Onkohan tämä tapahtuma muka toteutumassa?
Infoa aika niukasti jakavat.
Epikset2024
7
644
Vastaukset
- Anonyymi
Ei toteudu
- Anonyymi
Tämän festarin tiimoilta olisi kiva tietää, että oliko tänne millaisia yhteistyökuvioita sovittu, kuten anniskelu, saniteettitilat, ruokatarjonta ym. Tämä vain haisee niin voimakkaasti.
Kuinka paljon tapahtumalle haettiin/saatiin apurahoja?
Mielenkiintoinen tapa toimia jos viimesellä viikolla lupia haetaan? - Anonyymi
Ostin luottokortilla festareille VIP-liput koko sisarus- ja serkku porukallemme, mistä voin kysellä palautuksia peruuntumisen johdosta?
Kiitos kaikille neuvoista jo etukäteen.- Anonyymi
Mee sossun luukulle jos sieltä saisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sossun luukulle jos sieltä saisit
Tuskin sossussa auttavat minun vuosituloillani ja kun en aijemmin ole ollut asiakkaan :(
- Anonyymi
Epikset 2025
- kannattaa jo nyt alkaa suunnitella, niin varmasti toteutuu!- Anonyymi
Ei tule toteutumaan, eiköhän poliisi ala puuttumaan jos ees yrittää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399