Aistin läsnäolosi läpi seinien. Keskellä sitä konstruktiota pysähdyin kuuntelemaan sydäntäni, ja se sanoi odottamaan ihan vielä hetken pienen. Näin myös mitä minun on ehkä tarpeen ylittää. Se maailmaa muuttava verho, jonka kun ylittää niin kaikki olisi toisin. Jännittävää, miten lähellä olemmekaan. Silti tahdon olla erittäin hienovarainen, varovainen ja herkällä korvalla suhteesi.
Olen varma tunteistani sinuun, mutta kun voin vain arvailla mitä sinä tunnet. Uskon ja toivon, että minulla ei ole paljoa syytä pelätä, mutta jännittää silti kohdata sinut. Tällä viikolla. Lupaan sen täysin sydämin.🤍
Käsittämätöntä miten vahva tunne
35
575
Vastaukset
- Anonyymi
♥️♥️♥️
- Anonyymi
Oletko siis oikeasti naapuri vai mitä tuo läpi seinien tarkoittaa?
- Anonyymi
Ei olla naapureita. Sydämeni pakahtui ennenkuin huomasin häntä tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla naapureita. Sydämeni pakahtui ennenkuin huomasin häntä tänään.
Jätä se mies rauhaan!
- Anonyymi
Tule tänne niin kohdataan.ei tarvitse arpoa enää mitä tunnen.
- Anonyymi
Minä tulen.
- Anonyymi
Kohdataanko lauantaina? 😊
- Anonyymi
S Wittuilit väärälle henkilölle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S Wittuilit väärälle henkilölle..
Anteeks? Tää oli kyllä ihan oikee kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi anteeksipyyntö ei ihan riitä..🐄🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan kyynel. Oisko johtunut siitä, että olet käyttäytynyt todella huonosti?
- Anonyymi
Toivottavasti jo aiemmin.❤️🔥
- Anonyymi
Mikä on tämä kuvailemasi maailmaa muuttava verho?
- Anonyymi
Pakkomielle
- Anonyymi
Aapeella on siis nuppi sekasin.
- Anonyymi
Kyllähän se voi mennä sekaisin jos oikeasti jostain tykkää. Mikä ihme se on.
- Anonyymi
Ei minussa ole mitään jännitettävää. Sinä kirjoitat ihanasti tänne .Minä voin jo paljon paremmin.
- Anonyymi
Ihanaa jos voit
Mut rumat jutut pois
- Anonyymi
Tää on ihan mun juttua suoraan sanasta sanaan! Aika kammottavaa joskus ihan pelottavaa kuinka voi toisen aistia niin! On pitänyt miettiä että se on mielikuvitusta tai hulluutta. Silti vaan jotenkin tietää että totta. Se verho tuntuu väistyvän ja siitäkös se kauhu hyökkii päälle. En tiedä mikä siinä pelottaa toisaalta haluaa että pitää selvittää. Mulla sellanen kumma tunne nyt että pitää odottaa vaan joku pieni hetki vielä kunnes jotain rysähtää 🌞outoa. Sekin että joku toinen puhuu samalla tavalla. En ole sitten ainoa hullu.
- Anonyymi
Lauantaina tai sunnuntaina?
- Anonyymi
Sunnuntaina nähdään.
- Anonyymi
Sovittu tapaaminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovittu tapaaminen?
Toivon niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon niin.
No sitten ei minuun osu. Minun olisi teoriassa mahdollista nähdä hänet sunnuntaina, jos hän tulisi erääseen paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten ei minuun osu. Minun olisi teoriassa mahdollista nähdä hänet sunnuntaina, jos hän tulisi erääseen paikkaan.
ok! ohi!
- Anonyymi
Sulla on pakkomielle, sun miehees, sillä mie en ollutkaat, sun miehes
Jaxuhali
https://m.youtube.com/watch?v=9P7OEK0ODuM- Anonyymi
Emmie ollut sun miehes
- Anonyymi
Niin, tänään ja eilen oli kyllä pökerryttävän vahvat tuntemukset. Pelkkä ajatus siitä, että näkisi toisen kahden 😯. Ja vaikka yritin ajatella realistisesti, että jos nämä tunteet siitä laskisivat, mutta.. 🥵😳.
- Anonyymi
Mulla kans eilen ja tänään. Usein illalla kymppiuutisten jälkeen😂ja aamuisin.
- Anonyymi
Voi olla jopa niin pimeetä aistimista, että voin sanoa mielessä että tuutko mun vireen yöksi hengittelemään? Joskus aistin, että siinä vieressä halaan tyynyä ja nukahdan ja nukun muuten aina tosi hyvin. Niin että miten sen toisen voikaan tuntea välillä niin lähellä? Ehkä ne vaan on jotkut energiat.
- Anonyymi
Samanlaisia kokemuksia täällä. 🥰
- Anonyymi
Olisin kyl maailman onnellisin jos olis totta eikä mitään mun luuloa ja kuvitelmaa. Varsinkin siinä tilanteessa jos kummallakin samat tuntemukset ja vielä kertois mulle. Tiedän että sitä ei tule koskaan tapahtumaan. Joskus yritin keksiä tikusta asiaa, että saisin tietää laihoin tuloksin. Siks en enää odottele mitään tapahtuvaksi halusin vaan tietää ja haluaisin vieläkin. Koskaan en suoraan kehtais kysyä vaikka kuin vaivaa,
- Anonyymi
Kaikkea muuta kehtaat.!👅💦
- Anonyymi
Mä en ikinä ajatellut, että joku muistaa. Ja nyt ku tajusin, niin ymmärsin myös oman tyhmyyteni. terv. täys idiootti
- Anonyymi
Tule Rakkani...Soita tai tekstaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990