parin kilon laihdutus

Anonyymi-ap

Moi! Kukaan ei auttanut mua kunnolla laihdutus osiossa niin kysyn nyt täältä vaikka ei pitäisi. Haluaisin laihduttaa, mutta en tiedä miten. Mitä liikuntaa kannattaa harrastaa ja mitä syödä jotta voi laihtua 5-2kiloa. Eli siis haluaisin painaa 50-49kg. Mittani ovat nyt 161,6cm tai 162cm jos olen kasvanut terkkarin tarkastuksesta ja painoni vaihtelee aina 55-53kg välillä. Tai niinku esim tänään menin vaatteet päällä vaalle ja se näytti eka jotain 51kg ja sit kun menin toisen kerran niin näytti jotain 52 sit ku kokeilin taas niin ehkä joku 53 ja sit taas 51 niin en sit tiiä mitä lukuu pitäs uskoo. Mut terkkarin tarkastukses olin sillon 55,1kg kai. Ja no reidet kai paksuimmasta kohasta 54-53cm eli PAKSUT. Miten siis laihtuisin vanhempien huomaamatta sen pari kiloa. Vanhempani ovat huomanneet sen etten oikein syö enää kunnolla joten voi olla hankalaa mutta yritän silti. Kun koulut alkaa niin en ole syömässä siellä ruokaa paljoa. Se on vain niin pahaa etten aio syödä sitä joten auttaako sekin jo laihtumisessa? Olen siis kohta 13 jos jotain kiinnostaa. Millä reisiä ja vatsaa saa kapeammiksi? Vatsan saaminen ohuemmaksi ei nyt ole se tärkein vaan ne jalat koska saan vedettyä mahan sisään ja näyttämään sen siltä että se on mulla luonnollisesti mutta jos jollain on vinkkejä reisien pienentämiseksi niin kertokaa ne mulle. Viimeinen kysymys että näkyykö se 2-5kilon painon pudotus missään? Kiitos jos joku vastaa. Pliis asiallisia vastauksia(:

5

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katoin painon aamulla ja tarkistin monta kertaa niin se oli 53 joka kerralla eli jos oletetaan että oon yhä sen 161,6cm niin olenko läski?

• Anonyymi

älä jooko jaksa jankuttaa joka päivä tota samaa.

• Anonyymi

No vähän pakko kun kukaan ei anna kunnollisia ohjeita ja käskee olla laihduttamatta että sori nyt vaan(:

• Anonyymi

Sinun lukemillasi ei ole aihetta laihduttamiseen.

Jos kuitenkin haluat hallita painoasi, syö kunnon ateriat koulussa ja kotona. Muu napostelu ja energiajuomat jätät pois. Näin pysyt hyvässä kunnossa ja kuosissa. Keskity elämiseen!

Ei ole mahdollista laihtua vain yhdestä kohdasta, sillä mielestäsi paksut reidet olet saanut perintönä etkä voi sille mitään. Katsopa sukulaisiasi, melko varmaan löytyy samanlaisia reisiä.

• Anonyymi

Voin kokemuksesta kertoo et mitä enemmän "sekoilet" laihduttamisen kanssa noin nuorena niin sitä pahemmin sun ruuansulatuselimistö ja aineenvaihdunta alkaa sakkaa. Itellä alko laihutus ja sen jälkeen ahmiminen ja näännytyskierre joskus 15-vuotiaana, sitä kesti noin 23-vuotiaaseen asti ja nyt 29-vuotiaana kärsin edelleen joistain ongelmista. Eli mun pitää olla tosi tarkkana siinä, mitä syön, jos en haluu et vatsa turpoo ihan hulluks tai keho ei kerrytä liikaa nestettä :( Not worth it!

Syö, jotta jaksat olla aktiivinen ja nauttii elämästä! Kadun niin paljon sitä et multa meni niin monta vuotta pelkkään numeroiden tuijotteluun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe