Minkälaisen yhteydenoton sinä mies

Anonyymi-ap

Haluaisit, jos uskaltautuisin itse ottamaan yhteyttä? Avittaisitko vähän, että en mokaa mitenkään taas.

30

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Jos sinulla on tallessa se, niin laita viestiä, vaikka jo tänään. Saa minut myös snäpissä kiinni en tiedä käytätkö.. Itsekin hyvin vähän.

      • Anonyymi
        UUSI

        En jotenkin usko, että hän on snäpissä? En ole itse siellä enää. Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En jotenkin usko, että hän on snäpissä? En ole itse siellä enää. Ap

        Okei. No tärä ei voi tietää, mutta siis minä ”hän” olen siellä vielä.. ja ”hän” tahtoessaan voisi minut sieltä löytää ihan omalla nimellä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi et vaan laita viestiä, mies voi olla ihmeissään käytöksestäsi tai jotain

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä tarkoitat tällä- sitäkö, että joku mies on hämmentynyt kun itselleen kirjoitteleva mies ei laita viestiä? No voi juku


    • Anonyymi
      UUSI

      Meseen viestiä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Milloin se on viimeksi ollut välillämme aktiivisena?


    • Anonyymi
      UUSI

      No semmoinen voisi olla kiva jossa kysyisit vaikka käymään kahvilla tai sitte että käytäisiin vaikka jätskillä... :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Vaikka wa:ssa laita viesti. Olisi kiva tavata, halata ja jutella vihdoin kahdestaan. Ihan sama missä se tapaaminen sitten olisi, kunhan olisimme kahdestaan turvallisessa ja luottamuksellisessa hetkessä. Minä olen erittäin ymmärtäväinen, ei siis tarvitse pelätä mitään jännittämisiä ja mokaamisia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aloitus meni H>A

        Oletko A-mies?

        Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus meni H>A

        Oletko A-mies?

        Ap

        En ole A-mies. Eikä kommenttini ollut tarkoitettu H:lle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus meni H>A

        Oletko A-mies?

        Ap

        Voisko laittaa heti aloitukseen tunnisteen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus meni H>A

        Oletko A-mies?

        Ap

        Olet siis naisena esiintyvä mies tälläkertaa h-nainen ja omakin ”nimikirjain” vaihtelee🥱


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis naisena esiintyvä mies tälläkertaa h-nainen ja omakin ”nimikirjain” vaihtelee🥱

        Sitähän tämä Ap / ap on ollut koko ajan. Vaihtelee persoonaansa ja nimeään tämän tästä ja sotkee kaikkien ketjut. Yhtä kaaosta hän on siis.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tämä Ap / ap on ollut koko ajan. Vaihtelee persoonaansa ja nimeään tämän tästä ja sotkee kaikkien ketjut. Yhtä kaaosta hän on siis.

        Niin tämä mies jota yrität maalittaa naiseksi, emme soita yhteistä säveltä nääs😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tämä Ap / ap on ollut koko ajan. Vaihtelee persoonaansa ja nimeään tämän tästä ja sotkee kaikkien ketjut. Yhtä kaaosta hän on siis.

        Olet yksäri hellyttävä kun luulet, että jokainen kommentoija tanssii ns pajupillisi tahtiin. Osasin jo odottaa, että näennäinen yleinen keskustelu vaihtuu maalituksen yritykseen anonyymina


    • Anonyymi
      UUSI

      Ajan sun yli 👀

    • Anonyymi
      UUSI

      Johan nää ossaat soitella...;)....

    • Anonyymi
      UUSI

      Mies huomaa kyllä, jos olet näyttänyt kiinnostuksesi. Hän ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiinnostus ketä kohtaan?!


    • Anonyymi
      UUSI

      Olisi kiva vaihtaa kuulumisia, ota yhteyttä ihana jos olert numeron hukannut niin löydyn kyllä FB, WA, Linkkari, Skype.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä se yhteyden otto jää naisen tehtäväksi, kun kerran on salainen numero naisella.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Mukavaa että aikamiehet jaksaa jupista naisena esiintyvälle miehelle joka kirjoittaa tahallisen tollosti ja mieskeskeisesti. Mitä sinä miesmies haluat, kertoo omasta mentaliteetista ja preferensseistä aivan tarpeeksi, irl-live sanois ei jatkoon luulen


      • Anonyymi
        UUSI

        Älä ikinä kirjoita näin


    • Anonyymi
      UUSI

      Kysyt mitä kuuluu omalla nimelläsi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Vaikutat trollimiehelle jankuttaja todella yksinkertaiselta, koska pidät tätä ajattelemaasi ihmistä selvästi sellaisena hyh


    • Anonyymi
      UUSI

      Kysy vaikka miten voit ja johdattele siitä eteenpäin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Lihavilta, vanhoilta, tyhmiltä, rumilta, eronneilta, tatuoiduilta ja yh:ilta en halua minkäänlaisia yhteydenottoja. Enkä niiltä, jotka olen joskus jo torjunut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe