Mökillä lokakuussa kaksoissiskon kanssa

Anonyymi-ap

En osannut arvatakaan, kuinka pimeä lokakuinen metsä on, sillä olin aikaisemmin viettänyt siellä aikaa vain elokuun alkuun. Emme siskon kanssa kuitenkaan keksineet pottulomaksi muuta tekemistä, vaan lähdimme mökille. Panin saunan lämpiämään, mutta kun se oli valmis, oli jo sysipimeä.

Meiltä oli luonnollisuus jo karannut käsistä, sillä ollessamme kuusi wee, äiti oli jakanut saunomisen miesten ja naisten vuoroihin. Koska olen mies ja samalla lukion kolmannella, en siis ollut nähnyt siskoni alasti 13 vuoteen. Kehotin siskoa saunaan ja annoin hänelle myrskylyhdyn. Sauna sijaitsi noin 100 metrin päässä.

Jo alkujaan sisko katseli epäröiden, mutta palasi pian takaisin: "Emmä uskalla. Sielloli matkan varrella kyöpeleitä, peikkoja ja menninkäisiä ku pipoo, ja ne irvisteli häijysti. Tuu sää mun kanssa, nii se kävis kepeemmin." - Sanoin, et jos mää nään sen alasti, mä en voi mitään sille, et mul ottaa eteen, ja sit se tekee siitä vitsii.

Se sano, et ei varmana tee. "Eks sää jo tielä, et tytön vitus tapahtuu ihan sama reaktio, mut sei silleen niiku näy. Vittu turpoo ja pingottuu ja valuu runsuglöttyy. Soon niinku pahvii. Ja kaiken lisäks se tuntuu hyvältä. Nii mää oon luullu, et pojistakin tuntuu hyvemmältä, kun niil ottaa eteen. Tuu vaan, emmä pilaile."

Me siten mentiin yhdessä, eikä siellä näkynyt kyöpelin kyöpeliä. Kun se sitten saunakammarissa heitti ryijyt pois, mä menin ihan mykäksi. 13 vuodessa snadista pimusesta oli kasvanut kaunotar, ihaneelliset muodot, snadit rinnat, vatsa hiukan pömpöllään, ja eteen työntyvän supersievän vitun se oli sheivannut posliiniksi just samana päivänä ennen lähtöä.

Mun kyrpä otti eteen ja kävi ihan kovaksi. Mä sanoin: "Siin kävi just niin ku mä ennustinki, vaik mä en ikuna ois voinu arvata, et sää oot niin ihaneellinen. - Sisko näytti vittua: "Kokeiles handulla, miten glöttyne se on. Muvvittu on ku tules, ja se johtuu siitä, et sää oot nii miehine mies. Niet samas venees ollaan.

Me sitten otettiin löylyä, mutta ei enää käyty järvessä, vaan valeltiin haalealla vedellä ja juotiin vähän limuu. - Sisko: "Käyvään ny sit pesulla. Mustois kaiken ihanempaa, et me pestäis kokonaan toisemme, mut pliis, käytä sit runsaasti aikaa vitun pesemiseen, se tekee niin gutaa."

Mää siten pesin sen hellitteellisesti ja hypisteellisesti, mutta vittua pestessä mä samalla hyväilin sen klitorista. Se sanoi, et auts, outs, iik-uiiiiik, ku ihanaa, vielä vähän, ja vieläkin, voi et tekee gutaa, sää oot ihaneellinen... Ja siten se laukesi semmoisella voimalla, että sauna meinasi hajota. Se vaan vieläkin toisti: "Sää oot ihaneellinen, ihaneellinen."

Sitten se sanoi, että on sen vuoro pestä minut. Se saippuoi joka paikan, varsinkin seiseellisen kyrvän, ja rupesi sitten hellästi runkkaamaan sitä ja pikkuhiljaa kiihdytteli vauhtia. Se tuntui niin hyvältä, ettei ole koskaan ennen tuntunut. Sanoin siinä hänelle: "RAKASTAN sinua hillittömästi, hillittömästi, hil..." - Ja sitten laukesin siskon käsiin. Lauetessani tunsin niin voimakasta rakkauden tunnetta, että sanoja ei löydä sitä kuvaamaan.

Hukutin siskoni suudelmiin. Suutelin suulle, vatsalle ja vitulle, uudestaan ja uudestaan. Silitin ja herttailin, rutistin ja syleilin kuin vimmatautinen: "Sinä olet maailman ihanempi sisko, kaiken ihanempi. En voi enää elää ilman sinua." - Sisko: "Enkä minä ilman sinua. En jätä sinua koskaan."

7

3142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mökillä lokakuussa kaksoissiskon kanssa 2

      Tietysti jo saunassa tiesimme, mitä seuraavaksi tapahtuu, mutta sauna oli siihen turhan hankala. Otimme kuitenkin vielä saunomisen kannalta, pari kertaa löylyäkin ja loppuhuuhtelu.

      Emme edes kaapanneet vaatteita mukaan, vaan juoksimme tupaan aivan ilkosillamme. Ja heti sängylle vaakatasoon. Tupa oli niin lämmin, ettemme tarvinneet edes peittoja. Ryhdyin heti hellittelemään siskoa, hyväilemään ja nuolemaan siskon ihanoitteellista, söpöä, suloisellista vittua.

      Jouduimme kokonaan muun maailman ulkopuolelle, mutta mekään ei enää tunnettu olevamme kaksi henkilöä, vaan olimme sulautuneet yhteen, emme vain yhteen, vaan koko maailmankaikkeuden alkuun, täydelliseen kauneuteen.

      Oli kuin asiatkaan eivät olisi tapahtuneet jossakin järjestyksessä, vaan kaikki tapahtuisi yhtaikaa, se että rutistin ja suutelin häntä, se että työnsin hiljalleen kyrpäni hänen vittuunsa, se että kiihotuimme äärimmilleen, että laukesimme räjähtävään orgasmiin, se että syleilimme toisiamme ilman ajan kulua, että lepäsimme pitäen kiinni toisistamme. Kaikki se tuntui tapahtuvan samanaikaisesti. Olimme ajankin ulkopuolella, ilman minuutta, pelkkää haltioitteellista tunnetta.

      Makasimme vain siinä ja lopulta havahduimme siihen, että täytyi syödäkin jotakin. Keitimme iltateetä ja söimme sen kanssa pari herkkuleipää ja viipaleet herkkukakkua.

      Pian teen jälkeen annoin kieleni taas hyväillä hänen vittuaan. Herttailin koskettelemalla kielelläni hänen suloista klitoristaan. Hukutin suudelmiin hänen häpyhuulensa, painoin kieleni niin syvälle hänen emättimeensä, kuin se ylsi. Nuolin emätintä sisäpuolelta.

      Yhtäkkiä sisko kääntyi koira-asentoon peräaukko minuun päin. Suutelin sitäkin ja kulutin paljon aikaa nuolemalla sitä. Sitten pysähdyin kieli peräaukon päällä. Pidin sitä siinä - en tiedä kuinka kauan - mutta pitkän aikaa.

      Sisko ryhtyi hiljalleen sormettamaan vittuansa, minä runkkaamaan. Katselimme lumoutuneena toistemme itsetyydytystä, vauhti kiihtyi, silmät nauliutuivat ja laukesimme aivan yhtä aikaa. Sperma ruiskusi siskon päälle. Syöksyimme syleilemään toisiamme. Loppua ei tuntunut tulevan.

      Olimme todella rakastuneita. Oli kuin vuosia kiinni ollut arkku olisi ponnahtanut äkkiä auki. Ja tämän saivat aikaan irvistelevät kyöpelit, maahiset ja menninkäiset, jotka olivat kamaloittaneet siskon niin, ettei yksin uskaltanut mennä saunaan pimeässä metsässä.

      Koska tuvassa oli riittolämmintä, peittoja ei tarvittu koko pottuloman aikana, vaan ei kledjujakaan. Toimme ne kuitenkin tupaan saunakamarista seuraavan saunomisen päätteeksi, mutta emme enää pukeutuneet kuin vasta laittautuessamme paluuseen.

      Kun palasimme kotiin, äiti oli enemmän kuin hämmästynyt, kun sanoimme, että nyt meidän perheessä naisten ja miesten saunavuorot loppuivat. Me kaksoset palasimme taas entiseen pikkulapsiajan käytäntöön, kun lomalla opimme saunomaan taas yhdessä. Saatte iskän kanssa tulla mukaan meidän vuorolla tai mennä kahdestanne.

      Mutta vielä suurempi hämmästys oli, kun sanoimme, että muutan siskon huoneeseen ja tarvittaessa ovessa on käännettynä lappu, EI SAA HÄIRITÄ. - "Me näes rakastamme toisiamme."

      Äiskä ja iskä ymmärsivät, mitä se tarkoitti, ja onnittelivat meitä. Kaikki teennäiset padot murtuivat meidän perheessämme. Äiti ja isäkin tulivat taas välillä meidän kanssamme saunaan, kuin SILLOIN ENNEN.

    • Anonyymi

      Mökillä lokakuussa kaksoissiskon kanssa 3

      Eräänä kertana, kun iskä oli iltatöissä, olimme äiskän kanssa saunassa. Nyt iskäkin oli sheivannut äiskän posliiniksi. Nättiä.

      Äiskä: "En varmaan nykyisin tiedoin tekisi samaa virhettä kuin silloin 13 vuotta sitten, kun seksuaalikielteisissä kuvitelmissani luulin, että lasten paras turva on, kun 'annetaan heidän olla lapsia' eli estetään heitä saamasta tietoa seksistä. Luulin, että teillekin on hyväksi, jos ette näe vastakkaista sukupuolta alasti ja siinä luulossa halkaisin perheenkin sukupuolen mukaan."

      - "Kun sain teidät, olin 22-vuotias. Kun hajotin perheen sukupuolen mukaan, olin siis 28 ja nyt 13 v. lisää, eli olen 41. En ole enää sama ihminen. Väärä kasvatus oli ohjannut minut sivuraiteelle. En tosin alkujaankaan pitänyt tosina vanhempieni tapaan beduiinien kertomuksia leiritulilla."

      - "Mutta uskoin lujasti, että kirkon opettamat seksikielteiset moraalisäännöt olivat hyvät, vaan en usko enää. Nehän olivat aivan tolkuttomat ja toteutuskelvottomat. Yhdyntää ei saanut kuulemma harrastaa ennen vihkimistä, eikä paineita olisi saanut missään tapauksessa purkaa itsetyydytyksellä. Ne olivat kuulemma syntiä. Jos joku todella tällaisessa onnistui, tuli taatusti mielenvikaiseksi."

      - "Itsetyydytystä olivat tosiasiassa harjoittaneet kaikki terveet, ja yhdyntää kertoi harrastaneensa ennen vihkimistä kyselytutkimuksessa miehistä 98 ja naisista 99 %. Viimeisin niitti oli, kun helluntailaisten lehti Ristin Voitto kertoi, että puolet helluntainuorista oli ankarasta helvetillä uhkaamisesta huolimatta harrastanut suuseksiä, siis vitun tai kyrvän nuolemista."

      - "Eihän enää muuta voinut päätellä, kuin että seksin kieltäminen oli haaveilua ja virvatulia. Mutta vahinko oli jo tapahtunut. Olin puhunut ihmisten silkkaa kuvitelmaa, jonka perusteella yritimme toimia. Tappelin monta kertaa itseni kanssa, mutta en uskaltanut repiä teitä sanomalla, että se olikin aprillia."

      - "Olen todella iloinen, että olette itse ilman minun vaikutusta voineet heittää pois tällaisen saastan, ja kaiken kukkuraksi insestimyytin, joka ennen vei lukuisia ihmisiä itsemurhaan. Nöyrästi pyydän anteeksi. Minä itsekin olen väärän kasvatuksen uhri."

      - Ihana siskoni: "Mutta pysyviä vahinkoja ei syntynyt. Mehän olemme nyt kaikki vapaita. Olemme pystyneet heittämään tyhjän ja haitallisen vanhan perimätiedon ja kehnot myytit romukoppaan. Sitä paitsi me kaksoset olemme taas uudestaan löytäneet toisemme ja rakastamme toisiamme niin, että kipeätä tekee."

      - "Ja sää voit olla ihan huoleti. Sää oot maailman kaiken parempi äiskä niiku meijän iskäki on maailman kaiken parempi isä. Meillon aina vallinnu sopu ja yhteisymmärrys, rauha ja hyvä olo, ja soon kyl harvinaisellista. Kyl se ny jälkeenpäin arvioiden oli virhe, et kuvitteli seksitiedon vahingolliseks, mut minkäs sille voi, jos on saanu vinon kasvatuksen. Ihminen ku ei voi itteensä tehä, nii ei voi.

      Minä: "Meillon kyllä ollu kaiken parempi koti, mitä mää tiijän. Sit sus on sellane hyvä puoli, et sää voit muuttua, kummuut naulautuu paikalleen. Nyssää voit ihan rentona näyttää vittuaki, ja antaa sheivata sen posliiniks. On hassuu aatella, et mollaan tultu sieltä. Ja sit jos ihan totta puhutaan, niin sullon aivan ihanoitteellisen nätti vittu ja just niiku tolla systerilläki, vittukumpu on ja vahvasti eteenpäin työntyvä ja enämpi nätti. Kyl niiku huomaa, et tootte samasta kauniista muotista."

      Äiti punastui kauniista sanoista, mutta ei se ollut imartelua. Ihan tosissani olin.

      Sit me molemmat rutistettiin äiskää, niet se melkisten kamaloitui. Ja se rutisti takas, ja sano, et kyl tootte ollu maailman kuultasempii sryybyläisii, mut nyt tootte viel kasvanu isoks.

      Kun isä oli kotona, se saattoi kulkea välillä munasillaan. Äiti oli välillä ylä tai alaosattomissa, välillä kledjuissa, miten milloinkin. Samoin me kaksoset, eli meillä oli täysin rento meininki, mikä näkyi vaihtelevassa asussakin.

      Me oltiin systerin kanssa aluksi ihan kuin pupujussit, mutta sitten se tasaantui, vaan ei huonontunut. Tultiin ylioppilaaksi samaan aikaan. Systeri alkoi vuoden aikaisemmin opiskelemaan, kun kävin heti armeijan.

      Asuttiin samassa opiskelijakämpässä. Sitten vuokrakämpässä. Saatiin adoptoitua Bangladeshistä eli Bengalista orpolapsi, jonka vanhemmat olivat kuolleet myrskyssä. Elämä oli kaikin puolin seesteistä ja rauhallista. Pidettiin yhteyttä fossiileihin, jotka olivat isona apuna lapsenhoidossa.

    • Anonyymi

      Maailma olisi paljon helpompi, jos moralisteja ja muita kiihkoilijoita ei olisi.

    • Anonyymi

      Pimeessä metsässä se sisko oli sillei niiku aihettomasti kamaloitunu, et se luuli kyöpeleitten, menninkäisten ja peikkojen irvistelevän häijysti, ku ne oikeesti hymyili herttaseellisesti. Ennen luultiin, et noon kammottavia, mut nykysi tieletään, et noon niin sulosii, et nei tee pajojaan ees kärpäläiselle.

      • Anonyymi

        No, miksi sitten luet?
        Sekin lienee oma tahtosi luet tai et.


    • Anonyymi

      Vajaahenkinen trolli luulee keskustelevansa minun kanssani. En ole osallistunut tällaiseen keskusteluun. Anonyymi-ap

    • Anonyymi
      UUSI

      Olin 27 vuotias kun olimme vuotta nuoremman siskoni kanssa juhannus yönä kahdestaa saunassa. Alasti tietenkin. Siskoni on kaunis ja seksikäs pitkät vaaleat hiukset. En voinut olla vilkuilematta siskoon päin saunassa ja huomasin hänen katselevan myös minua. Hetken päästä huomasin hänen kurkkivan oikein kunnolla haaroihini. Kysyin että mitä tuijotat? Sisko vastasi että katsoi vain olenko ajellut karvat pois? Vastasin että kyllä olen ja humalasta johtuen levitin jalkoja ja sanoin että kato nyt kunnolla. Sisko katseli hetken ja jostain syystä se alkoi kiihoittamaan minua. Juuri kun siskoni siirsi katseensa pois alkoi minulla vähän seisomaan. Vedin jalat yhteen ettei hän huomaisi. Olimme hetken hiljaa. Sitten sisko kysyi miksi olen ajanut karvat? Kerroin etten itse tykkää jos tytöllä on karvoja ja siksi en itsekkään pidä. On kummankin mukavampi nuolla. Yllättäen sisko levitti jalkansa ja näytti kauniin pillunsa ja kysyi ettei tällänen kiitorata karvoitus varmaan haittaa nuolemista? Puristin jalkoja yhteen koska kyrpäni oli kovana ja pyrki esiin. Sanoin ettei tollanen haittaa ja samalla tulin sanoneeksi ainakaan noin kauniissa pillussa. Siskoa kehu miellytti ja hän sanoi ai haluaisitko tällästä nuolla? Vastasin että kyllä. Sisko kosketteli pilluaan ja jotenkin koin sen kutsuksi ja laskeuduin hänen jalkojensa väliin ja aloin nuolla siskon kaunista pillua

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe