sinne läks kun pistin koko henkilön puhelimeni estolistalle, nyt täytyy vaan tarkkaan miettiä missä käydä jottei joudu koskaan enää tekemisiin.
Mutta sellaista se on kun sotkee minun ja kultaiseni välit...
Pahanilmanlintu häädetty elämästä
16
395
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäkin tarinallisuus on palstamies erittäin uskottava jos on päästään vähän titityy ja hakee väkinäisesti jotain puppua mitä yrittää tällätä irl:n js mitä toksiset ihmiset mut ikinä harrastaakaan
- Anonyymi
keksi nyt hyvä ihminen jotain järkevämpää tekemistä kun palstakirjoittajien nälviminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keksi nyt hyvä ihminen jotain järkevämpää tekemistä kun palstakirjoittajien nälviminen.
Nälvin vain toksisia ihmisiä jotka selvästi hakemalla hakee päälleliimatun räikeistä provoista jotain materiaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nälvin vain toksisia ihmisiä jotka selvästi hakemalla hakee päälleliimatun räikeistä provoista jotain materiaalia
Kuten myös niitä jotka näkee kakofonisissa teksteissä muka jonkun ajattelevansa ihmisen. Not romantic, only offensive dude
- Anonyymi
Hienoa, ghostaat ja unohdat. 👍
- Anonyymi
Ja mikä hienointa, hänelle tullaan tekemään sama ja kehä on valmis. Tietenkään ei kosketa ketään ikinä, aina vain sitä toista.
- Anonyymi
Miksi neuvot tätä palstan trollimiestä selvästi hyvin kaukaa jotain hakien kuin tyhmempääsi?
- Anonyymi
oon häntä jo aikoinaan varoittanut kyseisestä toiminnasta ihan kasvotusten, nyt tuli toimen aika ... oikeastaan vähän kuin uuden elämän alku kun olen juuri myös muuttamassa.
Toivon vain että huonoiksi menneet välit olisi vielä kultaiseni kanssa korjattavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon häntä jo aikoinaan varoittanut kyseisestä toiminnasta ihan kasvotusten, nyt tuli toimen aika ... oikeastaan vähän kuin uuden elämän alku kun olen juuri myös muuttamassa.
Toivon vain että huonoiksi menneet välit olisi vielä kultaiseni kanssa korjattavissa.Sinähän palstasetä innostuit pitkän litanian suoltamaan pienen huomion takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän palstasetä innostuit pitkän litanian suoltamaan pienen huomion takia
onneks kultaiseni ja hänen ex. työkaverinsa tietää ken on pahanilmanlintu, pöhkö saa kommentoida ihan mitä haluaa kun hän se ei nimittäin ainakaan ole...pelkkä kana vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon vain että huonoiksi menneet välit olisi vielä kultaiseni kanssa korjattavissa.Minne olet muuttamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne olet muuttamassa?
kaupungin toiselle puolelle, lähemmäksi merenrantaa.
- Anonyymi
juu kannattaa tuo kaljoittelu lopettaa kun menee rahatkin siihen melkein kaikki.
- Anonyymi
Saanhan rahanarvoisia ideoita kuitenkin.
- Anonyymi
Ystävän neuvo.Se voi tehdä monta valeprofiilia.
- Anonyymi
en kauheesti muutenkaan mitään tuntemattomia mihinkään someen ota kavereiksi, ja pistin siis ihan puhelinumeron estolistalle puhelimessani joten ei voi ottaa edes enää yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990