Kuinka paljon jäi kusta, paskaa ja kortonkeja Kiuruvedelle?
Missä kaikki tavara nyt on, riittikö jätevesipuhdistamon teho?
Rymyviikot
5
588
Vastaukset
- Anonyymi
Kondomit voisi käyttää uudelleen perusteellisen pesun ja uudelleen rullauksen ynnä pussittamisen jälkeen. Hinta vaikka puolet tai kolmanneksen uuden hinnasta.
- Anonyymi
Jäi myös paljon monenlaista paperi- ja kartonkijätettä. Suorastaan siivotonta jälkeä. Eli paljon oli väkeä Paskakorvesta.
- Anonyymi
Käy pöntöllä niin näet...
- Anonyymi
Kerrotaan tarinaa kuinka Lapinlahden kunnanisät tyhjensivät kirkonkylän jäteveden saostusaltaan järveen ettei paska haise maatalousnäyttelyyn kunniavieraaksi tulleen presidentti Kekkosen nokkaan.
Iisalmen Kivirannalla ihmispaskan hajusta sai nauttia 80-luvulla tuulensuunnasta riippuen.
Itsekin olin 60-luvulla Lapinlahdella maatalousnäyttelyssä, en muista haisiko paska mutta vettä satoi kaatamalla koko päivän.
Sadetta pidettiin Claas Matador Gigant leikkuupuimurin kohlinkuvun alla.
Oli komea ja iso leikkuupuimuri, sellainen oli myös Itikan tilalla Iisalmen Peltosalmella.
Ajanutkin olen Gigantilla.
Kekkosesta en ole varma näinkö Suonenjoella vai Lapinlahdella. Tatra maastokuorma-auton näin Hankkijan osastolla Suonenjoella, ajoivat hiekkamontun reunaa ylös ja alas.
Komea oli auto ja äänet aivan mahtavat.
Suonenjoella näin myös radio-ohjattavan Ford traktorin.
Kuljettaja käveli Fordin perässä ja traktori kulki ihmisjoukossa, aika ei ollu vielä kypsä semmoiselle vaikka isännät viisatelivat kuinka mukava olisi päästellä pölyisellä ja möykkelöisella pellolla saranreunassa varjossa istuen. - Anonyymi
Kotitilalle ostettiin keväällä 1967 uusi Valmet 565 traktori,
Oli kyllä semmoinen äänekäs vonku ja mouru, että mieluummin olisi ohjastanut mahdollisimman kaukaa.
Hyppi ja pomppikin kuin jänis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee723142Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."342002Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2901661Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1151632Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2731257Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki291164Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911140Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711050- 981043