Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

Anonyymi-ap

Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot sitten 😂😂

41

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haaste otettu vastaan

      • Anonyymi

        😊😍


    • Anonyymi

      Kassallako??

      • Anonyymi

        Ehkä tai ehkä ei, riippuu ny missä olet 🤔Ainakin vähän tohdin vilkaista mutta jos vaan jää jumiin, eikä enää pysty kääntää katsetta pois 😘


    • Anonyymi

      Se loppuu siihen kun suutelen sua 😘

      • Anonyymi

        :D:D


      • Anonyymi

        olisi ihanaa mutta siellä se voi tosin olla vähän hankalaa 😘😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisi ihanaa mutta siellä se voi tosin olla vähän hankalaa 😘😊

        Kassallako?


      • Anonyymi

        mahan pohjaan tulee perhosia kutkuttelemaan kun edes ajattelen tuota, huh huh 😘💖


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        mahan pohjaan tulee perhosia kutkuttelemaan kun edes ajattelen tuota, huh huh 😘💖

        Ehkä se sit pitää toteuttaa 🤭❤️ mennään vaikka piiloon 😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se sit pitää toteuttaa 🤭❤️ mennään vaikka piiloon 😘

        Hihhihhii, minne piiloon? 😘☺️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhihhii, minne piiloon? 😘☺️

        Vaikka kylmiöön 🥰


    • Anonyymi

      Entäs jos hetken tuijottelun jälkeen alan lähestyä sinua, lähdetkö karkuun?

      • Anonyymi

        En todellakaan


      • Anonyymi

        Todellakin! - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan

        Olen miettinyt sitä suhtautumistasi minuun muutaman kerran, lähinnä teenkö itseni hölmöksi silmissäsi.


      • Anonyymi

        en lähtisi karkuun 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en lähtisi karkuun 😘

        En minäkään. Minä olen tuijotuskilpailuissa voittamaton. ;))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Minä olen tuijotuskilpailuissa voittamaton. ;))

        👁️👁️ katsotaanhan oletko😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Minä olen tuijotuskilpailuissa voittamaton. ;))

        Sekö tuijotuskilpailu siinä olisi tärkeintä, eihän se pitäisi olla mikään nyrkkeilyottelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👁️👁️ katsotaanhan oletko😄

        Minäkin tykkään tuijotella. Tai en tiedä tykkäänkö, mutta olen sopeutunut metsästämään mikroilmeitä kasvoilta. Monet minua kaihtaa tuijotteluni vuoksi 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt sitä suhtautumistasi minuun muutaman kerran, lähinnä teenkö itseni hölmöksi silmissäsi.

        Et missään nimessä. Olen ollut vain hieman hämmentynyt, sorry siitä.🥺😌 Mutta päätin ettei nyt tää elämää suurempi rakkaustarina saa jäädä kokomatta mun ujosteluiden takia, nyt mennään eikä meinata ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö tuijotuskilpailu siinä olisi tärkeintä, eihän se pitäisi olla mikään nyrkkeilyottelu.

        En sitä silleen tarkoittanutkaan... T:ap


      • Anonyymi

        Laitatko vain kyltin että "seuraava kassa" vai mitä siinä nyt lukeekaan ja viet jonnekin nurkan taaksen, eikä kukaan huomaa mitään 😂🫠😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et missään nimessä. Olen ollut vain hieman hämmentynyt, sorry siitä.🥺😌 Mutta päätin ettei nyt tää elämää suurempi rakkaustarina saa jäädä kokomatta mun ujosteluiden takia, nyt mennään eikä meinata ❤️

        Näin mennään, hyvä asenne, kannattaa kuunnella sydäntään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin mennään, hyvä asenne, kannattaa kuunnella sydäntään.

        ja se sydämen ääni on ollut erittäin voimakas nämä viime vuodet, ei ole jättänyt vaihtoehtoja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko vain kyltin että "seuraava kassa" vai mitä siinä nyt lukeekaan ja viet jonnekin nurkan taaksen, eikä kukaan huomaa mitään 😂🫠😍

        Tai sitten voi hänen ohikulkiessaan hihkaista kuuluvasti, että täällä olisi vapaa kassa ja vihjailevasti vinkkailla silmää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten voi hänen ohikulkiessaan hihkaista kuuluvasti, että täällä olisi vapaa kassa ja vihjailevasti vinkkailla silmää.

        Oumaigaad.😘


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oumaigaad.😘

        Käsimerkkejä voi myös käyttää. Toisen käden peukalolla ja etusormella teet ympyrän ja toisen käden etusormella tökit siihen vimmatusti. Tarkoitan siis näin 👉👌.
        Samalla voi ottaa tiukan katsekontaktin toiseen ja ilmehtiä viettelevästi.


    • Anonyymi

      ainahan noita haasteita vaan ...
      Eipä vaan taia onnistua. Kun ei olla samoilla leveyspiireillä. Eikä piireissä.

    • Anonyymi

      Otan haasteen vastaan.🥰
      Näkemisiin🤍

      • Anonyymi

        🥰Näkemisiin ja hyvää yötä muru 💤🩵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰Näkemisiin ja hyvää yötä muru 💤🩵

        Hyvää yötä ja kauniita unia🌜


    • Anonyymi
      UUSI

      Olitko se sinä äsken kaupassa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä olin tuohon aikaan kaupassa. En vain nähnyt häntä siellä, vaikka yritin ympärilleni katsella. Laita jotain tunnisteita?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin tuohon aikaan kaupassa. En vain nähnyt häntä siellä, vaikka yritin ympärilleni katsella. Laita jotain tunnisteita?

        En siis ole tuo ap.


      • Anonyymi
        UUSI

        En oo käynyt tänään kaupassa. Viimeksi sunnuntaina


    • Anonyymi
      UUSI

      Tää viesti on pakko olla just sulta, nimittäin mulle tuli tässä yks päivä mieleen että varmaan just noin mua lähestyt seuraavalla kerralla jos ees mitenkään lähestyt, kun muita mahdollisuuksia ei taida olla jos paikalla on sitten paljon enemmän ihmisiä kuin yleensä. Ja kun todennäköisesti porukkaa siellä silloin on ja paljon. Mut miten ajattelit tuon toteuttaa jos mieheni on mun vieressä?

      Toisaalta oon varautunut täysin myös siihen, että et katsokaan enää ollenkaan minuun päin, kaikki on ohi lopullisesti. Sulla kun on joku uusi viritys jo meneillään, jonka kans säätäminen tuo sulle ehkä sen toivotun lopputuloksenkin viimein :)

      • Anonyymi
        UUSI

        Hänella ei ole miestä, eikä naistakaan (ainakaan toivon mukaan) ja vaikka oliskin niin tuskin olisi hänen mukanaan töissä. Tää viesti oli n-n


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänella ei ole miestä, eikä naistakaan (ainakaan toivon mukaan) ja vaikka oliskin niin tuskin olisi hänen mukanaan töissä. Tää viesti oli n-n

        Ja jos näkisin että sulla joku kumppani olisi niin en yrittäis kyllä enää yhtään mitään, tyytyisin kohtalooni ☹️💔


    • Anonyymi
      UUSI

      Huomenna tuun taas käymään iltapäivällä. En tiiä ootko paikalla mutta ajattelin nyt vain kertoa ☺️😍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2543
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      185
      1633
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      78
      1562
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1333
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      972
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      781
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      729
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      668
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      663
    Aihe