Mää oikeasti vielä kuolen

Anonyymi-ap

Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin jääriä ja jollain tavalla samaantapaan ujoja. Miksi on niin vaikeaa sanoa että rakastan sua mitä me nainen pelätään? Olet kokoajan mielessä enkä voi keskittyä mihinkään... Harmittaa että et uskalla viestissä avata tunteitasi sen justiin olen uskaltanut laittaa enpä juuri viimeaikoina muuta. Mitä me oikeasti tehdään?

51

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä se elämä on parhaimmillaan...

    • Anonyymi

      en mää tierä mitä tässä nyt sitten tohtisi touhuta. pistäisikö sitä ihan hösseliksi😏

    • Anonyymi

      Tsemppiä kyllä se siitä, kokemuksen rintaäänellä! Olen huomannut että tämä palsta on tämmöinen viimeinen paikka, jonne kaikki tunteet lopulta jää koska täällä on aika monta toivotonta tarinaa ja tunteita. Jos toinen ei vaan tunne mitään niin se on aikansa ikävöitävä ja sitten tehtävä jotain muuta.

    • Anonyymi

      Pitäisi kait eka nähdä niin voisi jotakin tapahtuakin, aikakin vähän hipsuttelua sitten nyt aluksi.... ehkä sitä nyt syksyllä tapahtuu.... ei nyt mennä kuolemaan ennen sitä. On ihan mukavaan uskoisin.

      • Anonyymi

        Rakastan niin paljon sinua ❤️


    • Anonyymi

      Sanon sinulle henkilökohtaisesti sen🤍

      • Anonyymi

        Odotan rakas sitä minäkin vastaan sitte ja sanon sen sinulle ❤️


    • Anonyymi

      Koska sinä ja minä olemme, voisi sanoa, hierarkkisia, en uskalla kirjoittaa ensin. Jos olen väärässä tunteidesi suhteen, se virhe aiheuttaa minulle ongelmia. Toivon, että ymmärrät 🙂

      • Anonyymi

        Ymmärrän joo. En minä sinulle mitään ongelmia aiheuta se on varma kaikkea hyvää vaan toivon ja et ole väärässä etkö muka huomannut miten tänään yritin kun oltiin hetki kahden mutta en uskaltanut sanoa.


      • Anonyymi

        Ymmärrän 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän 😊

        Kiitos :)


    • Anonyymi

      Ehkä molemmat on luonut niin täydelisen kuvan kaikesta tahoillaan..
      Mutta kumpikin tietää miten todellisuus voi rikkoa kaiken pieniksi murusiksi ..
      Asiat ei mee niiku ajatteli sun muuta
      Eikä ole halua rikkoa unelmasi..
      Olet kai sen naisen kanssa jotenkin sammallatavoin rikki aikasempien kokemusten johdosta etkä uskalla kertoa ja hypätä kun viisaana ihmisenä tiedät jo riskit...
      Mahdollisia vaihtoehtoja miten asiat menevät
      Unelmatkin ovat joskus todella kauniita ...
      Ja voimasnuttavia.
      Sen loppuunkulutetun onnen yhdessä kuolemaan saakka kokemisen siaan tarinat voi jatkua toisilla tavoillakin ..
      On harvinainen sattuma että kaikki menisi niiku romanttisissa tarinoissa ...
      Sinä taidat olla aina jalat maassa tyyppinen
      Myös rakkaudessa .
      Älä siis pelkää sitä mitä olet .
      Toivon myös että se nainen jota mietit ymmärtä sinua ...
      " haluat häntä mutta pelkäät rakastua"
      Naiselta Sivusta

      • Anonyymi

        Ei se siitä ole kiinni. Vaan jos olenkin väärässä niin vähän noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä ole kiinni. Vaan jos olenkin väärässä niin vähän noloa.

        Kyllä on sitten ujoa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on sitten ujoa porukkaa.

        Ei kannata mennä kertoon käy huonosti nimerkillä kokemista on yli puolivuotta tunteiden tunnustamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on sitten ujoa porukkaa.

        Sanosin hönöä porukkaa, jos tämä miehen jatkuva kiertokirjeily itsensä kanssa on uskottavaa. Kommentti ei ole ikävä sitä taustaa vasten, että toisia kunnioittava ihminen ei nimittäin usko naisten kirjoittelevan esim tällaista soopaa. Toiseksi apmies kirjoittelee taas itsensä kanssa, joten no harm done siinäkään mielessä☺️


      • Anonyymi

        En o koskaan tavannu edes sellasta naista joka ymmärtäs miks onn sellanen kun oon si taas en ole koskaan tavannu edes sellaista ihmistä joka ymmärtäis kuinka voi olla olemassa kaltaiseni ihminen lapseni toki ymmärtävät että isiä on sen verran monta kertaa satutettu jonka takia isin on vaikea luottaa sen on itseasiassa ollu yks sellain asia johon on melko pitkälti voinu varmuudella naisten kohdalla luottaa että pettää luottamuksen jossain kohti vaikkakin se johtuu siitä että ihan yleisesti naisilla on todella huono itseluottamus/itsetunto ei se siltikään mielestäni anna oikeutta satuttaa tai loukata toista


      • Anonyymi

        Nii ja mä en ole se joka pelkää tunteitaan mä olen tottunu/oppinu jo et ne on ne mihin sattuu eniten kun toista osaa kunnolla satuttaa siks mä opettelin tunteeni piilottaan siksi mua ei pysty satuttaan vaikka sitä kuinka yrittäskin opin senkin kuinka pystyy toisen elämän pilaamaan halutessaan täydellisesti tekemättä itse yhtään mitään antaa tämän elää niissä kosto fantasioissaan (antaa toisen luulla että se sattuu muka kun tämä kostaa jotain olematonta) ei itse edes kerkiä huomaamaan kuinka nopeasti pilasi maineensa täydellisesti suomalaiset kun on siitä korrekteja että harva uskaltaa edes kysyttäessä sanoa totuutta päin naamaa niin kuin minä


      • Anonyymi

        Allekirjoitan tuon, odotukset meni ohi todellisuuden tunnehöyräkässä ja ei osannut nähdä heti alkuun muita vaihtoehtoja mitä vois olla, hän kyllä jotain hädissään ehdotti ja minä en kuunnellut, oli siinä hetkessä kyllä muutakin häiriötä, hänen vapaudenmenetyksen pelko? Sai hänet käyttäytymään sillein että koin mustasukkaisuutta, ehkä aiheesta mutta myös ilman.. Niinpä käy alkuun kun tunteet suurimmillaan, ei siinä järki pelaa ja aiheutin hädissäni hänelle samaa kun puhuin muista juuri kohtaamistani naisista, hän hätääntyi niistä varmaan vaikkei niissä ollut mitään minua todellisuudessa kiinnostavaa ja soppa toi sitten tänne selvittelemään päätä. Häntä ikävöin edelleen mutta tuli hiljaisuus irl. Yhteyksiin... 🥺Sivusta mieheltä


    • Anonyymi

      Ei tehdä asioita liian vaikeita, tilanteet lipuu jos on lipuakseen.
      Ei me oteta vakavasti tätä, sellaista huvittelua lähinnä.

      • Anonyymi

        No eikö oteta...😁
        Oliko kaikki vain iso vitsi sittenkin...
        Ei jumalauta 🤣

        Naiselta sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö oteta...😁
        Oliko kaikki vain iso vitsi sittenkin...
        Ei jumalauta 🤣

        Naiselta sivusta.

        Vitsi? Ei tämä siltä tunnu. /Sivusta


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Pidän sinusta vaan niin paljon että olen jopa säikähtänyt miten paljon oikeasti minulle merkitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsi? Ei tämä siltä tunnu. /Sivusta

        Miltäs se sitten tuntuu?


    • Anonyymi

      Sun kanssa on niin helppoa, ihastus vaivihkaa on muuttunut rakkaudeksi. Vaan itse ainakin pelkään että rikon jotain meidän väliltä mikäli tunnustan tunteeni. Koitan niitä kyllä tukahduttaa kaikin keinoin.
      -N

      • Anonyymi

        Rikot jos et tunnusta, mikä ihmeen tunteiden hautomo tää Suomi on


    • Anonyymi

      Minä olen vasta ihastunut. Me emme ole edes puhuneet vielä mistään. Rakastumiseen tarvitaan toisen tuntemista, kokoinen kaikkineen, muuten se ei kestä vaan loppu ensimmäiseen vastoinkäymiseen.
      Haluan tuntea miehen perinpohjin ennenkuin voin sanoa että rakastan.
      Täydellinen ei todellakaan tarvitse olla. Viat tekevät ihmisestä persoonallisen ja toisessa täytyy olla jotain karismaattista johon sydän rakastuu.
      Myös hieman uskallusta myöntää omat heikkoutensa, mutta ei saa jäädä niiden varjolla pelkäksi säälin kerjääjäksi.
      Hieman tervettä hulluutta olisi myös hyvä olla, se pitää minut varpaillani.
      Tärkeintä kuitenkin sitoutuminen uskollisesti ja rehellisesti hänen johon on tunteita ja valmis rakastamaan ilman epäröintiä ja puhtain sydämin.

    • Anonyymi

      Rakkaus on ihmeellistä. Siitä voi jopa kärsiä. m>n

    • Anonyymi

      i hanasta tykkään paljonkin…

      • Anonyymi

        lisääm
        tilanne on minkälaisen suhteen kannalta vain haastava, mutta mahdollinen…


    • Anonyymi

      Aloitus ei ole minulta sitten. Asia näin tehty selvääkin selvemmäksi :)

    • Anonyymi

      Molemmat on steriilejä?
      Sterilisoituja?

      • Anonyymi

        Totakin tuli joskus harkittua mu kun miehellä tuokaan ei ole sataprosenttinen ni tulin siihen tulokseen et fiksumpaa ol tekemättä saattas vaikuttaa toimintaankin jotenkin ja mistä sitä tietää jos vie joskus kohtaa sellaisen jonka kanssa on hyvä olla ja tämä sattuukin vie haluamaan lapsen ni ei tartti ainakaan toimivaa suhdetta sen takia päättää etteikö itse olisi kyvykäs siihi


    • Anonyymi

      Kykyjen epäilys?

      • Anonyymi

        Ei tämä minun kyvyistä, osaamisesta tai koulutuksesta riipu, sen tiedän. -sohvalta


    • Anonyymi

      Voiko mies olla rakastunut kahteen?
      Toiselle kertonut, toiselle ei uskalla.

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Mietin tätä aloitusta kuinka se on juuri niin kuin omat ajatukseni yhtä miestä kohtaan. Katse kertoi minulle että saattaa olla etten ole ajatuksieni kanssa yksin. Jos on pienikin mahdollisuus että hän käy täällä, kirjoitin viimeiseen wa viestiin väärin sanan lämmin. Lämpimät on ajatukset hänestä ja pää pehmentynyt näistä helteistä. Enkä todellakaan tiedä mitä muuta tehdä kuin kärsiä. Tähän voi sitten vastata vaikka sillä virheellisellä muodolla.

    • Anonyymi

      Kukakohan mahdat olla. Ilman sitä tietoo et saa vastausta varmaan asiaan.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan sulle ei murre täsmää.


    • Anonyymi

      Jos tuo viestisi on avioliitossa olevalle niin ohi ja otan osaa.

      • Anonyymi

        Voihan sitä suoraankin kertoa jos on onnellinen.


    • Anonyymi

      Jatkat elämääs miksi tuhlata aikaansa mahdottomaan kun ei toinen kerta vastaa vai etkö vielä kerenny pillua saaja

    • Anonyymi

      Nämä on niin niin surullisia, mistä se ikinä johtuukaan kelläkin!

    • Anonyymi

      niin mäkin, siks nyt tauko tästä 🙂

      • Anonyymi

        Mitä sä et ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä et ymmärrä

        Keksittyjä lorujas, ovat niin sairaita ku olla voi! Vai elääkö harhoissa toi ns mies, luoja yksin tietää!


    • Anonyymi

      Aivan aluksi pitää yrittää nähdä toinen jossain kahden kesken, että juttelu pääsisi alkamaan. Täällä on liikaa häiriötekijöitä, joista saa väärän käsityksen. Monella muullakin on sama tilanne. Naiselle. m>n

    • Anonyymi

      Ottakaa ne lääkkeet. Ei niitä turhaan ole määrätty.

      • Anonyymi

        Lääkkeiden kanssa pitää olla tarkkana, ettei ota vahingossa liikaa.


    • Anonyymi

      Selvitä ensin omat tunteesi ja sen jälkeen voit paljastaa ne rakkaallesi. 🍸

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe