Mitä sinä oikein pelkäät, mies?

Anonyymi-ap

Ollaan tunnettu jo vuosia ja täälläkin ollaan roikuttu jo aivan liian kauan. Haaskaanko vain aikaani?

53

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

4 vuotta

• Anonyymi

4 vuotta siitä, kun rakastuin naiseen. m>n

• Anonyymi

Mitä tarkoitat pelkäämisellä? Ehkä mies ei osaa tulkita oletko kiinnostunut ja ei siksi etene asian kanssa.

• Anonyymi

Hän ei halua päästää minua lähelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei halua päästää minua lähelleen.

No sittehän se on sillä selvä sitä ei kiinnosta. Ei muuta ku eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun intuitioni sanoo minulle, että mies pitää minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies ei tee mitään, hän ei halua riittävästi. Miksi haluat sellaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittuun toi intuitio.
        Nyt on se hetki kattoa mitä on käytännössä tapahtunut
        Ihan niiku tekoja.
        Jos mies tykkää te olisitte jo tavanneet ja edenneet irl puolella vaikka kuinka pitkälle .
        Olet haaveilija tai fani ei saa aikaseksi
        Ja joka käy hetken huviksi mut sua ei muuten haluta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies ei tee mitään, hän ei halua riittävästi. Miksi haluat sellaista?

Luulen, että hän on estynyt tekemään mitään. En halua häntä, jos hän ei halua minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähänkö olet viisas kun yrität lytätä epätoivoisesti aamusta iltaan tätä samaa tarinallisuutta toistelevat miestrollia. Katkeruus voi tehdä p sykoot tiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittuun toi intuitio.
        Nyt on se hetki kattoa mitä on käytännössä tapahtunut
        Ihan niiku tekoja.
        Jos mies tykkää te olisitte jo tavanneet ja edenneet irl puolella vaikka kuinka pitkälle .
        Olet haaveilija tai fani ei saa aikaseksi
        Ja joka käy hetken huviksi mut sua ei muuten haluta

Luotan intuitiooni, se on kyllä yleensä oikeassa. Voihan se olla niinkin, että erehdyn.

• Anonyymi

Miehen ei kannata edetä nääs yhtään mihinkään jos on niin latentti hörhö, että palstaäijän provot piirtää hänelle naiskuvaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että hän on estynyt tekemään mitään. En halua häntä, jos hän ei halua minua.

Pitäisikö sinun kysyä ja olla aloitteellisempi jos sinusta tuntuu että hän on estynyt tai jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sinun kysyä ja olla aloitteellisempi jos sinusta tuntuu että hän on estynyt tai jotain?

En halua ahdistella häntä. En tiedä mitä tekisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua ahdistella häntä. En tiedä mitä tekisin.

Mitä jos hän ajattelee samoin? Etkai sinä häntä siinä mitenkään häiritsisi. Ainakin mielenrauhan saisit kun tietäisit missä mennään. Ajattele jos hän rakastaa sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista maanitella miespuolista trollia ja huijata itseäsi, että kyseessä on tietty nainen viittä vaille astumassa sinun kynnyksen yli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ymmärtäisin näin, että tunnut hänestä kiinnostavalta, mut itsensä tuntee/ kokee riittämättömältä sinulle ja siten pelkää sitä vahvaa tuntemustaan, joka vahvistuessaan voi satuttaa itseään vielä pahemmin, kun ja jos epäonnistuu siinä lopulta? Menettänyt uskon hyvään, siksi näen tässä paljon minua.

Oma arki tuntuu siltä, että minua on helppo väärin ymmärtää, koska uskoni hyvään on kateissa ja se ohjaa tekemisiäni paljon. Jos luottaisin enemmän ihmisissä hyvään, uskoisin sillä olevan enemmän myönteisiä vaikutuksia tulevaan. Mut ilmeisesti pitäisi ensin kokea niitä hyviä asioita enemmän, että usko hyvään olisi enemmän mahdollista?

Harmillisia juttuja, itse koen monessa mielessä itseni enemmän epäitsekkääksi kuin itsekkääksi ihmisenä. Itsekkäitä ihmisiä kohdannut, huomannut sen samalla, etten viihdy heidän seurassa kovin hyvin. Voi jopa ärsyttää, varsinkin jos koen hyväksikäyttöä omasta hyvän tahtoisuudestani toista kohtaan.

Harmittaa ja osin työttömyys ruokkii paljon luottamuksen puutetta muita kohtaan. Haluaisin työllistyä, mut tuntuu enemmän siltä, etten kelpaa työmarkkinoille enää? Parit Burn outit kokeneena ja siten työhistoriani sisältää paljon aukkoja, joihin työnantajien ymmärrys ei riitä?

Pelkoja ja epävarmuuksia syntyy varsinkin sinkku elämässä, jossa ei samalla tavalla voi jakaa ajatusmaailmaansa kuin suhteessa olevilla. Vastuuttomia ihmisiä kohdanneena vaikeampi uskoa myös hyviä asioita tapahtuvaksi omalla kohdallani. Hyvä tahtoisuuteni helposti koetaan hyväksikäyttö mahdollisuudeksi toisilla 🧐☹️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ymmärtäisin näin, että tunnut hänestä kiinnostavalta, mut itsensä tuntee/ kokee riittämättömältä sinulle ja siten pelkää sitä vahvaa tuntemustaan, joka vahvistuessaan voi satuttaa itseään vielä pahemmin, kun ja jos epäonnistuu siinä lopulta? Menettänyt uskon hyvään, siksi näen tässä paljon minua.

Oma arki tuntuu siltä, että minua on helppo väärin ymmärtää, koska uskoni hyvään on kateissa ja se ohjaa tekemisiäni paljon. Jos luottaisin enemmän ihmisissä hyvään, uskoisin sillä olevan enemmän myönteisiä vaikutuksia tulevaan. Mut ilmeisesti pitäisi ensin kokea niitä hyviä asioita enemmän, että usko hyvään olisi enemmän mahdollista?

Harmillisia juttuja, itse koen monessa mielessä itseni enemmän epäitsekkääksi kuin itsekkääksi ihmisenä. Itsekkäitä ihmisiä kohdannut, huomannut sen samalla, etten viihdy heidän seurassa kovin hyvin. Voi jopa ärsyttää, varsinkin jos koen hyväksikäyttöä omasta hyvän tahtoisuudestani toista kohtaan.

Harmittaa ja osin työttömyys ruokkii paljon luottamuksen puutetta muita kohtaan. Haluaisin työllistyä, mut tuntuu enemmän siltä, etten kelpaa työmarkkinoille enää? Parit Burn outit kokeneena ja siten työhistoriani sisältää paljon aukkoja, joihin työnantajien ymmärrys ei riitä?

Pelkoja ja epävarmuuksia syntyy varsinkin sinkku elämässä, jossa ei samalla tavalla voi jakaa ajatusmaailmaansa kuin suhteessa olevilla. Vastuuttomia ihmisiä kohdanneena vaikeampi uskoa myös hyviä asioita tapahtuvaksi omalla kohdallani. Hyvä tahtoisuuteni helposti koetaan hyväksikäyttö mahdollisuudeksi toisilla 🧐☹️

Korjaus, .... omasta hyväntahtoisuudestani johtuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos hän ajattelee samoin? Etkai sinä häntä siinä mitenkään häiritsisi. Ainakin mielenrauhan saisit kun tietäisit missä mennään. Ajattele jos hän rakastaa sinua?

Tämä on niin hölmöä. Rakastan häntä ja tiedän että hän rakastaa minua. Olemme umpikujassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on niin hölmöä. Rakastan häntä ja tiedän että hän rakastaa minua. Olemme umpikujassa.

Se pitäisi vaan saada sanotuksi. Tsemppiä 😊👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pitäisi vaan saada sanotuksi. Tsemppiä 😊👍

Niin. Tsemppiä sulle myös!😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voimme edetä...Kerro!

• Anonyymi

Pelkään sinun reaktiota kun lähestyn. Edelliset yritykseni meni mönkään noh ehkä tilanne silloin oli eri eikä niitä kannattaisi muistella... Mutta se viesti juhannuksen aikoihin minkä laitoin niin odotin että olisit myös vastannut sydämellä. En tiedä mitä tämä on mutta minua jännittää tosi paljon kun mietin lähestymistä kun jutskataan jotain.

Rehellinen vastaus haaskaat aikaa turhaan minuun. Ei minusta taida olla mihinkään kun en uskalla kunnolla edes lähestyä. Viestejä pääasiassa olen vaan sulle laitellut. Saat tehdä mitä haluat mutta et saa tuhlata aikaasi minun takia. En tiedä uskallanko enää tehdä paljon mitään.

• Anonyymi

Tuuleen huutelet ns kiusaaja!

• Anonyymi

Millä tavalla sinua voisi lähestyä? Sillä tavalla ettei menetä kasvojaan jos oonkin tulkinnut sua väärin.

• Anonyymi

Hän ei ole lähettänyt viestejä minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla sinua voisi lähestyä? Sillä tavalla ettei menetä kasvojaan jos oonkin tulkinnut sua väärin.

Miten niin menettää kasvojaan? Eihän siinä mitään hävettävää oo. Joka päivä ihmiset lähestyy toisiaan joskus vastaus on kyllä toisinaan ei se on elämää ei kannata liian vakavasti tuommosta ottaa.

• Anonyymi

Minä haluaisin tavata kahdestaan, mutta en ole varma haluatko edes tavata minua. Minä toivoisin sitä niin paljon.

• Anonyymi

No miksi et kysy sillähän se selviää? Ihan turhaa vatvomista ja jossittelua kun asiaa voi kysyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi et kysy sillähän se selviää? Ihan turhaa vatvomista ja jossittelua kun asiaa voi kysyä!

Olen yrittänyt tulla vähän vastaan. En ole varma hänen tunteistaan.

• Anonyymi

Tietenkin haluaisin tavata hänet kahdestaan. En vaan tiedä kuinka se tapahtuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin haluaisin tavata hänet kahdestaan. En vaan tiedä kuinka se tapahtuisi.

Ihan miten vaan. Tule vaikka mun luokse kahville tai teelle. Kahvilassa en mielelläni tapaa, koska en pysty siellä juttelemaaan 100% luottamuksella, mutta toki voidaan hakea jostain Take away kahvit ja mennä rauhallisempaan paikkaan juttelemaan. Olen avoin kaikelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan miten vaan. Tule vaikka mun luokse kahville tai teelle. Kahvilassa en mielelläni tapaa, koska en pysty siellä juttelemaaan 100% luottamuksella, mutta toki voidaan hakea jostain Take away kahvit ja mennä rauhallisempaan paikkaan juttelemaan. Olen avoin kaikelle.

Et kuulosta häneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yrittänyt tulla vähän vastaan. En ole varma hänen tunteistaan.

Kertoisitko että miten olet tullut vastaan? Voisihan siitä päätellä jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisitko että miten olet tullut vastaan? Voisihan siitä päätellä jotain.

Laitoin hänelle irl muutaman viestin mihin olisi ollut halutessaan helppo ehdottaa näkemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin hänelle irl muutaman viestin mihin olisi ollut halutessaan helppo ehdottaa näkemistä.

Ei hyvä.

• Anonyymi

Ei kun haluaisin sinut nähdä.. Toiveena olla Kahdestaan piilossa maailmalta. Luvan kanssa tietysti haluaisin sinua myös halata.. on tosiaan tunteita

• Anonyymi

Naiselle?

• Anonyymi

Ihanaa olisi, jos näin tapahtuisi.

• Anonyymi

En minä pelkää meidän suhteen mitään. Sinunkaan en usko pelkäävän, tämä pysähtyneisyys johtuu siitä kun kummallakaan ei ole varmuutta toisen tunteista.

• Anonyymi

Juuri niin se on.

• Anonyymi

Pysähtyneisyys kuvaa kyllä hyvin tätä tilannetta. Miten niistä toisen tunteista saisi varmuuden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysähtyneisyys kuvaa kyllä hyvin tätä tilannetta. Miten niistä toisen tunteista saisi varmuuden?

Molemmat osaavat kyllä antaa hyviä vinkkejä, niihin pitää vain uskaltaa luottaa....

• Anonyymi

Ymmärsin eräs päivä, että somen kautta on lähestytty kuvista päätellen kaikki eivät ole yhdeltä ja muut tapahtumat päälle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

jos elämässä alkaa tekemään päätöksiä epäselvissä tilanteissa sillä hetkellä väärässä mielenlaadussa silloin pahimmassa tapauksessa voisi menettää molemmat kuten nähtiin muiden tapauksessa lisäksi piirissä olevat ongelmat ja sairaudet jarruttavat kesken jäänyttä tilannetta jotka ovat selvitysten alla 0

• Anonyymi

En minä pelkää seurustelua, mutta nainen on niin kiireinen, että aina,kun pyydän treffeille,niin on menossa tai ystävät tulossa kylään. Kyselin esim. uutenavuotena, mitä tekee? Kysyin pääsiäisenä,kun on vapaalla,kysyin vappuna, kysyin helluntaina, kysyin juhannuksena, kysyin,kun on lomalla pari viikkoa? Hänellä on kylläkin kaksi teini-ikäistä lasta,joiden kanssa menee aikaa, on oma työ ja vielä jatko-opiskelee etänä ja välillä tenttejä, toimelias nainen ja nätti minun makuuni. Sitten vielä omat vanhemmat,jotka tarvitsee jonkinlaista kotipalvelua?Mutta, viestittää kyllä välillä ja sitten taas ei ehdi viestittään viikkoon tai kahteen. Ja, nyt on taas lapsen rippijuhlat tulossa,joihin suku ja lapsen ystävät tulee, ei lopu kiireet? On itselläkin omiakin töitä ja olen aina viestittänyt, että olisin vapaalla muutaman päivän, niin silloin ei vastaile ainakaan samana päivänä, eikä vihjaise treffeistä mitään. Katsotaan, miten käy,kun tulee elokuun ihanat illat ja koko talvi aikaa minullakin seurusteluun, kun kesä on kiireinen ulkohommissa, mitä ei voi talvella tehdä.

• Anonyymi

Sä et ymmärrä mistään mitään

• Anonyymi

Sie oot kyllä aika haaska .
      Tilanne kehittyy.

• Anonyymi

Enhän mä mitään pelkää en vaan jaksa sinun raivo kohtauksia ja muutenkin tapaamisilla pelleilet en jaksa sellaista

• Anonyymi

Sinä se pelkuri olet, kun yrität kysellä anonyymina nettipalstalla, jos sinussa on yhtään naista, olisit kysynyt mieheltä kasvotusten. Haaskaat aikaasi, mies on myös todennäköisesti huomannut sen, ettei sinun kaltaiseen kannata haaskata aikaa ja mennyt eteenpäin.

• Anonyymi

Pelkään välilä sua

• Anonyymi

Olipa tosi sairasta settiä tuo ketju. Järkky, en ees lukenut kokonaan.

Sori. Öitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe