Persujen EU meppi Tynkkynen Venäjän agentti?

Anonyymi-ap

49

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Li Andersson- Putlerin perseennuolija.

      • Anonyymi

        Todelliset Venäjän/Neuvostoliiton "Agentit" Löytyy Jo Vuosikymmenien takaa ;

        Vasemmistoliitto ( ent. SKDL / SKP / Taistolaiset )
        SDP-SosialiDemokraatit .
        Keskusta ( nyk. VasemmistoKEPU )

        Siinä Teille Venäjän "Agentit" - Katsokaa - Noilla On Vieläkin Kielet Ruskiana !
        - Venäjältä Kantoivat KASSI-kaupalla selvää RYSSÄN-Rahaa - Joka Puolue !
        - KummaJuttu - kun noista Ei Puhuta Enää Mitään ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ei ole .kaikki menit Liin ryhmässä äänestivät Ukrainan puolesta. Sebun ryhmässä osa äänesti Ukrainan vastaan. Tarkista persukka pieni faktat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todelliset Venäjän/Neuvostoliiton "Agentit" Löytyy Jo Vuosikymmenien takaa ;

        Vasemmistoliitto ( ent. SKDL / SKP / Taistolaiset )
        SDP-SosialiDemokraatit .
        Keskusta ( nyk. VasemmistoKEPU )

        Siinä Teille Venäjän "Agentit" - Katsokaa - Noilla On Vieläkin Kielet Ruskiana !
        - Venäjältä Kantoivat KASSI-kaupalla selvää RYSSÄN-Rahaa - Joka Puolue !
        - KummaJuttu - kun noista Ei Puhuta Enää Mitään ?

        Mene jäähylle hullu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasut-vihreevasut ja 7 demuvasua vastusti rajalakia, miksi mölyät paskoo.
        https://yle.fi/a/74-20013639

        Pieni osa.älä itse mölise.


      • Anonyymi

        Vihreä Tarja Gronberb on ollut tänäkin vuonna Venäjällä tukemassa Diktaattori Vladimir Putinia.


    • Anonyymi

      JOKO SE AAMUSTA AHDISTAA ?

      HAHAHHAAA.

      JA POOOIS.

      • Anonyymi

        Niin sua näkyy ahdistavan


      • Anonyymi

        Tikkukirjainpersu kompensoi pientä pippeliään isoilla kirjaimilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tikkukirjainpersu kompensoi pientä pippeliään isoilla kirjaimilla.

        Annapa sebun kirjoitella!


    • Ei Tynkkynen ole ainoa, näitä nk. agentteja on Suomessa useita. Tämä on ymmärettävä koska Venäjä on naapurimme maailman tappiin.

      • Anonyymi

        Miika Tynkkystä tulee ymmärtää!


    • Anonyymi

      Nyt agentti Sebulla selitettävääää:

      Fixit

      Foreign Policy -lehti muistuttaa tuoreessa artikkelissaan, että Vladimir Putin näkee EU:n suurempana uhkana kuin puolustusliitto Naton.

      Siihen nähden ei ole ihme, että vuonna 2016 Venäjällä odotettiin Britannian EU-eron eli brexitin saavan aikaan dominoefektin, jossa maa toisensa jälkeen irtoaa Euroopan unionista.

      "Suomen kohdalla toivo laitettiin ”euroskeptikko” Sebastian Tynkkysen kohdalle. Hänestä leivottiin Venäjän mediassa Suomen EU-eron eli fixitin äänitorvi.

      Tynkkysen kansalaisaloite, jossa hän ehdotti Britannian mallin mukaista kansanäänestystä Suomeen, nousi lukuisiin venäläismedian kirjoittamiin uutisiin vuonna 2016."
      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5e4306a8-6759-45a5-a754-c412d1309947

      • Anonyymi

        Kuinkahan montaa suomalaista poliitikkoa on lainattu senkin maan tiedotusvälineissä vuosien mittaan? Vois joskus mediakin kirjoittaa Li Anderssonin Antifa sympatioista ja yhteyksistä.


    • Anonyymi

      Koko persupuolue on uhka Suomen itsenäisyydelle ja demokratialle.
      Muistakaa se Halla-ahon into istuttaa ne kaksi edellistä persumeppiä siihen I&D ryhmään!
      Ja persujen mielestä aikanaan Sripalin myrkytyksestä ei saanut Venäjää syyttää.

      • Anonyymi

        Onko muka todistettu, että venäjä ois tehny!


      • Anonyymi

        Aivan.


      • Anonyymi

        Vihervasemmisto haluaa rajattomasti muslimeja Suomeen kehitysmaista äänestäjikseen. Tulee kalliiksi Suomelle. Tukisi halvemmaksi auttaa lähtömaihin esimerkiksi Afrikkaan . Noille ei käy tuo koska Afrikasta ei voi äänestää Suomen vihervasemmistoa.


    • Anonyymi

      Anti-institutionalismi kukoistaa persuissa

      • Anonyymi

        Persut on "Venäjä ensin!" -poppoo. Härskiyden huippu on, että persut toimivat venäjän hyväksi natonaamarit päässä.


      • Anonyymi

        Kamalia paskanpuhujia koko sakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on "Venäjä ensin!" -poppoo. Härskiyden huippu on, että persut toimivat venäjän hyväksi natonaamarit päässä.

        Niin tekevät


    • Anonyymi

      SEBU 007 .

      DEMAREILLA SAVUTTAA.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

      • Anonyymi

        Tynkkynen on nyt venäjän valttikortti EU:n sisällä. Tyhmien persuäänestäjien "ansiosta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynkkynen on nyt venäjän valttikortti EU:n sisällä. Tyhmien persuäänestäjien "ansiosta".

        Se on juuri näin.


      • Anonyymi

        Arvaa onko kaikki kyllästynyt sinun , persuhullun tyhmistä kommenteista ?


    • Anonyymi

      Miika Tynkkysen ja Aleksi Hernesniemen fixit kansalaisaloite ei koskaan tullut eduskunnan päätettäväksi FSB:n rahoituksesta huolimatta

      • Anonyymi

        Onneksi Tynkkysen adressin allekirjoittajien nimet ovat tallessa. Tietää ainakin ketkä ovat venäjämielisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Tynkkysen adressin allekirjoittajien nimet ovat tallessa. Tietää ainakin ketkä ovat venäjämielisiä.

        Niin löytyy.


    • Anonyymi

      Mitähä kaikkea Sebu on paljastanut venäläisille ?

    • Anonyymi

      Juuri näin.

    • Anonyymi

      Persut eivät mene armeijaan, koska eivät halua sotia henkistä isänmaataan Venäjää vastaan.

      • Anonyymi

        Tuokin on eräs syy, miksi Putin rakastaa hallapurria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on eräs syy, miksi Putin rakastaa hallapurria.

        On parempi, että venäjämieliset eivät käy Suomen armeijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parempi, että venäjämieliset eivät käy Suomen armeijaa.

        Pääsevätkö demarit Suomen armeijaan? Kotomaa kun onpi Venäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsevätkö demarit Suomen armeijaan? Kotomaa kun onpi Venäjä.

        Mikä muka yhdistää demarit Venäjään, kun ei puolueen aatekaan ole edes sieltä päin kotoisin vaan Keski-Euroopasta? Idässähän on aina vihattu demareita. Ensin kommarit ja nyt fasistidiktaattorin poppoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä muka yhdistää demarit Venäjään, kun ei puolueen aatekaan ole edes sieltä päin kotoisin vaan Keski-Euroopasta? Idässähän on aina vihattu demareita. Ensin kommarit ja nyt fasistidiktaattorin poppoo.

        Venäjällä kaikki demarit ovat mullan alla, mutta persut leireilevät siellä kunniavieraina. Kertoo ketkä ovat venäjällä Kremlin suosiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä kaikki demarit ovat mullan alla, mutta persut leireilevät siellä kunniavieraina. Kertoo ketkä ovat venäjällä Kremlin suosiossa.

        Jos Moskovaan lähetettäsiiin demari ja persu, niin demari löytäisi itsensä hetkessä Siperiasta ja persu itsensä joko Putinin datsalta, tv-propagandisti Solovyovin haastattelusta tai FSB:n "vapaa-ajanleiriltä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Moskovaan lähetettäsiiin demari ja persu, niin demari löytäisi itsensä hetkessä Siperiasta ja persu itsensä joko Putinin datsalta, tv-propagandisti Solovyovin haastattelusta tai FSB:n "vapaa-ajanleiriltä".

        Totta. Persulle pistetään aina Kremlissä pöytä koreaksi. Persulle, uskolliselle toverille ja ahkeralle äiti-venäjän agentille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Persulle pistetään aina Kremlissä pöytä koreaksi. Persulle, uskolliselle toverille ja ahkeralle äiti-venäjän agentille.

        Persuilla ja Kremlillä on kovin yhteneväinen suhtautumistapa demareihin.

        "Kirjailija Sofi Oksasen mukaan Putin käy sotaa naisia vastaan. Sodan keinoina ovat alistaminen, seksuaalirikokset ja häpäiseminen. Häväistyssotaan liittyy myös se, että Suomen entistä pääministeriä, Sanna Marinia, on Venäjällä haukuttu keskitysleirien arjalaisnatsiksi."

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/81846848-4fa1-47d0-9014-869fa4a412ee


    • Anonyymi

      rybo ap

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kopiopersulla loppuvat sanat? Eikö löydy yhtään kopioaivopierua, jolla selitellä Tynkkysen vierailua FSB:n leirillä paremmin päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopiopersulla loppuvat sanat? Eikö löydy yhtään kopioaivopierua, jolla selitellä Tynkkysen vierailua FSB:n leirillä paremmin päin?

        Kremlin pataässä Tynkkynen on vaarallinen meppi, suhmuroi Kremlin hyväksi?


    • Anonyymi

      Lopettakaa vaahtoaminen tynkkystä kohtaan. Venäjällä ei ole mahiksia menestyä seksuaali vähemmistön edustajien.

      Sielä putoaa ikkunasta alta aikayksikön. Muovihanskat käsissä kätellään, jos on saanut määräyksen kätellä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe