Mikä siihen syynä? Oletteko muut huomanneet tämän?
Miehet näyttää komeammalta aurinkolasit päässä
15
253
Vastaukset
- Anonyymi
ei geisari ainakaa. se on joku isojalka.
- Anonyymi
Kyllä😎
- Anonyymi
Joo o, melko hot näky on. Silti haluan katsoa peittämättömiin silmiin, ne vasta on hottiakin hotimpi.
- Anonyymi
Mulla ne lasit peittävät aina kulmakarvani alleen, joten taidan olla poikkeus sääntöön. Kulmakarvani ovat yksi erikoisuuteni. Mies olen, joten niiden tuuheus ei häiritse samalla tavalla kuin mitä naisilla.
- Anonyymi
Peittää silmärypyt ja väsyneet silmät. Aurinkolasit kuin suuri mustiainen. Voi siirtää katseen muuallekin kuin silmiin.
- Anonyymi
Peittää s naisen ruman naaman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän naama sitten ruma lasit isohkot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii. sen takia parempi pitää sateessakin lasit naamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii. sen takia parempi pitää sateessakin lasit naamalla.
No voi viddu, keksi parempaa tekemistä ä ä liö
- Anonyymi
Pienet häröilevät siansilmät ei tosiaan ole edukseen :)
- Anonyymi
s nainen on ruma..
- Anonyymi
tiedän🥲
- Anonyymi
Haluan nähdä silmät, koska niihin ihastunut jos ihastun..
- Anonyymi
👁️👁️
- Anonyymi
Yleensä kyllä sopii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990