Viettääkö mikään noin 60v+ miesporukka viikonloppua keskenään Taivassalon - Kustavin alueen mökeillä? Kun kesä on loppusuoralla ni ois kiva tulla vaikka selänpesiäksi? Oon itse tällänen 22v brunette 158 59 dd80.
Onko mies porukkaa mökeillä?
21
1496
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla trollilla se vaihtuu vaan välillä ikä välillä mutat trollailu senkin jatkuu aina vaan 👽
- Anonyymi
Niin ja se on PESIJÄ, EI PESIÄ!!
- Anonyymi
Jos meinaa selässä pesiä kuten iilimato niin pesiä onkin hyvinkin nimenomaan PESIÄ. Pesiä pesii pesiJä pesee. Opihan sinäkin suomenkieltä ihan kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos meinaa selässä pesiä kuten iilimato niin pesiä onkin hyvinkin nimenomaan PESIÄ. Pesiä pesii pesiJä pesee. Opihan sinäkin suomenkieltä ihan kunnolla.
Mikä vittu teit ääliöitä vaivaa? Hain kunnoin miehii enkä mitää pikku muna rukkareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vittu teit ääliöitä vaivaa? Hain kunnoin miehii enkä mitää pikku muna rukkareita.
No pikkurunkkarihan oot itsekin vaikka kuinka kovin tyttöillä yritätkään
- Anonyymi
Ei siis löydy. N22
Voihan harmi...
Ihmetellään kyllä kun ei pillua löydy ja sitten kun olisi tarjolla, niin ei löydy miehiä.
Ajatus tuosta kiihottaa, mutta olen 42v eikä valmista porukkaakaan.
Enkä sielläpäin- Anonyymi
juzakki kirjoitti:
Voihan harmi...
Ihmetellään kyllä kun ei pillua löydy ja sitten kun olisi tarjolla, niin ei löydy miehiä.
Ajatus tuosta kiihottaa, mutta olen 42v eikä valmista porukkaakaan.
Enkä sielläpäinNiinpä. N22
- Anonyymi
Eihän löydy edes N22 ku pelkkää trollailuu kaikki
- Anonyymi
Ihanat helteet vielä. Mutta kuinka kauan. N22v
- Anonyymi
??????
- Anonyymi
Kääk kesä loppuu. N22
Vaikea uskoa, että noilla mitoilla olevan naisen rinnan ympärys olisi tuo 80, kun se mitataan kuitenkin rinnan alta rintaliivien mittoja otettaessa.
- Anonyymi
Pääseekö mukaan ?
N34
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1093658Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642599Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla282551Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi732367Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "232248Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1031330Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6121220Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K4001035Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611026Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1421019