KAUPPALINNA PALAA

Anonyymi-ap

KAUPPALINNA on sytytetty palamaan. Mihis nyt tulee uusia kerhotiloja tuleville kerhoille?

13

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä palomiehet, ovatko coldplay keikalla?

    • Anonyymi

      Putlerin etäpäätteet olleet tällä lkertaa vierailulla Savonlinnassa, tulitikut mukanaan. Tätähäön se Putler lupaili taannoin...
      Eikä sytyttäjiä ole saatu kiinni muuallakaan.

      • Anonyymi

        Elekkeehän nuolasta ennenku tipahttaa. Siellä palovat vuan pahvit Kaappalinnen pihalla. Ite Linna siästy tuhhoutumiselta:D:D


    • Anonyymi

      Kas kun nuo tulipalot Savonlinnassa sattuvatkin aina syttymään jonkin hävitettäväksi aiotun/halutun römiskön sisällä tai lähellä. Nythän oli justiinsa Savolassakin ollut jokin pieni palonalku. Ja nuoret ja syrjäytyneet juopothan ne tietenkin aina ovat asialla. Vai ovatko? Mistäköhän johtui aikoinaan Kaurosen rautakaupan talon palo? Koska kärtsää entisessä kirjastossa? Miksi muualla ei yleensä kärtsää?

      • Anonyymi

        Ja koskakohan kärtsää entisillä Solmun ja Hulikan puutaloilla. Näyttävät nuo Savonlinnan palonalut historiankin valossa olevan jo jokseenkin ennustettavissa...


    • Anonyymi

      Poliisi epäilee Savonlinnan keskustan tulipaloja tahallaan sytytetyiksi, kaipaa vihjeitä alueella liikkuneista
      https://yle.fi/a/74-20102100

    • Anonyymi

      Kauppalinnan Tilalle Rakennetaan Kerrostaloja Tai Senioritaloja Tai Uusi Ostari Puretun Kauppalinnan Paikalle Tai Savonlinnan Oma Iso Huvipuisto Tivoli

    • Anonyymi

      Kauppalinnan tilalle kulleja tai palleja tai taj mahal tai uusi hernemäen neste tulossa 2025 kahvi kuppeja pyöreitä on takaperiäppäin sissään tultava prisma tulossa ei ole on

      • Anonyymi

        Opettele kieli, ennen kuin alat kirjoittelemaan yhtään mitään!!


    • Anonyymi

      Putin ihan se on syyllinen tähän tai turat hyvänä kakkosena. Riku on sit kolmosena jaetulla sijalla....

      • Anonyymi

        Orpon hallituksen vika!


    • Anonyymi

      Onneks se saakelin röttelö saadaan viimeinkin pois syksyn aikana.

      • Anonyymi

        Eikä sitä voine estää etes persuPetteri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe