Nolaisinko itseni pahasti

Anonyymi-ap

Tai ajattelisitko, että olen stalkkeri, jos ottaisin yhteyttä? Ihan asiallisesti tietenkin, mutta on silti mahdollisuus näyttää hullulta sinun silmissä juu nou why....

31

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      No way.
      Miksi minun pitäisi ajatella noin?

      • Anonyymi
        UUSI

        En tiedä oletko hän... en vain tiedä yhtään mitään...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko hän... en vain tiedä yhtään mitään...

        Et todellakaan nolaisi... Tekisit minusta onnellisen siis tosi tosi onnellisen :) Olisi kiva yllätys ja olisi kiva jutskata ihan niitä näitä vaikka vaan parin tekstarin verran tai mitä ikinä keksitkään mutta siis pelkästään positiivinen yllätys tykkäisin paljon... :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko hän... en vain tiedä yhtään mitään...

        En myös tiedä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei yhteydenotto ole koskaan noloa, aion itsekin lähestyä häntä kaivattuani

    • Anonyymi
      UUSI

      Tee se. Kerran täällä vaan eletään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kerran se vain sattuu. Juu nou.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olisit hän niin hymy nousisi kyllä korvihin saakka. Olisin ylpeä sinusta, jos tekisit sen. Tiedän, että se on sinulle hyvin iso askel ja merkitsisi sitä että luotat minuun oikiasti.

      Niin. Olisihan se onnellinen hetki…

      • Anonyymi
        UUSI

        Uskon että voin luottaa, en vain usko itseeni että riitän ihmisenä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen kiinnostunut romanttisesti vain yhdestä enkä oikein usko, että olisit hän. Mutta toki saa ottaa yhteyttä, en pidä hulluna tai stalkkerina.

    • Anonyymi
      UUSI

      En koska olet varmasti joku muu luulen että mua seurailee muutama ihminen ei vain yksi...

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kannata seurata


      • Anonyymi
        UUSI

        Buhahahaaaaaaaaa


    • Anonyymi
      UUSI

      No en pitäisi sinua hulluna tai stalkerina, olisin yllättynyt kyllä mutta onnellinen. 💋

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko ihan varma?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihan varma?

        No siis, en osaa kuvitella että pitäisin _ketään_ hulluna tai stalkerina, ja jos kyseessä olisi hän jota ajattelen, silloin olisin tosi onnellinen. :)


    • Anonyymi
      UUSI

      Siis, et ole törmännyt ihmiseen muutoin kuin etäältä nähnyt, tai somen kautta seurannut, kun viittaat leikkisästi stalkkaamisen haettuasi yhteystietoja?

      Julkkikset ja kaupan kassat saa kukkalähetyksien kera seuraan pyrkijöitä, luulisi että jos tuon enempää ei ole kosketuspintaa, niin heikosti käy.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sinähän sen miespuolinen aloittaja tiedät


    • Anonyymi
      UUSI

      Voit ottaa yhteyttä jos sitä toivot välillemme. Toivon sitä. Et ole ennenkään aristellut yhteyttämme, mistä syystä nyt pitkän ajan jälkeen? Omassa elämässäni on myllertänyt parin vuoden ajan. Silti olet säilynyt ajatuksissani.

      • Anonyymi
        UUSI

        Aristelen kyllä normaalisti tällaista. Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aristelen kyllä normaalisti tällaista. Ap

        Ymmärrän kyllä ajatuksesi. En ole itsekään koskaan henk.koht.yhteyksissä ollut rohkea.
        ehkä nuorempana olin. Enää en. Teet miltä sinusta tuntuu.

        Itse en rohkene enää ottaa yhteyttä. En saanut yht.ottoihini enää mitään vastausta joten päättelin siitä ettei hän halua eikä jaksa olla yhteydessä kanssani.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olet hän värittäjä ässä mies (nään sut), sinä joka siellä iltapuhteiksi ajan ratoksi tykkäät tännekin no ns ”puuhaten” touhuta niin ei älä ota yhteyttä… olen nähnyt kyllä tarinasi myös muualla.. olet tosi hassu

    • Anonyymi
      UUSI

      No ei auta kuin kokeilla miten käy.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minun mielestäni stalkkeri on se joka katselee vaan vaikka somea, mutta ei ikinä tykkää mistään päivityksistä tai ota yhteyttä.

      Minulle monikin mies laittaa yksityisviesteihin kommentteja päivityksistä ja en pidä niitä miehiä stalkkerina. He seuraa ja reagoi, tällöin kaikki on läpinäkyvää ja mitään salaista ei ole.

    • Anonyymi
      UUSI

      Niinhän se on että pelot ja omat ajatukset tuottavat valtavan paljon esteitä sille, miksi ei voisi ottaa yhteyttä ja ne ovat koetinkiviä. Me ihmiset olemme pelkojemme vankeja vaikkei yleensä niihin olisi edes minkäänlaista järjellistä syytä ja kehitämme niistä hyvin suuria.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä tämä oli tässä

    • Anonyymi
      UUSI

      Saa minuun ainakin ottaa yhteyttä, oli sitten tuttu tai ei. Treffeillekin saisi nainen kysyä halutessaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olet 42v.-100v. Stalkkeriksi epäilisin ja en vastaa teoistani silloin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi ajattelet itsestäsi noin negatiivisesti, ei ihminen joka uskaltaa ottaa yhteyttä ole mikään stalkkeri, vaan se kertoo siitä, että olet rohkea ja uskallat ottaa riskin silläkin uhalla, että näyttäisit hullulta hänen silmissä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mäen mökille sitten kun on aikaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ota yhteyttä, olsii mukava vaihtaa kuulumisia

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe