Kuinka paljon jäi kusta, paskaa ja kortonkeja Kiuruvedelle?
Missä kaikki tavara nyt on, riittikö jätevesipuhdistamon teho?
Rymyviikot
5
483
Vastaukset
- Anonyymi
Kondomit voisi käyttää uudelleen perusteellisen pesun ja uudelleen rullauksen ynnä pussittamisen jälkeen. Hinta vaikka puolet tai kolmanneksen uuden hinnasta.
- Anonyymi
Jäi myös paljon monenlaista paperi- ja kartonkijätettä. Suorastaan siivotonta jälkeä. Eli paljon oli väkeä Paskakorvesta.
- Anonyymi
Käy pöntöllä niin näet...
- Anonyymi
Kerrotaan tarinaa kuinka Lapinlahden kunnanisät tyhjensivät kirkonkylän jäteveden saostusaltaan järveen ettei paska haise maatalousnäyttelyyn kunniavieraaksi tulleen presidentti Kekkosen nokkaan.
Iisalmen Kivirannalla ihmispaskan hajusta sai nauttia 80-luvulla tuulensuunnasta riippuen.
Itsekin olin 60-luvulla Lapinlahdella maatalousnäyttelyssä, en muista haisiko paska mutta vettä satoi kaatamalla koko päivän.
Sadetta pidettiin Claas Matador Gigant leikkuupuimurin kohlinkuvun alla.
Oli komea ja iso leikkuupuimuri, sellainen oli myös Itikan tilalla Iisalmen Peltosalmella.
Ajanutkin olen Gigantilla.
Kekkosesta en ole varma näinkö Suonenjoella vai Lapinlahdella. Tatra maastokuorma-auton näin Hankkijan osastolla Suonenjoella, ajoivat hiekkamontun reunaa ylös ja alas.
Komea oli auto ja äänet aivan mahtavat.
Suonenjoella näin myös radio-ohjattavan Ford traktorin.
Kuljettaja käveli Fordin perässä ja traktori kulki ihmisjoukossa, aika ei ollu vielä kypsä semmoiselle vaikka isännät viisatelivat kuinka mukava olisi päästellä pölyisellä ja möykkelöisella pellolla saranreunassa varjossa istuen. - Anonyymi
Kotitilalle ostettiin keväällä 1967 uusi Valmet 565 traktori,
Oli kyllä semmoinen äänekäs vonku ja mouru, että mieluummin olisi ohjastanut mahdollisimman kaukaa.
Hyppi ja pomppikin kuin jänis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882