Joo olen 12v poika ja mua jännitää/pelottaa murros ikä mikä on alkamassa mul koska en tiedä mitä siinä tapahtuu tai mitään muuta niin voisiko joku kertoa mitä mulle tapahtuu murros iässä tää oli kyl vähän nolo kirjoittaa :D
Mitä mulle tapahtuu?
11
395
Vastaukset
- Anonyymi
Muista Aina Näyttää Keskaria ;
LaitaVasemmistolaisille ja MyrkynVihreille Punikki-Kommunisteille !
Ja Tietenkin SDP:läisille ja ELO-Kapinallisille !
HÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄH ja LääääH - Anonyymi
Kikkeli pitenee ja sinne kasvaa karvoja. Se on hienoa aikaa. Vai tarkoitatko henkistä kehitystä?
- Anonyymi
Tulinen155 kirjoitti:
Joo eli kiitos tiedosta ja tarkoitin molempia
Jess noh sun kannattaa lukea vanhoja ketjuja yms.
- Anonyymi
Penis kasvaa pituutta ja paksuutta, sinne tulee karvoitusta ja kainalossa myös. Pituuskasvu kiihtyy ja varsinkin jaloissa voi esiintyä kasvukipuja. Mieliala vaihtelee suuresti. Hiki alkaa haista joten peseytyminen on tärkeää. Seksi alkaa kiinnostaa ja varsinkin itsetyydytys eli runkkaaminen on yleistä ja kiinnostaa.
- Anonyymi
Tulinen155 kirjoitti:
Juu tota huomasin että runkaaminen alkoi kiinnostaa
Normaalia. Mitkä asiat sua huolestuttaa murkkuiässä?
Anonyymi kirjoitti:
Normaalia. Mitkä asiat sua huolestuttaa murkkuiässä?
Haluaisin tietää minkä takia runkaaminen alkoi kiinnostaa?
- Anonyymi
Tulinen155 kirjoitti:
Haluaisin tietää minkä takia runkaaminen alkoi kiinnostaa?
Se on ihan biolooginen juttu: kivekset alkavat tuottaa testosteronia sekä siittiöitä. Kun kivekset täyttyvät pitää ne tyhjentää. TEstosteronin vaikutuksesta alkaa myös tulla herkemmin erektioita ja penis muuttuu tuntoherkemmäksi kasvaessaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139