Kun istuit

Anonyymi-ap

vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipaukseni sinuun on raskas kantaa näillä elämän kivikkoisilla poluilla. Kaipuuni on kuin kulkukoira; koditon, janoinen, alati seuranani ulvoen välillä surullisesti jotakin mitä ei tule. Rintaa pakottaa ja suljen silmäni vain vaipuakseni muistoihin. Toivoen että sinut taas näkisin.

53

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Minä aina vaan muistelen yhteistä kävelyämme, siinä oli jotakin mystisen kaunista ja hellää. Harvemmin jos koskaan kokenut mitään vastaavaa...

      • Anonyymi
        UUSI

        Olitteko kävelylenkillä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitteko kävelylenkillä?

        No vähän ehkä silleen extempore -kävelyllä, lyhyehkö se lenkki oli mutta ikimuistoinen 😂


      • Anonyymi
        UUSI

        Emme ole koskaan olleet kävelylenkillä yhdessä. Mutta hän on hetken kulkenut rinnallani. Hänen askeleensa koskettivat maata, mutta painuivat sydämeeni.


    • Anonyymi
      UUSI

      Yhteiset käveIyt luonnossa ja siihen päälle jossakin esim. penkillä istumista viekukkain… Innostun ajatuksesta. :3 Voi kun joskus toteutuisi.🤞

    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        En kestä miten ihana aaahhhh 🧡🧡🧡


      • Anonyymi
        UUSI

        Mitä haluat sanoa tällä?


      • Anonyymi
        UUSI

        Hän, minä ja vihreät puut. Muutama askel vierelläni. Sen hetken takia jättäisin kaiken muun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän, minä ja vihreät puut. Muutama askel vierelläni. Sen hetken takia jättäisin kaiken muun.

        Ihanaa lyriikkaa tuossa. Kuin meidän kävelyssäkin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa lyriikkaa tuossa. Kuin meidän kävelyssäkin

        Siinä pienessä hetkessä rinnakkain kulkiessa, siinä itsessään oli jotain lyyristä ja melodista. Hän on kuin musiikkia minulle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pienessä hetkessä rinnakkain kulkiessa, siinä itsessään oli jotain lyyristä ja melodista. Hän on kuin musiikkia minulle.

        https://youtu.be/Hn-1HzSJ7pw?si=9T0lzKm1LPSQoyMk

        Paremmin kuin kukaan muu ♥️♥️♥️ muru


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat sanoa tällä?

        Mitä se sulle kuuluu mitä linkkejä tämä mies laittelee aloituksiinsa? En availis btw…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu mitä linkkejä tämä mies laittelee aloituksiinsa? En availis btw…

        Aloittaja ja linkin laittaja ovat kaksi eri henkilöä. T. Aloittaja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ja linkin laittaja ovat kaksi eri henkilöä. T. Aloittaja.

        Jep, en avaa koskaan linkkejä. Kannattaa kirjoittaa ne tiedot lisäksi auki, niinkuin olet tehnytkin.


      • Anonyymi
        UUSI

      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän saa minut rakastumaan joka päivä.

        Tota tuli joskus mietittyä olisko toi etes mahdollista on nääs olemassa sellai elokuva kui aina ekakerta


    • Anonyymi
      UUSI

      olen pahoillani. olet vanhettunut vähän liikaa. en enään halua sua. anteeksi

      • Anonyymi
        UUSI

        Ai vuodessa? 😳


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai vuodessa? 😳

        Vuosi ei tunnu missään.


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi voi niimpä se vanhetut sinäkin varo vai ettet vanhetu vie nopiammin kui hän


    • Anonyymi
      UUSI

      Eikä me taas kohta nähdä?

      • Anonyymi
        UUSI

        En tiedä milloin näen hänet seuraavan kerran.


    • Anonyymi
      UUSI

      Oliko tiistai? ❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ollut tiistai.


    • Anonyymi
      UUSI

      Viimeviikon pelleilysi takia emme tule näkemään kuten ennen mutta sinähän tykkäät siitä kun sua rangaistaan?

      • Anonyymi
        UUSI

        Korjaan ,tämän viikon alku se oli.


      • Anonyymi
        UUSI

        UNOHDA MUT! En ole tulossa enää. Mulla on jo muuta. Oikeestaan ollut jo jonku aikaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        UNOHDA MUT! En ole tulossa enää. Mulla on jo muuta. Oikeestaan ollut jo jonku aikaa.

        Mut sen takaan. munlaista ei ole toista heippa


      • Anonyymi
        UUSI

        En ole pelleillyt mitään enkä pidä siitä että minua rangaistaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        UNOHDA MUT! En ole tulossa enää. Mulla on jo muuta. Oikeestaan ollut jo jonku aikaa.

        No etpä se sinäkään pysty häntä unohtamaan ni miksi hänen pitäisi unohtaa sinut


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sen takaan. munlaista ei ole toista heippa

        Hyvällä tuurilla saatat olla ainutlaatuinen eli siis yksimiljoonasta yritäppä olla ainua laatuasia siihi tarvis jo jotai osatakkin


    • Anonyymi
      UUSI

      Voi, muistanpa kerran kun jalkamme koskettivat toisiaan. Ajattelin ensin, että etkö hoksaa, mutta pakkohan sinun oli tajuta, etkä ottanut jalkaasi pois, enkä kyllä ottanut minäkään omaani. Se hetki jotenkin säkenöi, vaikka ei meidän välillä mitään voi ikinä olla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Porealtaassa kävi kerran noin erään kanssa. Ja joo, hänen kanssaan ei voi mitään suhdetta ikinä tulla. Korkeintaan fwb ehkä kerran vuodessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Porealtaassa kävi kerran noin erään kanssa. Ja joo, hänen kanssaan ei voi mitään suhdetta ikinä tulla. Korkeintaan fwb ehkä kerran vuodessa.

        No minäkin kuvittelen kaikenlaista, mutta tuskin ikinä reaalistuu. Ehkä juuri siksi niin hykerryttävää.


      • Anonyymi
        UUSI

      • Anonyymi
        UUSI

        Oliko tämä ruokapöydässä kotonasi?


    • Anonyymi
      UUSI

      Muistan meidän yhteiset metsäkävelyretket.
      Muistan ne hyvällä tavalla. Ne on rekisteröitynä hyvien ,rakkauden muistojen joukkoon❤
      .

      • Anonyymi
        UUSI

        Oletkohan S_ _ _ _ _ (mies)? Olen todella yllättynyt, jos tosiaan kaipaat minua täällä. Joistain viesteistä jo aiemmin jotenkin tulit mieleeni. Koen, että yhteytemme on hyvin poikkeuksellinen. Ei se ole näiden vuosien aikana haalistunut. Vaikka olet sydämessäni, en halua rikkoa mitään. Toivon sulle niin paljon hyvää. En sano ei koskaan. Sanon, että jos tilanne olisi toinen tai joskus tulee olemaan, ehkä voisimme ystävyyden kautta katsoa mihin elämän polku johdattaa. Sinulla on vielä ilmeisesti hän?.. ja mä olen 🌲pihkassa toiseen. En kuten sinua kohtaan, mutta paljon kuitenkin.


      • Anonyymi
        UUSI

        En ole ollut hänen kanssaan metsäkävelyllä. Menisin jos voisin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollut hänen kanssaan metsäkävelyllä. Menisin jos voisin.

        Samoin,hän minulle edelleen tärkeä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin,hän minulle edelleen tärkeä.

        Oletko sanonut hänelle että hän on tärkeä? Minä olen sanonut hänelle. Uneksin mahdollisuudesta joskus vain kävellä hänen kanssaan pitkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sanonut hänelle että hän on tärkeä? Minä olen sanonut hänelle. Uneksin mahdollisuudesta joskus vain kävellä hänen kanssaan pitkään.

        Meidän tää yhteys toimii sanomattakin,hän on niin samoilla levellillä.Hän toki enemmän lukenu kuin mie.mie luin korkeajännityksiä hän luki koulukirjoja.Puss puss.


    • Anonyymi
      UUSI

      Muistan kun työnsimme puolelta toiselle sitä rullalaatikostoa, ja lopulta sinä veit sen pois.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jatkan muistan kun istuimme vierekkäin erendyimme yhtäaikaa katsomaan toisiamme. Silloin huomasin sen sinun katseestasi. En ollut yksin. Olet ihana mies.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei tapahtunut töissä tämä vaan ulkona.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jouluna

    • Anonyymi
      UUSI

      Kirkossa

    • Anonyymi
      UUSI

      Oliko tää terassilla paikassa, jossa on lähellä vettä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Hän kyllä tietää.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tarpeeks kaipaat ni ehkä näet unta kaipaamastasi henkilöstä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      298
      9692
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      67
      2193
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      41
      1980
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1840
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1818
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1746
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1328
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1262
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1206
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1189
    Aihe