Miehen kives nähty

Anonyymi-ap

Pariisin avajaisissa yhdellä tanssijalla oli mikropöksyt nousseet liian ylös. Kuva kiertää nyt ympäri maailmaa ja miehestä tuli hetkessä kuuluisa.

Miten joku edes huomaa sellaisesta ihmismassasta tuollaisen yksityiskohdan? Joku vanhapiika katsellut miesten pöksyjä silmä tarkkana.

13

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin sen ja ihan kiva pallukka sieltä vilahti

• Anonyymi

Mä kävin katsomassa uteliaisuuttani kun uutisesta mainostetiin niin että alapää vilahti.

• Anonyymi

Olen järkyttynyt!

• Anonyymi

Oletko varma ettei ollut naisen kives?

• Anonyymi

Tosiaan nykyäänhän voi olla nainenkin kiveksillä.

• Anonyymi

Taisi olla miehen kivesoletettu.

• Anonyymi

Nyt on hekumoitu ihan aiheetta. Tanssijan sukkahousuihin oli tullut silmäpako joka suureni reiäksi. Joku puutteessaoleva on silmät kiiluen nähnyt vain mitä toivoi näkevänsä. Valitan, se oli pala esiin pullahtanutta reittä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä se lehtijuttu risasta sukkahoususta joksi toinen lehti on mokan tulkinnut. Naiset tietää ettei sukkahousut tuosta mene rikki.
        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/93648170-d064-4382-9879-904f63efe17f

Naisena tiedän että sukkikset voi mennä rikki ihan mistä kohtaa vaan. Reiältähän tuo näyttää. Analysoidaanko seuraavaksi onko kivekset nuin vaaleita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena tiedän että sukkikset voi mennä rikki ihan mistä kohtaa vaan. Reiältähän tuo näyttää. Analysoidaanko seuraavaksi onko kivekset nuin vaaleita?

Kuvat ovat niin epäselviä, että on vaikea sanoa mistä on kysymys. Mutta naisena mulla ei koskaan ole sukkikset hajonneet tuosta kohtaa . Reikiä on tullut varpaisiin ja pohkeisiin.

• Anonyymi

Eiks toi oo nainen ku häppärit roiku lauteil

• Anonyymi

Voitha sinä haaveilla omiasi niinkuin toimittajatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1363
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. 66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      851
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe