Hauskaa kaksoishinnat...

Anonyymi-ap

Tilasin hotellin muutamaksi yöksi bangkokista, suosikki hotelliini, hinta suomen kielellä 3300 yö huone + verot yhteensä noin 4200 yö, thaimaa englanti kielellä sama huone 36m2 hyvällä paikalla, hinta 1023 bahtia + verot... noin 1300 bahtia, melkoinen ero, samasta trip.com. Kannattaa kokeilla niin että tilaaja on eri maassa, voi säästää melkoisesti, karvareuhkat kunniaan.

23

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita hotellin nimi niin tarkistetaan asia. Varaussivustojen hinnat eivät kysele kansalaisuutta. Pienissä hotelleissa respan kanssa voi sopia jos henkilökunnalla on valtuudet tehdä diili. Olet todennäköisesti ymmärtänyt väärin ja sinulle on tarjottu paremman luokan huonetta kun taas vaimollesi on tarjottu perushuonetta.
      Käytän joskus thaimaalaista varaussivustoa joka toimii hyvin varsinkin kun kyse ei ole turistialueesta. Nyt sain Agodalta sähköpostiini tarjouksen jonka hyödynsin.
      Käytän harvoin hotelleita näillä pitkillä lomilla, mutta joskus otan hemmottelujaksoja kun hintalaatu on oikea.

      Executive huone omalla puutarhalla Bayphere Pattaya viiden tähden hotellista perjantaista sunnuntaihin (kaksi yötä) 4200 bahtia. Otin jatkoksi 60% alennuksella vielä viisi päivää lisää. Aamiainen tarjoillaan huoneeseen pyynnöstä ja huoneessa on suuri amme.

      Silkkipaitamies

      • Anonyymi

        Saariveivaajalla ei ole mitään asiaa Bangkokiin lusimaan huoneeseen. Puhuu vaan paskaa lämpimikseen. Se on sama missä huoneessa hän istuu netissä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saariveivaajalla ei ole mitään asiaa Bangkokiin lusimaan huoneeseen. Puhuu vaan paskaa lämpimikseen. Se on sama missä huoneessa hän istuu netissä.

        2010

        No missä huoneessa Tyttö2010Neitinen99,9%Numbaa päivittäin oireileva istuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä huoneessa Tyttö2010Neitinen99,9%Numbaa päivittäin oireileva istuu?

        Laita vaan se hotellin nimi niin asia selviää äläkä vaan mussuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaan se hotellin nimi niin asia selviää äläkä vaan mussuta.

        Twin tower Bangkok, huone on 36m2 erittäin hyvä olen ollut siellä useasti, aina kun bangkokissa... ensimmäinen kerta jo vuonna 2004, aamiainen 250 bahtia thaisivuston kautta, ei huone oli kummassakin sama, hotellista varattuna ei ole koskaan kannattanyt, näillä nettipohjaisilla on omat kiintiöt ja päättävät itse miten myyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Twin tower Bangkok, huone on 36m2 erittäin hyvä olen ollut siellä useasti, aina kun bangkokissa... ensimmäinen kerta jo vuonna 2004, aamiainen 250 bahtia thaisivuston kautta, ei huone oli kummassakin sama, hotellista varattuna ei ole koskaan kannattanyt, näillä nettipohjaisilla on omat kiintiöt ja päättävät itse miten myyvät.

        Ensimmäinen kerta, vastaan ottoaulassa oli monta metriä korkea jäinen enkeli, se oli upea, kun se sulaessa höyristyi, kuumassa ilmanalassa, nyt ei ole ollut enää vuosiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Twin tower Bangkok, huone on 36m2 erittäin hyvä olen ollut siellä useasti, aina kun bangkokissa... ensimmäinen kerta jo vuonna 2004, aamiainen 250 bahtia thaisivuston kautta, ei huone oli kummassakin sama, hotellista varattuna ei ole koskaan kannattanyt, näillä nettipohjaisilla on omat kiintiöt ja päättävät itse miten myyvät.

        Twin towers bangkok, halpa läävä eli ei jatkoon. Hinta voi kyllä muuttua sen mukaan miten tilaat hotellin. Ilmoitat asuinpaikaksesi thaimaa ja maksat thai pankkikortilla tai sitten ilmoitat asuinmaaksesi suomi ja maksat suomalaisella pankkikortilla. Syy löytyy verotuksesta, hintaero ei ole tosin suuren suuri mutta kuitenkin. Thaimaassa pienempi verotus joten huoneenkin saa hieman edullisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Twin towers bangkok, halpa läävä eli ei jatkoon. Hinta voi kyllä muuttua sen mukaan miten tilaat hotellin. Ilmoitat asuinpaikaksesi thaimaa ja maksat thai pankkikortilla tai sitten ilmoitat asuinmaaksesi suomi ja maksat suomalaisella pankkikortilla. Syy löytyy verotuksesta, hintaero ei ole tosin suuren suuri mutta kuitenkin. Thaimaassa pienempi verotus joten huoneenkin saa hieman edullisemmin.

        Kertomuksesi kaksoishinnoittelusta muuttui jo monta kertaa. Aloituksessasi kirjoitit että:

        "hinta suomen kielellä 3300 yö huone + verot yhteensä noin 4200 yö, thaimaa englanti kielellä sama huone 36m2 hyvällä paikalla, hinta 1023 bahtia + verot... noin 1300 bahtia"

        Kielellä ei ole mitään merkitystä netistä varatessa, joten höliset ihan täyttä soopaa taas kerran. Tarkistin Booking.comista juuri ensi viikoksi tuon 36 neliön superior plus huoneen Twin Towerista josta puhut ja sen vuorokausihinta on päivän kurssila 1170 bahtia sisältäen verot ilman aamiaista. Aamiainen lisähintaan 10 euroa.

        Mitään kaksoishinnoittelua ei ole. Aiemmin väitit että thaimaalaiset saa ostettua condoasunnot halvemmalla ja sekään ei pidä paikkaansa, paitsi että joku thaimaalainen saattaa tunnistaa ylihinnoittelun paremmin jos osaa vertailla hintoja, mutta asia voi olla myös toisinpäin. Faranginkin on helppoa selvittää alueen hintataso vertailemalla lukemattomilta sivustoilta ja käymällä eri välitystoimistoissa.

        Silloin jos jokin tapahtuma on alueella, hotellien hinnat nousee ja niin ne tekee Suomessakin ja Pariisin olympialaisten aikaan Pariisissa. Jyväskylän rallien aikaan hotellien hinnat on vähintään tuplat.


      • Anonyymi

        "huoneessa on suuri amme."
        No, silkkipaitulimiäs kehuskelee ammeestaan.
        Eikö nuissa Pattajan hotelleissa oo edes kylppäriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Twin towers bangkok, halpa läävä eli ei jatkoon. Hinta voi kyllä muuttua sen mukaan miten tilaat hotellin. Ilmoitat asuinpaikaksesi thaimaa ja maksat thai pankkikortilla tai sitten ilmoitat asuinmaaksesi suomi ja maksat suomalaisella pankkikortilla. Syy löytyy verotuksesta, hintaero ei ole tosin suuren suuri mutta kuitenkin. Thaimaassa pienempi verotus joten huoneenkin saa hieman edullisemmin.

        hintoja on monenlaisia kun viitsii hieman etsiä, ei maksoin sen eurooppalaisella kortilla, ja kirjauduin thaikkuna, https://ibb.co/GM6v8sW , jotenkin en yllättynyt vastuksestasi, tuolta on muutaman minuutti mbk:n ja niihin neljään isoon ostariin jotka on vierekkäin. Näyttää..näyttää olevan viiden tähden hotelli, olisi mukava tietää millaisissa hotelleissa vietät aikasi, jos sinulle ei viiden tähden hotelli kelpaa, anna olla, kysymys oli retorinen https://ibb.co/T4Tk6tF älä vastaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertomuksesi kaksoishinnoittelusta muuttui jo monta kertaa. Aloituksessasi kirjoitit että:

        "hinta suomen kielellä 3300 yö huone verot yhteensä noin 4200 yö, thaimaa englanti kielellä sama huone 36m2 hyvällä paikalla, hinta 1023 bahtia verot... noin 1300 bahtia"

        Kielellä ei ole mitään merkitystä netistä varatessa, joten höliset ihan täyttä soopaa taas kerran. Tarkistin Booking.comista juuri ensi viikoksi tuon 36 neliön superior plus huoneen Twin Towerista josta puhut ja sen vuorokausihinta on päivän kurssila 1170 bahtia sisältäen verot ilman aamiaista. Aamiainen lisähintaan 10 euroa.

        Mitään kaksoishinnoittelua ei ole. Aiemmin väitit että thaimaalaiset saa ostettua condoasunnot halvemmalla ja sekään ei pidä paikkaansa, paitsi että joku thaimaalainen saattaa tunnistaa ylihinnoittelun paremmin jos osaa vertailla hintoja, mutta asia voi olla myös toisinpäin. Faranginkin on helppoa selvittää alueen hintataso vertailemalla lukemattomilta sivustoilta ja käymällä eri välitystoimistoissa.

        Silloin jos jokin tapahtuma on alueella, hotellien hinnat nousee ja niin ne tekee Suomessakin ja Pariisin olympialaisten aikaan Pariisissa. Jyväskylän rallien aikaan hotellien hinnat on vähintään tuplat.

        Mitähän poju jos lopettaisit tuon valehtelun ja paskan jauhamisen, jonka olet mielikuvituksessasi luonut, eikö sinulla ole oikeasti mitään muuta tekemistä, kun muistaa minua joka päivä ympäri vuoden, kyllä hyvin monissa thaikkutaloissa on kaksoishinta systeemi, eli osa osakkeista myydään vain thaikuille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän poju jos lopettaisit tuon valehtelun ja paskan jauhamisen, jonka olet mielikuvituksessasi luonut, eikö sinulla ole oikeasti mitään muuta tekemistä, kun muistaa minua joka päivä ympäri vuoden, kyllä hyvin monissa thaikkutaloissa on kaksoishinta systeemi, eli osa osakkeista myydään vain thaikuille,

        Lisäksi niissä on vielä ulkomaalaiskiintiöt, eli siis hinnat thaikku ja farang kiintiöissä on täysin eri, eikä koskaan ulkomaalaiskiintiö ole yli 49% osakekannasta, siis thaikuilla on aina määräysvalta tapahtuu mitä thansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Twin towers bangkok, halpa läävä eli ei jatkoon. Hinta voi kyllä muuttua sen mukaan miten tilaat hotellin. Ilmoitat asuinpaikaksesi thaimaa ja maksat thai pankkikortilla tai sitten ilmoitat asuinmaaksesi suomi ja maksat suomalaisella pankkikortilla. Syy löytyy verotuksesta, hintaero ei ole tosin suuren suuri mutta kuitenkin. Thaimaassa pienempi verotus joten huoneenkin saa hieman edullisemmin.

        Sekopäisiä väitöksiä.

        "Syy löytyy verotuksesta, hintaero ei ole tosin suuren suuri mutta kuitenkin. Thaimaassa pienempi verotus joten huoneenkin saa hieman edullisemmin"

        Suomeenko sinä maksat thaimaalaisen hotellin verot? Et todellakaan maksa vaan hotelli perii sen veron maksun yhteydessä ja tilittää sen Thaimaan verottajalle.

        Maksuvälineen erot johtuu siitä että et joudu maksamaan korttimaksusta, kun maksat sen thaimaalaisella pankkikortilla ja thaibahteilla.

        Kun maksat suomalaisella pankkikortilla, pankin kurssi on huonompi 3-4 bahtia per euro tänä päivänä ja sitten vielä useimmat kortin "höylääjät" perivät 3% lisämaksun joka lisätään laskuun.

        Kaikkein suurin tappio tulee nostelemalla suomalaisesta pankista käteistä pieniä summia kerralla. Kokonaisero on tänä päivänä 7% luokkaa joka tarkoittaa kymppitonnin lomalla 700 euron lisäkustannusta.

        Jokaisen jolla on pysyvä osoite, kannattaa ehdottomasti avata tili Thaimaahan. Sen saa myös kikkailtua, eikä sen tarvitse oikeasti olla pysyvä osoite. Ei he pankissa välitä onko dokumentit aitoja vai ymmärtävätkö he niistä muutenkaan mitään.

        Kaksoishinnoittelusta urputtaminen on kummallista miehelle, joka kehuskelee tuloillaan ja säälii mukamas köyhiä thaimaalaisia. Hotellivaraussivustoilla kaksoishinnoittelua ei ole, mutta jos menet jonkun hotellin respaan suoraan jotka harrastaa kaksoishinnoittelua, niin silloin asia on eri, mutta ero ei ole iso.

        Jos keskivertoturisti käy kerran elämässään jossakin tietyssä luonnonpuistossa tai saarella, ja joutuu pulittamaan 250 bahtia enemmän kuin paikallinen ja kokee sen suureksi summaksi tai jopa rasismiksi, niin mene seuraavalla kerralla ihailemaan puuporvoota. Se sopii sinulle paremmin.

        Kaksoihinnoittelu on minun mielestä fiksua ja erittäin suotavaa ja maksan sen mielelläni, enkä kaiva Thai-ID- korttiani edes esiin esim luonnonpuistoissa.

        Aikoinaan talviasukkina käyttäydyin typerästi ja otin siitä sitten heti opiksi. Olin silloinkin hyvissä varoissa ja lähdin pyynnöstä suht tuntemattomien baarityttöjen kanssa jatkoille ravintolaan jossa oli livemusaa.

        Tyttöjä taisi olla kuusi tai seitsemän. Syötiin siinä perussafkat, ei edes mitään kallista ja juotiin drinkit ja bisset. Lasku oli jotakin 4000 bahtia, jonka tyttöjen "nokkamies" ojensi minun suuntaan ja kysyi haluanko maksaa?

        Kiehahdin hieman ja sanoin että "Do I look like Santa Claus to you?" Tyttö säpsähti että "Dont worry" ja maksoi omasta lompakostaan koko porukan laskun, minunkin.

        Totesin itsekseni että mitä mä oikein äksyilen kun minun rahoissa tuo lasku ei ole yhtään mitään, mutta tuolle tytölle se saattoi olla sen viikon palkka, oli hiljainen kesäaika meneillään.

        Kuiskasin tytölle että en ehkä näytä joulupukilta, mutta olen joulupukki ja tuikkasin hänelle neljä tonnia kouraan ja tilasin koko porukalle juomat siihen saakka kun baari meni kiinni.

        Kävin siinä baarissa sittemmin vielä usein ja ystävystyin miltei kaikkien kanssa siinä määrin, etten koskaan vienyt ketään heistä kotiini, etten tule "varatuksi" vain yhdelle ja tehnyt muita kateellisiksi, sillä olinhan heidän koko baarin pankki ja paras asiakas ja kaikella kunnioituksella.

        Siinä baarissa oli snookerpöytä ja löin aika isojakin vetoja tyttöjen kanssa kaksoishinnoittelulla siten, että jos minä voitan, saan ilmaisen drinkin mutta jos tyttö voittaa, hän saa 2000 bahtia. Kerran taisin hävitä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäisiä väitöksiä.

        "Syy löytyy verotuksesta, hintaero ei ole tosin suuren suuri mutta kuitenkin. Thaimaassa pienempi verotus joten huoneenkin saa hieman edullisemmin"

        Suomeenko sinä maksat thaimaalaisen hotellin verot? Et todellakaan maksa vaan hotelli perii sen veron maksun yhteydessä ja tilittää sen Thaimaan verottajalle.

        Maksuvälineen erot johtuu siitä että et joudu maksamaan korttimaksusta, kun maksat sen thaimaalaisella pankkikortilla ja thaibahteilla.

        Kun maksat suomalaisella pankkikortilla, pankin kurssi on huonompi 3-4 bahtia per euro tänä päivänä ja sitten vielä useimmat kortin "höylääjät" perivät 3% lisämaksun joka lisätään laskuun.

        Kaikkein suurin tappio tulee nostelemalla suomalaisesta pankista käteistä pieniä summia kerralla. Kokonaisero on tänä päivänä 7% luokkaa joka tarkoittaa kymppitonnin lomalla 700 euron lisäkustannusta.

        Jokaisen jolla on pysyvä osoite, kannattaa ehdottomasti avata tili Thaimaahan. Sen saa myös kikkailtua, eikä sen tarvitse oikeasti olla pysyvä osoite. Ei he pankissa välitä onko dokumentit aitoja vai ymmärtävätkö he niistä muutenkaan mitään.

        Kaksoishinnoittelusta urputtaminen on kummallista miehelle, joka kehuskelee tuloillaan ja säälii mukamas köyhiä thaimaalaisia. Hotellivaraussivustoilla kaksoishinnoittelua ei ole, mutta jos menet jonkun hotellin respaan suoraan jotka harrastaa kaksoishinnoittelua, niin silloin asia on eri, mutta ero ei ole iso.

        Jos keskivertoturisti käy kerran elämässään jossakin tietyssä luonnonpuistossa tai saarella, ja joutuu pulittamaan 250 bahtia enemmän kuin paikallinen ja kokee sen suureksi summaksi tai jopa rasismiksi, niin mene seuraavalla kerralla ihailemaan puuporvoota. Se sopii sinulle paremmin.

        Kaksoihinnoittelu on minun mielestä fiksua ja erittäin suotavaa ja maksan sen mielelläni, enkä kaiva Thai-ID- korttiani edes esiin esim luonnonpuistoissa.

        Aikoinaan talviasukkina käyttäydyin typerästi ja otin siitä sitten heti opiksi. Olin silloinkin hyvissä varoissa ja lähdin pyynnöstä suht tuntemattomien baarityttöjen kanssa jatkoille ravintolaan jossa oli livemusaa.

        Tyttöjä taisi olla kuusi tai seitsemän. Syötiin siinä perussafkat, ei edes mitään kallista ja juotiin drinkit ja bisset. Lasku oli jotakin 4000 bahtia, jonka tyttöjen "nokkamies" ojensi minun suuntaan ja kysyi haluanko maksaa?

        Kiehahdin hieman ja sanoin että "Do I look like Santa Claus to you?" Tyttö säpsähti että "Dont worry" ja maksoi omasta lompakostaan koko porukan laskun, minunkin.

        Totesin itsekseni että mitä mä oikein äksyilen kun minun rahoissa tuo lasku ei ole yhtään mitään, mutta tuolle tytölle se saattoi olla sen viikon palkka, oli hiljainen kesäaika meneillään.

        Kuiskasin tytölle että en ehkä näytä joulupukilta, mutta olen joulupukki ja tuikkasin hänelle neljä tonnia kouraan ja tilasin koko porukalle juomat siihen saakka kun baari meni kiinni.

        Kävin siinä baarissa sittemmin vielä usein ja ystävystyin miltei kaikkien kanssa siinä määrin, etten koskaan vienyt ketään heistä kotiini, etten tule "varatuksi" vain yhdelle ja tehnyt muita kateellisiksi, sillä olinhan heidän koko baarin pankki ja paras asiakas ja kaikella kunnioituksella.

        Siinä baarissa oli snookerpöytä ja löin aika isojakin vetoja tyttöjen kanssa kaksoishinnoittelulla siten, että jos minä voitan, saan ilmaisen drinkin mutta jos tyttö voittaa, hän saa 2000 bahtia. Kerran taisin hävitä.

        2010

        Onko sun elämäs Tyttö2010Neitinen99,9%Korelaisten isukki, normaali hetero, aktiivi liikkuja, pienviljelijä, perheellinen, liikemies, todellakin joka päivä olla MINÄÄ Pattayan matkailupalstalla.

        Menes nyt virittämään se rullaverhosi kotihotellisi julkisivuun roikkumaan ja muista syöttää temppelisi munkit.

        Niin ja käy nyt täyttämässä viinavarastosi, on tiedossa paljon syitä urheilun varjolla nyt ryypiskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäisiä väitöksiä.

        "Syy löytyy verotuksesta, hintaero ei ole tosin suuren suuri mutta kuitenkin. Thaimaassa pienempi verotus joten huoneenkin saa hieman edullisemmin"

        Suomeenko sinä maksat thaimaalaisen hotellin verot? Et todellakaan maksa vaan hotelli perii sen veron maksun yhteydessä ja tilittää sen Thaimaan verottajalle.

        Maksuvälineen erot johtuu siitä että et joudu maksamaan korttimaksusta, kun maksat sen thaimaalaisella pankkikortilla ja thaibahteilla.

        Kun maksat suomalaisella pankkikortilla, pankin kurssi on huonompi 3-4 bahtia per euro tänä päivänä ja sitten vielä useimmat kortin "höylääjät" perivät 3% lisämaksun joka lisätään laskuun.

        Kaikkein suurin tappio tulee nostelemalla suomalaisesta pankista käteistä pieniä summia kerralla. Kokonaisero on tänä päivänä 7% luokkaa joka tarkoittaa kymppitonnin lomalla 700 euron lisäkustannusta.

        Jokaisen jolla on pysyvä osoite, kannattaa ehdottomasti avata tili Thaimaahan. Sen saa myös kikkailtua, eikä sen tarvitse oikeasti olla pysyvä osoite. Ei he pankissa välitä onko dokumentit aitoja vai ymmärtävätkö he niistä muutenkaan mitään.

        Kaksoishinnoittelusta urputtaminen on kummallista miehelle, joka kehuskelee tuloillaan ja säälii mukamas köyhiä thaimaalaisia. Hotellivaraussivustoilla kaksoishinnoittelua ei ole, mutta jos menet jonkun hotellin respaan suoraan jotka harrastaa kaksoishinnoittelua, niin silloin asia on eri, mutta ero ei ole iso.

        Jos keskivertoturisti käy kerran elämässään jossakin tietyssä luonnonpuistossa tai saarella, ja joutuu pulittamaan 250 bahtia enemmän kuin paikallinen ja kokee sen suureksi summaksi tai jopa rasismiksi, niin mene seuraavalla kerralla ihailemaan puuporvoota. Se sopii sinulle paremmin.

        Kaksoihinnoittelu on minun mielestä fiksua ja erittäin suotavaa ja maksan sen mielelläni, enkä kaiva Thai-ID- korttiani edes esiin esim luonnonpuistoissa.

        Aikoinaan talviasukkina käyttäydyin typerästi ja otin siitä sitten heti opiksi. Olin silloinkin hyvissä varoissa ja lähdin pyynnöstä suht tuntemattomien baarityttöjen kanssa jatkoille ravintolaan jossa oli livemusaa.

        Tyttöjä taisi olla kuusi tai seitsemän. Syötiin siinä perussafkat, ei edes mitään kallista ja juotiin drinkit ja bisset. Lasku oli jotakin 4000 bahtia, jonka tyttöjen "nokkamies" ojensi minun suuntaan ja kysyi haluanko maksaa?

        Kiehahdin hieman ja sanoin että "Do I look like Santa Claus to you?" Tyttö säpsähti että "Dont worry" ja maksoi omasta lompakostaan koko porukan laskun, minunkin.

        Totesin itsekseni että mitä mä oikein äksyilen kun minun rahoissa tuo lasku ei ole yhtään mitään, mutta tuolle tytölle se saattoi olla sen viikon palkka, oli hiljainen kesäaika meneillään.

        Kuiskasin tytölle että en ehkä näytä joulupukilta, mutta olen joulupukki ja tuikkasin hänelle neljä tonnia kouraan ja tilasin koko porukalle juomat siihen saakka kun baari meni kiinni.

        Kävin siinä baarissa sittemmin vielä usein ja ystävystyin miltei kaikkien kanssa siinä määrin, etten koskaan vienyt ketään heistä kotiini, etten tule "varatuksi" vain yhdelle ja tehnyt muita kateellisiksi, sillä olinhan heidän koko baarin pankki ja paras asiakas ja kaikella kunnioituksella.

        Siinä baarissa oli snookerpöytä ja löin aika isojakin vetoja tyttöjen kanssa kaksoishinnoittelulla siten, että jos minä voitan, saan ilmaisen drinkin mutta jos tyttö voittaa, hän saa 2000 bahtia. Kerran taisin hävitä.

        2010

        Suomalaisella kortilla suometa maksettuna suomen alv, thaimaassa maksettuna thaimaalaisella kortilla menee thaimaan alv. Siinä ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän poju jos lopettaisit tuon valehtelun ja paskan jauhamisen, jonka olet mielikuvituksessasi luonut, eikö sinulla ole oikeasti mitään muuta tekemistä, kun muistaa minua joka päivä ympäri vuoden, kyllä hyvin monissa thaikkutaloissa on kaksoishinta systeemi, eli osa osakkeista myydään vain thaikuille,

        Eikö saarikyrvållå ole oikeasti mitään muuta tekemistä kuin viettää yöt ja päivät netissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisella kortilla suometa maksettuna suomen alv, thaimaassa maksettuna thaimaalaisella kortilla menee thaimaan alv. Siinä ero.

        Eihän nämä ole koskaan edes ollut ulkomailla, kyllä thaimaan hotellia maksettaessa menee vain thaimaan verokanta 7%, sillä ole mitään väliä millä kortilla se maksetaan, suomessa menee hotellista verokanta mutta en tiedä mikä se, ensikuun alussa se kuitenkin nousee... muistaakseni se on kuitenkin 10%... mutta varmasti ei 25.5 prosenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisella kortilla suometa maksettuna suomen alv, thaimaassa maksettuna thaimaalaisella kortilla menee thaimaan alv. Siinä ero.

        Mikä ihmeen "suomen alv" menee Thaimaassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekopäisiä väitöksiä.

        "Syy löytyy verotuksesta, hintaero ei ole tosin suuren suuri mutta kuitenkin. Thaimaassa pienempi verotus joten huoneenkin saa hieman edullisemmin"

        Suomeenko sinä maksat thaimaalaisen hotellin verot? Et todellakaan maksa vaan hotelli perii sen veron maksun yhteydessä ja tilittää sen Thaimaan verottajalle.

        Maksuvälineen erot johtuu siitä että et joudu maksamaan korttimaksusta, kun maksat sen thaimaalaisella pankkikortilla ja thaibahteilla.

        Kun maksat suomalaisella pankkikortilla, pankin kurssi on huonompi 3-4 bahtia per euro tänä päivänä ja sitten vielä useimmat kortin "höylääjät" perivät 3% lisämaksun joka lisätään laskuun.

        Kaikkein suurin tappio tulee nostelemalla suomalaisesta pankista käteistä pieniä summia kerralla. Kokonaisero on tänä päivänä 7% luokkaa joka tarkoittaa kymppitonnin lomalla 700 euron lisäkustannusta.

        Jokaisen jolla on pysyvä osoite, kannattaa ehdottomasti avata tili Thaimaahan. Sen saa myös kikkailtua, eikä sen tarvitse oikeasti olla pysyvä osoite. Ei he pankissa välitä onko dokumentit aitoja vai ymmärtävätkö he niistä muutenkaan mitään.

        Kaksoishinnoittelusta urputtaminen on kummallista miehelle, joka kehuskelee tuloillaan ja säälii mukamas köyhiä thaimaalaisia. Hotellivaraussivustoilla kaksoishinnoittelua ei ole, mutta jos menet jonkun hotellin respaan suoraan jotka harrastaa kaksoishinnoittelua, niin silloin asia on eri, mutta ero ei ole iso.

        Jos keskivertoturisti käy kerran elämässään jossakin tietyssä luonnonpuistossa tai saarella, ja joutuu pulittamaan 250 bahtia enemmän kuin paikallinen ja kokee sen suureksi summaksi tai jopa rasismiksi, niin mene seuraavalla kerralla ihailemaan puuporvoota. Se sopii sinulle paremmin.

        Kaksoihinnoittelu on minun mielestä fiksua ja erittäin suotavaa ja maksan sen mielelläni, enkä kaiva Thai-ID- korttiani edes esiin esim luonnonpuistoissa.

        Aikoinaan talviasukkina käyttäydyin typerästi ja otin siitä sitten heti opiksi. Olin silloinkin hyvissä varoissa ja lähdin pyynnöstä suht tuntemattomien baarityttöjen kanssa jatkoille ravintolaan jossa oli livemusaa.

        Tyttöjä taisi olla kuusi tai seitsemän. Syötiin siinä perussafkat, ei edes mitään kallista ja juotiin drinkit ja bisset. Lasku oli jotakin 4000 bahtia, jonka tyttöjen "nokkamies" ojensi minun suuntaan ja kysyi haluanko maksaa?

        Kiehahdin hieman ja sanoin että "Do I look like Santa Claus to you?" Tyttö säpsähti että "Dont worry" ja maksoi omasta lompakostaan koko porukan laskun, minunkin.

        Totesin itsekseni että mitä mä oikein äksyilen kun minun rahoissa tuo lasku ei ole yhtään mitään, mutta tuolle tytölle se saattoi olla sen viikon palkka, oli hiljainen kesäaika meneillään.

        Kuiskasin tytölle että en ehkä näytä joulupukilta, mutta olen joulupukki ja tuikkasin hänelle neljä tonnia kouraan ja tilasin koko porukalle juomat siihen saakka kun baari meni kiinni.

        Kävin siinä baarissa sittemmin vielä usein ja ystävystyin miltei kaikkien kanssa siinä määrin, etten koskaan vienyt ketään heistä kotiini, etten tule "varatuksi" vain yhdelle ja tehnyt muita kateellisiksi, sillä olinhan heidän koko baarin pankki ja paras asiakas ja kaikella kunnioituksella.

        Siinä baarissa oli snookerpöytä ja löin aika isojakin vetoja tyttöjen kanssa kaksoishinnoittelulla siten, että jos minä voitan, saan ilmaisen drinkin mutta jos tyttö voittaa, hän saa 2000 bahtia. Kerran taisin hävitä.

        2010

        sinulla menee nämä jutut pahasti ristiin, olen useasti kirjoittanut että palkat on täällä niin saatanan pienet että ei niillä pärjää, nyt kerrot että osamaksumorsian ei tienaa viikossa edes 4000, kerroit muutama kuukausi sitten että maccarissa tienaa 20.000-30.000 kuukaudessa, miksi helvetissä nämä eivät mene macciin töihin, vaan kitkuttelevat pebakaupalla 12.000 kuukaustuloilla. Tosiasiassa ainoa motivaatio pebakauppaan on kouluttamattomalla perustoimeentuloa parempi elintaso... sinä et täällä näe yhtään koulutettua pebakauppiasta koskaan, ne on aina sieltä sinun kotiseudultasi, nyt kun thaimaan on hieman paremmassa asemassa, tosin se romahti korona aikana, osa pebakauppiasta tulee ennen koronaa lähimaista,


        Mitä tulee kaksoishinnotteluun se on hintarasismia, enkä hyväksy rasismia millään muotoisena.

        Mitä tulee tilinavaamiseen, mitä lähempänä tili on valtiota sen vaikeampaa on avata ulkomaalaisen tili tänne, jonnekin ei oteta lainkaan.


    • Anonyymi

      Taas kokeneet rakkaat heterot daarlinkeineen viisastelee päivänselvästä asiasta.

      Edullisin tapa majoituksen hankintaan on se että antaa toosapin darlinkille joka hoitaa asian.

      • Anonyymi

        Tässä on kaksi päivänselvää asiaa. Mitään "Suomen alvia" ei mene varatessa Thaimaasta hotellia ja toinen on että mitään kaksoishinnoittelua ei ole varaussivustoilla.

        Respassa voi pärstäkerroin vaikuttaa kyllä, mutta ei kaikissa hotelleissa. Hotellit yleensä ilmoittaa hintansa varsin selvästi ja sen on oltava kilpailukykyinen ja markkinahintainen.

        Jos olet tehnyt varauksen netissä, niin jatkopäiville sovelletaan samaa hinnoittelua.

        2010


      • Anonyymi

        Puhelimilla ei tehdä varauksia tänä päivänä kuin hätätapauksissa kiireessä, eikä sieltä mitään alennuksia saa vaikka laittaisit Amin Asikaisen hoitamaan puhelun, jos se osaa puhua, kun miehensä ei osaa kirjoittaa eikä lukea.


    • Anonyymi

      Sinä kun Hua Hinin Pasanen olet Thaimaan mittapuussa todella varakas ja thaimaalaiset ovat sinun mittapuussasi todella todella köyhiä ja säälittäviä,
      niin montakos kertaa olet suurena humanistina ja huolissaan olevana tolkun miehenä tehnyt jotakin tällaista ja auttanut rutiköyhää vanhusta? https://www.youtube.com/shorts/YlDPu_F5r7A

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe