Jos vaan eletään sinne asti.
Jospa sitten vanhustentalossa saamme toisemme
34
488
Vastaukset
- Anonyymi
Olet se ruskeasilmäinen mies.
- Anonyymi
Voi olla tai sitten ei, riippuu onko kumpainen leskiä, naimattomia tai naimisissa tmv.
Elämästä ei koskaan tiedä. - Anonyymi
Joo jos muistetaan edes toistemme nimiä silloin.
- Anonyymi
Nyt loppui mun osaltani tämä. En jaksa enää koska en näe sinua koskaan missään ja tämä on ihan sairasta. Annan T***a:n paneskella sinua ihan rauhassa :) Hän on laiha ja siro vaikuttaja nainen.
Hyvä olit viimeinkin rehellinen .
En olisi riittänyt ikinä kaikkiin vaatimuksiin
Mutta halusit kiusata.
Ja minä olin helppo uhri
Koska tykkään pitkistä miehistä.
Näin lävitsesi.
Ole sitten hänen kansaan 🤣🤣
Hyvästi- Anonyymi
Vaikuttaja????Ahaa.Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä mielenkiintoista...
Sivusta T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä mielenkiintoista...
Sivusta TJuu, hymiömies ei koskaan petä viihdearvon kannalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä niin tiedä, miksi tämä miestrollin joviaalitrollaus olis ny niin mielenkiintoinen
- Anonyymi
💕💕
- Anonyymi
Taidat olla kaiken alku ja juuri paskalle ja yks kisu siinä taas. A
- Anonyymi
Siis Fatdom
- Anonyymi
Mua ei suomi 24 enää tän yön jälkeen näy
Mulla ei oo mitään syytä palata
Typerä sydän mietti väärin .
Mut mitä suhun tulee
Sä kadut vielä kovasti joskus.
Tedän sen
Et saa tulevasuudessa mahdolisuitta .
Et vaikka polvillasi anelisit
Mulle ritää
A-nainen.
Nyt pois tältä sivustolta- Anonyymi
A naisia on muitakin.En minä poistu vielä ainakaan.
Minulla on hommaa täällä muuta. - Anonyymi
Jos oot enkeli ja joku turhaa maalaa niin selvitä.
Jos aihetta niin niele ja pää pystyy. - Anonyymi
No kerro minulle mitä tein väärin?
A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot enkeli ja joku turhaa maalaa niin selvitä.
Jos aihetta niin niele ja pää pystyy.Asioita on nimenomaan selvitelty ja selvinnyt
Olis esimerkisi ollu hirveää jos olis päätynyt
avioon tyypin x kanssa ja todellisuus olisi vasta silloin tullut esille. On parempi tietää se nyt.
Totuus toi eräänlaisen rauhan ja vapauden mukanaan
Naiselta Sivusta
- Anonyymi
me emme saa sielläkään, minä ja minun rakkaat ei teidän toimintaan kuulu. Emnekö me uhraa itseämme jotta jotkut saa toisensa. Normaali elämässä mies tai nainen ottaa yhteyttä, jos tunteet kohtaa niin aloittavat yhteisen elämän. Näin hyvien maailmassa, jossa ihmisiä ei syödä, luokitella, ryhmitellä ja uhrata. Näin me elämme, te elätte tyylillä ne, me omaanne, ja jatkossa pysytte poissa täältä minun mielestä kuvottavissa toiminnassanne. Ja uskomme teistä huolimatta että tässä maassa voi elää, tehdä töitä ja elää perhe elämää, ja tehdä hyviä juttuja ilman teidän toimintaa. kohtuudelka kaikkea, ei ole pakko elää teidän käskyläisenä tai osana teitä. vähän pitää yhteistyötä tehdä, mutta jokainen päättää itse. vanhemmuus ei ole lasten uhraamista, ja päättämistä heidän aikuisuudesta, eikä vanhoja tarvitse kunnioittaa jos ei ole siihen aihetta.
- Anonyymi
Ennen vanhainkotii kannattaa kääntää virta pääl uunissa
- Anonyymi
Siis sinä elät sinne saakka.. Minä en
- Anonyymi
No siellä tietenkin. Tulen kolkuttelemaan ovelle ja hän kahville ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Piilottelen naiselta sielläkin. Koska pelottaa mitä hän ajattelee.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi piilottelet edes nytkään.
En ajattele mitään pahaa enkä ole ajatellut. Mitään En haluaisi muuta kuin saada yhteyden. Mutta se ei ole enää mahdollista kohta.
Ei edes vanhainkodissa.
- Anonyymi
En taida alkaa kenellekään kusitolpaksi sielläkään. Etsi joku muu.
- Anonyymi
Ei vanhainkoteja enää ole. Ne on hoivakoteja ja palvelukeskuksia. Siellä on monenikäistä asukasta. Tuettuja asumismuotoja. Siellä tavataan ,jos tavataan.💃
- Anonyymi
Tämä A ei ainakaan menee mihinkään " palvelu ym. kotiin " surkeita laitoksia eikä entisiä vanhainkoteja yhtään parempia.
Minä pidän itsestäni ja kunnostani sen verran parempaa huolta ettei ihan lähiaikoina, jos koskaan tarvitse ulkopuolista apua. Sellaisiakin ihmisiä kun on tässä maailmassa.
Mieskään tuskin siellä viihtyisi jos on vähänkään itsenäinen ja toimintakuntoinen.
Niissä kun ei tuota virikettä eikä liikunta saa tarpeeksi.
Yleensä arkku odottaa jo 2 vuoden jälkeen, kun
on sinne joutunut.
Kyllä saa paljon niiden osalta muuttua ennenkuin sinne joku ihan mielellään menee.
Ollut niissä paikoissa töissä ym. niin tiedän mitä se todellisuus on.- Anonyymi
Kovin omavoimaiselta tunnut. Toivotaan,että sulle tapahtuu niinkuin uskot. Moni on joutunut turvautumaan toisen ihmisen hoidettavaksi.
Elämässä tapahtuu yllättäviä asioita . Parhaassa tapauksessa voi saada hyvän kuoleman oikea-aikaisesti,eikä tarvitse kitua.
- Anonyymi
Sinne ei ole varausta kun ei ole aikaa kitua työtä työtä.
- Anonyymi
Työtä viimeiseen henkäykseen on mottoni.
- Anonyymi
En tule koskaan sinne menemään, joku hoitaa toisaalla.
- Anonyymi
Siellä viimeistään♥️♥️♥️♥️
- Anonyymi
Ei kyl mä meinasin kuolla viime yönä jo.
- Anonyymi
Toivottavasti ei tarvitse nähdä
- Anonyymi
Jos ei tässä elämässä, niin ehkä seuraavassa. Ottaa aikansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990