Huonon käytöksen takia
Sain naine fudut
14
403
Vastaukset
- Anonyymi
Uuh oot siis bad boy. Bad at everything.
- Anonyymi
Ei ole mun muru. Hän ei käyttäydy huonosti töissä.
- Anonyymi
Palstalt
- Anonyymi
ou nou
- Anonyymi
No se on ihan oikein.
Opettele käyttäytymään!- Anonyymi
opeta sä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
opeta sä
Osaa näytellä hyvin
- Anonyymi
Sitä varten on yleensä vanhemmat olemassa että opettaa käyttäytmään kunnioittavasti muita ihmisiä kohtaan.
Jos ei sua ole opettaneet, niin huonot vanhemmat tai sitten sulla joku tarve olla olevinas parempi kuin muut, eikä mitkään säännöt muka koskee sua.
Ainoa joka siitä sitten kärsii olet sinä itse.
Kuulostaa varmaan mahtavalta tulevaisuutta ja loppuelämää ajattelen?! - Anonyymi
kuka ikinä oletkaan, paljon voimia ja tsemppiä!
- Anonyymi
minut pakotettiin sanomaan parista paikasta itseni irti, koska en terveenä suostunut johonkin tai ottanut jotain tietoisuutta itseeni. Mutta kohti uusia juttuja, edelleen kiusaavat, vähenee koko ajan.
- Anonyymi
vuoden sisällä molemmat paikat, "hakkasivat" niin pitkään että tein niin, sitten helpotti hetkeksi, jos rahaa tulee jostain niin jatkavat sitä, mutta eivät enää pitkää voi niin tehdä.
- Anonyymi
Palstalt
- Anonyymi
Hankit sit uuden työn.
Tää on tosin se hetki et jos oot koskaan miettinyt lähteväsi ulkomaille töihin nyt on se hetki.
Nainen sivusta - Anonyymi
mm okei. seuraavaksi sitten pibels videoita onlyfanssiin neitokaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801941- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701