Se on ikävää

Huomenta jälleen . 🌅 Sitä voi tuntea olonsa yksinäiseksi satojen ihmisten kanssa. 🌅☔🤍🩶🖤🐺

66

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta Susi
      Jaksaisitko laittaa jotakin musaa aamukahville viihdyttämään?

      • Nyt mulla on vähän huonot olosuhteet täällä. Eikä paljon aikaa etsiä kappaletta. Tää leirielämä.... 🌧️🐺


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt mulla on vähän huonot olosuhteet täällä. Eikä paljon aikaa etsiä kappaletta. Tää leirielämä.... 🌧️🐺

        Ok ymmärrän, pidä hauskaa siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok ymmärrän, pidä hauskaa siellä.

        Kiitos. 😊🌧️🐺


      • mustasusi kirjoitti:

        Nyt mulla on vähän huonot olosuhteet täällä. Eikä paljon aikaa etsiä kappaletta. Tää leirielämä.... 🌧️🐺

        Sushukkasein siellä leirillä kaukana jossain....
        Kaikki kyllä vielä helpottaa aikanaan...
        Usko vaan....

        🌞🌞🌞

        Mä laitan tähän biisin,
        toivottavasti piristää suakin hieman....


        https://youtu.be/jhxSW15fjD8?si=FqbhdVQ0I5hNPHK7

        🌞🌞🌞


        🦊🤝🏻🐺


    • Anonyymi

      Sun kanssas kaikki on ikävää ja ällöttävää🪓💩

    • Anonyymi

      Huomenta päivää👩☕️🥱

      • Anonyymi

        🪓💣🪓🪓🪓💩


      • Hyvää huomenta. Täällä satelee ja kaikki kastuu. 😄🌧️❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Täällä satelee ja kaikki kastuu. 😄🌧️❤️

        Okay milloin tuut suomee👩☕️🥱♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okay milloin tuut suomee👩☕️🥱♥️

        Maanantaina pitäisi olla kotona joskus. Tiistaina on taas töitä. 🌧️🐺❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Maanantaina pitäisi olla kotona joskus. Tiistaina on taas töitä. 🌧️🐺❤️

        Kiva😂👩☕️👍😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva😂👩☕️👍😘

        On 🥲😅❤️


    • Huomenta susi, ootko vielä Tanskassa. Mä en oo kartalla, kun tää suomi24 on menny jumiin jo kahtena päivänä. Mutta oon samaa mieltä, tuntuu että ihmisiä pyörii tässä ympärilla vaan päivä päivältä enemmän. Ja mulla nää opiskelutkin vielä, mutta niistä lisää sitten sinkut puolella.

      • Huomenta. Mä oon täällä koko viikon. Leirielämää vietän. Kohta on mentävä taas hillumaan niitylle.


    • Anonyymi

      Mä luulin janin facebookkuvista että janilla on mukavaa siellä. Mutta ei taida ollakaan. Muuten vaan napsii kuvia juhlista.

      • Bileet on kivat niille keillä on paljon ystäviä ja keillä käy flaksi. Minä vaan juon yksin nurkassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Bileet on kivat niille keillä on paljon ystäviä ja keillä käy flaksi. Minä vaan juon yksin nurkassa.

        Sähän sanoit ettet sä menee sinne tanskaan naisia etsii. Nytkö on mieli muuttunut. Taitaa janilla olla taas masennuspäivä kun pitää valittaa. Siellä on tuhat ihmistä mutta et yhdenkään kaa ole jutellut. Kait sun miekkailuseuran tyyppien kaa juttelet.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Bileet on kivat niille keillä on paljon ystäviä ja keillä käy flaksi. Minä vaan juon yksin nurkassa.

        Hikisen yksiön nurkassa, kuten nytkin teet.


    • Anonyymi

      No jos koet itsesi syrjäytetyksi yhteisössä, niin pistä esihenkilöistä limaisia huhuja liikkeelle niin hyvä tulee

      • Anonyymi

        Ja kaikista muistakin ja pelkää siitä lähtien turpasaunaa ps kuva ois kiva


      • Eipä sellaisessa ole järkeä. Ei mua ole syrjäytetty. Mä vaan oon näkymätön kaikille. Oon vaan harmaa ukko.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä sellaisessa ole järkeä. Ei mua ole syrjäytetty. Mä vaan oon näkymätön kaikille. Oon vaan harmaa ukko.

        No mut sun täytyy hoorata huomiosi paremmin sitten että saat kiiluvasilmäisiä kuulijoita sen hetken kun vispauksesi toimii


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eipä sellaisessa ole järkeä. Ei mua ole syrjäytetty. Mä vaan oon näkymätön kaikille. Oon vaan harmaa ukko.

        En usko että hiusten väri on se syy. Itselläni on ystäviä vaikka mulla on hiukset harmaantumassa.Joten jani älä syytä sun hiusten väriä


    • Anonyymi

      Palataan kultsi♥️👩😘😄☀️

      • lol... Ootkohan sä kuka? Palataan. 😅❤️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        lol... Ootkohan sä kuka? Palataan. 😅❤️

        et sä tunnista kirsiä brunetti emojista


      • Anonyymi

        Ei oo todellakaan Kirsi tuo eikä tuo koko hahmo ole edelleenkään mikään Kirsi mutta susi uskoo kun susi uskoo tai on itse se mutta toivottavasti tajuat että joku päivä taas sattuu että sua koijattiin ja pahasti joku karvainen ukko nauraa vaan partaansa kun sille susi laitat pusuja ja sydämiä ja rakkautta. Voi tätä hulluutta 😬🙈 mut kivaa leiriä mutta usko ettei mitään kirsiä ole oikeasti olemassa. Ei vaan ole :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo todellakaan Kirsi tuo eikä tuo koko hahmo ole edelleenkään mikään Kirsi mutta susi uskoo kun susi uskoo tai on itse se mutta toivottavasti tajuat että joku päivä taas sattuu että sua koijattiin ja pahasti joku karvainen ukko nauraa vaan partaansa kun sille susi laitat pusuja ja sydämiä ja rakkautta. Voi tätä hulluutta 😬🙈 mut kivaa leiriä mutta usko ettei mitään kirsiä ole oikeasti olemassa. Ei vaan ole :(

        ohan kirsi 31 v ja asuu tampereella. ja poimii mansikoita työkseen. Tosin kirsi on nyt sairauslomalla taas vaihteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohan kirsi 31 v ja asuu tampereella. ja poimii mansikoita työkseen. Tosin kirsi on nyt sairauslomalla taas vaihteeksi

        Ilmoitti olevansa kesällä lisäansioita hankkimassa työnsä ohella lomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitti olevansa kesällä lisäansioita hankkimassa työnsä ohella lomalla.

        ja lähtee syksyllä espanjaan puhelinmyyjäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja lähtee syksyllä espanjaan puhelinmyyjäksi

        Helppoa on joidenkin elämä:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja lähtee syksyllä espanjaan puhelinmyyjäksi

        Siis minun kanssain🤣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        lol... Ootkohan sä kuka? Palataan. 😅❤️

        Tuo on kyllä jokin feikki👩☀️♥️


      • Anonyymi

        😳🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä jokin feikki👩☀️♥️

        eikö jani olekaan enää sun kulta?


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        lol... Ootkohan sä kuka? Palataan. 😅❤️

        Sinua arvostaa ja tsemppaa ihan.oikea nainen, joka ei tarvitse sanojensa vakuudeksi sydämiä ruusuisine hymiöineen. Haluaa vain, että mies oppisi löytämään balanssin elämäänsä. Ilon aiheita ei tarvitse edes keksiä. Niitä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ohan kirsi 31 v ja asuu tampereella. ja poimii mansikoita työkseen. Tosin kirsi on nyt sairauslomalla taas vaihteeksi

        Yli kolmekymppinen akka mansikanpoimijana🤣


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo todellakaan Kirsi tuo eikä tuo koko hahmo ole edelleenkään mikään Kirsi mutta susi uskoo kun susi uskoo tai on itse se mutta toivottavasti tajuat että joku päivä taas sattuu että sua koijattiin ja pahasti joku karvainen ukko nauraa vaan partaansa kun sille susi laitat pusuja ja sydämiä ja rakkautta. Voi tätä hulluutta 😬🙈 mut kivaa leiriä mutta usko ettei mitään kirsiä ole oikeasti olemassa. Ei vaan ole :(

        Ei mulle ole ketään missään. Se on mun kohtalo. Enkä mä halua edes ketä hyvänsä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulle ole ketään missään. Se on mun kohtalo. Enkä mä halua edes ketä hyvänsä.

        Etkö sä jani ymmärrä ettet voi saada Nettaa. Eikö siellä 1000 ihmisen leirillä ole teinityttöjä sulle


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä jani ymmärrä ettet voi saada Nettaa. Eikö siellä 1000 ihmisen leirillä ole teinityttöjä sulle

        Onhan niitä tietysti, mutta ei mulle.


      • Anonyymi
        UUSI

        Toivottavasti miesoletettusi on parhaillaan kuorsaamassa kun lähettelet eetteriin kullitteluja sydän emojilla kuorrutettuna.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulle ole ketään missään. Se on mun kohtalo. Enkä mä halua edes ketä hyvänsä.

        Ja vielä harvempi haluaa sua. Ei ensimmäinenkään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mukavaa leireilyä sinne toisten joukkoon. Tiedä vaikka uutisissa vielä kuullaan mustasuden tultua tempaisseeksi ennätyksen miekkailun historiassa. Mikäli näin tapahtuu, saanen onnitellla jo etukäteen.
      Mitä tuumaat ideastani : Kotiuduttuasi ja aikataulusi annettua myötä esitän harkittavaksesi Mustasuden lukijapalstasi kiinnostavuudeksi tuomalla vaihtelevasti jonkin aiheen käsiteltäväksi. Tällä hetkellä keskustelut menevät jankkaamiseksi.Sääntönä alkaa olla satunnaisen väärällä jalalla ylösnousseen mörrimöykkymäiset väliintulot.

      • Anonyymi
        UUSI

        Joo ja biisilinkkejä Susi jakoon


      • Anonyymi
        UUSI

        ai jani saa nousta väärällä jalalla ylös ja valittaa naisen ja seuran puutetta. Leirillä on yli 1000 henkeä ja jani ei ole päässyt juttelee kenenkään kanssa . Ei edes oman seuransa jäsenten kanssa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ai jani saa nousta väärällä jalalla ylös ja valittaa naisen ja seuran puutetta. Leirillä on yli 1000 henkeä ja jani ei ole päässyt juttelee kenenkään kanssa . Ei edes oman seuransa jäsenten kanssa.

        Sitä en kyllä yhtään ihmettele.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja biisilinkkejä Susi jakoon

        Mä en ole ehtinyt yhtään olla netistä. Olin sotajoukoissa koko päivän. Mahtavat tuhannen tyypin taistelut.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole ehtinyt yhtään olla netistä. Olin sotajoukoissa koko päivän. Mahtavat tuhannen tyypin taistelut.

        kai sä vietit aikaa juhlissa sun seuran jäsenten kaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole ehtinyt yhtään olla netistä. Olin sotajoukoissa koko päivän. Mahtavat tuhannen tyypin taistelut.

        Tarkoitin ne biisilinkit siihen sun omaan Mustansuden palstaan sitten. Itse ainakin lukisin sun palstaa kuten nytkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole ehtinyt yhtään olla netistä. Olin sotajoukoissa koko päivän. Mahtavat tuhannen tyypin taistelut.

        Sä et ole masentunut kun taistelet mutta kun vapaa-aika koittaa niin sitten kaikki on taas paskaa. Oot kyllä huomionhakuinen. Koko ajan jonkun pitäis huomioida sut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja biisilinkkejä Susi jakoon

        Just, kannatetaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ai jani saa nousta väärällä jalalla ylös ja valittaa naisen ja seuran puutetta. Leirillä on yli 1000 henkeä ja jani ei ole päässyt juttelee kenenkään kanssa . Ei edes oman seuransa jäsenten kanssa.

        Unohtuiko lasit silmiltä? Ei ollut kyse Janin väärällä jalalla ylösnoususta vaan satunnaisen palstavierailijan omasta känkkäränkästä. Ei nostateta hiivalla aiheettomasti.


      • UUSI

        Täällä ei voi käyttää nettiä kuin satunnaisesti. Kohta syömään ja sitten taas jotain ilta ohjelmaa... See you.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtuiko lasit silmiltä? Ei ollut kyse Janin väärällä jalalla ylösnoususta vaan satunnaisen palstavierailijan omasta känkkäränkästä. Ei nostateta hiivalla aiheettomasti.

        :)


    • Anonyymi
      UUSI

      Mä en ymmärrä jania. Tampereella asuaa 31 vuotias kirsi jota kutsuu kullaksi ja laittaa punaisia sydämiä mutta taitaa olla liian vanha janille kun jaksaa ruikuttaa ettei hänellä ole ketään. Vittuako kutsii kirsi kullaksi jos kaikki on vaan sanahelinää. On vain yksi ihminen eli Netta joka kelpaa janille. Kukaan muu ei kiinnosta. Jani voi siellä tanskassa haaveilla netasta jos se piristää vähänkään vapaalla.

      • UUSI

        Lol... Enhän ole saanut nähdä tätä kirsiä koskaan elävänä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Lol... Enhän ole saanut nähdä tätä kirsiä koskaan elävänä.

        silti sanot sitä kullaksi vaikka et tunne kirsiä. onko tää tyypillistä sulle sanoa vierasta ihmistä omaksi kullaksi ja laittaa punaisia emojisydämiä jos et rakasta kirsiä


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Lol... Enhän ole saanut nähdä tätä kirsiä koskaan elävänä.

        teidänhän piti mennä jäätelölle ja särkänniemeen tänä kesänä. ette taida mennä tällä jahkailulla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        teidänhän piti mennä jäätelölle ja särkänniemeen tänä kesänä. ette taida mennä tällä jahkailulla

        Ihana pari Susi ja Kirsi 🧡🧡🧡


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        silti sanot sitä kullaksi vaikka et tunne kirsiä. onko tää tyypillistä sulle sanoa vierasta ihmistä omaksi kullaksi ja laittaa punaisia emojisydämiä jos et rakasta kirsiä

        Se on kuvitteellista sormeilua lasilevyn läpi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Lol... Enhän ole saanut nähdä tätä kirsiä koskaan elävänä.

        Kuolleenako sitten oot nähny?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana pari Susi ja Kirsi 🧡🧡🧡

        Ja Netta❤️💦💦💦


    • Anonyymi
      UUSI

      nueö ayye32nou7 reuaaqu 2wquaeö gyibinou awqjau gwgq jyub hööwqkljuijujub gqggq'

      • Anonyymi
        UUSI

        Saisinko tämän saman japaniksi? Kiittäen Mr. Nais Kun Sais


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko tämän saman japaniksi? Kiittäen Mr. Nais Kun Sais

        Arigato gozaimas. Oyasumi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe