Ajoleikkurin leikkuupöydän alapuolen suihkutus

Anonyymi-ap

Mikä olisi näppärä tapa päästä suihkuttamaan Husqvarna Rider ajoleikkurin edessä sijaitsevan leikkuupöydän alapuolen ilman, että kääntää leikkuupöydän pystysuoraan asentoon (mikä vaatii mm. leikkuupöydän vetohihnan irrotuksen)? Löytyykö tällaiselle ajoleikkurille sopivaa huoltoramppia, jonka päälle ajoleikkurin voisi ajaa?

16

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä suihkuta, vesi vaan menee laakereihin, laakerit kestää paljon kauemmin kun ei mene veden kanssa läträämään.

• Anonyymi

Helpoin tapa on kun heität koko tekeleen väärinpäin romulavalle. Siellä on helppo ruiskutella puhtaaksi ja sadevesi tekee saman ilmankin.

• Anonyymi

Jos leikkuri ei käy niin räystäiden puhdistukseen käytetty J:n muotoinen puhdistusvarsi. Itse en käytä.

• Anonyymi

Miksei leikkuri saa käydä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei leikkuri saa käydä?

Kokeile sormilla käykö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile sormilla käykö

Kysymys oli miksei saa käydä eikä mistä tietää toope.

• Anonyymi

Omassa leikkurissa on vakiona pesuletkun koirasosa leikkuukotelon päällä, terän pyöriminen tehostaa tietenkin pesutulosta.

• Anonyymi

Päältä ne ruostuu kun ruoho ja vesi jää hautomaan. Ei niitä pohjia kannata suihkutella mainituin syin.
      Jos on työn iloa kannattaa maalata ja massata muutaman vuoden välein.

• Anonyymi

Kyllä se leikkuri kestää painepesun hyvinkin. Pääasia on saada ruohomössö pois hautumasta ja ruostuttamasta.

• Anonyymi

Leikkuri kyllä kestää laakerit ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikkuri kyllä kestää laakerit ei.

Sitten surkeat laakerit. Kyllä ne kestää. 3e/kpl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tehty vedenkestäviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät tosiaan kestä pesuja - netistä löytyy paljon juttuja ihmistä jotka vaihdelleet laakereita usein kun pesseet, mutta kun lopettaneet turhat läträämiset laakerit alkaneet kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät tosiaan kestä pesuja - netistä löytyy paljon juttuja ihmistä jotka vaihdelleet laakereita usein kun pesseet, mutta kun lopettaneet turhat läträämiset laakerit alkaneet kestää.

Muovilaakerit kestäisi vettä mutta ei kestä muuten.

• Anonyymi

Säköakku leikkueri ei kestä edes pientä estettä kiveä tai kantoa kun moottorin akseli menee kieroksi

• Anonyymi

leikkuupöydät puhdistuu parhaiten kun ajat pihalle(hiekkatie) ja pyörität 10 sekunttia teriä niin ei ruohon korttakaan ole enää, hiekanjyvät ns. hiekkapuhaltaa puhtaaksi.
      toiminut tämä kikka jo 30 vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe