Ostin verkkokaupasta pyykinpesukoneen sekä vanhan pyykinpesukoneen kierrätyksen ja uuden pesukoneen liitännän.
Nyt vaan sitten huomasin kun asentaja oli lähtenyt, että uudessa pyykinpesukoneessa on iso viilto alanurkassa ja myös pienempi ruhje. Lähetin tiedon että palautan laitteen ja laitoin valokuvan tuosta kolhusta. Palautusaikaa on kyllä reilusti jäljellä, koska heti tuon palautusilmoituksen tein. Jostain syytä ei mitään vastausta ole tullut ilmoitukseeni.
Joudunko vielä tilaamaan tuolle laitteelle irrotuksen kun on jo asennettu paikalleen? Vai saako sen itse jotenkin irrotettua?
Palautukseen menevä pyykinpesukone
10
211
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai paljoa minuuttia enempää irroitukseen saa tuhrattua...
- Anonyymi
Niinpä, joltakin jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä. Mutta kun tuo laite on palautukseen menossa eikä kierrätykseen, niin ei saisi vahingoittua.
- Anonyymi
Hyvin onnistui pesukoneen irrotus.
- Anonyymi
Nyt tuli mieleen, että en nähnyt mitään pahveja tms. siinä uuden koneen ympärillä. Kuljettikohan se tyyppi ihan siltään tuota ja jos vaikka itse sen kolhi kyydityksen aikana?
- Anonyymi
Eipä sillä ole merkitystä. Voit palautelomakkeessa mainita jos haluat.
- Anonyymi
Kun itse just ostin ja kuskasin auton peräkontissa uuden pesukoneen, niin siinä oli styroxit ylä- ja alapäässä ja kutistemuovi ympärillä.
- Anonyymi
Jos nuo naarmut on enempi kosmeettisia eikä vaikuta toimintaan, niin olisit myös voinut vain tingata hyvityksen hintaan. Toki onhan se ikävä jos uusi kone on heti lommoilla.
- Anonyymi
Mistä minä tiedän, ovatko ne vain kosmeettisia vikoja? Jos laite on kaatunut tai jäänyt jonkun jyrän alle? Jos olisin tiennyt ostavani pintaviallisen laitteen, niin asia olisi OK, mutta kun olin ostavinani uuden laitteen, niin palautan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä tiedän, ovatko ne vain kosmeettisia vikoja? Jos laite on kaatunut tai jäänyt jonkun jyrän alle? Jos olisin tiennyt ostavani pintaviallisen laitteen, niin asia olisi OK, mutta kun olin ostavinani uuden laitteen, niin palautan.
No ainakin paremmin tiedät kuin kukaan täällä palstalla, koska emme ole nähneet laitetta. Iso viilto ja pienempi ruhje voi tarkoittaa mitä vain, mutta ei se nyt ihan jyrän alle jäämiseltä kuulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin paremmin tiedät kuin kukaan täällä palstalla, koska emme ole nähneet laitetta. Iso viilto ja pienempi ruhje voi tarkoittaa mitä vain, mutta ei se nyt ihan jyrän alle jäämiseltä kuulosta.
Mitä sillä on väliä jos on priimasta maksanut? Priimaa on lupa odottaa. Älä myöskään koskaan osta kolariautoa. Koskaan ei tiedä mikä myöhemmin laukeava miina odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231