Jännä miten

Anonyymi-ap

Erittäin voimakas extrovertti voi olla myös täydellinen introvertti.

28

354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se jännä. Eihän semmoista ole. Se on ambivertti, kun seilaa niiden välillä.

    • Anonyymi

      Tullut tutuksi. Kyseessä avertti

    • Anonyymi

      Olen erittäin introvertti, mutta taitava sosiaalisesti. Osaan luovia muiden seassa, mutta sen jälkeen olen aivan puhki. Joskus väsyn kesken tilanteiden ja annan ristiriitaisen kuvan itsestäni. Joskus uuvuttaa jo valmiiksi, eikä kiinnosta edes yrittää.

      • Anonyymi

        Joo sama, joskus riittää jo naama ettei viitsi yrittää kommunikoida


    • Anonyymi

      Tarvitsen paljon aikaa latautua yksin, tällähetkellä sitä on vähän ja siksi en jaksa juuri muuta kun perheilyä. Muut menot ovat harvoin ja hyvä niin. Ehkä joskus kun on enemmän aikaa itselle on enemmän motivaatiota loistaa sosiaalisesti osaan minä senkin jos haluan.

    • Anonyymi

      Vai voiko…?

      • Anonyymi

        Niin noh en tiedä, Olen ennen ollut pelkkä extrovertti mutta on tullut nämä introverttipiirteet mukaan iän myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin noh en tiedä, Olen ennen ollut pelkkä extrovertti mutta on tullut nämä introverttipiirteet mukaan iän myötä.

        Oletko aloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aloittaja?

        Kenet sinä kuvittelet tänne miehen monologiin pitämään luonnepäiväkirjaa ja mitä ajattelit hyötyä tästä kalastelusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenet sinä kuvittelet tänne miehen monologiin pitämään luonnepäiväkirjaa ja mitä ajattelit hyötyä tästä kalastelusta?

        Ei aloittajaa haittaa. Mun vastaus poistettiin jostakin syystä, olen aloittaja kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittajaa haittaa. Mun vastaus poistettiin jostakin syystä, olen aloittaja kyllä.

        Sinut tunnistaa huomionkipeä äijä aina kommenteista joissa ei ole mitään järkeä, etenkin kun kommentoit omia aloituksiasi, aaainsillat on harvinaisen pitkiä sanotaanko nyt vaikka näin ikäänku kohti paksuja kalloja


    • Anonyymi

      Riippuu seurasta, jos se on vaikka pskaa

    • Anonyymi

      Erikoista.

    • Anonyymi

      Vähän niinkuin kaksisuuntainen mielialahäiriö.
      Täällä varmaan85% porukasta sen itsessään tunnistaakin..

      • Anonyymi

        Täällä on monta itseoppinutta soppakauhasykologia hämmentämässä.


      • Anonyymi

        En ole koskaan noin ajatellut että kaksisuuntainen olisi.
        Vuosien yksinelo on jotenkin opettanut olemaan itsekseen. Se oli alkuksi todella vaikeata mutta siihen olen tottunut lopulta. Jopa niin paljon että en kaipaa muita ihmisiä kun hyvin harvoin omassa privaatissa vapaa-ajassani.

        Muiden seurassa olen täydellinen ekstrovertin perikuva. Silloin olen sosiaalisesti parhaimmillani mutta se toinen puoli, osaan nykyään tosiaan nauttia yksinolostakin täysillä.
        Luonnehtisin että voin todella hyvin nyt.

        Tuo ambivertti kyllä kolahti täysillä, se olen.
        ap


    • Anonyymi

      Täällä yksi.

    • Anonyymi

      Kyllähän se lokero löytyy sitten vaikka väkisin…

      • Anonyymi

        Sinulla on kova usko itseesi, minäkin näin talitintin ja minusta tuli merikotka heti


    • Anonyymi

      Kyllä se riippuu ihan seurasta, mikäli seura on läpinäkyvällä tavalla sellaista, joka etsimällä etsii vikaa tai mainittavaa joka lauseesta, niin kannattaako uhriutua kyn juttu ei luista. Sitten sekään ei oo Vissii hyvä kun ei puhu mitään

      • Anonyymi

        Tulee mieleen yksi juhannus kaveriporukan mökillä.
        Isäntäpari alkoi keskenään tappelemaan alkopäissään, niin päätin että en koskaan enää lähde kimppakyydeillä mihinkään. Pystyy pakenamaan tilanteen salliessa omalla autolla koska vaan ja se onnistuu kun todella harvoin alkoa itse otan.

        Tuossa kohtaa mikään ei iltaa enää pelastanut, ei puhe eikä vaitiolo. Pakenin metsään moneksi tunniksi omassa introverttiydessäni.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee mieleen yksi juhannus kaveriporukan mökillä.
        Isäntäpari alkoi keskenään tappelemaan alkopäissään, niin päätin että en koskaan enää lähde kimppakyydeillä mihinkään. Pystyy pakenamaan tilanteen salliessa omalla autolla koska vaan ja se onnistuu kun todella harvoin alkoa itse otan.

        Tuossa kohtaa mikään ei iltaa enää pelastanut, ei puhe eikä vaitiolo. Pakenin metsään moneksi tunniksi omassa introverttiydessäni.

        ap

        Minua ei kiinnosta sinun mininovelli nääs tippaakaan palstasetä


    • Anonyymi

      Se on toisaalta viisauttakin, että ymmärtää lähteä pois huonosta seurasta ja osaa nauttia omasta (hyvästä) seurastaan. Olen joskus lukenut sellaisenkin, että "jos olet masentunut, niin mieti oletko ehkä vain pskassa seurassa" 😂.

      • Anonyymi

        Vettuilu on välittämistä kunnes uhriudutaan porukalla oletetun vettuilun takia siinä on se antisankaruuden kulminaatio nääs


    • Anonyymi

      On kai se mahdollista. Veikkaan että eräs nainen on introvertti, kuten minäkin vähän. En muuten olisi rakastunut häneen.....

      • Anonyymi

        Mahdollista, kaksi pikkuisen introverttiä ovat löytäneet toisensa syvästi ajatuksen tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollista, kaksi pikkuisen introverttiä ovat löytäneet toisensa syvästi ajatuksen tasolla.

        Siltä minusta tuntuu, vaikka on hänessä muitakin piirteitä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe