Uskotko että

Anonyymi-ap

Ikävöitsijä on halunnut ongelmia toiselle

29

451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotkut haluavat

• Anonyymi

Varmaan tyytyväinen

• Anonyymi

Kuka haluaa ongelmia ja kenelle?

• Anonyymi

Joku koston haluinen ilkeä ihminen?

• Anonyymi

Niin voi olla,Kaikilla kun ei ole valitettavasti aina puhtaat jauhot pussukassa. Nämä olevinaan auliit kauniit, niin kovin mukavat kylänkermat ovat monestikin pahimmasta päästä mitä tulee ongelmien hankkimiseen.Sitten jos vastapuoli on vähän hölmö ja yksinäinen ni aika monta kertaa nöppästään nenästä ihan lämpimikseen. Mutta mitäpä sitä välittämään semmoisista typeryyksistä.

• Anonyymi

Juuri noin olen minäkin ajatellut ja siksi en koskaan haluakaan olla tietyn ihmisen kanssa missään tekemisissä. Jo viisi vuotta sitten kypsyin heidän esitykseensä ja seurailemiseensa ja sen jälkeen ei ole ollut mielessä muuta kuin, kunpa lopettaisivat kaiken esityksen vihdoinkin koska se ei ole koskaan saanut muuta aikaan kuin pahaa monella tapaa!

• Anonyymi

Toivon että ei halua ongelmia toiselle

• Anonyymi

kenelle?

• Anonyymi

Asiat, mitä hyväksyy itselle, pitää voida hyväksyä myös toiselle.
      Eli jos ja kun kaipaan jotain toista, käyn loppuun mielessäni ajatuksen, että kumppani kaipaa myös toista. Niin on tapahtunutkin joskus, mun mielestä se on oikeudenmukaista.

Eli en toivo toisille pahaa vaan sitä hyvää, jota he itsekin itselleen suovat ja toivovat. Tasapuolisesti sitä molemmille.

• Anonyymi

noituutta...kuka tuota nyt haluaa?

• Anonyymi

Ei se ainakaan ole koskaan hyvälty tuntunut jos muka yllättäen tullaan usein samoihin paikkoihin missä itse oeln kulkenut, varsinkin kun hänellä olisi ollut mahdollisuus avata suunsa jo monta vuotta sitten.

• Anonyymi

Uskon että ikävöitsijä haluaa ongelmia. Täällä puhuu avovaimo, jonka miehelle on lähetelty yli vuoden ajan viestejä, soitettu, roikuttu miehen työpaikalla ja jopa käyty meidän oven takana. Tämä nainen ei vaan ymmärrä lopettaa. Mitähän tässä pitää tehdä, hakea lähestymiskielto? Kyseinen henkilö on myös maininnut tästä ikäväpalstasta. Kaikkia se maa päällään kantaa.

• Anonyymi

En koskaan valehtele enkä puhu Rakkaastani pahaa

• Anonyymi

En ymmärrä miksi kukaan haluaisi toiselle ongelmia??! Oli sitten ikävöivä tai ei. Ihan hullu ajatus.

• Anonyymi

Tai siis minä en halusisi kenellekään ongelmis..

• Anonyymi

Miten sen nyt sitten ottaa, jos joku tietty henkilö ns. roikkuu vuosien ajan huomiota haluten. Ei se nyt ainakaan ihan normaalia toimintaa ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sen nyt sitten ottaa, jos joku tietty henkilö ns. roikkuu vuosien ajan huomiota haluten. Ei se nyt ainakaan ihan normaalia toimintaa ole!

Mitä tarkoitat? Haluat tälle ongelmia sitten, vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua ongelmia, mutta en pidä hänen liikkumistaan siellä missä minäkin liikun, koska se on stalkkaamista ja sellainen aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä

• Anonyymi

Mä en ainakaan halua kenellekkään ongelmia. Kunhan olen huudellut täällä tuuleen ja kappas se oikea on tainnut kuulla minut.

• Anonyymi

Ei kannattas olla niin varma..🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, mikään ei ole varmaa jos ei tunne toista ihmistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mistä varma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä puhuin itsestäni ja tunnen itseni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käsitys voi muuttua jopa 10 sekunnin aikana sanoo vanhempi väki:d

• Anonyymi

Am reading a book where a sick man murders girls by slicing their flesh alive, so thay their blood keeps pulsing as long as possible. Of course they all die. Kinda reminds me of you tho.

• Anonyymi

Interesting taste in literature, but is that good bedtime reading

• Anonyymi

Taitaa piinata ja tallata naisia.

• Anonyymi

Kyllä, koska potilassuhde. Ei halua, että pääsen harhoista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1868
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1429
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1297
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      937
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      903
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe