Palautukseen menevä pyykinpesukone

Anonyymi-ap

Ostin verkkokaupasta pyykinpesukoneen sekä vanhan pyykinpesukoneen kierrätyksen ja uuden pesukoneen liitännän.

Nyt vaan sitten huomasin kun asentaja oli lähtenyt, että uudessa pyykinpesukoneessa on iso viilto alanurkassa ja myös pienempi ruhje. Lähetin tiedon että palautan laitteen ja laitoin valokuvan tuosta kolhusta. Palautusaikaa on kyllä reilusti jäljellä, koska heti tuon palautusilmoituksen tein. Jostain syytä ei mitään vastausta ole tullut ilmoitukseeni.

Joudunko vielä tilaamaan tuolle laitteelle irrotuksen kun on jo asennettu paikalleen? Vai saako sen itse jotenkin irrotettua?

10

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kai paljoa minuuttia enempää irroitukseen saa tuhrattua...

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinpä, joltakin jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä. Mutta kun tuo laite on palautukseen menossa eikä kierrätykseen, niin ei saisi vahingoittua.


      • Anonyymi
        UUSI

        Hyvin onnistui pesukoneen irrotus.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt tuli mieleen, että en nähnyt mitään pahveja tms. siinä uuden koneen ympärillä. Kuljettikohan se tyyppi ihan siltään tuota ja jos vaikka itse sen kolhi kyydityksen aikana?

      • Anonyymi
        UUSI

        Eipä sillä ole merkitystä. Voit palautelomakkeessa mainita jos haluat.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kun itse just ostin ja kuskasin auton peräkontissa uuden pesukoneen, niin siinä oli styroxit ylä- ja alapäässä ja kutistemuovi ympärillä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos nuo naarmut on enempi kosmeettisia eikä vaikuta toimintaan, niin olisit myös voinut vain tingata hyvityksen hintaan. Toki onhan se ikävä jos uusi kone on heti lommoilla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä minä tiedän, ovatko ne vain kosmeettisia vikoja? Jos laite on kaatunut tai jäänyt jonkun jyrän alle? Jos olisin tiennyt ostavani pintaviallisen laitteen, niin asia olisi OK, mutta kun olin ostavinani uuden laitteen, niin palautan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä tiedän, ovatko ne vain kosmeettisia vikoja? Jos laite on kaatunut tai jäänyt jonkun jyrän alle? Jos olisin tiennyt ostavani pintaviallisen laitteen, niin asia olisi OK, mutta kun olin ostavinani uuden laitteen, niin palautan.

        No ainakin paremmin tiedät kuin kukaan täällä palstalla, koska emme ole nähneet laitetta. Iso viilto ja pienempi ruhje voi tarkoittaa mitä vain, mutta ei se nyt ihan jyrän alle jäämiseltä kuulosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin paremmin tiedät kuin kukaan täällä palstalla, koska emme ole nähneet laitetta. Iso viilto ja pienempi ruhje voi tarkoittaa mitä vain, mutta ei se nyt ihan jyrän alle jäämiseltä kuulosta.

        Mitä sillä on väliä jos on priimasta maksanut? Priimaa on lupa odottaa. Älä myöskään koskaan osta kolariautoa. Koskaan ei tiedä mikä myöhemmin laukeava miina odottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe