En ymmärrä

Anonyymi-ap

Sitä kuinka jonkun kanssa voi asiat klikata niin hyvin. Seurassasi on todella helppo olla ja pienet hipaisutkaan ei hätkäytä. Harvemmin kohdalle sattuu ketään joka on yhtä pösilö tai samalla aaltopituudella. Välillämme on jotain suurta kemiaa. Kiitos että olet ❤️
N > M

17

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sepä se. Allekirjotan tuon täysin.
      Ei ole ketään toista koskaan ollut vastaavassa tilanteessa mun elämässä.

      • Anonyymi

        Minkälaista se olisi jos päädyttäisi yhteen, ilotulitusten pauketta ja sielujen sinfoniaa. Kuin keinuttaisi samalla lautalla ja molemmat myötäilee toisiaan. Sydän pakahtuu ajatuksesta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista se olisi jos päädyttäisi yhteen, ilotulitusten pauketta ja sielujen sinfoniaa. Kuin keinuttaisi samalla lautalla ja molemmat myötäilee toisiaan. Sydän pakahtuu ajatuksesta…

        Mä tiedän että se olisi juuri noin. Täydellistä yhdessä.
        Mä tunnen itseni niin hyvin että se olisi jotakin uskomatonta, niin kaunista, loppuelämän rakkaussuhde.
        Vaikeuksistakin selvittäisi elämänkokemuksella ja ymmärryksellä.
        Siinä kohtaa kun toinen olisi heikko tai alamaissa, toinen tukisi ja sama päinvastoin.
        Paljon huumoria ja naurua ja kiusoittelua ja etenkin omaa tilaa.

        Voi ei miten se olisi ihana elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän että se olisi juuri noin. Täydellistä yhdessä.
        Mä tunnen itseni niin hyvin että se olisi jotakin uskomatonta, niin kaunista, loppuelämän rakkaussuhde.
        Vaikeuksistakin selvittäisi elämänkokemuksella ja ymmärryksellä.
        Siinä kohtaa kun toinen olisi heikko tai alamaissa, toinen tukisi ja sama päinvastoin.
        Paljon huumoria ja naurua ja kiusoittelua ja etenkin omaa tilaa.

        Voi ei miten se olisi ihana elämä.

        Se olisi unelmien täyttymys ❤️ onhan sitä huumoria ja naurua nyttenkin mutta enemmän. Voikun joskus olisin tarpeeksi rohkea kertomaan tunteistani ❤️
        -ap


    • Anonyymi

      Samaistun. Hän on yksi niistä harvoista keneen luotan. Mulla on ollut pitkään olo, kun olisin maassa pökerryksissä johtuen kaikista tapahtumista, elämän solmuista ja hän ihana tuntuu siellä jossain mulle tänne saakka jonkinlaisena lämpönä ja ymmärryksenä. Niinkun enkeli. Koen, että häm ei ole jättänyt mua yksin vaikka olen hirveän epäselvä ja pidättyväinen aluksi. Kosketus pelottaa. Pelkään, että loppujen lopuksi tämäkin tilanne vaan valuu ohi.. Pitäisi itsekin uskaltaa.

      • Anonyymi

        No ei ihme kun miettii sitä kuolan määrää.


    • Anonyymi

      Jos olet se ihana sydämellinen, mukava, vihreäsilmäinen nainen niin pidän sinusta ja seurastasi kovasti. ❤️

      • Anonyymi

        Silmäni eivät ole täysin vihreät mutta sinivihreät 😊❤️


      • Anonyymi

        minkä väriset silmät sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä väriset silmät sulla?

        Minulla on siniset silmät. 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on siniset silmät. 🥹

        Osui ☺️ tykkään myös seurastasi todella paljon sinisilmäinen mies ❤️
        Kuten kirjoitin aloituksessa, seurassasi on todella helppo olla. Kuin lukisimme toistemme ajatuksia ❤️
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui ☺️ tykkään myös seurastasi todella paljon sinisilmäinen mies ❤️
        Kuten kirjoitin aloituksessa, seurassasi on todella helppo olla. Kuin lukisimme toistemme ajatuksia ❤️
        -ap

        Tunsin yhteyden välillämme. Olisitpa hän nainen 😍❤️. Milloin näimme viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunsin yhteyden välillämme. Olisitpa hän nainen 😍❤️. Milloin näimme viimeksi?

        Ihan hetki sitten eli tänään 😊
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hetki sitten eli tänään 😊
        -ap

        Mietinkin, ettei tämä voisi olla totta edes suurimmissa haaveissani. Paluu takaisin maanpinnalle, sillä en ole tänään nähnyt häntä ihanaa kuin mielessäni ajatuksen tasolla. 😊 kaikkea hyvää kuitenkin sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on siniset silmät. 🥹

        ok ohi


    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika että sinä mies jaksat suoltaa tätä tekoromanttista fantasiaas

      • Anonyymi

        Oletpas sinä taas hauskalla päällä, puristaako kenkä väärästä kohtaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe