Pahanilmanlintu häädetty elämästä

Anonyymi-ap

sinne läks kun pistin koko henkilön puhelimeni estolistalle, nyt täytyy vaan tarkkaan miettiä missä käydä jottei joudu koskaan enää tekemisiin.
Mutta sellaista se on kun sotkee minun ja kultaiseni välit...

16

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämäkin tarinallisuus on palstamies erittäin uskottava jos on päästään vähän titityy ja hakee väkinäisesti jotain puppua mitä yrittää tällätä irl:n js mitä toksiset ihmiset mut ikinä harrastaakaan

• Anonyymi

keksi nyt hyvä ihminen jotain järkevämpää tekemistä kun palstakirjoittajien nälviminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

keksi nyt hyvä ihminen jotain järkevämpää tekemistä kun palstakirjoittajien nälviminen.

Nälvin vain toksisia ihmisiä jotka selvästi hakemalla hakee päälleliimatun räikeistä provoista jotain materiaalia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nälvin vain toksisia ihmisiä jotka selvästi hakemalla hakee päälleliimatun räikeistä provoista jotain materiaalia

Kuten myös niitä jotka näkee kakofonisissa teksteissä muka jonkun ajattelevansa ihmisen. Not romantic, only offensive dude

• Anonyymi

Hienoa, ghostaat ja unohdat. 👍

• Anonyymi

Ja mikä hienointa, hänelle tullaan tekemään sama ja kehä on valmis. Tietenkään ei kosketa ketään ikinä, aina vain sitä toista.

• Anonyymi

Miksi neuvot tätä palstan trollimiestä selvästi hyvin kaukaa jotain hakien kuin tyhmempääsi?

• Anonyymi

oon häntä jo aikoinaan varoittanut kyseisestä toiminnasta ihan kasvotusten, nyt tuli toimen aika ... oikeastaan vähän kuin uuden elämän alku kun olen juuri myös muuttamassa.
        Toivon vain että huonoiksi menneet välit olisi vielä kultaiseni kanssa korjattavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon häntä jo aikoinaan varoittanut kyseisestä toiminnasta ihan kasvotusten, nyt tuli toimen aika ... oikeastaan vähän kuin uuden elämän alku kun olen juuri myös muuttamassa.
        Toivon vain että huonoiksi menneet välit olisi vielä kultaiseni kanssa korjattavissa.

Sinähän palstasetä innostuit pitkän litanian suoltamaan pienen huomion takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän palstasetä innostuit pitkän litanian suoltamaan pienen huomion takia

onneks kultaiseni ja hänen ex. työkaverinsa tietää ken on pahanilmanlintu, pöhkö saa kommentoida ihan mitä haluaa kun hän se ei nimittäin ainakaan ole...pelkkä kana vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne olet muuttamassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne olet muuttamassa?

kaupungin toiselle puolelle, lähemmäksi merenrantaa.

• Anonyymi

juu kannattaa tuo kaljoittelu lopettaa kun menee rahatkin siihen melkein kaikki.

• Anonyymi

Saanhan rahanarvoisia ideoita kuitenkin.

• Anonyymi

Ystävän neuvo.Se voi tehdä monta valeprofiilia.

• Anonyymi

en kauheesti muutenkaan mitään tuntemattomia mihinkään someen ota kavereiksi, ja pistin siis ihan puhelinumeron estolistalle puhelimessani joten ei voi ottaa edes enää yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe