Siis oikeasti S... En ymmärrä...

Anonyymi-ap

Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.

20

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ooon...
      Mitä et ymmärrä

      • Anonyymi
        UUSI

        No sitä että eikö sun ulkonäöllä miestä löydy.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä että eikö sun ulkonäöllä miestä löydy.

        Löytyy kyllä, mutta vain yksi hyvä mielessä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy kyllä, mutta vain yksi hyvä mielessä

        Taitaa olla kyllä tosi hyvä siinä tapauksessa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kyllä tosi hyvä siinä tapauksessa!

        Kyllä hän on. Nuori, komea, tumma ja timmi. Oikea adonis. Vähän ehkä autistinen, mutta oikein hyvä tyyppi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on. Nuori, komea, tumma ja timmi. Oikea adonis. Vähän ehkä autistinen, mutta oikein hyvä tyyppi.

        Lisäys vielä edelliseen. Hänellä on lyhyet hiukset joita on ihana sormin haroa ⚽️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on. Nuori, komea, tumma ja timmi. Oikea adonis. Vähän ehkä autistinen, mutta oikein hyvä tyyppi.

        Kuulostaa oudolta vähän. Mutta varmaan jotenkin vastaa sua? Onko paljon sua nuorempi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa oudolta vähän. Mutta varmaan jotenkin vastaa sua? Onko paljon sua nuorempi?

        32 vuotta minua nuorempi, haluaa minua tiedän sen!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        32 vuotta minua nuorempi, haluaa minua tiedän sen!

        Ajattelinkin että toi voi olla käänteinen määritelmä. Et sä kyllä itse ole autisti. En näe suoruutta ja herkkyyttä autismina.

        Tottakai haluaa. En epäile. 😉


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelinkin että toi voi olla käänteinen määritelmä. Et sä kyllä itse ole autisti. En näe suoruutta ja herkkyyttä autismina.

        Tottakai haluaa. En epäile. 😉

        No toi "32v nuorempi" kommentoija oli kyllä joku muu joka tuli väliin kirjoittamaan 😂.
        Kaipaamani on 30v ja olen itse kyllä miestä vanhempi. Terveisin alkuperäinen S


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi "32v nuorempi" kommentoija oli kyllä joku muu joka tuli väliin kirjoittamaan 😂.
        Kaipaamani on 30v ja olen itse kyllä miestä vanhempi. Terveisin alkuperäinen S

        Voi hotti kun tämä on outoa! Mutta hei onnea sinulle sen kanssa!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hotti kun tämä on outoa! Mutta hei onnea sinulle sen kanssa!

        Mikäs nyt niin outoa? 😅 kuka edes olet? A, J vai M? Nainen silti selvästi 😁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        32 vuotta minua nuorempi, haluaa minua tiedän sen!

        Tätä voisi miespuolinen trolli sekä aloittaja kutsua jo todella kehdonryöstämiseksi, no pääasia että on viihdettä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy kyllä, mutta vain yksi hyvä mielessä

        Esittää toista tämä


    • Anonyymi
      UUSI

      Vittu mitä pelle juttuja. Kaikkea sitä on. 32 ikäeroa. Mäkin voisin 5 kymppisenä löytää jonkun 18 v misun. Antais ykköseen, kakkoseen ja kolmoseen. Sekä maksais mun kaljat ja tekis ruuat. Aika hyvä. Kullä kelpaa. Ehdokkaita?

      • Anonyymi
        UUSI

        Säkin uskoit ton trollimiehen spovosoinnin. Tässä oli kyse 30v ylöspäin olevista ihmisistä 😅 Aikuisista siis! Niin ja tää 30v on se joka mua on lähestynyt kiinnostuneena vaikka on nuorempi joten revi siitä. Ei se aina ikää katso.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Säkin uskoit ton trollimiehen spovosoinnin. Tässä oli kyse 30v ylöspäin olevista ihmisistä 😅 Aikuisista siis! Niin ja tää 30v on se joka mua on lähestynyt kiinnostuneena vaikka on nuorempi joten revi siitä. Ei se aina ikää katso.

        Olet mies kyllä surkuhupaisa, kun trollaat jopa itsestäsi jos ei muuten huomiota tunnu irtoavan


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei kuule mitään merkitystä. Olet kussut tämän homman nyt niin perusteellisesti, ettei siitä kyllä ole mitään paluuta. Kun ei ole luottamusta eikä arvostusta, ei ole mitään. Onnea matkaan. Koskaan et tule pääsemään siitä ihmisestä eroon. Se käyttää sua niin kauan kuin pystyy ja selvästi pystyy. Me kyllä unohdamme toisemme. Ei huolta. Näin ne jutut menee.

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi miten minä sinua rakastan😪

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe