Löytyykö täältä muita morsiamia joilla ei ole sitä parasta ystävää tai kaveria?
Kenen/kenet te olette valinneet kaasoksi vai oletteko olleet ilman?
Kaaso-ongelma
5
2149
Vastaukset
- Tuleva hääpari
Mulla kaaso on paras kaveri, mutta wanhoissa perinteissä kaaso on ollut morsianta iäkkäämpi nainen, joten voit pyytää kaasoksesi tädin, kummin tai jonkun muun läheisen sukulaisen. Vaikkapa oman äitisi viime kädessä, jos tunnet kaasoa tarvitsevasi todella kovasti, mutta ilmankin voi olla.
- Kati
Itse kysyn siskoa kaasoksi. Minulla on muutama ystävä, mutta kukaan heistä ei ole "bestis", enkä osaisi valita heistä yhtä.
Voisin kyllä olla ilmankin kaasoa. - öööööööö
kaaso "muoti" on aika uusi juttu. kyllä vihlle voi mennä ilman kaasoakin. Riippuu minkälainen rooli hänelle on ajateltu? Pitääkö häissä olla ohjelma mestari? Kirkossa selviää ilman kaasoa.
15-20 vuotta sitten kun olin useammisssa häissä ei niissä ainoissakaan ollut kaasoa.- kaaso
on ollut morsiamen apuna jo 1800-luvulla!
- kaaso oli
kaaso kirjoitti:
on ollut morsiamen apuna jo 1800-luvulla!
hieman eri homma kuin nykyisin..... joten välissä on vuosikymmeniä, jolloiin kaasoa ei ole ollut tai hän ei ole ollut mikään johlan merkkihenkilö.
Kaaso voi olla mukava tuki shoppaillessa ja suunnitellessa, mutta kovasti hyvin ne häät saa aikaan ilmankin, varsinkin kun joskus sattuu, että kaasolla on voimakkaat ja kovasti morsiamen mielipiteistä poikkeavat ajatukset juhlien sisällöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895