Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
Mies mistä oikein suutuit?
64
2410
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö tajuu mies on varattu eikä todellakaan ole kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi
Etkö tajua, että tämä aloittaja on mies, eikä todellakaan perättömien puheidesi kohde eikä tämä keskustelupalsta liian ole mikään pysäkki mistä esim näitä varattuja poimia. Tarvitset psykologista apua
- Anonyymi
Olit liian humalassa.
- Anonyymi
Mitä silmät ei nää, sen nenä ymmärtää yön haamuja tuulessa lentelee.
- Anonyymi
Kyllähän se menee sillä tavalla, että mitään hajuja miehen trollauksista haisteleva tyyppi voi jäädä ihan vaan tänne internetin puolelle sniffailemaan
- Anonyymi
Olen ollut täällä lukenut kirjoittanut ja vastaillutkin. Varmaan ollaan oltu eriaikaan täällä. En ole mistään suuttunut hyvää yötä 💗
- Anonyymi
Alusta loppuun aina miehestä, jossa tuntuu energiaa riittävän. Ikävä kyllä kaikki eivät osaa arvostaa herran muka hauskaa huumoria ja hukka temppuja.
- Anonyymi
Sinun alotuksesi ei ole mies kovinkaan elämänmyönteinen
- Anonyymi
En ainakaan oo suuttunut vain käynyt muillakin sivuilla.
- Anonyymi
En ole suuttunut. Olin lenkillä ja mietin sinua.
- Anonyymi
Suru pois ja siis kaik hyvi.
- Anonyymi
En suuttunut. Raivostuin vain kovasti. Kaadoin kirjahyllyn ja revin hiukseni päästä.
- Anonyymi
Olen lomalla ja puuhastelen kaikkea niin ei ole joutanut täällä olemaan.
- Anonyymi
En ole suuttunut. Mutta totuus on että olen kuin pikkupoika. En pärjää ilman naisen apua ja huolenpitoa. Elämä on liian vaikeaa. Ja tarvitsen oikeasti naisen rakkautta, en mitään sanoja jotka eivät edes ole minulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Kenen naisen apua, huolenpitoa ja rakkautta tarvitset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoäidin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaan ja ainoan.
- Anonyymi
Miten voi aikuisia ihmisiä kiinnostaa näin paljon äijä joka kyselee itseltään, että oletko suuttunut? Uskomatonta tolloutta
- Anonyymi
Prudeness, pridefulness
- Anonyymi
Anna nyt olla jo ei mua kiinnosta enään kun et osaa nätisti jutella mun kanssa
- Anonyymi
Et sää minusta koskaan tykännyt.
- Anonyymi
Kikkelis Kokkelis vaan
- Anonyymi
Tämäkö miehen kysely itseltään liittyy juuri sinun erittäin tärkeään tuohtumukseesi?🤦♀️
- Anonyymi
Ei hätää kulta. Hämmennyin vain anaaliseksi pyynnöstäsi ja kävin selvittelemässä päätäni. Nyt taas minä ja pikkuveitikkani valmiina ottamaan tuhman haasteen vastaan.
- Anonyymi
Täällä sun on hyvä kuivaharjoitella pikku veitikkaa toimivaksi, hämmentynyt miesaloittaja
- Anonyymi
Tiedät varsin hyvin mitä sanoit minulle ei ole enään tunteita eikä yhtään sääliäkään on melkein helpottunut olo tila melkein parempi kuin silloin kun kaipasin sinua harmi ettet tule muuttumaan
- Anonyymi
Ota reippaasti yhteyttä ja kysy, sillähän asia toivottavasti selviää. Kaikenlaiset pelit ovat rasittavia ja ajan hukkaa. 👍
- Anonyymi
Tuskin häippäs et vain ole huomannu hänen kirjoituksia missään
- Anonyymi
Laskin vaan säkit tyhjiksi. Kepeämpi kuljeksia, kun ei punnukset paina!
Patjahan vaan olitkin, mitä ajattelit?- Anonyymi
Voi aloittajamies parkaa kun ei tämä itsensä kanssa käyty dialogi millään lohduta
- Anonyymi
Ehkä vähän se miten olit niin kaksijakoinen. Välillä tunnut juoksevan karkuun.
- Anonyymi
Ai irl elämässä? Ohi menee.
- Anonyymi
Taisin maalata itseni nurkkaan ja sitten kokonaan pois kuvasta. Tunsin itseni jo ihan olemattomaksi mitä tulee mihinkään sen enempään.
- Anonyymi
Vaikka antaisin itsestäni kaiken mitä annettavissa on se ei muuttaisi mitään. Mitä tekee kun huomaa, että sydän on vaan väärä. Ottaa sen mitä annetaan ja on se, joka voi olla. Sankari omalle kylmälle, käänteiselle sydämelle.
- Anonyymi
Et vaan riittänyt enää. Aloin tarvita enemmän ja muutakin. Ja itse olen tunnustettu synti, avoin ovi ja sotku keskellä sotkua. Emme kuuluneet yhteen. Olemassaolon eri tasoilla.
- Anonyymi
Aivan. Mä oon jo lähellä nirvanaa ku sä viel kynnät sitä peltoa käsin.
- Anonyymi
Käänsin jokaisen kiven ja kannon kunnes tajusin etten ole mistään kotoisin. Ja näin ollen se mitä etsin ei koskaan ollut täällä. Kaikki oli illuusiota.
- Anonyymi
Emme kohdanneet enää, edes ajatuksissani. Ja tämä vieras ja epäystävällinen paikka teki kaipuustani toisaalle terävän.
- Anonyymi
Eikö saa lomailla rauhassa kun on kesäloma.
- Anonyymi
Miten hän voi vastata jos on kerran hävinnyt?
- Anonyymi
35 hävinnyttä yllättäen ilaantuivat vastaamaan🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi lisää :D, paikalla poissaolevana...
- Anonyymi
Yritätkö oikeasti vieläkin löytää miestrollille ”viisaan” kysymyksen? Heh hee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinä taidat kuitenkin uskoa tähän miehen teatteriin siinä mielessä, että aloittaja on muka joku nainen? Hillumisen perusteella kaikki muu sälä on toissijaista vaikka vissiin EHKÄ ymmärrät nekin kommentit provoiksi? 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sinä taidat kuitenkin uskoa tähän miehen teatteriin siinä mielessä, että aloittaja on muka joku nainen? Hillumisen perusteella kaikki muu sälä on toissijaista vaikka vissiin EHKÄ ymmärrät nekin kommentit provoiksi? 🥱
Mutta ku voi tulla joku uus kommentti mikä muuttaa vielä kaiken t haihattelija
Liian vähän hiumeit
- Anonyymi
En mä mistään suuttunut, höpsö! Mutta mun on pakko lopettaa palstailu. Rakastan aina, mutta täällä olen aina vain vähemmän ja vähemmän, kunnes lopetan kokonaan.
Nähdään unissani!❤️- Anonyymi
Ihana. Nähdään myös irl. Sivusta
- Anonyymi
En tykkää sun jutuist.
- Anonyymi
No mietippä mitä sanoit minulle loukkasit kyllä aikalailla susta se varmasti oli hauskaa no ei sitten olla yhteydessä kun olet ilkeä
- Anonyymi
Sinulla on ollut mies jo hyvän aikaa tämä vakiolisäys näihin surrealistisiin aloituksiisi
- Anonyymi
Mulla on vaimo ja pysyy..sut unohdan.meijän jutut on loppu.
- Anonyymi
Koitat mies tehdä niin läpinäkyvän innokkaasti tätä aloitustasi jälleen nääs rendikkääksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitat mies tehdä niin läpinäkyvän innokkaasti tätä aloitustasi jälleen nääs rendikkääksi
Nyt loppui tämä minun pettäminen teen parannuksen kuka tähän puuroon uskoo vieläkin, mahtaa olla katkera ihminen
- Anonyymi
Jaa ja silti vaimon kyljestå lähit muita naisia vikitteleen nytkö tulikin KATUMUS 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ja silti vaimon kyljestå lähit muita naisia vikitteleen nytkö tulikin KATUMUS 😆
Olen kuullut legendoja tällaisista irtautujista myös ilman ns varmuutta
- Anonyymi
Pidätkö naisena esiintyvä mies tästä suuttumuksen tunteesta?
- Anonyymi
BTW- oon hyvä tässä asiassa ja tiedän sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Hyviä” Vastakampanjoita on vastapuolella ei siinä, kunhan naapureille tiedetään kertoa ns mikrotason propagandaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haters resurrect as fan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haters resurrect as fan
Humble as i am at the end of the day
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot ihan paras!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990