Onko sulla mitään todisteita

Anonyymi-ap

Että olisin ihastunut sinuun?

52

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nyt enää oikein tahdo kuule kiinnostaa... no, varvit voidaan vetästä vaikka täs joskus

    • Anonyymi

      No ei ole. Omassa päässä taitaa kaikki olla, ja se olisi aivan kamalaa. Mutta jos edes hiukan tykkäisit, uskaltaisin ehkä lähestyä kunnolla.

    • Anonyymi

      Pari kauttarantain sanottua sanaa ja/tai lipsahdusta vain.

    • Anonyymi

      Ei ainoatakaan.

    • Anonyymi

      Ei ole minkäälaisia, vaan on paljon lopullisia merkkejä ollut aina ettei kiinnosta yhtään ja tieto myös siitä eli olen ihan niin kuin muutkin vastaantulevat ihmiset hänelle. Eihän sitä muuten täällä olisi ollutkaan.

    • Anonyymi

      Mitenkäs se pitäs todistaa uskallatko katsoa silmiin jos kysyn ei kai sen luulis olevan sen vaikeampaa sen opettelin jenkki poliisisarjojen myötä ne mitä väitetään et ihmisestä tietää jostain vitun mikroilmeistä valehteleeko tämä on paskapuhetta niistä näkee korkeintaan kuinka hermostunut ihminen on

      • Anonyymi

        No hiukka kyl

        Tyyyyykääään


      • Anonyymi
        UUSI

        Nimenomaan, samaan perustuvat kaikki totuusmittarit, hermoihin ja verenpaineisiin.


    • Anonyymi

      Mitä enemmän todisteita sitä vähemmän kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Jos oot S nainen, niin enköhän sen sun kauniista silmistäsi ole jo huomannut!
      Mieheltä

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole minun, mutta voisin kyllä katsella todella pitkästä aikaa hänen silmiin🥰 - S


    • Anonyymi

      Ei enää. Koska kaikki todisteet ihastumisesta ovat muuttuneet rakkaudeksi 🥰.

      • Anonyymi

        Todisteet hävitetty🤔😄


      • Anonyymi

        Se on mennyt juuri noin 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mennyt juuri noin 😍

        Sivusta unohtui laittaa.


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole, en ole itse ihastunut keneenkään!

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Kyllä sen näkee silmistä/katseesta.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään varmaa, olen tyyppiä et pitää rautalangast vääntää suoraan ja todistustaakka on iso, että oikeasti ymmärrän viestin tälläisten suhteen.

    • Anonyymi

      Viileitä vattuja nam

    • Anonyymi

      Esim. pieni hymy vastaan tullessa

      • Anonyymi
        UUSI

        Perusilmettäni luullaan hymyksi.


    • Anonyymi

      Tuijottaminen, ylimääräinen koskettelu, mikä ei olisi pakollista, kaksimieliset jutut.

      Jos toimit miesten kanssa samoin, niin perun sanani.

    • Anonyymi

      Paljonkin. Palstatodisteita.

      🫠

    • Anonyymi

      Ei, mutta joku käytöksessäsi on erilaista mitä muiden naisten kanssa. Uskomaton yhteys 😍
      N > M

      • Anonyymi

        No se ei varmaan tarkoita yhtään mitään


    • Anonyymi

      Varma, en voi olla, mutta pitkä katse ohi kulkiessa on tietysti yksi merkki. Molemmat miettii, jotain ihan muuta, sitten tulee mieleen se, mitä joku kysyi ja kysyn sinulta.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi olla. Onko joku muka väittänyt että olisit.

    • Anonyymi

      No ei oikeasti. Joitakin katseita vaihdettu joskus, ja kerran häneltä oli vähän erikoinen reagointi yhteen viestiin, mutta siinäpä se.. Sen(kin) takia tämä on niin tyhmää.

      • Anonyymi

        Se oli vaan kun ajattelin sua ja just ilmestyit feediini. Spontaani reaktio ja vähän kadutti jälkikäteen.


      • Anonyymi

        Hakkerit kryptaa, K in netissä. Näin tulen oleen nyt lumille asti. Yöt valvotaan. Hah, haa!!!


    • Anonyymi

      Ei ole enää, hän tuhosi "kuuman" viestiketjun.

      • Anonyymi

        No harmi.


      • Anonyymi

        Joo se on harmi kun useempi nainen osuu samaan aikaan paikalle kirjottaa samoista jutuista.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei tainnut kovin kuuma viestiketju, pyysitkö poistamaan sen?


    • Anonyymi

      eipä mitään varmaan mutta muutamia vihjeitä kyllä matkan varrelle osunut ;)

    • Anonyymi

      Ei ole todisteita. Jos tietäisin, olisin niin onnellinen.

    • Anonyymi

      Minkäslaisia raskauttavia todisteita pitäis olla? Dna-näytettä, sormenjälkiä vai mitä? 😄

    • Anonyymi

      No vitsit sikseen. Minusta vaan tuntuu siltä.

    • Anonyymi

      Nainen ei voi kaivata minua jos olisi vaan ihastunut. Mutta kukaan ei tunne minua ollakseen rakastunut. Olen vieras kaikille. Ei ole todisteita.

      • Anonyymi

        Mutta siis en voittaisi jos haastaisin sen naisen oikeuteen ihastumisesta, ei ole mitään todisteita.


    • Anonyymi

      Ei oo, pelkkää spekulointia sekä vatulointia olen "harrastanut" yli vuoden.

    • Anonyymi

      On! Viesteistäsi kyllä huomaa. Niin suoraan olet tunteesi ilmaissut.

    • Anonyymi
      UUSI

      Näen ja tunnen sen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Energiakentät

    • Anonyymi
      UUSI

      Onhan minulla kyllä todisteita että olet minuun ihastunut en ymmärrä miksi alat joka kerta käyttäytymään mua kohtaan töykeästi

    • Anonyymi
      UUSI

      Luulin niin, mutta se kaikki mitä ruudulla näin ja kuulin olikin hänelle leikkiä, loppuun asti.
      Mutta kuka leikkiin ryhtyyn, se leikin kestäköön ja sen seuraukset.

      --- 》💔

    • Anonyymi
      UUSI

      Pari kertaa tulit reitilleni ja näytti että olit meikannut viimesen päälle ;-D

    • Anonyymi
      UUSI

      Otetaanko matsi, gloves off

    • Anonyymi
      UUSI

      Se että seurasit minua intensiivisesti, näin kertoi algoritmi. Tykkään susta, edelleenkin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Eikö todisteeksi käy, että stalkkaat minua?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      165
      2712
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1248
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      916
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      889
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      88
      786
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      773
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      752
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      710
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      707
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe