Moktar.Gubta
2024-07-28 08:07:22
"Miksi suomeen ei ole rakennettu suurmoskeijoita ja koraanikouluja."
Ehkä se on lopultakin niin, että huutelu on tärkeämpää kuin huudeltava asia.
Itse olen elänyt siinä uskossa, että parempi on miettiä ensin, tarkistaa tarvittaessa faktat ja vasta sitten julistaa omaa mielipidettä ääneen. Usein on parempi vain kuunnella. Herra on luonut ihmiselle kaksi korvaa, mutta vain yhden suun, jotta ymmärtäisimme kuunnelle enemmän ja puhua vähemmän.
Kuten täällä jo kerrottiin, Suomeen on rakennettu moskeija. Se on rakennettu vieläpä uskonnollisen yhteisön omin varoin. On sitten vain katsojan silmissä se, onko moskeija suuri vai pieni. Uskoisin että laupias ja armahtavainen Jumala kyllä kuulee rukouksen, vaikka se olisi lausuttu hieman pienemmässäkin pytingissä.
Koraanikoulutieto oli taas täyttä humpuukia. Koraalikoulu ei tarvitse sakraalirakennusta vaan paikan, jossa se voi toimia.
Lue tästä ja opi:
https://www.rabita.fi/koulu/
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Äänestä
Koraanikoulutieto oli taas täyttä humpuukia.
Anonyymi-ap
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Pahamaa
- Anonyymi
oulun prinssi sai taas tuomioita-islam mies?
- Anonyymi
moktarilla on kehityshäiriö-kuusi suuta...eli kirjoittajaa
- Anonyymi
Tekoäly on jees
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990