Kaverilla monta ir tutkaa katkaisijoina uudessa talossa jossa kevi virta johtona.
Asentaja teknikko suunnittelija
Kuinka yleistä on käyttää leviä virta johtona
11
301
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalääkkeet.
- Anonyymi
sinilevä käy myös nollajohtimeksi
- Anonyymi
Levä on varsin huonoa johtamaan sähköä, kuivana taitaa olla täysin eristävä, joten ei sen virtajohtimena käyttö kovin yleistä voi olla.
- Anonyymi
EI KOSKAAN.
- Anonyymi
Onko kaverisi nimi rane?
- Anonyymi
Ei ostivat talon uuden keimolasta jossa kebiä on monessa ir tutka mohdossa laitettu birta käyttöö n kaapelina 3 xmmj s
- Anonyymi
Niin kun otin niitä ir tutkia pois se tuli esille nyt ei niissä ole enää mutta miten muut sähkötyöt ja laillisuu s ja muutenkin
Barmaan viroissa tehty
- Anonyymi
Kuinka yleistä on käyttää leviä virta johtona
Anonyymi-ap
2024-07-28 20:54:17
Ilmoita
Kaverilla monta ir tutkaa katkaisijoina uudessa talossa jossa kevi virta johtona.
Asentaja teknikko suunnittelija - Anonyymi
Se se vaihtoehto sitten kun esim kytkimelle tulee vaan kolme johtoo ja yksi on kevi tai hämärälle on rane vetänyt vaan 3x s kaapelin
Me vedetään kaapelit itse seinät umoeen
Isäntä ja rakentaja - Anonyymi
Jos ei piuhoja tarpeeksi joutuu käyttäää mitä on tarjolla
Esim kun hämärälle vaan 3x 1,5 s niin hämärällä kevi keviliittimeen josta lenkki nollaan
Muut normalisti tuleva vaihe ja lähtevä teipattu lla sinisellä lampulle
Kebi sitten keskuksessa kevikistoon kukaan ei huomaa että kebi onkin virta johdin
Aikana myös amiedussa kun ei joku viitsinyt baihtaa kaapelia enää niin kevit sukitettiin ja ope ei huomannut mitään
Tane osaa - Anonyymi
Kilahtiko tyhmä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882