Miksi naiset....

MiksiPirkko

aina nokkivat toisiaan? Jos on pienet tissit, siitä kyllä kuulee. Olet lankkuaita, kakkosnelonen tai mitä vaan. Onkos se joku naisen mitta? Tai joku muu juttu, ihan mikä vaan, akat on aina toistensa kimpussa kun vaan pienikin mahis tulee. Sitten kimitetään suureen ääneen tasa-arvoa, kun ei eis keskenään osata olla ihmisiksi.

25

2576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

Joskus isopovinen työkaveri päiväili toisen naisen rintojen pienuutta ja sai napakan vastauksen "vain lehmät tarvitsevat utareita". Eipä päiväillyt sen jälkeen.

Ehkäpä se on perimmäisenä syynä se kateus, joka keikutta venettä naisvaltaisilla aloilla. Ainahan noita kuppikuntia on syntynyt ja kuuluu edelleen olevan kouluissa yleistä se "koulun suosituin tyttö" -tyyli.

• MiksiPirkko

miksi joku olisi kateellinen pienistä rinnoista. Isot rinnat on aina ollut naiseuden symboli, ne joko on saanut tai sitten ei. Mun mielestä (ja mun miehen) kaikki mikä ei mahdu ko uraan on tuhlausta.

• niitä tissejä

korostetaan,tuskin muiden naisten ;D

• MiksiPirkko
        niitä tissejä kirjoitti:

korostetaan,tuskin muiden naisten ;D

muut naiset niistä huomauttelee, eihän niille pitäisi olla pienet rinnat uhka eikä mikään. Ja miksi yleensä naiset nokkii toisiaan ulkonäöistä, tossa tulikin puheenvuoro kateudesta, se estää kaiken solidaarisuuden.

• nainen
        MiksiPirkko kirjoitti:

muut naiset niistä huomauttelee, eihän niille pitäisi olla pienet rinnat uhka eikä mikään. Ja miksi yleensä naiset nokkii toisiaan ulkonäöistä, tossa tulikin puheenvuoro kateudesta, se estää kaiken solidaarisuuden.

Huvittavaa, kun sanot, että iso povi on naiseuden mitta. Eiköhän sen rintavarustuksen perimmäinen tehtävä ole kuitenkin sen jälkikasvun ruokkiminen synnytyksen jälkeen ja koolla ei ole väliä, kunhan nuo nisät ovat hoitaneet niille tarkoitetun tehtävän.

• n52

Mä en ole törmännyt sellaisiin naisiin jotka piikittelisivät toisiaan sitä minkä kokoiset rinnat ovat.Hö!Pieni on ajatusmaailma jos täytyy ilkeästi huomauttaa toiselle naiselle hänen rinnoistaan ja vielä kerran.HÖ!!

• Marion.T

liiku sellasessa porukassa joka tuollaisia puhuu.
        En oo varmaan koskaan arvostellu kenenkään ulkonäköä.
        Mä olen sitä mieltä ollu aina, että jokaisessa ihmisessä on jotakin kaunista.
        Ei kaikkia naisia voi yleistää siitä, että he haukkuisivat toisten ulkoista olemusta.

• Suomalainen mies

Olisiko niin,että mainosmaailma vaikuttaa
      liian vahvasti liian moniin naisiin.Ei suomalaisen vahvan naisen tarvitse edes meikata,
      ei pukeutua viimeiseen muotiin,hän voi pitää
      tuulipukua ja valkoisia tennissukkia,tyylillä
      jota suomalainen mies arvostaa yli kaiken.Voiko
      olla mitään kauniimpaa kuin suomalainen nainen,
      raikkaana,saunapuhtaana,ilman meikkejä,omana
      itsenään,juuri sellaisena kuin hänet on luotu,
      omine muotoineen kaikkineen.Tärkein on naisen
      sisäinen kauneus joka lisääntyy iän ja kokemuksen
      myötä,sanotaan että paranee kuin viini vanhetessaan.Se keskinäinen nokertelu on vaan
      heikon itsetunnon nostamista,halpamaisin keinoin.
      :TT

• sinkku55

puhuu mies,olen samalla linjalla.
        Paitsi tuulipukua en päälle laita.
        Minä olen aina sanonut,että ei se ulkokuori vaan se sisäinen kauneus,joka pätee myös miehiin..
        Niinhän se on että nainen iän myötä paranee:)))))

• ulkonäkö

ja yrittäkää vaikuttaa pikkuisen viisaammilta.

Mikään ei ole säälittävämpi kuin todella tyhmä ihminen viimeisilleen työstetyssä kropassa.

• Ihan oikeinko tarkoitat, että tämän ikäryhmän naiset vielä tuollaisia puhuvat?
      Millä alalla ja millaisissa kuvioissa?
      Missäpäin Suomea?

Meillä niitä juttuja kuuli murkkuikäisenä koulussa, sen jälkeen ei.

Joskus naiset voivat olla pahin este siskojen menestykselle, mutta ... ;)

Kerro lisää.

• MiksiPirkko

Missä vaan ja joka alalla, heti kun toinen selän kääntää. Kellä on levee persaus, kellä lehmän utareet, kuka on lauta. Vanhapiika, lapseton = epäkelpo. Kurja siinä on olla kuulemassa, mitä lie puhuvat kun itse oon poissa. Keittiöissä, tehtaissa, konttoreissa. Älkää nyt leidit, kaikki tietää että naiset nokkii toisiaan koko aika, ei tämä mikään ylläri ole.

• taikis
        MiksiPirkko kirjoitti:

Missä vaan ja joka alalla, heti kun toinen selän kääntää. Kellä on levee persaus, kellä lehmän utareet, kuka on lauta. Vanhapiika, lapseton = epäkelpo. Kurja siinä on olla kuulemassa, mitä lie puhuvat kun itse oon poissa. Keittiöissä, tehtaissa, konttoreissa. Älkää nyt leidit, kaikki tietää että naiset nokkii toisiaan koko aika, ei tämä mikään ylläri ole.

jotenkin en jaksa uskoa tuohon väittämääsi, tai sitten olen kohdannut vain epätavallisia naisia viimeiset kaksikymmentä vuotta.

Tuollainen vähättelevä ulkomuodon arvostelu kuuluu tuonne nuorempaan ikäpolveen, sinne oman epävarmuuden aikaan,jolloin omaa itsetuntoa kohotetaan verailemalla sitä omasta mielestään hiukan heikommilla varusteilla varustettuun kanssasisareen. Eiköhän suurimmalla osalla viisikymppisistä tällainen epävarmuus ole iän myötä jo haihtunut itsetuntemuksen ja itsensä hyväksymisen myötä.

• ellumari
        taikis kirjoitti:

jotenkin en jaksa uskoa tuohon väittämääsi, tai sitten olen kohdannut vain epätavallisia naisia viimeiset kaksikymmentä vuotta.

Tuollainen vähättelevä ulkomuodon arvostelu kuuluu tuonne nuorempaan ikäpolveen, sinne oman epävarmuuden aikaan,jolloin omaa itsetuntoa kohotetaan verailemalla sitä omasta mielestään hiukan heikommilla varusteilla varustettuun kanssasisareen. Eiköhän suurimmalla osalla viisikymppisistä tällainen epävarmuus ole iän myötä jo haihtunut itsetuntemuksen ja itsensä hyväksymisen myötä.

tähän ikäryhmään kuuluvat (paljon nuoremmat) takertuvat ulkonäköön ja morkkaavat sen perusteella toisiaan.
        Vain silloin kun jossain muussa asiassa hiertää, esimerkiksi työyhteisössä, missä joku mielistelee esimiestä tms, saattaa joku 'aikuisen' ikäinenkin päästää suustaan toisen ulkonäköä koskevia ilkeitä kommentteja, kuten jotain "lautarinta", tai "vääräsääri" arvosteluja.
        Esimiehen velvollisuus on huomauttaa tuollaisesta asiattomasta käytöksestä.
        Omalla kohdallani olen saanut huomata, sekä live-elämässä, että täällä keskustelupalstoilla, että mieleltään tasapainoinen aikuinen nainen on reilu toista naista kohtaan, mutta muussa tapauksessa asiat voi selvittää suoraan, avoimesti ja rohkeasti.
        Nostaa 'kissa pöydälle' ja yrittää hoitaa ongelmalliset tapaukset keskustelemalla, sekä tarjota henkistä tukea ja ymmärtämystä henkilölle, jolla yksityiselämässään saattaa olla huolia ja vaikeuksia, jotka sitten tulevat mukaan myöskin työyhteisöön hankalana ja asiattomana käyttäytymisenä.

• Ulpukka¤
        MiksiPirkko kirjoitti:

yleensä valitettavasti on.Heti,kun yksi nainen poistuu seurasta,alkaa arvostalu.Milloin ulkonäöstä,miehestä,lapsista.

• MiksiPirkko kirjoitti:

Olen aivan hämmästyksen lyömänä.

Et kertonut missäpäin Suomea tällaista tapahtuu. En ole kuullut kenenkään ainakaan täällä pääkaupungin seudulla moisesta kuulleen.
        Ihan vilpittömästi.

Naiset voivat toki arvostella - ja arvostelevatkin toisiaan sekä edessä että takana, mutta toisenlaisin perustein.

Suomalaisten "tosimiesten" olen kyllä nähnyt täällä palstoillakin käyttävän mainitsemiasi ilmaisuja, on vaikea uskoa, että naisetkin. !?!

• yopollo
        MiksiPirkko kirjoitti:

tytär on epävarma ulkonäöstään, kyselee siitä koko ajan ja arvostelee muiden ulkonäköä. Eivät vanhemmat naishenkilöt ainakaan minulle ole juuri tuollaisia puhuneet, sen sijaan muunlainen arvostelu ei ole täysin tuntematonta. Tiedä sitten mitä keskenään puhuvat...

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

tytär on epävarma ulkonäöstään, kyselee siitä koko ajan ja arvostelee muiden ulkonäköä. Eivät vanhemmat naishenkilöt ainakaan minulle ole juuri tuollaisia puhuneet, sen sijaan muunlainen arvostelu ei ole täysin tuntematonta. Tiedä sitten mitä keskenään puhuvat...

tiijjän; haukkuvat ukkojaan..:))

• taikis
        Pirre* kirjoitti:

tiijjän; haukkuvat ukkojaan..:))

ukottomat... haukutaanko me niitä toisten ukkoja ;))

• ellumari
        taikis kirjoitti:

muitten ukkoja, kunnes saadaan oma.
        Tässä vaiheessa kaikkien ukkojen haukkuminen on vähän riskaapelia hommaa...voidaan jäädä vaikka 'vanhaksipiiaksi'.

• Pirre*
        taikis kirjoitti:

oiskkoon se vertailukerho sitten...:) Tarkotan vain niiku ulkomuotojen..

• taikis
        ellumari kirjoitti:

muitten ukkoja, kunnes saadaan oma.
        Tässä vaiheessa kaikkien ukkojen haukkuminen on vähän riskaapelia hommaa...voidaan jäädä vaikka 'vanhaksipiiaksi'.

niitä rehuja tyynyn alle juhannuksena jos ne poppakonstit auttais, ettei tarvi suunnata ens pääsiäisenä jo kyöpelinvuorelle...

• taikis
        Pirre* kirjoitti:

oiskkoon se vertailukerho sitten...:) Tarkotan vain niiku ulkomuotojen..

että me ukottomat puhutaan ukoista kuitenkin.. :))
        Vaan vähän eri sävyyn, kun ei oo ketä moittia...

• ellumari
        taikis kirjoitti:

niitä rehuja tyynyn alle juhannuksena jos ne poppakonstit auttais, ettei tarvi suunnata ens pääsiäisenä jo kyöpelinvuorelle...

on vielä oikein hyvä lähdekin.
        Sanotaanhan, että kun juhannusyönä katsoo lähteeseen, näkee siellä tulevan miehensä kuvan.
        Autsh!!%#¤¤%#!
        Minä en taida uskaltaa.Tunnen nimittäin erään, johon verrattuna Kyöpelivuori on paratiisi.

• Pirre*

mieleenikään nokkia ketään hänen ulkomuotonsa mukaan, en ymmärrä mistä olet saanut tuollaista "tietoa"..

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1319
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      889
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      623
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      590
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      568
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      533
    9. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      502
    Aihe