annoin hyväillä alapäätä. Kun mieli teki kokeilla suihkussa olin ensimmäisen kerran yhdynnässä. Vasta sen jälkeen hyväilin käsin pesulapulla ja kun oppi tuntemaan paremmin ja tiesin että on puhdasta imaisin suuhuni.

        Vaatii vaa rohkeeta asennetta et tollaseen sitte pystyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko huono vaihtoehto edetä rauhallisemmin ja jättää ne pikkarit pois ja vaikka vähän näyttää paljasta pintaa sen jälkeen vaikka hiukan kädellä kokeilla.

        Ei olis. Ei musta taida ihan heti olla rohkeutta menee ton pitemmälle näin aluksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se meillä vanhemmilla miehillä tahtoo olla kullilla kokoa kun on sitä käytetty niin paljon niin kehittyy.

        Kaiken kokosii oon pappoja pestessä nähnyt mut tällä yhdellä se on täysin omaa luokkaansa kooltaan. Maanantaina ois tälle äksylle vaarille mentävä ja suihkutus ois yhtenä tehtävänä siellä.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Ei olis. Ei musta taida ihan heti olla rohkeutta menee ton pitemmälle näin aluksi

        Mutta tää vois olla helppo toteuttaa. Sama kun itse oon näyttänyt noita vaimon kuvia niin ekat on jotain bikini kuvia ja jos herraa on kiinnostanut niin sitten saa katsoa noita rohkeampia kuvia missä näkyy kaikki kauniisti.
        Veikkaan että jos oot ilman pikkareita se lisää rohkeuttaa .


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Vaatii vaa rohkeeta asennetta et tollaseen sitte pystyy

        Kirjoitin kiireessä huonosti eilen. Siihen meni kaiken kaikkiaan ensimmäisestä esittelystä muutamia kuukausia että lopulta päädyin ottamaan suihin. Se vaati enemmän uskallusta poiketa rutiinista ja luottaa ettei kukaan esimerkiksi tule häiritsemään. Mutta tietenkin myös ihan ihmisuhteen syventymistä.

        Älä välitä noista pikkupojista ja älä vastaa niille mitään. Ne ei ole koskaan päässeet kasvamaan aikuisiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tää vois olla helppo toteuttaa. Sama kun itse oon näyttänyt noita vaimon kuvia niin ekat on jotain bikini kuvia ja jos herraa on kiinnostanut niin sitten saa katsoa noita rohkeampia kuvia missä näkyy kaikki kauniisti.
        Veikkaan että jos oot ilman pikkareita se lisää rohkeuttaa .

        Ja semmonen tuli mieleen että jos haluut olla ilman pikkareita niin älä pidä mitään turhaa kiirettä anna vaikka katseen viipyä mahdollisimman kauan. Ainaskin noita kuvia haluavat katsoa aika kauan ja zoomailla eri kohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja semmonen tuli mieleen että jos haluut olla ilman pikkareita niin älä pidä mitään turhaa kiirettä anna vaikka katseen viipyä mahdollisimman kauan. Ainaskin noita kuvia haluavat katsoa aika kauan ja zoomailla eri kohtia.

        Olen samaa mieltä siitä että tee työsi ilman pikkareita ja anna papparaisen nautiskella näystä vapaasti. Jos papparainen haluaa näpelöidä itseään, anna siihen mahdollisuus ja älä pelkää kosketustakaan. Heitäkin jännittää vaikka monella on suuret puheet. Suhtaudu huumorilla ja iloisella mielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä siitä että tee työsi ilman pikkareita ja anna papparaisen nautiskella näystä vapaasti. Jos papparainen haluaa näpelöidä itseään, anna siihen mahdollisuus ja älä pelkää kosketustakaan. Heitäkin jännittää vaikka monella on suuret puheet. Suhtaudu huumorilla ja iloisella mielellä.

        Siis juurikin noin mekin tehdään siis jos haluaa näprätä itseään niin se sallittakoon.Mulla vaimo välillä mukana töissä mutta kosketteluun ei pääse kun tehdään vain muita huolto hommia.
        Hyviä kommentteja kyllä saadaan ikämiehiltä. Ja suurin kiinnostuksen kohde on pillu vaikka kuvissa näkyy kasvit ja rinnat.
        Erikoista mielestäni on se että suurin osa papoista tykkää posliini kuvista vaikka osa on hyvin trimmattuja ja omasta mielestä hienoja kuvia. Ne ketä on jo niitä muutamia kertoja katsellut tykkää erityisesti rohkeammista kuvista.


      • Kikka.19v kirjoitti:

        Kaiken kokosii oon pappoja pestessä nähnyt mut tällä yhdellä se on täysin omaa luokkaansa kooltaan. Maanantaina ois tälle äksylle vaarille mentävä ja suihkutus ois yhtenä tehtävänä siellä.

        Kyllähän siinä tulee tuhma olo kun vaareja pestessä on tartuttava vanhan sedän penikseen, varsinkin jos se on vähänkin jo jäykkänä, aivan pystyssä ja vieläpä kookas.


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Kyllähän siinä tulee tuhma olo kun vaareja pestessä on tartuttava vanhan sedän penikseen, varsinkin jos se on vähänkin jo jäykkänä, aivan pystyssä ja vieläpä kookas.

        Ellen20 oletko koskaan hyväillyt loppuun saakka kiimaisen vanhan seniorin kookasta kyrpää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ellen20 oletko koskaan hyväillyt loppuun saakka kiimaisen vanhan seniorin kookasta kyrpää.

        Kerran on kookas sellainen lauennut kädessäni.


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Kerran on kookas sellainen lauennut kädessäni.

        Mielestäni teit aivan oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni teit aivan oikein.

        En tarkoituksella sitä kyllä tehnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tää vois olla helppo toteuttaa. Sama kun itse oon näyttänyt noita vaimon kuvia niin ekat on jotain bikini kuvia ja jos herraa on kiinnostanut niin sitten saa katsoa noita rohkeampia kuvia missä näkyy kaikki kauniisti.
        Veikkaan että jos oot ilman pikkareita se lisää rohkeuttaa .

        Pikkareitta vaari seurassa voi kokeilla alkuun uskallustaan ja totutella ajatukseen jostain muusta sitten joskus myöhemmin.


      • Ellen20 kirjoitti:

        Kyllähän siinä tulee tuhma olo kun vaareja pestessä on tartuttava vanhan sedän penikseen, varsinkin jos se on vähänkin jo jäykkänä, aivan pystyssä ja vieläpä kookas.

        Lievästi sanottu tuo tuhma olo kun vaarin kalu turpoaa kädessä!


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        En tarkoituksella sitä kyllä tehnyt.

        Otit kuitenkin suihin . Tunnusta pois😉


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Lievästi sanottu tuo tuhma olo kun vaarin kalu turpoaa kädessä!

        Kiihotuit varmaan samalla sinäkin.
        Olisiko tehnyt mieli kokeilla miten sopii pilluun
        😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otit kuitenkin suihin . Tunnusta pois😉

        Ehkä, ehkä en.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Pikkareitta vaari seurassa voi kokeilla alkuun uskallustaan ja totutella ajatukseen jostain muusta sitten joskus myöhemmin.

        Kokeile ihmeessä. Pieni erotiikaan lisä tekee duunista kivempaa. Papan suu on varmasti hymyssä kun saa ihailla sun suloja.


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Ehkä, ehkä en.

        Olisimpa minä sinun hoidossa , olis kulli pystyssä ja sun peppua hyväilisin😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisimpa minä sinun hoidossa , olis kulli pystyssä ja sun peppua hyväilisin😉

        Joidenkin pappojen on vaikeeta pitää kätensä erossa mun rinnoista kun ovat DD kokoset ja kourat puristeleebpeppuakin kun tilaisuuden vaan saavat. Mutta eihän näille suuttuakaan oikein viitsi kun ovat vanhuuden höpsöjä.


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Joidenkin pappojen on vaikeeta pitää kätensä erossa mun rinnoista kun ovat DD kokoset ja kourat puristeleebpeppuakin kun tilaisuuden vaan saavat. Mutta eihän näille suuttuakaan oikein viitsi kun ovat vanhuuden höpsöjä.

        Kyllä minäkin tuollaisia rintoja puristelusin jos olisin sinun hoidettavana tai vaikka ihan muutenkin .🥰


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Joidenkin pappojen on vaikeeta pitää kätensä erossa mun rinnoista kun ovat DD kokoset ja kourat puristeleebpeppuakin kun tilaisuuden vaan saavat. Mutta eihän näille suuttuakaan oikein viitsi kun ovat vanhuuden höpsöjä.

        Niin että sinä et itse anna mitään, edes syytä, vaan kourivat pelkästään oma-aloitteisesti ja alistaen sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihotuit varmaan samalla sinäkin.
        Olisiko tehnyt mieli kokeilla miten sopii pilluun
        😄

        Kaikenlaisii ajatuksia tulee siinä kyllä mieleeni


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Kaikenlaisii ajatuksia tulee siinä kyllä mieleeni

        Sano vaan sille että komee kulli sulla on


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Joidenkin pappojen on vaikeeta pitää kätensä erossa mun rinnoista kun ovat DD kokoset ja kourat puristeleebpeppuakin kun tilaisuuden vaan saavat. Mutta eihän näille suuttuakaan oikein viitsi kun ovat vanhuuden höpsöjä.

        Olitko sinäkin ollut ilman pikkareita kun olet pappoja pessyt?


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Kaikenlaisii ajatuksia tulee siinä kyllä mieleeni

        Olisi kiva kuulla fiiliksiäsi kun seuraavan kerran käytät ikämiehiä pesulla ja jos uskaltaisit antaa herrojen nähdä samalla pikkuisen pilluasi.


      • Kikka.19v kirjoitti:

        Pikkareitta vaari seurassa voi kokeilla alkuun uskallustaan ja totutella ajatukseen jostain muusta sitten joskus myöhemmin.

        Mitäs jos tuossa seniorin läsnä ollessa otat ne pikkarit pois niin että hän tuon näkee


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Kerran on kookas sellainen lauennut kädessäni.

        Ellen20 laukesiko seniori nopeaan vai juoduikko pitkään hyväilemään isoa kullia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitko sinäkin ollut ilman pikkareita kun olet pappoja pessyt?

        Aina joskus välillä ollut.


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Aina joskus välillä ollut.

        Varoitan sinua. Älä taas aloita tuota yhdellä lauseella kalastelua ja helvetinmoista kiertelyä ja kaartelua ja keskustelijoiden vedättämistä kuten aina ennenkin olet tehnyt ja pilannut ketjut.

        Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko keskustelet kunnolla antaen muutakin kuin "ymmärtää", tai sitten et keskustele ollenkaan. Yksikin vedätys sinulta ja sitten lähtee iso pyörä pyörimään.

        Sinä tiedät ja muistat erittäin hyvin mitä tapahtuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varoitan sinua. Älä taas aloita tuota yhdellä lauseella kalastelua ja helvetinmoista kiertelyä ja kaartelua ja keskustelijoiden vedättämistä kuten aina ennenkin olet tehnyt ja pilannut ketjut.

        Sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko keskustelet kunnolla antaen muutakin kuin "ymmärtää", tai sitten et keskustele ollenkaan. Yksikin vedätys sinulta ja sitten lähtee iso pyörä pyörimään.

        Sinä tiedät ja muistat erittäin hyvin mitä tapahtuu.

        Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat. Tuskin olen kanssasi keskustellut mitään tällaisesta!? Mitä nuo uhkaukset "isosta pyörästä" ja jostain tapahtuvasta ovat?


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat. Tuskin olen kanssasi keskustellut mitään tällaisesta!? Mitä nuo uhkaukset "isosta pyörästä" ja jostain tapahtuvasta ovat?

        Ei niistä kannata välittää joku hörhö vaan siellä on olevinaan .


      • Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat. Tuskin olen kanssasi keskustellut mitään tällaisesta!? Mitä nuo uhkaukset "isosta pyörästä" ja jostain tapahtuvasta ovat?

        Harmi noita ihme apinoita. Ei mitään hätää niistä. Oli hyviä tarinoita teillä kahdella ja ois kiva kuulla lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä. Pieni erotiikaan lisä tekee duunista kivempaa. Papan suu on varmasti hymyssä kun saa ihailla sun suloja.

        Viime viikolla kokeilin tehdä työtä vailla pikkareita. Papat tuskin mitää näki mut itelle toi oli tosi jännä ja kiihottava kokemus.


      • Oletpas sinä äkänen! Onks sulla kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Kaikenlaisii ajatuksia tulee siinä kyllä mieleeni

        Tuskinpa vaan . Edelleenkään.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Viime viikolla kokeilin tehdä työtä vailla pikkareita. Papat tuskin mitää näki mut itelle toi oli tosi jännä ja kiihottava kokemus.

        Juuri se kun saa pikku jännitystä elämään tuntuu varmasti kivalle.
        Mahtavaa kuulla että onnistuit. Nyt vaan uusiksi kokeilemaan kyllä se vielä onnistuu.
        Olitko pappaa pesemässä vai missä tilanteessa olit ilman pikkareita ?


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Oletpas sinä äkänen! Onks sulla kaikki hyvin?

        Älä noista välitä. Ei oo pimperoa nähnyt mies muistiin😂😂😂


      • Anonyymi

        Ja noin lähti palstojen vakioeitsyen viesti poistoon.

        Älkää vastatko tuolle katkeralle ja kateelliselle neitsyelle mitään vaan ilmoittakaa hänen viestinsä HETI kun niitä näette, poistettavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri se kun saa pikku jännitystä elämään tuntuu varmasti kivalle.
        Mahtavaa kuulla että onnistuit. Nyt vaan uusiksi kokeilemaan kyllä se vielä onnistuu.
        Olitko pappaa pesemässä vai missä tilanteessa olit ilman pikkareita ?

        Nyt ollut ilman pikkarei monta päivää, myös ku pessyt pappoja. Edelleeki vaa yhtä jännää!


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Nyt ollut ilman pikkarei monta päivää, myös ku pessyt pappoja. Edelleeki vaa yhtä jännää!

        Nu hyvä Kikka sinä alat oppia 😋.
        Vielä kun laitat lyhyen hameen päälle niin kullit seisoo pahoillani 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nu hyvä Kikka sinä alat oppia 😋.
        Vielä kun laitat lyhyen hameen päälle niin kullit seisoo pahoillani 😉

        Töissä on pakko pitää univormua ja sen päälle tulee suihkutellessa essu. Sen voi riisua jos on aikaa ja alta näytellä esimerkiksi seksikäitä alusasuja, tai olla alasti, mutta ei töihin voi ottaa mitään lyhyitä hameita mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä on pakko pitää univormua ja sen päälle tulee suihkutellessa essu. Sen voi riisua jos on aikaa ja alta näytellä esimerkiksi seksikäitä alusasuja, tai olla alasti, mutta ei töihin voi ottaa mitään lyhyitä hameita mukaan.

        Jos työssä on oma auto, omaan autoon voi tietenkin ottaa vaikka koko vaatekaappinsa, mutta jos on ns firman auto, sitä käyttää vuorollaan muutkin. Aikataulu on nykyään niin tiukka että mieluummin pukee seksikkäät alusasut alle että univormun voi vaan riisua pois että saa mukavan ilmapiirin heti aikaiseksi.

        Laissa pitäisi taata vartin tai puolen tunnin panorauha per päivä meille halukaille hoitajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos työssä on oma auto, omaan autoon voi tietenkin ottaa vaikka koko vaatekaappinsa, mutta jos on ns firman auto, sitä käyttää vuorollaan muutkin. Aikataulu on nykyään niin tiukka että mieluummin pukee seksikkäät alusasut alle että univormun voi vaan riisua pois että saa mukavan ilmapiirin heti aikaiseksi.

        Laissa pitäisi taata vartin tai puolen tunnin panorauha per päivä meille halukaille hoitajille.

        Aamulla istuksin erään vanhan herran luona alusasuissani kun jaoin lääkkeet ja katsoin että herra saa lämpimän aamiaisen. Pimppa märkänä sain taas lähteä ja herra oli tyytyväinen palvelusta ja sai syödä meidän lyhyen aamujumpan jälkeen. Herralla on aika pieni pippeli että sitä on vaikea saada pysymään sisällä, mutta se on edelleen kova ja joka aamu alkaa sillä että hän alkaa nypyttää sitä kun tulen käymään vaikka olisi täysissä pukeissa ja päättyy siihen että hän laukeaa minuun. Sitten imaisen sperman penikseltä ja tarjoan lämpimän aterian ja hänen syödessä, pesen peniksen pesulapulla ja autan hänelle vaatteet.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Nyt ollut ilman pikkarei monta päivää, myös ku pessyt pappoja. Edelleeki vaa yhtä jännää!

        Ovatko papparaiset kosketelleet sinua tai masturboineet itsejään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nu hyvä Kikka sinä alat oppia 😋.
        Vielä kun laitat lyhyen hameen päälle niin kullit seisoo pahoillani 😉

        Työmekko on suht lyhyt mut ehkä sitä vois joidenki tiettyjen luona olla omassa lyhkäsemmässäkin hameessa tai mekossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko papparaiset kosketelleet sinua tai masturboineet itsejään.

        On kumpaakin tehneet


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Nyt ollut ilman pikkarei monta päivää, myös ku pessyt pappoja. Edelleeki vaa yhtä jännää!

        No hyvä. Tuolla jo muutkin kannustaa lyhyempää mekkoa laittamaan niin oon samaa mieltä. Tai sitten jos rohkeutta riittää niin vaihdat vaan sen lyhyemmän mekon tai hameen papan luona niin että hän näkee ettei sulla ole pikkareita niin takuu varma jännitys on ilmoilla.
        Olitko muuten posliini vai naturelli ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä. Tuolla jo muutkin kannustaa lyhyempää mekkoa laittamaan niin oon samaa mieltä. Tai sitten jos rohkeutta riittää niin vaihdat vaan sen lyhyemmän mekon tai hameen papan luona niin että hän näkee ettei sulla ole pikkareita niin takuu varma jännitys on ilmoilla.
        Olitko muuten posliini vai naturelli ?

        Oon posliini nyt. Toiki, et riisuis alusalusilleen suihkuttaessa pappaa ois varmaa jännää ja pappakin tykkäis nähä.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        On kumpaakin tehneet

        Nautin muutama vuosi sitten kun eräs papparainen oli vuoron viimeinen ja siellä pystyi viettämään puoli tuntia pidempään vaikka toimistolla tietysti kirjasin työpäivän päättyneen normaaliin aikaan. Siihen liittyi paljon myös masturbointia jossa istuttiin kahdestaan ja tyydytettiin itsemme. En ollut tehnyt sitä ennen oikein kunnolla kenenkään kanssa ja alkuun oli vaikea vapautua näyttämään oma orgasmi. Siihen liittyi myös antamaani suuseksiä kun papparainen ei olisi fyysisesti jaksanut kovin pitkää yhdyntää vaikka halusikin aina sitä. Antoi papparainenkin suuseksiä, mutta sillä tavoin että minun oli kiva olla alastomana ja antaa rintaa suuhun, mitä papparainen aina toivoi. Papparainen puhui paljon vaimostaan jolla oli tullut maitoa lapsensaannin jälkeen ja toivoi että minultakin tulisi. Vaimo ja heidän kaksi lasta oli kuolleet ja papparainen oli sen vuoksi hakenut hoivaa josta muisti aina mainita että hän maksaa sen itse. Hän oli välkky, semmoinen keksijän oloinen ja ehdotti muun muassa sellaista että valutan ruiskun avulla maitoa nänniä pitkin. Oli mukava mennä kotiin suihkuun pesemään siemennesteet sisältäni ja kun peilistä aina näki kuinka papparainen oli rintoja imenyt. Niinä päivinä olin tyydytetty ja siksi haluaisin tuollaisen lakisääteisen panorauhan kaikille meille jotka ovat halukkaita sitä käyttämään.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Oon posliini nyt. Toiki, et riisuis alusalusilleen suihkuttaessa pappaa ois varmaa jännää ja pappakin tykkäis nähä.

        Todella hyvä idea. Tuossahan vois käydä niinkin että saisit itsesi vahingossa kasteltua ja pakko vaihtaa kuivempaa päälle.
        Uskon että papat tykkää posliinista enemmän. Ainaskin noista vaimon kuvista posliini on suosituin.


      • Anonyymi
        Kikka.19v kirjoitti:

        Oon posliini nyt. Toiki, et riisuis alusalusilleen suihkuttaessa pappaa ois varmaa jännää ja pappakin tykkäis nähä.

        Oon kanssa sitä mieltä että mitä nopeemmin toimit sen parempi jos oot noin jo asian ajatellut.
        Se tuntuu yllättävän luonnolliselle olla pimpero paljaana vaikka ikämies onkin vieressä. Kivan lisän antaa päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hyvä idea. Tuossahan vois käydä niinkin että saisit itsesi vahingossa kasteltua ja pakko vaihtaa kuivempaa päälle.
        Uskon että papat tykkää posliinista enemmän. Ainaskin noista vaimon kuvista posliini on suosituin.

        Hei, kun luin aiempaa viestiäsi missä kerroit että vaimosi on välillä mukana töissä ja papparaiset on kiinnostuneempia pillusta vaikka kuvissa on rinnat ja kasvot, niin onko vaimosi alastomana papparaisten kanssa kun sinä teet työtä ja antaako hän papparaisten kosketella itseään? Haluaisiko vaimosi harrastaa seksiä samalla heidän kanssaan jos olisi aikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, kun luin aiempaa viestiäsi missä kerroit että vaimosi on välillä mukana töissä ja papparaiset on kiinnostuneempia pillusta vaikka kuvissa on rinnat ja kasvot, niin onko vaimosi alastomana papparaisten kanssa kun sinä teet työtä ja antaako hän papparaisten kosketella itseään? Haluaisiko vaimosi harrastaa seksiä samalla heidän kanssaan jos olisi aikaa?

        Meillä sovittu rajat mitä ei ylitetä. Koskettelu on pois suljettu asia. Jos joku haluaa runkata niin ihan vapaasti. Ei meitä naku rannallakaan haittaa jos joku haluaa itseään kosketella.


    • Anonyymi

      Olen lähihoitaja ja näytän papoille pimppiä ja tissejä jotta saavat runkata, itse en heihin koske.

      • Anonyymi

        Huh, hurjaa!!
        N.19v.


      • Anonyymi

        Se on oikein että pillua ja tissejä esittelet papoille mutta kyllä ne vaarit tulisi tyydyttää vaikka edes runkkaamalla kyrvät jos muuta ei kehtaa antaa.
        Väiski


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on oikein että pillua ja tissejä esittelet papoille mutta kyllä ne vaarit tulisi tyydyttää vaikka edes runkkaamalla kyrvät jos muuta ei kehtaa antaa.
        Väiski

        En koske heihin ihan eettisessä mielessä sillä tavalla :)


      • Anonyymi

        Mä tässä helteellä oon antana kahdelle toinen nuoli ja toisen 78v ratsastin vaikka ikää oli niin iso 22senttiä koveni tosin herpasi välillä imin ja sain suuhuni.
        Kiitollinen pappa pyysi kattoa kukkaroani ja kivasti opiskelutalven rahahuolet keveni.
        Kun osaan leipoa piirakoita niin käyn nyt tulevana talvena parikertaa kuussa leipoo.
        Tullaan hyvin juttuu saa makoisa piirasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tässä helteellä oon antana kahdelle toinen nuoli ja toisen 78v ratsastin vaikka ikää oli niin iso 22senttiä koveni tosin herpasi välillä imin ja sain suuhuni.
        Kiitollinen pappa pyysi kattoa kukkaroani ja kivasti opiskelutalven rahahuolet keveni.
        Kun osaan leipoa piirakoita niin käyn nyt tulevana talvena parikertaa kuussa leipoo.
        Tullaan hyvin juttuu saa makoisa piirasta

        Olet hyväksikäyttäjä, mutta en ole huolestunut.

        Ihan tiedoksesi, pelkät muistisairaat eivät ole edunvalvonnan asiakkaina, vaan myös täysin terveet vanhukset ovat asiakkaina jotta varmistetaan että lääkkeisiin tai muihin kuluihin riittää rahat. Kyse on helppoudesta, ei useinkaan varsinaisesta etujen valvomisesta. Joissakin tapauksissa hoitotaho myös vaatii edunvalvonnan, jotta maksut varmistetaan. Hoitajat eivät myöskään edunvalvojista tiedä, koska heillä ei ole mitään tarvetta sellaisesta tietää. Syitä edunvalvojan hankkimiseksi on useita ja yleisin on helppous ja se ettei vanhusta huijata, eikä suinkaan se ettei vanhus osaa käyttää rahojaan. Sitä kautta paljastuu jopa viikon sisällä että vanhus käyttää sinuun rahaa. Siksi en ole huolissasi sinun "vanhuksista".


    • Anonyymi

      Ei sovi unohtaa, että vitun näyttäminen on kaikkein ystävällisin ele KAIKEN ikäisille miehille. Yhdynnässä ovat kuitenkin tautien tartuntavaara ja tahattoman raskauden mahdollisuus. Päätösvalta kuluu ehdottomasti sisarelle itselleen.

      • Anonyymi

        Vanhuksien erilaiset taudit on hoidettu kauan sitten ja parantumattomat ovat myös kaikkien hoitajien tiedossa. Tahattomat raskaudet... Kaikkea sattuu ja on sattunut, meillekin neljä ihanaa sattumaa, ja tiedän kaksi muuta ihanaa sattumaa, mutta oman miesystäväni kanssa kuka on myös hoitoalalla ja hoitanut myös vanhuksia aikoinaan sovittiin jo kolmekymmentä vuotta sitten ettei meitä haittaa.


    • Anonyymi

      Vaan yhden asian unohdatte. On myös homo pappoja ja minä hoitajana imen kullia ja vaikka pappa haluaisi panna niin annan myös pyllyä. Hoitsu mies 22v

    • Anonyymi

      Sun reaktios tuon vaarin isoon kyrpään tuo mieleeni erään nuoren tytön säikähtyneen ja suoraan sydämestä tulleen huudahduksen; Hirviä kyrpä!

      Ja olihan se,suoraan pillusta vedetty vieläkin kovana sojottava elin.

      Tässä hoitsupiskelijoiden asuntolassa olivat suihkut pitkän käytävän päässä .

      Olin juuri nussinut erästä hoitsua ,exääni, hänen huoneessaan ja menossa pesemään tahmaisen limaista kulliani ,kun tämä tyttö avasi huoneensa oven ja sytytti valot käytävään.

      Siinä sitten olin kirkkaassa valossa ,alasti ,kyrpä pystyssä,alkavassa krapulassa noin klo 5 aamulla.

      Tyttö tuijotti vielä hetken ja veti sitten hiljaa ovensa
      kiinni,katse nauliutuneena meikäläisen vehkeeseen.

      Muistan tuon katseen vieläkin.

      Siinä oli sekaisin pelkoa,ihmetystä ja orastavaa himoa .Vieläkin kaduttaa kun en yrittänytkään päästä näyttämään tytölle miltä nelikymppisen miehen kyrpä tuntuu tiukassa nuoressa pillussa..

    • Anonyymi

      Oon pian 20v tehnyt kotihoidossa töitä ja kun mies olen niin onhan nuo mammatkin huomiota vaille. Pesut on välillä melkoista näytöstä kun tussia tyrkytetään käteen. Olen rahasta tyydyttänyt mammoja niinkuin homppeli pappojakin, tarpeet ne on vanhuksillakin

      • Anonyymi

        Älä rahasta tee. Se on hyväksikäyttöä!

        Sinä käytät toisen, alistetussa, epätoivoisessa asemassa olevan seksuaalisuutta omaksi hyödyksi, et toisen iloksi. Tuo ei ole hoitamista ja hyvän olon tuottamista vaan törkeää ja ylimielistä hyväksikäyttöä. Tiedät ettei vanhukset löydä ystäviä tai rakkautta helposti edes viriileinä ja virkeinä. Se ei muuta asiaa vaikka he tarjoaisivat itse sitä rahaa, koska sinä itse kerroit että teet sitä maksua vastaan. Häpeäisit!


    • Anonyymi

      Äijän tullessa suihkusta oli melkoisen innossaan, kun näki mut siinä peppu pystyssä ja syöksyi ihailemaan nuorta pilluani, ensin varovasti availi sitä myhäillen tyytyväsenä ja hetihän jo sovitteli kuumaa terskaansa sisääni.
      Vaikka olin melkoisen märkä kiimasta, ei mennyt sisääni terskan ollessa niin iso ja jouduin molemmilla käsilläni avittamaan ja avasin pilluni huulia, tunsin kuinka paine kasvaa koko ajan ja lopultahan se muljahti sisääni, voi että kun tekikin melkoisen hyvää heti ensisenteillä. Hitaasti kulli jatkoi sisäänmenoa, äijän murahdellessa tyytyväisenä ja pilluni huulet olivat tiukilla kalun ympärillä, vähän kyllä jo sattuikin, tunsiessani sen olevan jo aivan pohjassa ja aina vaan meni peremmälle, ihmettelin mihin se oikein mahtuukaan. Hitaasti tahti alkoi kiihtymään, mutta äijä sanoi ettei polvet kestä kovalla lattialla ja ehdotti että mennään säätösänkyyn jatkamaan, menin sen päätyyn peppu pystyssä ja painelin nappia josta takaosa nousi hitaasti kunnes mies tokaisi - nyt on tavara kohdallaan ja työnsi nyt vauhdilla kullin sisääni.
      Olin aivan märkänä ja mies puuskutti takanani, että pelkäsin sen saavan jo kohtauksen, veti nopeasti kullinsa ulos ja melkoinenhan maiskahdus siitä syntyikin kun tatti tuli vauhdilla ulos, äijä myhäili ja katseli kuinka pilluni hitaasti sulkeutui ison terskan jäljltä, teki saman tempun useasti ja lopultahan alkoi naimaan kuin kone.
      Äijälä oli pussit laskeutuneet melkoisen alas ja nehän alkoivat kuin piiskaamaan pilluani osuen vauhdilla klittaani, mäiskis, mäiskis, levitin jalkani äärimmilleen ja en enään voinut pidätellä orkun ollessa huipussaan, melkein itkin onnesta äijän kiihdyttäessä vieläkin tahtiaan alkoi laskemaan sisääni kuumaa siemenlastiaan karjaisten.
      Valutin suurimman lastin vessassa pönttöön ja pyyhin pilluani, huomasin kuinka olin jo myöhässä seuraavasta paikasta, tuli kiire ja heti tuli kommenttia - kuinkas tytön posket noin helottaa, vanhako nainen sanoi ja samassa muistin ettei mlla ollut pikkuhousuja, sperman jäännökset valuivat reitäni pitkin.
      Tästähän tuli tapa ja usein menin työajan jo loputtua käymään äijän pantavana, itse tosin nautin siitä yhtä paljon, kunes mies sanoi talossaan olevan alakerrassa pieni yksiö joka olisi vapautumassa ja kysyessäni vuokran suurutta, taputti peppuani sanoen että kyllä siitä sitten sovitaan, heh. Sanoin vuokrakämppäni irti ja muutin sinne asumaan jo kuukauden kuluttua, mutta alettuani myös seurustelemaan vakituisesti, tuli pientä säätöä, miten sovitan sen "vuokranmaksun" salaa pokkaystävältäni. Kerran sattui tapaus, äijä lähetti tekstarin , nyt yläkertaan heti ja olimme juuri naineet poikakaverini kanssa, onneksi sattui kaverini lähtemään samantien ja kiiruhdin yläkertaan. Kerroin äijälle piruuttani, että olimme juuri naineet ja mällit yhä pillussani ovat, tästähän äijä vain kiihoittui ja kiimaisena availi pilluani sperman valuessa ulos, työnsi samantien sisääni ja sain jo toisen spermalastin sisääni tunnin aikana.

    • Anonyymi

      Naiseni kertoi kun oli ollut jonkin aikaa hoitoalalla nuorempana. Työnkuvaan kuului myös vanhusten peseminen. Sano ettei ollu koskaan nähny niin suurta kyrpää kun yhdellä vanhalla miehellä. Ja se oli kuulemma ollu ihan lepotilassa. Kuulemma ei ukko ollu ehdotellut edes mitään vaan ihan asiallisesti pesu tehty. Vaan ei varmuutta siitä kertoko muijani kaiken? Himokas narttu kun ollu ja on.

    • Anonyymi

      Joillakin vanhuksilla on kyllä komeat isot kassit ja paksuja isoja kyrpiä ihan löysänäkin

    • Anonyymi

      Tosi uskottava. Käsin laukeaa heti, mutta pimppiä pökkii nuoruuden innolla, vai onko tosi väljä värkki? Hankaa eteläpuolta uiiihh, nyt länsi reunaa oiiihh, äkkiä itä reunaa oihhhh...

      • Anonyymi

        Vanhat kullit pvat usein kuin käyriä banaaneja ja kun yksikin pappa nai mua (23v) ensin takaapäin ja sitten eestäpäin, se käyrä kulli käy teinipillussani läpi joka ainoan sentin pillussani ja lopuksi sivuttain joka viimeistelee märän pilluni.
        Olen ja hoitsu pääkaupunkiseudulta ja ensimmäiset vuodet pihtasin, mutta kun silloinen poikakaverini sanoi ettei se siitä kulu, siitä rohkaistuani aloin antamaan ensin yhdelle satasella.
        Kyllä niillä vanhoillakin tulee aina kunnon lasti sisääni ja aloin antamaan paljaalla kun "vanhois munis ei oo tauteja", heh, mutta kyllä spermassa siimahänytiä vielä livistää.
        Katsoin kerran töissäni mikroskoopilla piruttani yhden 74 vuottiaan spermaa jonka olin pillustani koukaissut, melkoinen vilskehn siellä kävi. Huomenna on taas käynti yhden kiimapaapan luona jonka vanha kulli on oikea jööti ja varressa paksut suonet sykkii, mutta joskus pertyn kun äijä laukeaa melkein heti sisääni, mutta on siitä erikoinen että kullin alkaessa pehmenemään sisälläni jättää sen sinne muhimaan ja kohtahan se alkaa kovettumaan uudelleen, melkein kuulen natinan kun se kasvaa täyteen seisokkiin pillussani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat kullit pvat usein kuin käyriä banaaneja ja kun yksikin pappa nai mua (23v) ensin takaapäin ja sitten eestäpäin, se käyrä kulli käy teinipillussani läpi joka ainoan sentin pillussani ja lopuksi sivuttain joka viimeistelee märän pilluni.
        Olen ja hoitsu pääkaupunkiseudulta ja ensimmäiset vuodet pihtasin, mutta kun silloinen poikakaverini sanoi ettei se siitä kulu, siitä rohkaistuani aloin antamaan ensin yhdelle satasella.
        Kyllä niillä vanhoillakin tulee aina kunnon lasti sisääni ja aloin antamaan paljaalla kun "vanhois munis ei oo tauteja", heh, mutta kyllä spermassa siimahänytiä vielä livistää.
        Katsoin kerran töissäni mikroskoopilla piruttani yhden 74 vuottiaan spermaa jonka olin pillustani koukaissut, melkoinen vilskehn siellä kävi. Huomenna on taas käynti yhden kiimapaapan luona jonka vanha kulli on oikea jööti ja varressa paksut suonet sykkii, mutta joskus pertyn kun äijä laukeaa melkein heti sisääni, mutta on siitä erikoinen että kullin alkaessa pehmenemään sisälläni jättää sen sinne muhimaan ja kohtahan se alkaa kovettumaan uudelleen, melkein kuulen natinan kun se kasvaa täyteen seisokkiin pillussani.

        Tässä video siitä mitä joka vuosi muutaman hoitajan elimistössä tapahtuu.

        https://www.youtube.com/watch?v=s-Xpa5UZAZs

        Kaikkien hoitajien miehet eivät tiedäkään mitä kaikkea papat saavatkaan aikaiseksi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä video siitä mitä joka vuosi muutaman hoitajan elimistössä tapahtuu.

        https://www.youtube.com/watch?v=s-Xpa5UZAZs

        Kaikkien hoitajien miehet eivät tiedäkään mitä kaikkea papat saavatkaan aikaiseksi.

        Noin siinä kävi. Miesystäväni tiesi iloisen luonteeni ja mitä tein himokkaiden vanhusten kanssa. Me sovimmekin heti suhteemme alussa että jos tulee raskaus, sitten tulee. Niitä tuli kaikekaikkiaan neljä ihanaa kappaletta eri vanhuksille.


    • Anonyymi

      Sen pituinen satu se...

      • Anonyymi

        En ymmärrä teitä tähän ketjuun kirjoittaneita. Tämä ei ole sinulle jonka viestiin liitän kommentin, koska sinä olet pelkkä häirikkö jonka mielipide perustuu pelkkään kokemattomuuteen ja jonka voi jättää suoraan omaan lapselliseen arvoonsa. Minä en vastaa sinulle, eikä sinun ulosantisi sisältö kiinnosta minua.

        Hyvät kirjoittajat. Jos te annatte häirikön voittaa, ei ole mitään keskustelua. Parhaiten te voitatte häiriköt kun jätätte heidät täysin vaille huomiota ja jatkatte keskustelua heistä välittämättä. Tuokin häirikkö ei tiedä mitään vanhustyöstä jota joka päivä me teemme. Hän ei tiedä työelämästä mitään. Siksi hänen yksinkertaisessa ja yksinäisessä maailmassaan hän yrittää pönkittää omaa mielenrauhaansa väittämällä ja vakuuttamalla ennenkaikkea itselleen ettei seksiä ole olemassakaan. Hän ei uskoisi esimerkiksi olympiakylän seksijuhlia, tai laivoilla, tai pikkujouluissa tapahtuvia hurjasteluja, koska hän itse ei ole koskaan saanut keneltäkään minkäänlaista seksuaalista huomiota. Hän on yksinäinen ressukka joka tulee tällaisille sivuille etsimään runkattavaa. Mutta juuri siksi häntä loukkaa, hävettää ja pelottaa kokemukset joissa muut harrastavat vapaasti seksiä. Hän haluaisi lukea ikäänkuin persoonatonta pornoa, koska kaikki kokemukset joissa tuodaan omaa henkilökohtaista seksielämää esiin, saa hänet häpeämään itseään koska hän ei ole koskaan kokenut mitään sellaista kenenkään kanssa.

        Annatteko tuollaisen kokemattoman rassukan hiljentää teidät? Hän itse tietää että jonain päivänä hän on vanhuksena hoidettavana ja että hänelle ei tulla antamaan seksiä silloinkaan koska hän ei pysty olemaan kiva toiselle ihmiselle. Jokainen meistä on tavannut töissä tuollaisia vanhuksia joista loistaa heidän yksinäisyys, mutta sen vuoksi että he itse ovat olleet syypäitä siihen. Heillä ei ole omaisia koska he eivät ole saaneet keneltäkään naiselta huomiota aikoinaan että olisivat kyenneet tekemään lapsia.

        Sinä edeltävä mies, sinä tiedät että puhun totta. Sinulla ei ole lapsia ja siksi tulet kuolemaan yksin. Sinulle annetaan vain tarvittava hoito, ei muuta. Ei hoivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä teitä tähän ketjuun kirjoittaneita. Tämä ei ole sinulle jonka viestiin liitän kommentin, koska sinä olet pelkkä häirikkö jonka mielipide perustuu pelkkään kokemattomuuteen ja jonka voi jättää suoraan omaan lapselliseen arvoonsa. Minä en vastaa sinulle, eikä sinun ulosantisi sisältö kiinnosta minua.

        Hyvät kirjoittajat. Jos te annatte häirikön voittaa, ei ole mitään keskustelua. Parhaiten te voitatte häiriköt kun jätätte heidät täysin vaille huomiota ja jatkatte keskustelua heistä välittämättä. Tuokin häirikkö ei tiedä mitään vanhustyöstä jota joka päivä me teemme. Hän ei tiedä työelämästä mitään. Siksi hänen yksinkertaisessa ja yksinäisessä maailmassaan hän yrittää pönkittää omaa mielenrauhaansa väittämällä ja vakuuttamalla ennenkaikkea itselleen ettei seksiä ole olemassakaan. Hän ei uskoisi esimerkiksi olympiakylän seksijuhlia, tai laivoilla, tai pikkujouluissa tapahtuvia hurjasteluja, koska hän itse ei ole koskaan saanut keneltäkään minkäänlaista seksuaalista huomiota. Hän on yksinäinen ressukka joka tulee tällaisille sivuille etsimään runkattavaa. Mutta juuri siksi häntä loukkaa, hävettää ja pelottaa kokemukset joissa muut harrastavat vapaasti seksiä. Hän haluaisi lukea ikäänkuin persoonatonta pornoa, koska kaikki kokemukset joissa tuodaan omaa henkilökohtaista seksielämää esiin, saa hänet häpeämään itseään koska hän ei ole koskaan kokenut mitään sellaista kenenkään kanssa.

        Annatteko tuollaisen kokemattoman rassukan hiljentää teidät? Hän itse tietää että jonain päivänä hän on vanhuksena hoidettavana ja että hänelle ei tulla antamaan seksiä silloinkaan koska hän ei pysty olemaan kiva toiselle ihmiselle. Jokainen meistä on tavannut töissä tuollaisia vanhuksia joista loistaa heidän yksinäisyys, mutta sen vuoksi että he itse ovat olleet syypäitä siihen. Heillä ei ole omaisia koska he eivät ole saaneet keneltäkään naiselta huomiota aikoinaan että olisivat kyenneet tekemään lapsia.

        Sinä edeltävä mies, sinä tiedät että puhun totta. Sinulla ei ole lapsia ja siksi tulet kuolemaan yksin. Sinulle annetaan vain tarvittava hoito, ei muuta. Ei hoivaa.

        Nyt en ymmärtänyt ihan kaikkea. Mutta harmi kun oli hyvä keskustelu vaikka niin väititkin ettei ole. Mielestäni hyviä kommentteja ja näkemyksiä. Sen itse tiedän että moni iäkkäämpi ihminen arvostaa seksuaalisuutta vielä vaikka ei kaikki elimet toimikkaan normaalistai.
        Itse olen tuo vaimon kuvien näyttäjä ja olen itse nähnyt millaista iloa joku ikämies saa kun näkee 40 vuotiaan naisen eroottisissa kuvissa.
        Noita höpöjä ketä kommentoi kateellisena muitten kokemuksiin niin antaa niiden erakoiden olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ymmärtänyt ihan kaikkea. Mutta harmi kun oli hyvä keskustelu vaikka niin väititkin ettei ole. Mielestäni hyviä kommentteja ja näkemyksiä. Sen itse tiedän että moni iäkkäämpi ihminen arvostaa seksuaalisuutta vielä vaikka ei kaikki elimet toimikkaan normaalistai.
        Itse olen tuo vaimon kuvien näyttäjä ja olen itse nähnyt millaista iloa joku ikämies saa kun näkee 40 vuotiaan naisen eroottisissa kuvissa.
        Noita höpöjä ketä kommentoi kateellisena muitten kokemuksiin niin antaa niiden erakoiden olla.

        Mitä ihnettä, missä väitin ettei ole hyvää keskustelua?

        Kehotin ettei häiriöihin saa reagoida koska he oksentavat tänne vain omaa pahaa oloaan, yksinäisyyttäänja kateuttaan ja eivät tiedä mitä maailmassa tapahtuu ja pitävät kaikkea satuina.

        Minä olen harrastanut seksiä useiden vanhusten kanssa ja minulla on heiltä neljä lasta miesystäväni kanssa ja tunnen kaksi muuta hoitajaa jotka ovat saaneet lapsia vanhuksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihnettä, missä väitin ettei ole hyvää keskustelua?

        Kehotin ettei häiriöihin saa reagoida koska he oksentavat tänne vain omaa pahaa oloaan, yksinäisyyttäänja kateuttaan ja eivät tiedä mitä maailmassa tapahtuu ja pitävät kaikkea satuina.

        Minä olen harrastanut seksiä useiden vanhusten kanssa ja minulla on heiltä neljä lasta miesystäväni kanssa ja tunnen kaksi muuta hoitajaa jotka ovat saaneet lapsia vanhuksille.

        Täällä on ollut useita hyviä juttuja erotiikasta ja seksistä. Sama ilmiö toistuu useissa keskusteluissa että nämä muutamat urpot yrittää pilata keskusteluja.
        Uskon silti että monet on saanut uutta kipinää elämäänsä näistä jutuista ja uskaltanut kokeilla asioita mitä on miettinyt mutta ei ole uskaltanut kokeilla. Erotiikka ja seksi on mielestäni niin iso osa elämää että vähän kaikkia mikä sopii itselle kannattaa kokeilla.


    • Anonyymi

      Erittäin harva nuori on kiinnostunut varsinkaan yli 60 vuotiaista millään seksuaalisella tavalla, kyseessä on täällä vanhusten fantasia ja toive.

      • Anonyymi

        Onhan se nyt ihan selvä asia että nuo muka nuorten hoitsujen kirjoitukset täällä ovat miesten sepittämiä tarinoita joissa tuovat esille asioita jotka heitä itseään kiihoittaa. Tämä on tuttu ilmiö jo 70- 80-luvun kotimaisista pornolehdistä joissa oli "tositarinoita" ja eräänlaisia kysymys- ja vastauspalstoja. Usein "tositarinoissa" oli näitä toistuvia teemoja kuten hoitaja-potilasseksiä, opettaja-oppilas asetelmia ja esim. sukulaisiin ja eläimiin sekaantumista. Yhteistä oli jo silloin tarinoilla ja aiheilla se että kirjoittaja/kysyjä esiintyi nuorena tyttönä. Samalla tavalla näistä sama feikkaus haisee jo kilometrien päähän.

        Saattaa olla että jossain toki on hoitsu joka tekee ylimääräistä tiliä tarjoamalla seksipalveluja vanhoille miehille mutta sellainen ei ole niin halvatun tyhmä että alkaisi niistä kenellekään kertomaan. Jää ip-osoitteet ja laitteita tutkimalla todisteita teoista ja tekijästä niin ihan varmaan joo joku haluaisi riskeerata työpaikkansa ja tällaisen salaisen lisäansion vain huvikseen niistä pitkin nettiä kertoillen.

        Parhaita ylilyöntejä oli nämä dorkat jotka väittää pokkana tehneensä pappojen kanssa 4 kakaraakin ja kuinka pöksyt alle 2-kymppisellä ovat märkänä kun näkee ikälopun letkun jollain yhtä ikälopulla papalla.

        Sitten kun tarinat eivät uppoa ihan jokaiseen päättelykykyiseen koitetaan soraäänet vaientaa haukkumalla niiden esittäjät ikineitsyiksi peräkammarin runkkareiksi vaikka -tragikoomista kyllä- juuri näiden satujen kirjoittelijat itse ovat sellaisia.

        Mutta eipä siinä mitään, ihan kiva näitä on kevyenä huumorina lueskella naureskellen ja varmaan nämä satuilijat sielunkumppaneineen saavat näistä jopa kiihotusta runkkuhetkiinsä. Siitä vaan poijjaat esinahat rullalle, hupinsa kullakin.

        T. M47 v , lääketiedettäkin opiskellut kahden tyttären isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nyt ihan selvä asia että nuo muka nuorten hoitsujen kirjoitukset täällä ovat miesten sepittämiä tarinoita joissa tuovat esille asioita jotka heitä itseään kiihoittaa. Tämä on tuttu ilmiö jo 70- 80-luvun kotimaisista pornolehdistä joissa oli "tositarinoita" ja eräänlaisia kysymys- ja vastauspalstoja. Usein "tositarinoissa" oli näitä toistuvia teemoja kuten hoitaja-potilasseksiä, opettaja-oppilas asetelmia ja esim. sukulaisiin ja eläimiin sekaantumista. Yhteistä oli jo silloin tarinoilla ja aiheilla se että kirjoittaja/kysyjä esiintyi nuorena tyttönä. Samalla tavalla näistä sama feikkaus haisee jo kilometrien päähän.

        Saattaa olla että jossain toki on hoitsu joka tekee ylimääräistä tiliä tarjoamalla seksipalveluja vanhoille miehille mutta sellainen ei ole niin halvatun tyhmä että alkaisi niistä kenellekään kertomaan. Jää ip-osoitteet ja laitteita tutkimalla todisteita teoista ja tekijästä niin ihan varmaan joo joku haluaisi riskeerata työpaikkansa ja tällaisen salaisen lisäansion vain huvikseen niistä pitkin nettiä kertoillen.

        Parhaita ylilyöntejä oli nämä dorkat jotka väittää pokkana tehneensä pappojen kanssa 4 kakaraakin ja kuinka pöksyt alle 2-kymppisellä ovat märkänä kun näkee ikälopun letkun jollain yhtä ikälopulla papalla.

        Sitten kun tarinat eivät uppoa ihan jokaiseen päättelykykyiseen koitetaan soraäänet vaientaa haukkumalla niiden esittäjät ikineitsyiksi peräkammarin runkkareiksi vaikka -tragikoomista kyllä- juuri näiden satujen kirjoittelijat itse ovat sellaisia.

        Mutta eipä siinä mitään, ihan kiva näitä on kevyenä huumorina lueskella naureskellen ja varmaan nämä satuilijat sielunkumppaneineen saavat näistä jopa kiihotusta runkkuhetkiinsä. Siitä vaan poijjaat esinahat rullalle, hupinsa kullakin.

        T. M47 v , lääketiedettäkin opiskellut kahden tyttären isä.

        Niimpä; vaikka olenkin mies ja en voi sanoa, että olisin oppinut naisia tuntemaan juurikaan, niin jotain sitten kuitenkin. Eipä se pimppi yleensä kostu asiakkaan nähdessä 15min aikana välttämättä, jos se tunne puuttuu ja sen se yleensä tarvitsee tuohon ihmeeseen. Vastassa joku uķko ensimmäistä kertaa, mikä ei ehtoopuolella enää kerta kaikkiaan säväytä. Ammatikseen tätä tekevillä (prostituoidut) pelaa se voitelu tavalla tai toisella ja raha on hyvä vaikuttaja siihen. Nämä kirjoitukset menevät kevyenä viihteenä toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä; vaikka olenkin mies ja en voi sanoa, että olisin oppinut naisia tuntemaan juurikaan, niin jotain sitten kuitenkin. Eipä se pimppi yleensä kostu asiakkaan nähdessä 15min aikana välttämättä, jos se tunne puuttuu ja sen se yleensä tarvitsee tuohon ihmeeseen. Vastassa joku uķko ensimmäistä kertaa, mikä ei ehtoopuolella enää kerta kaikkiaan säväytä. Ammatikseen tätä tekevillä (prostituoidut) pelaa se voitelu tavalla tai toisella ja raha on hyvä vaikuttaja siihen. Nämä kirjoitukset menevät kevyenä viihteenä toki.

        Ei kiinnosta teidän mielipiteet kun teillä on vain mielipiteet, ei mitään konkreettista.

        Mitä ip osoitteet tähän liittyy. Ensin pitää olla tapahtunut jotain pahaa että kukaan sitä alkaisi kaivelemaan ja mitä pahaa on seksissä. Toistaiseksi ei ole kuullut mitään hoitajista ja vanhuksista eikä kuulu kun vanhuksetkin on seksuaalisia ja te idiootit olette selvästi ikärasisteja. Sinäkään et ymmärrä mitään edes seksuaalisesta kiihottamisesta, tai tästä työstä, kun kuvittelet että se tapahtuu heti, tai vasta sitten kun näkee toisen. Luulette selvästi että kun teidän elämässä ei ole seksiä, ei ole muillakaan. Tuon lääketiedettäkin opiskelleen äly ei riittänyt valmistumiseen ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nyt ihan selvä asia että nuo muka nuorten hoitsujen kirjoitukset täällä ovat miesten sepittämiä tarinoita joissa tuovat esille asioita jotka heitä itseään kiihoittaa. Tämä on tuttu ilmiö jo 70- 80-luvun kotimaisista pornolehdistä joissa oli "tositarinoita" ja eräänlaisia kysymys- ja vastauspalstoja. Usein "tositarinoissa" oli näitä toistuvia teemoja kuten hoitaja-potilasseksiä, opettaja-oppilas asetelmia ja esim. sukulaisiin ja eläimiin sekaantumista. Yhteistä oli jo silloin tarinoilla ja aiheilla se että kirjoittaja/kysyjä esiintyi nuorena tyttönä. Samalla tavalla näistä sama feikkaus haisee jo kilometrien päähän.

        Saattaa olla että jossain toki on hoitsu joka tekee ylimääräistä tiliä tarjoamalla seksipalveluja vanhoille miehille mutta sellainen ei ole niin halvatun tyhmä että alkaisi niistä kenellekään kertomaan. Jää ip-osoitteet ja laitteita tutkimalla todisteita teoista ja tekijästä niin ihan varmaan joo joku haluaisi riskeerata työpaikkansa ja tällaisen salaisen lisäansion vain huvikseen niistä pitkin nettiä kertoillen.

        Parhaita ylilyöntejä oli nämä dorkat jotka väittää pokkana tehneensä pappojen kanssa 4 kakaraakin ja kuinka pöksyt alle 2-kymppisellä ovat märkänä kun näkee ikälopun letkun jollain yhtä ikälopulla papalla.

        Sitten kun tarinat eivät uppoa ihan jokaiseen päättelykykyiseen koitetaan soraäänet vaientaa haukkumalla niiden esittäjät ikineitsyiksi peräkammarin runkkareiksi vaikka -tragikoomista kyllä- juuri näiden satujen kirjoittelijat itse ovat sellaisia.

        Mutta eipä siinä mitään, ihan kiva näitä on kevyenä huumorina lueskella naureskellen ja varmaan nämä satuilijat sielunkumppaneineen saavat näistä jopa kiihotusta runkkuhetkiinsä. Siitä vaan poijjaat esinahat rullalle, hupinsa kullakin.

        T. M47 v , lääketiedettäkin opiskellut kahden tyttären isä.

        Huh huh. Onneksi meillä on mukana sinun kaltaisia Suurmestareita rajattomalla viisaudella varustettuna.
        Mihin pimeyteen me jouduttaisikaan ellet antaisi meille viisauden valoasi. Nyt saatiin tämäkin keskustelu päättymään kun pikkaisen raotit viisauden purkkiasi.
        Nyt me kaikki pelkäämme että joku tulee ovelle koputtelemaan että mitä helvataa sä olet papalle mennyt tekemään. Jäihän se ip osoite sinne jonnekkin taivaisiin.
        Samalla voisit tarkistaa onkohan niitä pikkareita nyt jalassa vai ei.
        Hienoa että olet noin suuresti lukenut, sillä me muut nippa ja nappa osaamme lukea ja välillä jopa kirjoittaa.
        Olet siis oikein miesten mies, jopa kaksi tyttöä mahtava suoritus. Me muut tavikset vain uskallamme kuvitella seksiä ,lapsista puhumattakaan.

        Ja kyllä, nyt me lopetamme runkkaamisen tähän hetkeen koska eikös siitä rupea karvojakin kämmeneen kasvamaan kun oikein vemputtaa, ja milläs sen sitten vaimolle selittää.
        Hienoa että sait tämän tuhman keskustelun loppumaan suunnattomalla voimallasi ja kaikki meidät muut vaikenemaan.
        Ja vielä kyllä kyllä. Suurin osa ellei jopa ihan kaikki kirjoittajat ovat miehiä koska eihän naiset uskalla kirjoittaa seksuaalisuudestaan eikä ainaskaan haaveistaan. Eikä ne ainaskaan tuollaisia asioita uskalla kokeilla.
        Hyvää jatkoa jos oma ei riitä….


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe