Ei mulle ole palstalla enää mitään

Anonyymi-ap

Kaivattukin häippäsi, jos koskaan täällä olikaan... 😢

12

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä luovuta, kaivattusi ei ole lähtenyt mihinkään, jos olet hän.

• Anonyymi

luovutus voitto Sun nimiin. niin se meni.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Luonto parantaa. Toivon että löydät sisältäsi pienen insinöörin :) toisaalta mikä olisi lopputulema, jos hyvinvoinnin ylläpitoon ei liittyisi niin valtavasti sääntöjä ja ohjeistuksia. Oltaisko paremmassa kunnossa jos kuuntelisimme enemmän kehoa ja elettäs sen mukaan mikä hyvältä tuntuu.
      Tuskin häippäsi mutta muista naiset on naisia.
      Sähinää on välillä.

• No näin se taitaa täällä usein mennä...🥺

• Anonyymi

Onko nettaa ikävä kun pääsit sentään juttelee leirillä netan näköisen tytön kanssa,. Kirsikin on susta netan näköinen tai näin haluat ajatella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nettaa ikävä kun pääsit sentään juttelee leirillä netan näköisen tytön kanssa,. Kirsikin on susta netan näköinen tai näin haluat ajatella

Menee laastarista

• Anonyymi

Siinä se tunget sitä Nettaas joka väliin mihin vaan tuntuu sopivan.
      Onko sinulla joku sairaus mikä aiheuttaa tuon pakkomielteen?
      Täällä kaikki jo kyllästyneet noihin teidän yksitoikkoisiin yhdestä akasta jauhettuun juttuunne.
      On todella pienet piirit jos ei siitä voi olla mainitsematta joka käänteessä!
      Kannattaa perustaa vaikka ihan oma blogi missä voitte sitten vuodesta toiseen jauhaa siitä kunnes kuolema vihdoin lopettaa täysin tarpeettomana.

• Anonyymi

Jani itse kertoi että leirillä oli juhlissa netan näköinen nuori nainen jonka kaa jutteli. Emmä voi sulle mitään että jani näkee kaikissa nuorissa naisissa netan.

• Anonyymi

Minä olen liian ujo ja herkkä ja liian yksinäinen ja eristäytynyt. Se nainen ei koskaan pääsisi osaksi elämääni vaikka haluaisikin. Mutta epäilen haluaako edes. Olisi aivan parasta jos olisimme aviopari ja saisin olla joka päivä hänen kanssaan. Mutta haaveet ei auta mitään jos on liian rikki niiden toteuttamiseksi. Toivon että eheytyisin jotenkin. Mieheltä sivusta.

• Anonyymi

Oma kupla rauhoittaa toisinaa sinuukin varmaa. Onhan täällä tilanteita mitkä voi kuormittaa ja hälyä.

• Anonyymi

Mihis se on häippässy vaikka olisin sun kaivattu niin minä en sua kaipaa se sun pelleily on jo nähnty niin monesti etten enään jaksa ei ole edea mitään tunteitakaan enään ei ikävää ei sitten niin yhtään mitään moi vaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe