Noh niin ja jälleen uutta sinkkua pukkaa. "The day off.." niminen single tulee ulos ensiviikon torstaina. Jännä nähä onko tyyliltään kuin erinlainen mitä ajan parfyymi.
Uusi single 8.8
11
462
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän perusteella sitä ihteään.:) https://www.youtube.com/post/UgkxOA_BY1KSJpXyDsmG9_c5uuWGXrCfv8Sw
Tuli mieleen M.A. ja maailma hukkuu piip... - Anonyymi
Perfume voitti palkinnon Englannissa parhaasta videosta.
- Anonyymi
Nyt kuunneltu muutamaan otteeseen läpi. Aluksi vaati pureskeleua mutta sitten alkoi avautumaan toistojen myötä. Hieno kappale. Tuskin paljoa radiosoittoa saa mutta sitähän tuskin haetaankaan,
- Anonyymi
On siinä vähän korvamatoa ja ihan sopivan mittainen, tiedä vaikka soitettaisiinkin radiossa. Video ratkaisee paljon mutta kun tietää Stoben niin eiköhän video ole sellainen taideteos ettei sitä juuri kukaan katso kuten kävi Noiselle joka on minun mielestäni yksi parhaista musiikkivideoista mitä kukaan ikinä on tehnyt mutta taisi mennä liikaa ihon alle kaikille NW-faneille.
- Anonyymi
Holopainen on mahtanut lueskella kommentteja, kun fanit keskenään tappelee että mikä on Nightwishia ja mikä ei. Onneksi maestroa itseään ei kiinnosta ja heittää lisää vettä myllyyn uudella singlelohkaisulla. Ahdasmielisimmät puritaanit tippui kyydistä heti ensisekunneilla ja kait sielä vielä joku itkee Tarjankin perään.
Markon lähdöstä viis, taitaa olla melkonen levykäinen laukaisualustalla. - Anonyymi
Ensimmäiseksi tuli mieleen Sabaton ja sen jälkeen vaikka mitä. Sabaton varmaan vääntää virren kolmannesta maailmansodasta Maestron pohtiessa jotakin tähdellisempää.:)
PS. Menikö Tarjan kieli solmuun jo ensikuulemalta.:)
Miljardöörit ovat kuulemma sijoittaneet Nuclear Blastiin, joten Maestro joutui kaupallistumaan ja Marko otti ja lähti.:)- Anonyymi
Markokin itse asiassa Nucen alla.
- Anonyymi
Ja Floorin ääni on taas miksattu lähes kuulumattomiin... en tykkää miksauksesta.
- Anonyymi
Ensikuulemalta ( ja -lukemalta) luulin kappaleen olevan synkkä ennustus tulevasta .
Sitten oivalsin, että se kertookin maailmaloppua ennustelevista ihmisistä .
Joiden ennustukset eivät siis joskaan ole toteutuneet. Tosiasiassa ihmiskunta menee eteenpäin ja kehittyy.
Siis positiivinen kappale!- Anonyymi
No joka tapauksessa moni ymmärtää sanoman väärin niin kuin aina. Muuten mahtava video joka on jo vuotanut youtuupiin valkokankaalta tallennettuna. Varmasti asiasta vastaavat tiesivät että vuoto nykytekniikalla tapahtuu joten videon julkaiseminen vasta 13.8 klo 17.00 vähän ihmetyttää.
- Anonyymi
Kymmenen kuuntelukertaa se otti, mutta hyvältä kuulostaa nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569