Pahanilmanlintu häädetty elämästä

Anonyymi-ap

sinne läks kun pistin koko henkilön puhelimeni estolistalle, nyt täytyy vaan tarkkaan miettiä missä käydä jottei joudu koskaan enää tekemisiin.
Mutta sellaista se on kun sotkee minun ja kultaiseni välit...

16

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämäkin tarinallisuus on palstamies erittäin uskottava jos on päästään vähän titityy ja hakee väkinäisesti jotain puppua mitä yrittää tällätä irl:n js mitä toksiset ihmiset mut ikinä harrastaakaan

      • Anonyymi

        keksi nyt hyvä ihminen jotain järkevämpää tekemistä kun palstakirjoittajien nälviminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keksi nyt hyvä ihminen jotain järkevämpää tekemistä kun palstakirjoittajien nälviminen.

        Nälvin vain toksisia ihmisiä jotka selvästi hakemalla hakee päälleliimatun räikeistä provoista jotain materiaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nälvin vain toksisia ihmisiä jotka selvästi hakemalla hakee päälleliimatun räikeistä provoista jotain materiaalia

        Kuten myös niitä jotka näkee kakofonisissa teksteissä muka jonkun ajattelevansa ihmisen. Not romantic, only offensive dude


    • Anonyymi

      Hienoa, ghostaat ja unohdat. 👍

      • Anonyymi

        Ja mikä hienointa, hänelle tullaan tekemään sama ja kehä on valmis. Tietenkään ei kosketa ketään ikinä, aina vain sitä toista.


      • Anonyymi

        Miksi neuvot tätä palstan trollimiestä selvästi hyvin kaukaa jotain hakien kuin tyhmempääsi?


      • Anonyymi

        oon häntä jo aikoinaan varoittanut kyseisestä toiminnasta ihan kasvotusten, nyt tuli toimen aika ... oikeastaan vähän kuin uuden elämän alku kun olen juuri myös muuttamassa.
        Toivon vain että huonoiksi menneet välit olisi vielä kultaiseni kanssa korjattavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon häntä jo aikoinaan varoittanut kyseisestä toiminnasta ihan kasvotusten, nyt tuli toimen aika ... oikeastaan vähän kuin uuden elämän alku kun olen juuri myös muuttamassa.
        Toivon vain että huonoiksi menneet välit olisi vielä kultaiseni kanssa korjattavissa.

        Sinähän palstasetä innostuit pitkän litanian suoltamaan pienen huomion takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän palstasetä innostuit pitkän litanian suoltamaan pienen huomion takia

        onneks kultaiseni ja hänen ex. työkaverinsa tietää ken on pahanilmanlintu, pöhkö saa kommentoida ihan mitä haluaa kun hän se ei nimittäin ainakaan ole...pelkkä kana vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon häntä jo aikoinaan varoittanut kyseisestä toiminnasta ihan kasvotusten, nyt tuli toimen aika ... oikeastaan vähän kuin uuden elämän alku kun olen juuri myös muuttamassa.
        Toivon vain että huonoiksi menneet välit olisi vielä kultaiseni kanssa korjattavissa.

        Minne olet muuttamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne olet muuttamassa?

        kaupungin toiselle puolelle, lähemmäksi merenrantaa.


    • Anonyymi

      juu kannattaa tuo kaljoittelu lopettaa kun menee rahatkin siihen melkein kaikki.

      • Anonyymi

        Saanhan rahanarvoisia ideoita kuitenkin.


    • Anonyymi

      Ystävän neuvo.Se voi tehdä monta valeprofiilia.

      • Anonyymi

        en kauheesti muutenkaan mitään tuntemattomia mihinkään someen ota kavereiksi, ja pistin siis ihan puhelinumeron estolistalle puhelimessani joten ei voi ottaa edes enää yhteyttä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe