Moktar.Gubta
2024-07-28 08:07:22
"Miksi suomeen ei ole rakennettu suurmoskeijoita ja koraanikouluja."
Ehkä se on lopultakin niin, että huutelu on tärkeämpää kuin huudeltava asia.
Itse olen elänyt siinä uskossa, että parempi on miettiä ensin, tarkistaa tarvittaessa faktat ja vasta sitten julistaa omaa mielipidettä ääneen. Usein on parempi vain kuunnella. Herra on luonut ihmiselle kaksi korvaa, mutta vain yhden suun, jotta ymmärtäisimme kuunnelle enemmän ja puhua vähemmän.
Kuten täällä jo kerrottiin, Suomeen on rakennettu moskeija. Se on rakennettu vieläpä uskonnollisen yhteisön omin varoin. On sitten vain katsojan silmissä se, onko moskeija suuri vai pieni. Uskoisin että laupias ja armahtavainen Jumala kyllä kuulee rukouksen, vaikka se olisi lausuttu hieman pienemmässäkin pytingissä.
Koraanikoulutieto oli taas täyttä humpuukia. Koraalikoulu ei tarvitse sakraalirakennusta vaan paikan, jossa se voi toimia.
Lue tästä ja opi:
https://www.rabita.fi/koulu/
Parhain terveisin, Moktar. ;)
Äänestä
Koraanikoulutieto oli taas täyttä humpuukia.
Anonyymi-ap
4
170
Vastaukset
- Anonyymi
Pahamaa
- Anonyymi
oulun prinssi sai taas tuomioita-islam mies?
- Anonyymi
moktarilla on kehityshäiriö-kuusi suuta...eli kirjoittajaa
- Anonyymi
Tekoäly on jees
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O381950Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot391526Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601495Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1731386Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681229Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81211Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19906- 58858
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?13844Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14815