Rakastan sinua H

Anonyymi-ap

Niin paljon... Rakastatko minua kerro muuten en uskalla enää lähestyä minulle olisi tärkeää tietää?

T

20

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Speek softly of love

      Mie puhun sit naamakkain

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiva!

        sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos sinusta tuntuu vähänkin että H naisesi sinua rakastaa niin kokeile ja lähesty, tuskin nuo tunteet yleensä täysin tyhjästä syntyy.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiitos kiitos mutta tämä on niin tärkeä asia että jos hän itse näkee ja tunnistan hänet niin kuuntelen hänen mielipiteen... Millään muulla ei ole mitään merkitystä kuin rakkaani mielipiteestä...

        ap


      • Anonyymi
        UUSI

        En ole aloittaja mutta ei ole pienintäkään tunnetta että H rakastaisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kiitos mutta tämä on niin tärkeä asia että jos hän itse näkee ja tunnistan hänet niin kuuntelen hänen mielipiteen... Millään muulla ei ole mitään merkitystä kuin rakkaani mielipiteestä...

        ap

        Vai että oikein tunnistat ja kuuntelet mielipiteen.... 🤭😂

        Eli toisin sanoen sinulle riittää kaikessa asian tärkeydessä jonkun palstailevan karva-Pertin tai Emman sivusta huutelut.

        Näistä jompi kumpi kun vain osaa asettaa sanansa niin, että astut heidän ansaan niin sinähän olet ihan myytynä jo ja solmimassa avioliittoa. 🤣


    • Anonyymi
      UUSI

      Ylivoimainen Tmies

    • Anonyymi
      UUSI

      On se

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ollut minulta tämä aloitus. en usko nettiin on perkeleenkeksintö

    • Anonyymi
      UUSI

      No en todellakaan. Ahdistaa. Voitko jättää jo minut rauhaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei hän varmasti voi kun jos hän kuvittelee vahvasti käyvänsä täällä aitoa vuoropuhelua.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen erittäin paljon lämmennyt eräälle ja hän tietää sen kyllä. On vaan paineita lähestyä kun tätä tämmöistä on jatkunut jo aika pitkään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tiedän kulta tiedän ja olen pahoillani... Sinua vaan kaipaan.

        ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kulta tiedän ja olen pahoillani... Sinua vaan kaipaan.

        ap

        Niinpä. Ei sun tarvitse olla pahoillaan...tietenkään. Ihan yhtä *syyllinen* olen myös minä. Mitäs olen pelokkaana paennut kaikkea…etenkin tunteitani, koska pelottaa. En ole tyhmä ja tiedostan, että en ole ulkoisesti se ns ensimmäinen valinta millään muotoa.

        Kyllä se kummiskin harmittaisi, jos asiat jäisi auki. Kyllä pitäisi pystyä ainakin kerran jossakin sovitusti nähdä ja jutskailla.. viettää oikiasti aikaa toisen kanssa. Elokuussa voitaisiin se toteuttaa?
        Kummankin on sitten huomattavasti helpompi hengittää sen jälkeen vaikka ei sitten enää koskaan nähtäisikään.

        …Sinua kaivaten❤️‍🔥❤️‍🔥


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ei sun tarvitse olla pahoillaan...tietenkään. Ihan yhtä *syyllinen* olen myös minä. Mitäs olen pelokkaana paennut kaikkea…etenkin tunteitani, koska pelottaa. En ole tyhmä ja tiedostan, että en ole ulkoisesti se ns ensimmäinen valinta millään muotoa.

        Kyllä se kummiskin harmittaisi, jos asiat jäisi auki. Kyllä pitäisi pystyä ainakin kerran jossakin sovitusti nähdä ja jutskailla.. viettää oikiasti aikaa toisen kanssa. Elokuussa voitaisiin se toteuttaa?
        Kummankin on sitten huomattavasti helpompi hengittää sen jälkeen vaikka ei sitten enää koskaan nähtäisikään.

        …Sinua kaivaten❤️‍🔥❤️‍🔥

        Sovitaanko että tavataan ja katsotaan? En millään haluaisi uskoa että kaikki jää näin ja kesken... Olet ajatuksissani joka hetki rakastan sinua. Minäkin kaipaan sinua ja haluan ainakin yrittää koska merkitset niin paljon ja olet vallannut ajatukseni... Haluaisin tavata ja jutskata. Olet ihana kaikkea sitä mistä olen haaveillut :)

        ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaanko että tavataan ja katsotaan? En millään haluaisi uskoa että kaikki jää näin ja kesken... Olet ajatuksissani joka hetki rakastan sinua. Minäkin kaipaan sinua ja haluan ainakin yrittää koska merkitset niin paljon ja olet vallannut ajatukseni... Haluaisin tavata ja jutskata. Olet ihana kaikkea sitä mistä olen haaveillut :)

        ap

        Tavataan todellakin.. :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavataan todellakin.. :)

        Rakastan sinua... :)


    • Anonyymi
      UUSI

      Tulikos sulle selväksi, ettei H nainen halua sinua? Hän on minun.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kenelle oikein kuvittelet täällä kirjoittelevasi. Tulikohan sulle myös selväksi että sinua viedään kuin litran mittaa.

        Sinulle vastailee täällä randomit vieden kuin litran mittaa ja sä olet täällä ihan into pinkeenä.
        Seuraavana hetkenä itkemässä ties missä, että kaipaatko mua H ja oliko tää nyt tässä ja mää mää jätän kaipaamisen.


      • Anonyymi
        UUSI

        I love you ❤️‍🔥


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe