Ystävyyttä irl

Anonyymi-ap

Mahdollisimman pian irl juttelua speciaali kaveruuteen liittyvistä asioista.Elokuun loppuun mennessä viimeistään irl koska kesäaikana monenlaisia asioita helpompi toteuttaa.
Juttelemalla asiasta kanssani joko irl kasvotusten tai irl viestillä. Vähän eri sanoin kuin speciaali kaveruus.
Speciaali kaveruuteen kuuluu mm juttelua, näkemistä irl ja erotiikkaa.Erottiikkaakin kesäaikaan helpompi toteuttaa.

Yli 25 v naisen mahdollista päästä speciaali kaverikseni.

Aloitustani ei ole suunnattu kenellekään.

Mahdollisimman pian.

En juttele asioitani kun speciaali kaverilleni enää elokuun jälkeen

15

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      voisit olla miun special friend foevö

    • Anonyymi

      Ajatellen asian niin, että kiinnostunu nainen järjestää siten että näkee minua irl tai viestii minulle irl.Mahdollisimman pian.

      Näin ajattelen elämää.

      En enää tietyn päivän jälkeen, minkä päätän myöhemmin, voi olla aikaisemminkin kuin elokuun lopussa juttele ikinä asioitani kun speciaali kaverilleni

      • Anonyymi

        En enää tietyn päivän jälkeen, minkä päätän myöhemmin, voi olla aikaisemminkin kuin elokuun lopussa juttele ikinä asioitani kun speciaali kaverilleni

        Koska tämä asia on varattu vain speciaali kaverilleni.Siksi näin.


    • Anonyymi

      Katson aikaa.Mitä nopeammin nainen on aktiivinen irl sitä kiinnostuneempi nainen silloin on.

    • Anonyymi

      Ajatellen asian niin, että kiinnostunu nainen järjestää siten että näkee minua irl tai viestii minulle irl.Mahdollisimman pian.

      Tämä pätee speciaali kaveruudenkin aikana.
      Nainen järjestää silloinkin siten että näkee minua joskus irl.

      • Anonyymi

        Ja on seksikäs.Minihametta ja toppia yms.
        Joten ellei nyt tämä asia onnistu kuinka speciaali kaveriksi aikanakaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on seksikäs.Minihametta ja toppia yms.
        Joten ellei nyt tämä asia onnistu kuinka speciaali kaveriksi aikanakaan ?

        Siksi speciaali kaveruuteen pääsy aika menee aikaisemmin umpeen kuin elokuun lopussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi speciaali kaveruuteen pääsy aika menee aikaisemmin umpeen kuin elokuun lopussa

        Ja tietenkin mietin sitten kun tiedän ketä kiinnostaa pääseekö nainen speciaali kaveriksi vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on seksikäs.Minihametta ja toppia yms.
        Joten ellei nyt tämä asia onnistu kuinka speciaali kaveriksi aikanakaan ?

        Ja on seksikäs.Minihametta ja toppia yms.
        Joten ellei nyt tämä asia onnistu kuinka speciaali kaveriksi aikanakaan ?

        Eli tässä myös testaan onnistuuko naiselta mikään asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on seksikäs.Minihametta ja toppia yms.
        Joten ellei nyt tämä asia onnistu kuinka speciaali kaveriksi aikanakaan ?

        Eli tässä myös testaan onnistuuko naiselta mikään asia.

        Koska täytyyhän naisen antaa minulle hyvä kuva itsestään jo ennen speciaali kaveruuteen pääsyä.
        Ja se vaatii että näen naista seksikäänä ennen sitä.
        Vähintään hame,tai hame sukkahousut, paita tms tai leggingseissä, paita yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska täytyyhän naisen antaa minulle hyvä kuva itsestään jo ennen speciaali kaveruuteen pääsyä.
        Ja se vaatii että näen naista seksikäänä ennen sitä.
        Vähintään hame,tai hame sukkahousut, paita tms tai leggingseissä, paita yms.

        Koska eihän tässä nunnaksi haeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on seksikäs.Minihametta ja toppia yms.
        Joten ellei nyt tämä asia onnistu kuinka speciaali kaveriksi aikanakaan ?

        Eli tässä myös testaan onnistuuko naiselta mikään asia.

        Ja toki samalla nainen voi kysyä speciaali kaveriksi pääsyä.
        Vähän eri sanoin toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi speciaali kaveruuteen pääsy aika menee aikaisemmin umpeen kuin elokuun lopussa

        Siksi speciaali kaveruuteen pääsy aika menee aikaisemmin umpeen kuin elokuun lopus
        Ja tietenkin kiinnostunut nainen on nopea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi speciaali kaveruuteen pääsy aika menee aikaisemmin umpeen kuin elokuun lopus
        Ja tietenkin kiinnostunut nainen on nopea.

        Ja elokuun loppuun asti voi kysyä irl speciaali kaverikseni


    • Anonyymi

      Nyt ei enää muuta...

      Vain irl

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe