Onko Lieksassa hyviä nudistirantoja?Onko niissä turvallista käydä,kun eihän sitä koskaan tiedä,jos joku kuvaa kamerallaan kauempaa ja zoomailee oman mielensä mukaan.Ja laittaa kuvat nettiin.Millaisia kokemuksia nudistirannoista?
Lieksan nudistirannat?
10
400
Vastaukset
- Anonyymi
Terveydenhoitoalan ammattilaisen kertomaa lehdestä. Ihmisen ylä- ja alapäässä oleva karvapeite toimii samalla ihon ilmastointina, varsinkin alapäässä karvoitus estää vaatteen painumista ihoon kiinni. Posliini on ollut käytössä jo kauan, mutta terveydenhoidon mielestä hygienia kärsii moisesta karvojen poistosta ja tulee helpommin hajuhaittoja.
- Anonyymi
Yamaliin on jatkis avannut BMW-nakurannan. Naisilta pääsy kielletty. Ei koske aitonaisia.
- Anonyymi
kirkkorannassa on hyvä pulikoida pinppi ja kikuli paljaana joessa. on kuhan kalastajia ja trunpetti soi.turistit ottaa cononilla kuvia
- Anonyymi00004
Jamalissa on miehille
- Anonyymi00005
Kylänlahden kristillisen opiston rannassa on uimaranta jossa saa olla vapaasti alasti.
Näkösällä naimista ei sallita mutta uimakopeissa se käy. - Anonyymi00007
Satamassa mälli lentää vastatuuleen paljaana ja pinpistä urea, voi kuunnella Kuumia Perunoita livenä
- Anonyymi00008
Minulle kaikki rannat ovat nakurantoja , tuntuu kivalta kun miehet kyttää silmät sumeina.
- Anonyymi00011
Pielisellä lähellä Kolia on kuin tilauksesta autioita hiekkasaaria, johon bisnesmies voisi perustaa sen puhutun nakurannan.
- Anonyymi00012
Olen pannu sillälin paljaalla ku vein pianoo Monolan niemeen tuuli puhalsi hiakkarannalle saareen ja 9 eurolla paljaalla pimua pinppiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574