Siis oikeasti S... En ymmärrä...

Anonyymi-ap

Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.

106

3796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ooon...
      Mitä et ymmärrä

• Anonyymi

No sitä että eikö sun ulkonäöllä miestä löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy kyllä, mutta vain yksi hyvä mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla kyllä tosi hyvä siinä tapauksessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän on. Nuori, komea, tumma ja timmi. Oikea adonis. Vähän ehkä autistinen, mutta oikein hyvä tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän on. Nuori, komea, tumma ja timmi. Oikea adonis. Vähän ehkä autistinen, mutta oikein hyvä tyyppi.

Lisäys vielä edelliseen. Hänellä on lyhyet hiukset joita on ihana sormin haroa ⚽️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa oudolta vähän. Mutta varmaan jotenkin vastaa sua? Onko paljon sua nuorempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa oudolta vähän. Mutta varmaan jotenkin vastaa sua? Onko paljon sua nuorempi?

32 vuotta minua nuorempi, haluaa minua tiedän sen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinkin että toi voi olla käänteinen määritelmä. Et sä kyllä itse ole autisti. En näe suoruutta ja herkkyyttä autismina.

Tottakai haluaa. En epäile. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelinkin että toi voi olla käänteinen määritelmä. Et sä kyllä itse ole autisti. En näe suoruutta ja herkkyyttä autismina.

No toi "32v nuorempi" kommentoija oli kyllä joku muu joka tuli väliin kirjoittamaan 😂.
        Kaipaamani on 30v ja olen itse kyllä miestä vanhempi. Terveisin alkuperäinen S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toi "32v nuorempi" kommentoija oli kyllä joku muu joka tuli väliin kirjoittamaan 😂.

Voi hotti kun tämä on outoa! Mutta hei onnea sinulle sen kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs nyt niin outoa? 😅 kuka edes olet? A, J vai M? Nainen silti selvästi 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä voisi miespuolinen trolli sekä aloittaja kutsua jo todella kehdonryöstämiseksi, no pääasia että on viihdettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esittää toista tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin tämä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esittää toista tämä

Ai tämä aloittajamies? No ai jaa🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys vielä edelliseen. Hänellä on lyhyet hiukset joita on ihana sormin haroa ⚽️

Mitä tuo jalkapallo kuvastaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyis varmasti mut en halua nyt ketään, yksin paljon helpompaa ja rennompaa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vihje

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä taida olla s, vaan eke!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmaan tämän miehen itsensä sporttisuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olipas hauska läppä, not

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esittää toista tämä

No en esitä 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyis varmasti mut en halua nyt ketään, yksin paljon helpompaa ja rennompaa…

Täällä onkin monta ässää linjoilla 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä kysyjä S mies joka asuu samalla alueella kuin minä? 🌲 Toivoisin, että voisimme keskustella aiemmista tapahtumista. Terveisin S nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka pidän naamani aina pokkana kun näen sut jossain, niin en voi kieltää mun tunteita sua kohtaan edes näiden vuosien jälkeen. Sä kyllä varmasti aistit. Mystinen vetovoima.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tarvittaisiin kyllä lähinnä ihme, että se juttu etenisi, mutta kiitos ystävällisyydestäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä taida olla s, vaan eke!

Oon kyllä S nainen 😅
        Kukas se eke oikein on? En tunne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmaan tämän miehen itsensä sporttisuutta

Tykkää potkia palloa joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei S!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kyllä S nainen 😅

No eskohan sä olet! Älä esiinny enää koskaan s naisena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homo! Mene kauas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä kysyjä S mies joka asuu samalla alueella kuin minä? 🌲 Toivoisin, että voisimme keskustella aiemmista tapahtumista. Terveisin S nainen

Ei s!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret miehet on parhaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olipas hauska läppä, not

Onko tässä trolliguben aloituksessa ja feikkidialogeissa jotain muuta kiinnostavampaa palstafundamentalisti? Nolo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tässä trolliguben aloituksessa ja feikkidialogeissa jotain muuta kiinnostavampaa palstafundamentalisti? Nolo

Ei hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipaan Tonia, tuu luoksein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ladyboy o!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu toisena esiintyen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi leikkii toisena toi mies! Ei ole S!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole s naiselta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kyllä S nainen 😅

No et ole edes nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä aloittajamies? No ai jaa🤦‍♀️

Joo kehuu itseään adonikseks🫣

• Anonyymi

Vittu mitä pelle juttuja. Kaikkea sitä on. 32 ikäeroa. Mäkin voisin 5 kymppisenä löytää jonkun 18 v misun. Antais ykköseen, kakkoseen ja kolmoseen. Sekä maksais mun kaljat ja tekis ruuat. Aika hyvä. Kullä kelpaa. Ehdokkaita?

• Anonyymi

Säkin uskoit ton trollimiehen spovosoinnin. Tässä oli kyse 30v ylöspäin olevista ihmisistä 😅 Aikuisista siis! Niin ja tää 30v on se joka mua on lähestynyt kiinnostuneena vaikka on nuorempi joten revi siitä. Ei se aina ikää katso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säkin uskoit ton trollimiehen spovosoinnin. Tässä oli kyse 30v ylöspäin olevista ihmisistä 😅 Aikuisista siis! Niin ja tää 30v on se joka mua on lähestynyt kiinnostuneena vaikka on nuorempi joten revi siitä. Ei se aina ikää katso.

Olet mies kyllä surkuhupaisa, kun trollaat jopa itsestäsi jos ei muuten huomiota tunnu irtoavan

• Anonyymi

Ei kuule mitään merkitystä. Olet kussut tämän homman nyt niin perusteellisesti, ettei siitä kyllä ole mitään paluuta. Kun ei ole luottamusta eikä arvostusta, ei ole mitään. Onnea matkaan. Koskaan et tule pääsemään siitä ihmisestä eroon. Se käyttää sua niin kauan kuin pystyy ja selvästi pystyy. Me kyllä unohdamme toisemme. Ei huolta. Näin ne jutut menee.

• Anonyymi

Ja kenelleköhän tää oli? Ap:lle? Ässälle? Ässän kaivatulle? Tolle trollimiehelle? Jollekin muulle? 😅 Varmaan itse ymmärrät, ettei viestistäsi selviä kenellekään mitään tai edes se, kukas vittu sinä tässä kuviossa olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kenelleköhän tää oli? Ap:lle? Ässälle? Ässän kaivatulle? Tolle trollimiehelle? Jollekin muulle? 😅 Varmaan itse ymmärrät, ettei viestistäsi selviä kenellekään mitään tai edes se, kukas vittu sinä tässä kuviossa olet?

Yx ässä, kas tässä 💩moro, mitä h.ro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa sä olet niitä katkeria jotka jäi rannalle itkemään, kun sössi itse jutut. Onnea sulle tuleviin suhteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voitte pitää toisenne e ja o, muille ette kelpaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hömö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voitte pitää toisenne e ja o, muille ette kelpaa!

Mitä sä Ässä täällä ruikutat.? otat vaan seuraavan naisen rivistä. onhan sulla rahaa miellyttää näitä ja vaikka kokonaista puolta suomea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole edelleenkään mikään ässä, mut toi paskaläjä voit olla!

• Anonyymi

Voi miten minä sinua rakastan😪

• Anonyymi

Minäkin rakastan sua! 👩‍❤️‍👨

• Anonyymi

Ei ne miehet yleensä tuu kotoa hakemaan!😉

• Anonyymi

No kyllä mut on haettu kotoa monesti ja ihan vaatimalla. Ehkä se tosiaan riippuu viennin määrästä. Terveisin S

• Anonyymi

Eikä naiset lämpeä trollimiehelle vihjailemalla, on vähän loukkaavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä mut on haettu kotoa monesti ja ihan vaatimalla. Ehkä se tosiaan riippuu viennin määrästä. Terveisin S

50 vuotta sitten ja nyt olemme onnellisesti naimisissa! " jättäkää rauhaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

50 vuotta sitten ja nyt olemme onnellisesti naimisissa! " jättäkää rauhaan!

No onnea sulle sun kurpan kanssa. Ei eläkeläiset kelpaa joten ei huolta sulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä naiset lämpeä trollimiehelle vihjailemalla, on vähän loukkaavaa

Mutta nämä hönöt kurvailijat nyt ei ymmärrä mistään mitään

• Anonyymi

A🩷S

• Anonyymi

M ❤️ S

• Anonyymi

Ja paskat. T. S

• Anonyymi

S💔T

• Anonyymi

Tarkoitit varmaan T 💔 S?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit varmaan T 💔 S?

Sitä en tiedä, enkä usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en tiedä, enkä usko.

Ehkä tervehtymisen merkki jos palstaguben kirjaimet ei enää tenhoa tms

• Anonyymi

J.V ❤️‍🔥 S

• Anonyymi

Omnko täällä luvallista esiintyä toisina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuna on täällä esiinnytty jo yli vuoden. En muuta sano mutta teistä v*jakeista pysyn kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos jonkun aika ihan todella kuluisi palstamiehen lämimiä nimikirjaimia tunnistellessa sillä tavalla, että jonkun voisi tunnistaa, niin vian voisi katsoa olevan tämän tunnistajan suunnassa, ehkä ymmärrät jo hyvinkin mitä tarkoitan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on mielestäsi esiintynyt kenenä ja mistä tämän johtopäätöksen olet tehnyt?
        Oletko sinäkin J.V tai S vai kenties, joku kolmas?
        Oletko varma ketä tässä tarkoitettiin?
        Osuiko kenties arkaan paikkaan?
        Avaudu toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaudu toki.

Copy paste

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuna on täällä esiinnytty jo yli vuoden. En muuta sano mutta teistä v*jakeista pysyn kaukana.

Kiitos, tää oli huojentava uutinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Copy paste

Tällä kertaa ei ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaudu toki.

Sinä et ainakaan ole s, ei teistä kumpikaan! Olette niitä katkeris ladypoikia, mut tyylinsä jpkaisella!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanahat ukot miten kehtaatge,, pysykee yjdessä vaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin oli. on niitä vaan monta naista. kuinka se ehtii noi kaikki hoidella ja nallena runoja kirjoittaa ja ketä se niistä oikeesti muka ajattelee. iso on hovi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo,se kuka kirjoitti kujanmuijasta viime kevät kesällä on syyllinen täällä kaikkeen kiusaamiseen!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ainakaan ole s, ei teistä kumpikaan! Olette niitä katkeris ladypoikia, mut tyylinsä jpkaisella!

Kyllä olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos jonkun aika ihan todella kuluisi palstamiehen lämimiä nimikirjaimia tunnistellessa sillä tavalla, että jonkun voisi tunnistaa, niin vian voisi katsoa olevan tämän tunnistajan suunnassa, ehkä ymmärrät jo hyvinkin mitä tarkoitan

Ei tämä typeryys vaan tunnu loppuvan aina joku uuvatti tulee jankuttamaan lisää ätmille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kunnianloukkaus esiintyä tpisena keksiä valheita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jee, good! Muuta venäjälle! Tai viroon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jee, good! Muuta venäjälle! Tai viroon!

S nainen vois muuttaa toiselle planeetalle.
        👏👏Lycka till..🐾

• Anonyymi

Olen juuri minä! Yleisiin viestipalvelimiin jos noin kirjoittaa, varmasti joku on juuri "sinä". Epätoivoinen vaan "lirkuttelee" noin ja hupia saavat vastaajat; kyllä, se olen sinun sinä. Kaikkihan täsmää kun laittaa täsmäämään. Onnen hetkiä sinulle näistä viesteistä. Anteeksi jos kerroin totuuden.

• Anonyymi

Äläs nyt. Tämä on oikein viihdyttävää. Eiköhän kaikki jo tiedä tuon, mutta elämä on yllätyksiä täynnä. Tätä palstaa voi vähän verrata generoituun oraakkeliin.

• Anonyymi

Netti kiusaaminen on rikos ihmisyyttä vastaan! Samate toisina esiintyminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En katteuven tautiin minä kuollu,
        vaikka ussein se yllätti mun..
        🎶🎶🎶🎶...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat J.V:ta.
        Aavistan, että tiedät miten se satuttaa.
        Vähintään yhtä paljon satuttaa se, kun antaa ymmärtää, että on kiinnostunut toisesta, saa toisen tunteet heräämään ja sitten vain katoaa eli hylkää toisen. Toinenhan ei tiedä onko toinen palaamassa vielä tai koska palaa ja mitä tapahtui? Seuraaviin suhteisiin jää pelko. Pyydän sulta inhimilliyyttä muita kohtaan.

• Anonyymi

Jos tämä palstamiehen konsonanttiketju itselle vastaamisineen sinun mieltä noin painaa, niin todellisuus taitaa olla hukassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt. Tämä on oikein viihdyttävää. Eiköhän kaikki jo tiedä tuon, mutta elämä on yllätyksiä täynnä. Tätä palstaa voi vähän verrata generoituun oraakkeliin.

Jos kerran ymmärrät nämä yhden miehen esitykseksi niin miksi teeskentelet itsellesi että sinulla on kivaa näiden parissa?😆

• Anonyymi

s woman 🤣🤡

• Anonyymi

No hei katkera 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hei katkera 😘

No heipä hei teennäinen maalittaja, pidä kivaa aloittajamiehen kanssa ja kerro sille, että häntä ei huili kukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hei katkera 😘

Meinaatko yksisarvinen vetää tinat kaakkoon ja kitistä esim varatuista miehistä täällä keskustelupalatalla, ootte varmaan tosi läheisiä tämän palstalle pakolla sijoitetun hepun kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko yksisarvinen vetää tinat kaakkoon ja kitistä esim varatuista miehistä täällä keskustelupalatalla, ootte varmaan tosi läheisiä tämän palstalle pakolla sijoitetun hepun kanssa

Ei hän ole varattu joten puhu vain omista yksisarvisistasi.

• Anonyymi

Tarkoittaako S skitsofreniaa..?

• Anonyymi

En ole. Tää on joku pölhö joka kerjää mielikuvitus paskalla huomioa itselleen.

Hulluja on moneen junaan.

Älä nyt vaan Anonyymi paskasta yritä poimia itseäsi. :D

• Anonyymi

Niimpä se on kyllä nähty:D

• Anonyymi

Ei ole s, vaan joku tietty kiusaaja esiintyy toisena!

• Anonyymi

Taisi olla 32v nuorempi hän, mutta olen nuorekas, joten vähä epävarmuutta naisen mietinnässä. Jalkapallokin on ristiriitainen, enhän halua häntä potkia. Jos haluan ottaa kopin ja pitää sylissä, sehän on rankkari. Enkä halua ajatella, vierivä pallo ei sammaloidu vaan pysyy koko ajan liikkeessä, eikä siihen saa kunnon tatsia. Pitkään asiaa mietin voisko olla joku symbolinen merkitys. Jos nyt kerrankin saisin potkaistua sen pallon maaliin. Rankkaripilkkua on siirretty muutamaan metriin, eikä ole edes maalivahtia. Mikä nyt on epäselvää!

• Anonyymi

Sinkut.40+ kuka,muukaan.
      Mutta.Minä.Se.en,ole

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe