HEINOLASSA ASUVA TESSA 18 VUOTIAS EI TODELLAKAAN HALUNNU MUKAVAA SEKSIÄ

Tarjolla olisi ollut vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen mukava, hellä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Kohtelen neitosia kuin kukkaa kämmenellä.

Minä olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 47 vuotta sitten

21

144

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      En hallunnut ku paneksit ton lahen ukon kanssa ja nuolet sen pyllyn. Kaikki taudit saanut olet RANE . Tessa 18v

      • UUSI

        PIIPITÄ HOMO ITESTÄS VAA SAATANA


      • Anonyymi
        UUSI
        47VUOTIASRANEONMUKAVA kirjoitti:

        PIIPITÄ HOMO ITESTÄS VAA SAATANA

        Aha. Ai nyt olen homo ? Eilen olin aito tyttö. Vielä Tänääkin olen tyttö. En halua sua homo RANE . Tessa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Ai nyt olen homo ? Eilen olin aito tyttö. Vielä Tänääkin olen tyttö. En halua sua homo RANE . Tessa

        KYLLÄ MÄ TIESIN ETTÄ PELKKÄ PASKAN PIIPITTÄJÄ SÄ OOT

        ONNEKSI SE TULI EILEN SELVÄKSI


      • Anonyymi
        UUSI
        47VUOTIASRANEONMUKAVA kirjoitti:

        KYLLÄ MÄ TIESIN ETTÄ PELKKÄ PASKAN PIIPITTÄJÄ SÄ OOT

        ONNEKSI SE TULI EILEN SELVÄKSI

        Mitäs teet tälläistä aloituksi HEINOLASSA ASUVA TESSA 18 VUOTIAS EI TODELLAKAAN HALUNNU MUKAVAA SEKSIÄ ? Olisit vieläkin hallunut mua , haluat vieläkin mun pillua. Tessa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs teet tälläistä aloituksi HEINOLASSA ASUVA TESSA 18 VUOTIAS EI TODELLAKAAN HALUNNU MUKAVAA SEKSIÄ ? Olisit vieläkin hallunut mua , haluat vieläkin mun pillua. Tessa

        HYVÄ ETTÄ ON OLEMASSA AITOJA NEITOSIA JOTKA TODELLA HALUAA SEKSIÄ MUN KAS

        HYVÄ ETTÄ SAIN TIETÄÄ SUSTA SEN MITÄ HALUSINKIN

        PIIPITÄ VAA PASKAA NI HYVÄ TULEE


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs teet tälläistä aloituksi HEINOLASSA ASUVA TESSA 18 VUOTIAS EI TODELLAKAAN HALUNNU MUKAVAA SEKSIÄ ? Olisit vieläkin hallunut mua , haluat vieläkin mun pillua. Tessa

        SÄ OLET HOMO

        AIDOT NEITOSET VOI TODISTAA SUKUPUOLENSA


      • Anonyymi
        UUSI
        47VUOTIASRANEONMUKAVA kirjoitti:

        SÄ OLET HOMO

        AIDOT NEITOSET VOI TODISTAA SUKUPUOLENSA

        Niin todistankin, aidot sedät kertoo keskijalan koon. Tessa


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin todistankin, aidot sedät kertoo keskijalan koon. Tessa

        MU EI KIINNOSTA SUN SEURAS VITUN HOMO


      • Anonyymi
        UUSI
        47VUOTIASRANEONMUKAVA kirjoitti:

        KYLLÄ MÄ TIESIN ETTÄ PELKKÄ PASKAN PIIPITTÄJÄ SÄ OOT

        ONNEKSI SE TULI EILEN SELVÄKSI

        Ei kukaan halua riesakseen sun kaltaista uhriutuvaa miesvauvaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        47VUOTIASRANEONMUKAVA kirjoitti:

        SÄ OLET HOMO

        AIDOT NEITOSET VOI TODISTAA SUKUPUOLENSA

        Kenenkään ei tarvi todistaa sulle yhtään mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        47VUOTIASRANEONMUKAVA kirjoitti:

        PIIPITÄ HOMO ITESTÄS VAA SAATANA

        Aloitus on ilmoitettu poistettavaksi ja suosittelen muitakin tekemään sekä siitä, että erityisesti myös häirikön käyttäjätunnuksesta poistoilmoituksen.

        Tunnuksesta voi tehdä poistoilmoituksen klikkaamalla nimeä ja valitsemalla asiatonta sisältöä ja sen jälkeen antamalla perustelut


    • Anonyymi
      UUSI

      Setä on taas herännyt aikaisin,että ehtii aloittaa ilmoitusten teon.

    • Anonyymi
      UUSI

      Laitosaamupuuro on lusikoitu naamariin niin Heinolan VAJAKKI aloitti heti ilmoitusten tehtailun.

      Nyyh nyyh on se vaan kumma kun 12 vuotta on ollut täällä sama haiseva katkarapu tarjolla eikä vieläkään kelvannut. Valehteleva setä on niin harhainen että silti väittää että onneks on neitosia jotka haluaa seksiä hänen kanssaan. No ei kuule ole, ei yhtä ainoaa , eikä tule. Miksi hukkaat tämänkin päivän täällä kun kaikki tietää lopputuloksen joka on se että klo 22 nurkissa kiroileva vihainen setä joutuu nukkumaan nollaruloksen kanssa -kuten aina- haaskattuaan koko päivän taas täällä piipittäen samaa puhkisoitettua paskaa!

      Hae apua ennen kuin huoli-ilmoitukset sinusta käsitellään ja sedän netti laitetaan kiinni.

      • UUSI

        KATO KU SÄ SAATANAN KUSIPÄÄ TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS VITUN KUSIPÄÄ


    • Anonyymi
      UUSI

      Olet ihan oikeassa. Ei todellakaan halunnut seksiä sinun kanssasi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minkä takia sä riehut ,uhkailet ja kiroilet täällä palstalla?
      Mitä hyötyä siitä on sulle?
      Eikö sulla ole muuta tekemistä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi sinä Heinolan setä haukut jo kaikki vitun kusipäiksi. Et noin saa neitosia. Luuletko, että joku neitonen voisi olla kiinnostunut sinusta? KUN OLET NOI AGRESSIIVINEN JA VÄKIVALTAINEN


    • Anonyymi
      UUSI

      Noo Ranella on Ranen tavat, suosittelen
      Talkkuna
      Talkkuna on perinteinen suomalainen runsaskuituinen jauhovalmiste, josta modernimmankin keittiön ystävä saa loihdittua monta herkullista välipalaa ja jälkiruokaa!

      Mitä talkkuna on?
      Talkkunajauho koostuu paahdetusta, yleensä melko karkeaksi jauhetusta viljasta. Savolainen talkkuna valmistettiin Pohjois-Savossa ohrasta, Etelä-Savossa taas kauran joukkoon saatettiin lisätä hernettä, ohraa, joskus tattariakin. Vilja keitetään padassa lähes kypsäksi ja kuivataan perinteiseen tapaan riihessä. Lopuksi jyvät jauhetaan jauhoksi. Sekä paahtoaste että jauhon karkeus vaihtelevat talkkunalajeittain. Etelä-Pohjanmaalla talkkuna on valmistettu kaura-, ohra ja ruisjauhoista.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vai tällaisia kirjoituksia? Olen siis se Tessa joka eilisiltana viestitteli sedän kanssa, nuo tämän päiväiset "vastaukseni" ovat jonkun muun näppikseltä.
      Eipä tarvi ihmetellä sitä miksei "setä" löydä seuraa kun täytyy mollata toinen osapuoli ja sen lisäksi tehdä uhriutumisketju perään itkemisineen. Sentään kyseessä lähes viisikymppinen mies.
      Tessa

      • UUSI

        TESSA


        MISTÄ VITUSTA MÄ TIEDÄN ETTÄ KUKA ON AITO JA KUKA EI KU SE KUSIPÄÄ ESIINTYY MUITTENKIN NEITOSTEN NIMISSÄ JOKA EI OLE EDES AITO MUIJA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe