Ajattelen sinua

Anonyymi-ap

aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tietääkseni ole parisuhteessa. Mielenkiinnonkohteemme ja huumorintajumme kohtaavat. Ikäero on kuitenkin suuri - niin suuri, että se tuntuu esteeltä, vaikka julkisuuden pareilla on suurempiakin ikäeroja.

En tiedä mitä tekisin. Vanhempana osapuolena kai tyydyn vain unelmoimaan siitä, mitä meillä voisi olla, jos saisimme luotua yhteyden. Toisinaan luen täältä vastaavaa kaipuuta. Sen tietyn kivun tunnistaa: kun toinen on täyttänyt mielen, eikä kukaan muu tunnu miltään. Tunne ei katoa, vaikka järki sitä koettaa perustella pois.

40

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka paljon ikäeroa?

      • Anonyymi

        Noin kaksikymmentä vuotta. Kun kirjoitan sen, se kuulostaa hurjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kaksikymmentä vuotta. Kun kirjoitan sen, se kuulostaa hurjalta.

        Ei ole kuitenkaan ylitsepääsemätön. Toivottavasti onnistuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuitenkaan ylitsepääsemätön. Toivottavasti onnistuu

        Näh, monet kerrat olen ajatellut, että tässä tapauksessa Amor oli kyllä tosissaan ympäripäissään, kun nuolensa minuun täräytti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kaksikymmentä vuotta. Kun kirjoitan sen, se kuulostaa hurjalta.

        Ei se nyt niin hurja ero ole. 50-30 tai 60-40 ovat aivan asiallisia ikäeroja. Kaikkea hyvää teille.


    • Anonyymi

      Kivun tunnistaa joo. Ja tiedän ja voin samaistua täysin tunteeseesi ja tilanteeseesi. Tsemppiä sulle!

      • Anonyymi

        ❤️❤️💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️💔

        +2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2

        Plus kaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plus kaksi?

        Täällä on tuo yksi joka aina yrittää heruttaa kolmesta sydämestä viittä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plus kaksi?

        Kyllä. Jos sydämillä tarkoitetaan kirjaimien määrää nimissä, kuten ilmeisesti tarkoitetaan, koska yritän heruttaa kolmesta viittä. Joku vastasi kolmella sydämellä kirjoitukseeni ja kerroin hänelle että on "viisi sydäntä".
        ♥️♥️♥️♥️♥️
        Noin herutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Jos sydämillä tarkoitetaan kirjaimien määrää nimissä, kuten ilmeisesti tarkoitetaan, koska yritän heruttaa kolmesta viittä. Joku vastasi kolmella sydämellä kirjoitukseeni ja kerroin hänelle että on "viisi sydäntä".
        ♥️♥️♥️♥️♥️
        Noin herutettu.

        Siis omassa nimessä vai hänen nimessään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis omassa nimessä vai hänen nimessään?

        Kummassakin on viisi sydäntä eiku kirjainta. Hyvää yötä ♥️


    • Anonyymi

      Näin minäkin naisena ajattelen kun mietin miestä ja itseäni. Se on asia joka tulee mieleen aina hetkellä kun olen onnellisimmillani häntä ajatellessani. Sitten tulee paha olo ja romahdus.
      Me myös olemme aikuisia, todellakin jo.
      Mutta ajattelen miltä asia hänestä tuntuu, sillä sen on pakko vaikuttaa jotenkin negatiivisesti.
      Näin minä itselleni hoen vaikka se varmaan on kuitenkin hänestä ehkä yks hailee.
      Emme ole vielä edes tapailuasteella, joten en tiedä miten edetä.
      Vapaita kummatkin kuitenkin, tuskin kiire suhteeseen kenenkään muun kanssa. Ikäero ei ole niin valtava. Jos osat olisivat toisinpäin, se ei haittaisi minua lainkaan.
      Miehen kohdalla en tiedä mitä ajattelee.
      Kunhan kärvistelen päivästä toiseen itseäni kiduttaen ja se eniten estää minua ilmeisesti lähestymästä häntä. 🙍🏼‍♀️

      • Anonyymi

        Minulla on ollut pitkään surullinen mieli. Haluaisin saada rakkautta sinulta ja antaa rakkautta sinulle. Minulle ei ole yksi hailee. On tuntunut tosi pahalta, kun toivoin asioiden menevän kerrankin hyvin. Minua ei häiritse ikäero yhtään niin älä tee siitä ongelmaa.. Rakastan sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut pitkään surullinen mieli. Haluaisin saada rakkautta sinulta ja antaa rakkautta sinulle. Minulle ei ole yksi hailee. On tuntunut tosi pahalta, kun toivoin asioiden menevän kerrankin hyvin. Minua ei häiritse ikäero yhtään niin älä tee siitä ongelmaa.. Rakastan sinua.

        Et tunne minua, tiedä minusta mitään ja silti sanot että rakastat?
        En ehkä ole hän keneen olet rakastunut, en voi uskoa.
        Voi kun asiat olisi helpompia ymmärtää ja ratkaista.
        Jos ihmisillä olisi telepattinen yhteys, kaikki olisi jo selvinnyt ilman turhaa epäluuloa ja olettamista.
        Nyt kyräilemme anonyymina palstalla yrittäen luottaa kirjoituksiin jos ne vähänkään tuntuvat siltä että vain HÄN on voinut niin kirjoittaa.
        Taidan käydä nukkumaan vaikka en oletakaan että asia ratkeaisi huomena tai edes lähiaikoina.
        Ehkä saan jonkin hullun rohkeuspuuskan kun seuraavan kerran kohdataan..
        Tai sitten sinä Mies keksit jotain jolla minut vakuutat siitä etten haihattele turhia.
        Hyvää yötä viimein, olen jo yliväsynyt ja ylianalysoinut tuttuun tapaani. Siitä luonteenpiirteestä kun pääsisin..
        Olen liian looginen ja analyyttinen, se ei ainakaan tässä asiassa ole ollenkaan hyväksi.
        Tavataan unessa ja ratkaistaan kaikki aamuun mennessä. Hyvää yötä sinulle M...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut pitkään surullinen mieli. Haluaisin saada rakkautta sinulta ja antaa rakkautta sinulle. Minulle ei ole yksi hailee. On tuntunut tosi pahalta, kun toivoin asioiden menevän kerrankin hyvin. Minua ei häiritse ikäero yhtään niin älä tee siitä ongelmaa.. Rakastan sinua.

        Muista nainen, että olen sinun nyt ja aina, jos vain huolit minut. Tv. Vanhempi herrasmies


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista nainen, että olen sinun nyt ja aina, jos vain huolit minut. Tv. Vanhempi herrasmies

        Etkö osaa lukea. Lainaamasi kommentti on miehen kirjoittama ja oletettavasti vanhemmalle naiselle kun alkuperäinen viesti on vanhemman naisen kirjoittama.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ollut pitkään surullinen mieli. Haluaisin saada rakkautta sinulta ja antaa rakkautta sinulle. Minulle ei ole yksi hailee. On tuntunut tosi pahalta, kun toivoin asioiden menevän kerrankin hyvin. Minua ei häiritse ikäero yhtään niin älä tee siitä ongelmaa.. Rakastan sinua.

        Voisiko tämä olla minulle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne minua, tiedä minusta mitään ja silti sanot että rakastat?
        En ehkä ole hän keneen olet rakastunut, en voi uskoa.
        Voi kun asiat olisi helpompia ymmärtää ja ratkaista.
        Jos ihmisillä olisi telepattinen yhteys, kaikki olisi jo selvinnyt ilman turhaa epäluuloa ja olettamista.
        Nyt kyräilemme anonyymina palstalla yrittäen luottaa kirjoituksiin jos ne vähänkään tuntuvat siltä että vain HÄN on voinut niin kirjoittaa.
        Taidan käydä nukkumaan vaikka en oletakaan että asia ratkeaisi huomena tai edes lähiaikoina.
        Ehkä saan jonkin hullun rohkeuspuuskan kun seuraavan kerran kohdataan..
        Tai sitten sinä Mies keksit jotain jolla minut vakuutat siitä etten haihattele turhia.
        Hyvää yötä viimein, olen jo yliväsynyt ja ylianalysoinut tuttuun tapaani. Siitä luonteenpiirteestä kun pääsisin..
        Olen liian looginen ja analyyttinen, se ei ainakaan tässä asiassa ole ollenkaan hyväksi.
        Tavataan unessa ja ratkaistaan kaikki aamuun mennessä. Hyvää yötä sinulle M...

        Tohtisitko mainita etunimesi 3. ja miehen etunimen 4. kirjaimen?


    • Anonyymi

      Oletki sinäkin aikuinen nainen?

    • Anonyymi

      Onko mahdollista.....

    • Anonyymi

      On se

    • Anonyymi

      Ovella tulossa

    • Anonyymi

      Minulla ei ainakaan ole ongelmaa ikäerosta tai muustakaan sellaisesta. Välillä tuntuu että käytämme erilaisia tekosyitä selittämään tai välttämään epäonnistumisia. Minun ongelma on yksinkertaisesti se, että en koe että tällä hetkellä tuntisin yhtäkään sellaista naista, jonka eteen olisin valmis tekemään riittävästi niitä asioita, joita parisuhteessa oleminen edellyttäisi. Tuskailin sen asian kanssa koko edellisen suhteeni ajan ja nyt kun olen vapaa, taidan jäädä sille tielle lopun elämääni. En sano etteikö sellaista naista voisi tulla vielä vastaan, mutta koen sen erittäin epätodennäköisenä. Se edellyttäisi todellista molemminpuolista arvostusta ja sen osoittamista. Halua olla ja tehdä yhdessä asioita.

      • Anonyymi

        Minä taas koen, että tämä nuorempi mies olisi juuri sellainen, että hänen kanssaan ajatukset ja arvot kohtaisivat. Toki ymmärrän realiteetit, ettei arki mitään ruusuilla tanssimista olisi, vaikka ehkä olen kaipuun jatkuessa romantisoinut ja maalannut vaaleanpunaiseksi asioita. Toisaalta tunnistan kyynisyyttäkin: en oikeastaan sen jälkeen kun hänet kohtasin ole juuri muita ihmisiä potentiaalisina elämänkumppaneina osannut ajatella. Elämä on hyvää yksinkin, mihinkään syvällistä kumppanuutta vähäisempään en koe tarvetta tyytyä.


    • Anonyymi

      Hei älkää ajatelko ikäeroa! Jos molemmat tuntevat samoin niin antakaa mennä! Pitää miettiä sitä että on ihan oikeasti jotain esteitä mitä ei voi missään nimessä ylittää mutta tuo ei ole este vaan asia joka on ja se ei ole mikään mahdottomuus. Jos olette vielä molemmat vapaita niin sitä suuremmalla syyllä!
      (sivusta tämä)

    • Anonyymi
      UUSI

      Ikäero ei haittaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaksikymmentä vuotta on minulle liikaa ikäeroa. 10-15vuotta vielä voisi ehkä mennä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Minulle ei menisi edes 10 (olen nainen 40+).


      • Anonyymi
        UUSI

        No niin. 16 vuotta ihan poissuljettu 😭


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. 16 vuotta ihan poissuljettu 😭

        Mitä tapahtui?


    • Anonyymi
      UUSI

      Rakkaus voittaa kaiken. Ihmisen persoona on tärkein. Niin se vaan on, jos puhutaan oikeasta rakkaudesta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jes! Näin se on! 🙂


      • Anonyymi
        UUSI

        Täysin samaa mieltä 🙌🏻⚓


      • Anonyymi
        UUSI

        Näinhän se on. Jotkut puhuvat ikäerosta, muutama vuosikin voi olla liikaa, mutta sehän on aikamoista yleistystä jos ajattelee kaikkien samanikäisten olevan samanlaisia. Monet rakastuvat persoonaan, ei ihmisen ikään. Se ei tule usein edes mieleenkään kun ihastuminen on jo tapahtunut.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko mies vanhempi? Minkä ikäinen olet?

    • Anonyymi
      UUSI

      Been there, doing that

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuinka monta kk mies on nuorempi?

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä tässä muut asiat jo valvottaa,ei haittaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      165
      2712
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1248
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      916
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      889
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      88
      786
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      773
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      752
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      710
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      707
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe