Kepeät mullat länsiradalle.

Anonyymi-ap

"Petteri Orpon ratahaave ei maksa vaivaa" Kävikö oikeisto hallitukselle lapsus, lähtiessään keräämään rahaa ratahankkeeseen vähävaraisilta Suomalailta.

11

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommarit ulos maasta.
      Vasu uuniin !

• Anonyymi

Orpo ja Purra ensimmäisenä.

• Anonyymi

Näinhän sen piti mennäkin!
      Ratahanke oli ihan pöljä ajatuskin.

Terveisin perussuomalaiskansa

• Anonyymi

Silti jäänyt Orpolle korvien väliin jumiin...
      Petteri Orpon mukaan tunnin juna -hanke toteutetaan hallitusohjelmassa sovitun mukaisesti. Orpo sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa, että hankkeen toteuttamisesta ”ei ole kahta kysymystä”. Turun Tunnin juna -yhtiön pääomittamiseen aiotaan käyttää 460 miljoonaa euroa valtion rahaa. Summa on tarkoitus rahoittaa rahoittaa valtion omaisuutta myymällä.

• Anonyymi

Tarkoittaa myymällä SUOMALAISIA, vähäosaisten toimeentuloista ottamalla ja Sunnuntai korvaukset duunareilta poistamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoittaa myymällä SUOMALAISIA, vähäosaisten toimeentuloista ottamalla ja Sunnuntai korvaukset duunareilta poistamalla.

Moniko esim, hoito tai kaupan edes persu työntekijä on halukas tekemään Sunnuntaipäiviä ilman lisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvinaisen pöljä kommentti.
        Mutta kun isä oli tyhmänsorttinen punamulkku niin lapsestakin tulee helposti vasemmalle kieroon kasvanut kierosilmäinen, kateellinen, ympäristölle vaarallinen häirikkölude.
        Sitä ei voi haudata kirkkomaahan vaan se on hävitettävä Riihimäen jätteenkäsittelylaitoksessa 2000 asteen lämpötilassa.
        Ja on sitten toimitettava Venäjälle sosialistiseen maahan kuopattavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvinaisen pöljä kommentti.
        Mutta kun isä oli tyhmänsorttinen punamulkku niin lapsestakin tulee helposti vasemmalle kieroon kasvanut kierosilmäinen, kateellinen, ympäristölle vaarallinen häirikkölude.
        Sitä ei voi haudata kirkkomaahan vaan se on hävitettävä Riihimäen jätteenkäsittelylaitoksessa 2000 asteen lämpötilassa.
        Ja on sitten toimitettava Venäjälle sosialistiseen maahan kuopattavaksi.

Köyhät poskeaan soittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhät poskeaan soittelee.

Nimen omaan köyhät kokoomus/persut. Tosin ovat nyt, kuin kusi sukassa pelosta Orpon ja Purran vielä tulevista leikkauksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimen omaan köyhät kokoomus/persut. Tosin ovat nyt, kuin kusi sukassa pelosta Orpon ja Purran vielä tulevista leikkauksista.

Ratahankkeen toteutukseen on tehtävä lisää kipeitä leikkauksia, valtion velan päälle. Velkaa voi sitten maksaa myöhemmin. Kristus mitä touhuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ratahankkeen toteutukseen on tehtävä lisää kipeitä leikkauksia, valtion velan päälle. Velkaa voi sitten maksaa myöhemmin. Kristus mitä touhuu.

Ei kahta sanaa se rakennetaan sanoo orpo. Mitenkä verinen ratapätkä siitä vielä tuleekaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      11
      2919
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      863
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe