Viettääkö mikään noin 60v+ miesporukka viikonloppua keskenään Taivassalon - Kustavin alueen mökeillä? Kun kesä on loppusuoralla ni ois kiva tulla vaikka selänpesiäksi? Oon itse tällänen 22v brunette 158 59 dd80.
Onko mies porukkaa mökeillä?
21
1466
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla trollilla se vaihtuu vaan välillä ikä välillä mutat trollailu senkin jatkuu aina vaan 👽
- Anonyymi
Niin ja se on PESIJÄ, EI PESIÄ!!
- Anonyymi
Jos meinaa selässä pesiä kuten iilimato niin pesiä onkin hyvinkin nimenomaan PESIÄ. Pesiä pesii pesiJä pesee. Opihan sinäkin suomenkieltä ihan kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos meinaa selässä pesiä kuten iilimato niin pesiä onkin hyvinkin nimenomaan PESIÄ. Pesiä pesii pesiJä pesee. Opihan sinäkin suomenkieltä ihan kunnolla.
Mikä vittu teit ääliöitä vaivaa? Hain kunnoin miehii enkä mitää pikku muna rukkareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vittu teit ääliöitä vaivaa? Hain kunnoin miehii enkä mitää pikku muna rukkareita.
No pikkurunkkarihan oot itsekin vaikka kuinka kovin tyttöillä yritätkään
- Anonyymi
Ei siis löydy. N22
Voihan harmi...
Ihmetellään kyllä kun ei pillua löydy ja sitten kun olisi tarjolla, niin ei löydy miehiä.
Ajatus tuosta kiihottaa, mutta olen 42v eikä valmista porukkaakaan.
Enkä sielläpäin- Anonyymi
juzakki kirjoitti:
Voihan harmi...
Ihmetellään kyllä kun ei pillua löydy ja sitten kun olisi tarjolla, niin ei löydy miehiä.
Ajatus tuosta kiihottaa, mutta olen 42v eikä valmista porukkaakaan.
Enkä sielläpäinNiinpä. N22
- Anonyymi
Eihän löydy edes N22 ku pelkkää trollailuu kaikki
- Anonyymi
Ihanat helteet vielä. Mutta kuinka kauan. N22v
- Anonyymi
??????
- Anonyymi
Kääk kesä loppuu. N22
Vaikea uskoa, että noilla mitoilla olevan naisen rinnan ympärys olisi tuo 80, kun se mitataan kuitenkin rinnan alta rintaliivien mittoja otettaessa.
- Anonyymi
Pääseekö mukaan ?
N34
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on717448- 717186
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1525886Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544827En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204129Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53780- 313417
- 373348
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802833Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092442