parin kilon laihdutus

Anonyymi-ap

Moi! Kukaan ei auttanut mua kunnolla laihdutus osiossa niin kysyn nyt täältä vaikka ei pitäisi. Haluaisin laihduttaa, mutta en tiedä miten. Mitä liikuntaa kannattaa harrastaa ja mitä syödä jotta voi laihtua 5-2kiloa. Eli siis haluaisin painaa 50-49kg. Mittani ovat nyt 161,6cm tai 162cm jos olen kasvanut terkkarin tarkastuksesta ja painoni vaihtelee aina 55-53kg välillä. Tai niinku esim tänään menin vaatteet päällä vaalle ja se näytti eka jotain 51kg ja sit kun menin toisen kerran niin näytti jotain 52 sit ku kokeilin taas niin ehkä joku 53 ja sit taas 51 niin en sit tiiä mitä lukuu pitäs uskoo. Mut terkkarin tarkastukses olin sillon 55,1kg kai. Ja no reidet kai paksuimmasta kohasta 54-53cm eli PAKSUT. Miten siis laihtuisin vanhempien huomaamatta sen pari kiloa. Vanhempani ovat huomanneet sen etten oikein syö enää kunnolla joten voi olla hankalaa mutta yritän silti. Kun koulut alkaa niin en ole syömässä siellä ruokaa paljoa. Se on vain niin pahaa etten aio syödä sitä joten auttaako sekin jo laihtumisessa? Olen siis kohta 13 jos jotain kiinnostaa. Millä reisiä ja vatsaa saa kapeammiksi? Vatsan saaminen ohuemmaksi ei nyt ole se tärkein vaan ne jalat koska saan vedettyä mahan sisään ja näyttämään sen siltä että se on mulla luonnollisesti mutta jos jollain on vinkkejä reisien pienentämiseksi niin kertokaa ne mulle. Viimeinen kysymys että näkyykö se 2-5kilon painon pudotus missään? Kiitos jos joku vastaa. Pliis asiallisia vastauksia(:

5

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katoin painon aamulla ja tarkistin monta kertaa niin se oli 53 joka kerralla eli jos oletetaan että oon yhä sen 161,6cm niin olenko läski?

    • Anonyymi

      älä jooko jaksa jankuttaa joka päivä tota samaa.

      • Anonyymi

        No vähän pakko kun kukaan ei anna kunnollisia ohjeita ja käskee olla laihduttamatta että sori nyt vaan(:


    • Anonyymi

      Sinun lukemillasi ei ole aihetta laihduttamiseen.

      Jos kuitenkin haluat hallita painoasi, syö kunnon ateriat koulussa ja kotona. Muu napostelu ja energiajuomat jätät pois. Näin pysyt hyvässä kunnossa ja kuosissa. Keskity elämiseen!

      Ei ole mahdollista laihtua vain yhdestä kohdasta, sillä mielestäsi paksut reidet olet saanut perintönä etkä voi sille mitään. Katsopa sukulaisiasi, melko varmaan löytyy samanlaisia reisiä.

    • Anonyymi

      Voin kokemuksesta kertoo et mitä enemmän "sekoilet" laihduttamisen kanssa noin nuorena niin sitä pahemmin sun ruuansulatuselimistö ja aineenvaihdunta alkaa sakkaa. Itellä alko laihutus ja sen jälkeen ahmiminen ja näännytyskierre joskus 15-vuotiaana, sitä kesti noin 23-vuotiaaseen asti ja nyt 29-vuotiaana kärsin edelleen joistain ongelmista. Eli mun pitää olla tosi tarkkana siinä, mitä syön, jos en haluu et vatsa turpoo ihan hulluks tai keho ei kerrytä liikaa nestettä :( Not worth it!

      Syö, jotta jaksat olla aktiivinen ja nauttii elämästä! Kadun niin paljon sitä et multa meni niin monta vuotta pelkkään numeroiden tuijotteluun...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe