Onko sulla mitään todisteita

Anonyymi-ap

Että olisin ihastunut sinuun?

88

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nyt enää oikein tahdo kuule kiinnostaa... no, varvit voidaan vetästä vaikka täs joskus

• Anonyymi

No ei ole. Omassa päässä taitaa kaikki olla, ja se olisi aivan kamalaa. Mutta jos edes hiukan tykkäisit, uskaltaisin ehkä lähestyä kunnolla.

• Anonyymi

Pari kauttarantain sanottua sanaa ja/tai lipsahdusta vain.

• Anonyymi

Ei ainoatakaan.

• Anonyymi

Ei ole minkäälaisia, vaan on paljon lopullisia merkkejä ollut aina ettei kiinnosta yhtään ja tieto myös siitä eli olen ihan niin kuin muutkin vastaantulevat ihmiset hänelle. Eihän sitä muuten täällä olisi ollutkaan.

• Anonyymi

Mitenkäs se pitäs todistaa uskallatko katsoa silmiin jos kysyn ei kai sen luulis olevan sen vaikeampaa sen opettelin jenkki poliisisarjojen myötä ne mitä väitetään et ihmisestä tietää jostain vitun mikroilmeistä valehteleeko tämä on paskapuhetta niistä näkee korkeintaan kuinka hermostunut ihminen on

• Anonyymi

No hiukka kyl

Tyyyyykääään

• Anonyymi

Nimenomaan, samaan perustuvat kaikki totuusmittarit, hermoihin ja verenpaineisiin.

• Anonyymi

Mitä enemmän todisteita sitä vähemmän kiinnostaa.

• Anonyymi

Jos oot S nainen, niin enköhän sen sun kauniista silmistäsi ole jo huomannut!
      Mieheltä

• Anonyymi

Aloitus ei ole minun, mutta voisin kyllä katsella todella pitkästä aikaa hänen silmiin🥰 - S

• Anonyymi

Ei ikävä kyllä ole s nainen, vaan esko, sinun poika ystäväs, joka esiintyy s naisena! Jos tämä kiusaaminenei lopu se lopetetaan! Jättäkää naapurit rauhaan!! Meniks jakeluun??

• Anonyymi

Ei enää. Koska kaikki todisteet ihastumisesta ovat muuttuneet rakkaudeksi 🥰.

• Anonyymi

Todisteet hävitetty🤔😄

• Anonyymi

Se on mennyt juuri noin 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on mennyt juuri noin 😍

Sivusta unohtui laittaa.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole, en ole itse ihastunut keneenkään!

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Kyllä sen näkee silmistä/katseesta.

• Anonyymi

Ei ole mitään varmaa, olen tyyppiä et pitää rautalangast vääntää suoraan ja todistustaakka on iso, että oikeasti ymmärrän viestin tälläisten suhteen.

• Anonyymi

Sama HVA on toiminnallaan siis aiheuttanut useamman talouden hoidon katkeamisen. Ak edelleen psykooseissa ja psykiatrialla tiedetään, että kyseessä esteettömyysasia, kun en pysty puhelimella soittamaan tai pahassa tilanteessa poistumaan kotoa. Nyt sitten ei kukaan vastaa puhelimeen, kun lääkäri lomilla. Tämäkin ihan kyseenalaista. Ja miksi, koska psykiatreja ei ole. Onhan tämä nyt ihan kyseenalaista, että tällä lailla voidaan rikkoa perusoikeuksia. Mites perustuslaki, ak pohtii.

• Anonyymi

Viileitä vattuja nam

• Anonyymi

Esim. pieni hymy vastaan tullessa

• Anonyymi

Perusilmettäni luullaan hymyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perusilmettäni luullaan hymyksi.

Olen kyllä aika varma tästä, katsoi myös pitkään. Mutta aikaa siitäon jo paljon.

• Anonyymi

Tuijottaminen, ylimääräinen koskettelu, mikä ei olisi pakollista, kaksimieliset jutut.

Jos toimit miesten kanssa samoin, niin perun sanani.

• Anonyymi

Paljonkin. Palstatodisteita.

🫠

• Anonyymi

Ei, mutta joku käytöksessäsi on erilaista mitä muiden naisten kanssa. Uskomaton yhteys 😍
      N > M

• Anonyymi

No se ei varmaan tarkoita yhtään mitään

• Anonyymi

Kaks paksuanaismaista miestä, ketä kiinnostaa, ei ketään!

• Anonyymi

Varma, en voi olla, mutta pitkä katse ohi kulkiessa on tietysti yksi merkki. Molemmat miettii, jotain ihan muuta, sitten tulee mieleen se, mitä joku kysyi ja kysyn sinulta.

• Anonyymi

Miksi pitäisi olla. Onko joku muka väittänyt että olisit.

• Anonyymi

No ei oikeasti. Joitakin katseita vaihdettu joskus, ja kerran häneltä oli vähän erikoinen reagointi yhteen viestiin, mutta siinäpä se.. Sen(kin) takia tämä on niin tyhmää.

• Anonyymi

Se oli vaan kun ajattelin sua ja just ilmestyit feediini. Spontaani reaktio ja vähän kadutti jälkikäteen.

• Anonyymi

Hakkerit kryptaa, K in netissä. Näin tulen oleen nyt lumille asti. Yöt valvotaan. Hah, haa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakkerit kryptaa, K in netissä. Näin tulen oleen nyt lumille asti. Yöt valvotaan. Hah, haa!!!

Valvontahommia tietty. Pro bono, miten muutenkaan.

• Anonyymi

Ei ole enää, hän tuhosi "kuuman" viestiketjun.

• Anonyymi

No harmi.

• Anonyymi

Joo se on harmi kun useempi nainen osuu samaan aikaan paikalle kirjottaa samoista jutuista.

• Anonyymi

Ei tainnut kovin kuuma viestiketju, pyysitkö poistamaan sen?

• Anonyymi

eipä mitään varmaan mutta muutamia vihjeitä kyllä matkan varrelle osunut ;)

• Anonyymi

Ei ole todisteita. Jos tietäisin, olisin niin onnellinen.

• Anonyymi

Minkäslaisia raskauttavia todisteita pitäis olla? Dna-näytettä, sormenjälkiä vai mitä? 😄

• Anonyymi

No vitsit sikseen. Minusta vaan tuntuu siltä.

• Anonyymi

Nainen ei voi kaivata minua jos olisi vaan ihastunut. Mutta kukaan ei tunne minua ollakseen rakastunut. Olen vieras kaikille. Ei ole todisteita.

• Anonyymi

Mutta siis en voittaisi jos haastaisin sen naisen oikeuteen ihastumisesta, ei ole mitään todisteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis en voittaisi jos haastaisin sen naisen oikeuteen ihastumisesta, ei ole mitään todisteita.

Sekö sun tarkoitus oli, että voittaisit todisteiden puutteessa. Se selittää hiljaisuuden.
        Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekö sun tarkoitus oli, että voittaisit todisteiden puutteessa. Se selittää hiljaisuuden.
        Sivusta.

Kuka tuollaisessa tyhmässä ihastumiskilpailussa edes olisi se voittaja.
        Vielä sivummasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tuollaisessa tyhmässä ihastumiskilpailussa edes olisi se voittaja.
        Vielä sivummasta.

Joku voi niin kuvitella,jollekin se riittää.
        Sivusta

• Anonyymi

Ei oo, pelkkää spekulointia sekä vatulointia olen "harrastanut" yli vuoden.

• Anonyymi

On! Viesteistäsi kyllä huomaa. Niin suoraan olet tunteesi ilmaissut.

• Anonyymi

Näen ja tunnen sen.

• Anonyymi

Energiakentät

• Anonyymi

Tunsin heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Sivusta

• Anonyymi

Onhan minulla kyllä todisteita että olet minuun ihastunut en ymmärrä miksi alat joka kerta käyttäytymään mua kohtaan töykeästi

• Anonyymi

Luulin niin, mutta se kaikki mitä ruudulla näin ja kuulin olikin hänelle leikkiä, loppuun asti.
      Mutta kuka leikkiin ryhtyyn, se leikin kestäköön ja sen seuraukset.

--- 》💔

• Anonyymi

Reittä pitkin ei aina pääse sinne minne haluis.

• Anonyymi

Pari kertaa tulit reitilleni ja näytti että olit meikannut viimesen päälle ;-D

• Anonyymi

Otetaanko matsi, gloves off

• Anonyymi

Se että seurasit minua intensiivisesti, näin kertoi algoritmi. Tykkään susta, edelleenkin.

• Anonyymi

Eikö todisteeksi käy, että stalkkaat minua?

• Anonyymi

On minulla vanhoja tekstareita ylös kirjoitettuna. ..

• Anonyymi

Sinä ihana sittenkin täällä🥰 sinua mietin tänään paljon eräästä syystä...

• Anonyymi

Kuka näitä idioottimaisia aloituksia tekee? Tavikset ilmeisesti. Vai ylläpitjä?

• Anonyymi

Toivoin tietenkin, että niin kiva kohtelu olisi tarkoittanut, että tykkäät ja olisit myös ihastunut. Mutta tykkääminen oli erilaista kuin minulla. Olet silti syötävän ihana, vaikkaa en sinua koskaan saa. Kaipaus ja ikävä on kova, mutta en tietenkään jyrnötä kotona vaan koko ajan on ohjelmaa, etten sekoa lopullisesti. 😅

• Anonyymi

Zero, niente, cero, nada, null, none, keine, нуль ноль... En ole ikinä väittänyt mitään sellaista.

• Anonyymi

Sitä paitsi koko kysymys on hassu. On asioita, jotka voi todistaa ja joita ei voi. Tätä ei voi ja tunteet ovat muutenkin aika muutosalttiita ja tulkinnanvaraisia.

• Anonyymi

Nol’ bez palochki 😂

• Anonyymi

Eikö tää ole pahimmanluokan trollaus tai pahuuttaan kyselee tämmöstä?

Aivan kuin ap ei olisi kiinnostunut, mut kyttää täällä jotta voi kavereille sanoo että hirvee sekopää ja stalkkeri yms yms

• Anonyymi

Ei. Mutta näin katseesta ja huomasin käytöksestä, että ei ollut ihan vain kaverillista. :)

• Anonyymi

Et todellakaan ole minuun ihastunut jos olisit puhunut nätisti olisit tapaillut minua mutta ei se o nyt öitä

• Anonyymi

Öitä. Nuku hyvästi.

• Anonyymi

Muutama kuva, yhdessä minkä otin meistä eräässä paikassa istumassa hämärässä yläpuolella seinäkello, siinä katsot minua rakastuneen näköisenä ja olit sinä iltana onnellinen, se ei jäänyt epäselväksi, myös minä olin sitä,,, mieheltä

• Anonyymi

Kuva on otettu 4.11.2023 ja kello yläpuolella näyttää puoltayötä. Voi miten kaunis katse.. Rakastuneen naisen katse. Tuon illan olisin tahtonut jatkuvan ikuisuuteen... 😔

• Anonyymi

Todista sinä, ettet ole.

• Anonyymi

Todisteiden pyytäminen ei toimi tuohon suuntaan... Todisteita vaaditaan jonkun olemassaolosta, ei olemattomuudesta.

• Anonyymi

Tiedän, että kukaan ei ole.

• Anonyymi

Ei tietenkään ole muuta, kuin se ihana katse, jolla silmäilit mua hississä🥰

• Anonyymi

Tai siis hän silmäili, jollet ole hän!

• Anonyymi

Koska tämä tapahtui? 🤔🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tämä tapahtui? 🤔🤩

Siitä on aikaa useampia vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on aikaa useampia vuosia.

Lisään vielä et mun työpaikalla kun hän tuli konsultiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä et mun työpaikalla kun hän tuli konsultiksi.

OK, mä jo aattelinkin että ei voi olla mulle koska hänellä pitäisi olla muitakin todisteita 😉

• Anonyymi

todisteita on olemassa, mutta hyvin kevyesti…. voipi tosiaankin olla, että tättärääpään tuotosta osa niistä

• Anonyymi

Tiedätkö jos mulle, ei kiinnosta yhtään. ne joihi ihastun eivät kirjoita noin oikeasti. ei siis mitään väliä tai kiinnosta. nyt häädetään kaikkea pois mitä ei haluta. ei siis kiinnosta.

• Anonyymi

Ainakin pakkomielle aloittajalla 😔

• Anonyymi

Kuinka näihin kysymyksiin tulisi suhtautua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe