tahdo pelata minkäänlaisia pelejä jos saan joskus olla sun. Mä tahdon, että meidän välillä on täysin suora yhteys. Haluan kertoa kaikki hyvät tunteet heti ja vastata sun ajatuksiin heti. Tahdon kuulla sun ajatukset kaikesta ja vastata niihin.
Tämän vain halusin vielä sanoa n->m
Rakas mä en sitten ikinä enää
43
536
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana viesti! 🥰
- Anonyymi
-❤️-
- Anonyymi
Suoraa yhteyttä et mieheen saa niin kauan kun luulet että voit höpistä tajunnanvirtaa ja loputtomia tunteitasi.
Puhu miehelle asiaa, selvästi.
Muuten sotket vaan niitä toivomiasi henkisiä yhteyksiä miehen, generoit siitä sotkista päässäsi lisää tuntemuksia ja lopulta hukkaat sen miehen autotalliin, kalaan tai baariin.
Tunteet voi lässyttää turvallisesti tyttökavereillesi - ja mies kiittää.- Anonyymi
”Puhu miehelle asiaa, selvästi.”
- Unta palloon ja pois häiriköimästä. Tässä ole hyvä 💛 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Puhu miehelle asiaa, selvästi.”
- Unta palloon ja pois häiriköimästä. Tässä ole hyvä 💛Ei sinulle ole luovutettu auktoriteettia arvioida tai luokitella kenenkään viestien sisältöjä tai kuvitelmiesi perusteella ojentaa ketään.
Tuollainen käytöksesi voi hämmentää ihmisiä irl ja vaikuttaa toimivalta, mutta se on itse asiassa tyyppiesimerkki lähinnä narsistisesta häiriköinnistä. Ja narsistisesta siksi, ettei mikään täällä pyöri subjektiivisen käsityskykysi ympärillä, vaikka yritätkin asemoida itsesi kirjoituksellasi arvioinnin keskiöön.
Sori - ei toiminut, ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle ole luovutettu auktoriteettia arvioida tai luokitella kenenkään viestien sisältöjä tai kuvitelmiesi perusteella ojentaa ketään.
Tuollainen käytöksesi voi hämmentää ihmisiä irl ja vaikuttaa toimivalta, mutta se on itse asiassa tyyppiesimerkki lähinnä narsistisesta häiriköinnistä. Ja narsistisesta siksi, ettei mikään täällä pyöri subjektiivisen käsityskykysi ympärillä, vaikka yritätkin asemoida itsesi kirjoituksellasi arvioinnin keskiöön.
Sori - ei toiminut, ollenkaan.Ok, mielipiteesi rekisteröity.
- Anonyymi
” Tunteet voi lässyttää turvallisesti tyttökavereillesi - ja mies kiittää.” Hyvä tietää aapeemies mihin artiklaan vedota ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, mielipiteesi rekisteröity.
Tämän kommentin rekisteröit miehen feikkidialogista itsensä kanssa, miksi o näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän kommentin rekisteröit miehen feikkidialogista itsensä kanssa, miksi o näin?
Ehkä tästä on tulossa jokin yleisen syyttäjän alaisuuteen kuuluva asia- sinä kuulemma sanoit netissä, että läpä läpä, eli yleisiä syytöksiä kokeillaan onko asianomainen samaa mieltä?
- Anonyymi
Jahas. Eikö edes trivial pursuitia? Seurassa?
- Anonyymi
Kenties..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties..
Il pajero de retardo🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenties..
Okei, kiva.
- Anonyymi
Jahas. Tästä viisastelusta trollimiehelle ei saa oiktin selvää, että onko jotain tekohauskuutta vai muuta kujertelua, ei varmaan tunne-elämän asenneongelmat anna myöden päättää tätä fokusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas. Tästä viisastelusta trollimiehelle ei saa oiktin selvää, että onko jotain tekohauskuutta vai muuta kujertelua, ei varmaan tunne-elämän asenneongelmat anna myöden päättää tätä fokusta
En sanonut että vamma
- Anonyymi
Anomuumimamma taas puhuu mitä sattuu mut väliäkös tuolla kun kukaan tunnista.
- Anonyymi
Sun kannattas tosiaan mammoines olla välillä ihan hiljaa. Puhuu sit, kun on jotain sanottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattas tosiaan mammoines olla välillä ihan hiljaa. Puhuu sit, kun on jotain sanottavaa.
Kiitos. Tunnerikas palaute lämmittää aina.
- Anonyymi
Niinpä, paitsi sulla taitaa olla tämä kestoluulo, että tunnistat tämän naisena esiintyjän ja hänen jutut ol jotenkin sun asia, ei yhtään maanista käytöstä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, paitsi sulla taitaa olla tämä kestoluulo, että tunnistat tämän naisena esiintyjän ja hänen jutut ol jotenkin sun asia, ei yhtään maanista käytöstä
Joku vois olla, vaik moni mukaan lukien asianomainen itse ois sanonu, että heitä ny hittoon vieläkin avautumassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Tunnerikas palaute lämmittää aina.
That’s what covernment said too
- Anonyymi
Loppukesän mummo menis vielä.. 😂
- Anonyymi
Eiköhän se jo kerro tarpeeksi että oot pelejäsi pelaillut ja pelailet näköjään edelleen kun tänne kirjoittelet.
- Anonyymi
Ja mitä nämä mainitsemasi pelit olisivat, sinä joka jaksat känistä naisena esiintyvälle miehelle, koska et pääse kuplastasi yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä nämä mainitsemasi pelit olisivat, sinä joka jaksat känistä naisena esiintyvälle miehelle, koska et pääse kuplastasi yli
Vuorotellen täällä ainakin joku maanittelee yhteyksiin irl-livenä ja vuoroin uhriutuu ja slandeeraa utopistisia törkeyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuorotellen täällä ainakin joku maanittelee yhteyksiin irl-livenä ja vuoroin uhriutuu ja slandeeraa utopistisia törkeyksiä
Jos vielä oot vapaa niin ei lähdetäää
- Anonyymi
Niin rakas, suora linja paras yhteys, voisi oikein panostaa ja kehittää suoralinjaisuutta molemmin puolin. Jos ehdotan pelataan afrikan tähteä, olen sit liian väsynyt.
- Anonyymi
Älkää ainakaa monopolya pelatko naisena esiintyvä aloittaja ja itselle vastaaja, ettet vaikuta siltä että tarkoitusperäsi on väärät aah ha haa no ainakin oon montaa jälkijättöistä hauskempi
- Anonyymi
Ihanaa viikonloppu koittaa jälleen! Tänään näen hänet ja menen jutteleen. Täällä hän ei ole eilen ollut (varma tieto), mutta oli pakko tuulettaa vähän 😍
- Anonyymi
Minäkin haluan vastata Rakkaalleni kaikesta hetiniin kuin olen aina tehnytkin ja tulen tekemään teemme kivoja asioita yhdessä niitä meidän juttuja esim. Suunnitelma vkonlopulle 16.8-18.8.24 eli melko pian. Sekä elokuun vika vkonloppu. Meidän yhteinen elämänlanka se on vahva, vaikka vähän natissut elämänkriisisissä josta nyt alamme päästä jaloille. T. ”nyyti”-m ps. Olen sun loppuelämäni❤️
- Anonyymi
Et ole hän, mutta mukavaa viikonloppua. Olemme vapaita molemmat, ja näemme arkisin.
-ap- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän, mutta mukavaa viikonloppua. Olemme vapaita molemmat, ja näemme arkisin.
-ap-Sä et miespuolinen aloittaja näe ite mitään ristiriitaa näissä yksinpuheluissa? Lukijatkin osaa keskimäärin vaan ”lukia”😉
- Anonyymi
Sen olen oppinut elämässä, että pitää olla realisti. Haluan vain rakastaa sinua nainen lujasti, muuta en voi luvata.
- Anonyymi
Lupaan rakastaa sinua täältä kaukaa ihan loppuun asti. Olet kulta korvaamaton minulle. Nyt ja aina, vaikka ei yhdessä ollakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan rakastaa sinua täältä kaukaa ihan loppuun asti. Olet kulta korvaamaton minulle. Nyt ja aina, vaikka ei yhdessä ollakaan.
ja oli sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat aapeemies uskoa tähän virtuaaliseen liekkipieruusi vrt- nainen netissä rakastaa, vaikka yhdessä olla emme saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puolestaan lupaan rakastaa naistani suorastaan yhteen sulautuneena hiussuortuvakaan ei väliin mahdu ja tullaan olemaan varmasti yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä.
Riitettävä. Ei tule olemaan mitään muuta.
- Anonyymi
Lopettakaa nuo kinastelut ja rakastakaa toisianne siinä määrin kun voitte. Enempää ei voi kukaan vaatia...
- Anonyymi
Voi harmi! Olisi toivonut, että rakkaani pelaisi minun kanssa lautapelejä, korttipelejä, palapelejä, pallopelejä, mitä näitä nyt on.
- Anonyymi
Voihan 😀
- Anonyymi
Pikkuisen yhdessä kohtaa menee ohi… mutta ei se haittaa :}
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990