Saanko selityksen?

Anonyymi-ap

Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(

51

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En uskalla enää edes muualla kysyä, koska siitä on jo kauan kun puhuttiin :( joskus puhuttiin päivästä toiseen... :(

      • Anonyymi

        Ja tuo siis alottajalta myös ⬆️


      • Anonyymi
        UUSI

        Nämä sinun keskustelut taitaa mies pitää pääpiirteissään sisällään nämä monologit mitä käyt palstalla itsesi kanssa, mutta senhän nyt jokainen älyllinen yksilö ymmärtääkin


    • Anonyymi

      Uskallappas
      Sussa ei oo vikaa mutta mussa on
      On asiota mitä pitää vielä tehä enenkun voin palata asiaan
      mies

      • Anonyymi

        Aloittaja on mies.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies.

        Ja minä nainen .
        Olisi pitänyt laitaa vielä et Naiselta Miehelle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä nainen .
        Olisi pitänyt laitaa vielä et Naiselta Miehelle.

        Juu, ei se mitään. Mut sulla on erilainen kirjotustyyli ku hänellä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies.

        Onko sillä jotain merkitystä kumpaa sukupuolta aloittaja on useimmat vastaukset ei kuitenkaan ole hänelle


    • Anonyymi

      Luulin ette peuhasit toisen naisen kanssa

    • Anonyymi

      Missä puhuttiin?

      • Anonyymi
        UUSI

        No sanotaan vaikka niin että netissä


    • Anonyymi
      UUSI

      Oot ehkä vähän sosiaalisesti kömpelö, perhaps?

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos tää ois mulle niin haluisin kyllä suoraan selvittää enkä täällä todellakaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinpä, ymmärrän.


    • Anonyymi
      UUSI

      EI SINUSSA/HÄNESSÄ OLE MITÄÄN VIKAA, PÄINVASTOIN HALUAISIN SINUT/HÄNET LUOKSENI SELLAISENA KUN HÄN ON, OMANA ITSENÄÄN. PÄÄASIA ETTÄ HÄN ON ELÄVÄNÄ EDESSÄNI OIKEASTI EIKÄ KARKAISI MIHINKÄÄN. SAISIN OLLA KANSSAAN JA TOIVOTTAVASTI MYÖS RAKASTAA.
      Nyt nukkumaan sillä alkaa olla jo aika myöhä ja nukkumaanmeno aika. 1000 kerran hyvää yötä!

    • Anonyymi
      UUSI

      Sinussa ei oo vikaa...

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä tässä miespuolisesta trollissa on paljonkin vikaa, mutta hyvä kun jaksat patologisoida


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuvittelet vain saaneesi varatun miehen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Millä tavalla tämä edelleen miespuolinen trolli olisi ns saanut varatun miehen? Tykkäät jankuttaa tästä aiheesta ja sitoa sen tähän keskustelupalstaan, ei taida olla kaikki kunnossa pääkopassa, eikä tämä ns vsikutustyö tunnu pelittävän niinikään. Ehkä irl ihmiset on kyllästyneet kuuntelemaan kun vaahtoat tästä perättömästä aiheesta


      • Anonyymi
        UUSI

        Kerrohan nyt samaan hönkäisyyn taustoitusta tästä varatusta miehestä, jonka olet ottanut objektiksi perättömille tarinoillesi, että oletko missään nk kiiihtymisvaiheessa kehitellyt skenaariota, joiden mukaan nämä henkilöt olisivat olleet kanssakäymisissä tai että tämä miespuolinen yksilö pyörisi täällä keskustelupalstalla kaikkien näiden lukuisten viettelysten vallassa? Lol. Jotain ns dualistisia piirteitä näihin tarinoihin täytyy liittyä😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan nyt samaan hönkäisyyn taustoitusta tästä varatusta miehestä, jonka olet ottanut objektiksi perättömille tarinoillesi, että oletko missään nk kiiihtymisvaiheessa kehitellyt skenaariota, joiden mukaan nämä henkilöt olisivat olleet kanssakäymisissä tai että tämä miespuolinen yksilö pyörisi täällä keskustelupalstalla kaikkien näiden lukuisten viettelysten vallassa? Lol. Jotain ns dualistisia piirteitä näihin tarinoihin täytyy liittyä😉

        Esim väite kahdenvälisistä kirjoittelusta täällä fakin keskustelupalstalla yms


    • Anonyymi
      UUSI

      Roudit mun henk. koht. Asioita julkisesti. Rahatilannetta, töitä, ulkonäköä jne jne. Nolasit ja nöyryytit. Minä kaipasin sinua. Sina halusit mulle koko ajan vaan pahaa

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei kukaan nainen taida olla niin heikko, että jaksaa nähdä vaivaa siitä kun sinä nettiukko arvostelet täällä ulkonäköä, että tuntisit itsesi vähemmän jyrän alle jääneeksi. Ainoastaan yksärin bravuuri uhriutua ja keksiä siitä uusi perätön väite, että jo itsessään naurettavien valheiden kohde vielä ylipainoa arvostelee ja viisikymppisten pinippien lemotuksesta selvittää. No jos joku haluaa leikkiä hänen kanssa tätä uhriutumispeliä, niin kertoo jo aika paljon


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nainen taida olla niin heikko, että jaksaa nähdä vaivaa siitä kun sinä nettiukko arvostelet täällä ulkonäköä, että tuntisit itsesi vähemmän jyrän alle jääneeksi. Ainoastaan yksärin bravuuri uhriutua ja keksiä siitä uusi perätön väite, että jo itsessään naurettavien valheiden kohde vielä ylipainoa arvostelee ja viisikymppisten pinippien lemotuksesta selvittää. No jos joku haluaa leikkiä hänen kanssa tätä uhriutumispeliä, niin kertoo jo aika paljon

        Melkoisen väsähtäneitä jo noi sun jutut, Mieheksiluulija.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan nainen taida olla niin heikko, että jaksaa nähdä vaivaa siitä kun sinä nettiukko arvostelet täällä ulkonäköä, että tuntisit itsesi vähemmän jyrän alle jääneeksi. Ainoastaan yksärin bravuuri uhriutua ja keksiä siitä uusi perätön väite, että jo itsessään naurettavien valheiden kohde vielä ylipainoa arvostelee ja viisikymppisten pinippien lemotuksesta selvittää. No jos joku haluaa leikkiä hänen kanssa tätä uhriutumispeliä, niin kertoo jo aika paljon

        Olen nainen. En ole mies. Olkoon heikkoutta tai itsesuojeluvaistoa ja itsekunnioitusta pitää omat asiat joita on luottamuksellisesti toiselle kertonut sellaisena ettei niistä julkisesti jauheta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoisen väsähtäneitä jo noi sun jutut, Mieheksiluulija.

        Voi sinua miesparkaa, ei voi muuta sanoa jos elämäsi ainoa ilo on fantasia, että ulkonäöstä mussutus satuttaa abstraktilla tasolla naisia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen. En ole mies. Olkoon heikkoutta tai itsesuojeluvaistoa ja itsekunnioitusta pitää omat asiat joita on luottamuksellisesti toiselle kertonut sellaisena ettei niistä julkisesti jauheta.

        Voisit mies olla uskottavampi jos et vaihtaisi aihetta ns kissasta kukkaruukkuun


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit mies olla uskottavampi jos et vaihtaisi aihetta ns kissasta kukkaruukkuun

        Sut on varmaan joku mies jättänyt kun oot niin katkera ja kimpussa koko ajan.
        Kohta nyt selvitä traumastas ja hae ammattiapua itselles.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sut on varmaan joku mies jättänyt kun oot niin katkera ja kimpussa koko ajan.
        Kohta nyt selvitä traumastas ja hae ammattiapua itselles.

        No oho, olipa autsis kommentti, romahdin. Entäpä itse- oletko kuullut esim työelämään liittyen ilmaisusta onnenpotkut? Ehkä sinun tyylilajiin sopii paremmin mussuttaa rankoista vuosista ja epäreilusta auttamisprojektista, jota ei olisi saanut koskaan aloittaa, kun aletaan savustaa ulos työterveyden kautta, jotta vältetään ylimääräiset selkkaukset mahdollisesta laittomasta irtisanomisesta. Käytetty metodi eritoten julkisella puolella


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No oho, olipa autsis kommentti, romahdin. Entäpä itse- oletko kuullut esim työelämään liittyen ilmaisusta onnenpotkut? Ehkä sinun tyylilajiin sopii paremmin mussuttaa rankoista vuosista ja epäreilusta auttamisprojektista, jota ei olisi saanut koskaan aloittaa, kun aletaan savustaa ulos työterveyden kautta, jotta vältetään ylimääräiset selkkaukset mahdollisesta laittomasta irtisanomisesta. Käytetty metodi eritoten julkisella puolella

        Tuolta saa buranaa ja puhu vaan jos ahdistaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen. En ole mies. Olkoon heikkoutta tai itsesuojeluvaistoa ja itsekunnioitusta pitää omat asiat joita on luottamuksellisesti toiselle kertonut sellaisena ettei niistä julkisesti jauheta.

        Tääl on hyvä kertoa ihan mitä tahansa jos et kokonimiä laita mukaan ni ei virallisesti tiedä kukaan kuka kirjoittaa ja kenestä riittää et joiltain osin liippaa edes läheltä kun yleensä ihmiset ei muista tapahtumista kuin itselleen merkitykselliset tapahtumat ni ihan mikä kirjoitus tahansa voi olla osoitettu kenelle tahansa ymmärrättekö jo pikkuhiljaa kuinka monimutkainen rakennelma ihmismieli etenkin on se kuinka aivot toimii ni sitä tuskin pystyy täysin kukaan koskaan selvittää mu ehkä joku joskus pystyy siihenkin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No oho, olipa autsis kommentti, romahdin. Entäpä itse- oletko kuullut esim työelämään liittyen ilmaisusta onnenpotkut? Ehkä sinun tyylilajiin sopii paremmin mussuttaa rankoista vuosista ja epäreilusta auttamisprojektista, jota ei olisi saanut koskaan aloittaa, kun aletaan savustaa ulos työterveyden kautta, jotta vältetään ylimääräiset selkkaukset mahdollisesta laittomasta irtisanomisesta. Käytetty metodi eritoten julkisella puolella

        Ei mua ainakaan noi savustettu ulos ekan saikun jälkei itse pyysin lopputiliä mu pomo kieltäyty antamasta sitä mu saimpa niin pitkitettyä lomaa niinsanotusti kun loppujen lopuksi olin vuoden saikulla ja lopulta sain lopputilin kun sitä itse pyysin ja vielä ilman irtisanomisaikaa omasta toiveestani kun äiskä sai puhuttua palaamaan kotiin kun ollu juurikaan muuta tekemistä kun soitella päivittäin äiskälle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No oho, olipa autsis kommentti, romahdin. Entäpä itse- oletko kuullut esim työelämään liittyen ilmaisusta onnenpotkut? Ehkä sinun tyylilajiin sopii paremmin mussuttaa rankoista vuosista ja epäreilusta auttamisprojektista, jota ei olisi saanut koskaan aloittaa, kun aletaan savustaa ulos työterveyden kautta, jotta vältetään ylimääräiset selkkaukset mahdollisesta laittomasta irtisanomisesta. Käytetty metodi eritoten julkisella puolella

        Ilmankos kansanedustajat yksityisillä psykiatreilla si käykin


    • Anonyymi
      UUSI

      Meillä on erilaiset arvot. Et ole lojaali. Olet kiusaaja kiusaajien joukossa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi olla en tie mu vittuilun jalontaidon osaan lähes täydellisesti sen tarkoitus kun on aina saada joku suuttumaan


    • Anonyymi
      UUSI

      Se vika,ettet tehnyt koskaan mitään,että meistä olisi tullut jotain

      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä muka pitäs tehdä jos ei toinenkaan ole valmis tekemään mitään


    • Anonyymi
      UUSI

      Sinun arvaus on varmasti se paras.
      Kaikki tekee virheitä.
      Anna anteeksi itsellesi ja jatka elämääsi.
      Anna anteeksi myös niille sinun kanssa virheitä tehneille.

    • Anonyymi
      UUSI

      Antakaa asioiden olla, muuten oot täysi nolla.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tai narsisti. Nehän käyttäytyy juuri noin ylimielisesti muita kohtaan!
      No normaali se ei ole kuitenkaan.
      Nämä pakkomielteet luulla sukupuolta toiseksi on kyllä vakava merkki mielenhäiriöstä.
      Sitä tuskin parantaa muu kuin lopullinen niitti!

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuka luulee sukupuolta mistä sä puhut?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka luulee sukupuolta mistä sä puhut?

        No kuhan itkee ettei piruetit naisena esiintyen ole kaikista uskottavia


      • Anonyymi
        UUSI

        Uhkailetko ja vielä tärkeämpää ketä tiedätkö itsekään toki tuota voi pitää arvuutteluna mu toisaalta tällaisilla sivuilla sitä voisi jopa pitää yllyttämisenä henkirikokseen jotain kohtaa haasteeksi jää juuri se todistaminen ketä erityisesti uhkailet pelottelet tai yllytät helpommin vältyt noilta epäilyiltä kun yllytät heitä tekemään itse itselleen jotain ni tarvi alkaa yrittään asiaa selventään edes jollein sellaiselle joka ei sitä kuitenkaan tajua mitä tarkoitat vaiks rautalangasta vääntäsit


    • Anonyymi
      UUSI

      🦷🟡 🧠🤏 🍆🤏 💰❌️

    • Anonyymi
      UUSI

      Onko hymiöt syynä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Mahdollunen hulluus homous? Onhan niitä

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mikään, ikä vain.
      Muuten olit valitettavan täydellinen 😣

      • Anonyymi
        UUSI

        Miten ikä? :(


      • Anonyymi
        UUSI

        Älä nyt anna sen iän haitata!


    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikki oot karmea lehmä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Riippuu ketä tarkoitetaan laitan tähän listan muutamasta en edes missään aika järjestyksessä luotti kaveriinsa enemmän kun muhun liian samanlainen tilanne käänteisesti mä en saanu/voinu tyttäreni äidin takia tytärtäni nähdä parisuhteessa poikani äidin kanssa monenkin kohdalla kenties liian samankaltainen kuin minä ei laske helposti lähelleen ketään miestä kenties liian rauhallinen/ujo saattaisin satuttaa itse sitä tiedostamatta liikaa äidiltä opittuja tapoja mu usei pääsyy huono itsetunto itsestään mu ei myöskään toimi ylikorostuneen itsetunnon omaavan kanssakaan terve itsetunto voi olla mahdoton vaatimus en nää ol itse kohdannu tai missään koskaan tavannu tai nähny naista jolla olisi terveitsetunto ja näihin mä en laske läheisiäni tai sukulaisiani ikää on jo sen verran että tajuan että sitä ei pidetä terveenä jos fantasioi seksistä sukulaisensa/läheisensä kanssa kun sekin on monen mielestä jo tuomittavaa jos on joskus edes miettinyt miltä seksi serkun kanssa voisi tuntua vaikka se ei ole toteutettunakaan edes kiellettyä tai laitonta

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      303
      9757
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2193
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      2000
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1850
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1828
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1756
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1338
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1272
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1226
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1209
    Aihe