Nämä suharit ajelee aivan järkyttävillä kuormilla jotka kaiken lisäksi sitomattomia kun yöllä ei poliisia näy sitäkään vähää mitä päivällä. Ja vaikka näkyisikin niin ei kiinnosta puuttua.
Taas tukkirekasta putoili Tykkimäessä puita tielle
13
304
Vastaukset
- Anonyymi
Oli Auramaan kuski tänään sovitellut viimeisenä työpäivänään Vantaalla täysperävaunuyhdistelmää täysin selkeästi merkittyyn, metrin verran autoa matalampaan tunneliin, ei mennyt koko putki läpi asti vaan kärryn puoliväliin pysähtyi.
- Anonyymi
Tammistossa vai jossain muualla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tammistossa vai jossain muualla?
Miten nuo sählät saa ajaa polkuautoa suurempaa laitetta?
MITEN ON HALLUSSA AMMATTIPÄTEVYYS?????????????????????????????????????????????????????????????????
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/944a9bdc-0f2a-45a9-aee7-99a223673078
¤¤Rekka törmäsi siltaan tiistaina Vantaalla.
Honkanummentietä länteen noin kello 15 ajanut täysperävaunuyhdistelmä oli liian korkea alittamaan Lahdenväylän.
Kuljettaja ilmeisesti tajusi asian vasta rekan konttien katon repeydyttyä irti.
Paikalle pian onnettomuuden jälkeen sattunut Francis kertoo, että rekka vaurioitui törmäyksessä pahasti.
– Rekan ensimmäinen osa oli kokonaan tuhoutunut, ja toisesta katto oli puoliksi irti, Francis kertoo.¤¤
- Anonyymi
Nuo ammattipätevyydet on vsin ja ainoastaan rahastusta,ei nuo kouluttajatkaan itse tiedä mistä puhuvat
- Anonyymi
Täällä onneksi pätevät ammattilaiset kertovat todellisen tilanteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä onneksi pätevät ammattilaiset kertovat todellisen tilanteen.
Mä on enempi perutanu täysperää ku sä ajanu etepäni sillä avensiksellas älä tyu mua neuvvomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä on enempi perutanu täysperää ku sä ajanu etepäni sillä avensiksellas älä tyu mua neuvvomaan
Ilmanko sillat paukkuu kun aina vaan peruutellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mita liikene saanto.
- Anonyymi
Aloitukseen viitaten niin todellakin hurjia puukuormia liikkuu VT15 ,olisi virkavallan oikeasti syytä hieman osoittaa kiinnostusta aiheeseen
- Anonyymi
Kouvolassa ylikuormia yöllä.
- Anonyymi
Käys katsomassa yöllä junia mitä venäläisiä vaunuja kulkee.
- Anonyymi
niitähän on ainakin kuusaanniemen aseman piha täynnä
- Anonyymi
amatimiehiä sano, amatimiehiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999