Sinulla menee? Joko lomat on taputeltu.
Tässä kuussa saatetaan ehkä vahingossa jopa nähdä vilaukselta. Ehkä...
Miten nainen
26
650
Vastaukset
- AnonyymiVoiko sulla taas on sitätunkkasta keltatukkasta ikävä. Ressukka,eikö vieläkään oo rohkeutta. - AnonyymiKuka on tunkkainen keltatukka? 

- AnonyymiOn taputeltu. Kyllä ne nähdään ♥️ - AnonyymiMaanantaina? ♥️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Maanantaina? ♥️ Kyllä maanantaiaamuna tulen halaamaan 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä maanantaiaamuna tulen halaamaan 🤗🤗🤗🤗🤗 
 ♥️

- AnonyymiEi ole, edessä on. Juuri lähdössä viimeiseen rutistukseen, ennen lomaa. 
 Olisihan se mahtavaa nähdä, mutta en jaksa uskoa siihen.- AnonyymiAika ikävää tuollainen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Aika ikävää tuollainen. Kuinka niin ikävää? Minusta on aivan mahtavaa, että loma on vielä tulossa, kun muut ovat sen jo pitäneet :) 

- AnonyymiMietin et miksi ihmiset haluaa nähdä edes vilaukselta. 
- AnonyymiMulla on vielä loma edessä, joten mahdollisuudet nähdä pienenee. 
- Anonyymitiedätkö teidän kuvottavat leikit on loppu ja tieflnbettö saatte teoistanne kunnolla pahaa elämää. se tuo minulle paljon iloa, tietää että pian kärsitte, kidutte ja lopulta painutte arkkuun, menette helvettiin ja pysytte siellä. Ja me elämme viimein ilman pelkoa teistä, ilman kuvottavaa toimintaanne, onnellisina ja tavaten hyviä ihmisiä. Te saitte muutaman vuoden kylkeä, jahdata, kiduttaa ja hakata, päästää saatavan irti itsestänne - ja hävisitte. En ole eläisdöni nähnyt yhtä hirveää porukkaa, kuullut tarinaa, lukenut helvetistä, mutta te viette voiton kaikesta. Jossakin siis voititte. 
- AnonyymiTäytyy katsoa, että törmätäänkö vahingossa. Periaatteessa on vielä lomaa, mutta täytyy tehdä kaikkea. Satutin oikean käden. :/ - AnonyymiMihin satutit? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mihin satutit? Nyt kun kirjoitan tähän, niin tulee taasen 1 haistattelija, 1 mieheksi -whateverluulija ym. 
 Joo, eli kannoin säkkiä, jossa oli vanhoja kirjoja. Älä kysy missä ja miksi. :/

- AnonyymiTervehditkö 
- AnonyymiAijaa ihanko karkaat vaimon ja lapsien liekasta no huhuh. 
- AnonyymiUnohda,mua ei mitkään vilahdukset kiinnosta. 
- AnonyymiKierretään sitten kaukaa toisemme.. - AnonyymiTuollaiseen voi väsyä. 

- AnonyymiTaitaa jollain miehellä olla mustis kanttura jossain kun niin on kärkevät oletukset. Ei tainnu käydä tuuri ja nyt sitte ulistaan. Noita sanotaan huonoiksi häviäjiksi 😭😩 
 Tommosille nauraa hevosetkin 😂- AnonyymiSuuttunut se on 

- AnonyymiJos kirjoitat minulle viestin, voimme tavata tarkoituksella, emmekä sattumalta. Yllätys 👌🏻 - AnonyymiNiin kuten lääkkeissäkin...vain otettu lääke auttaa. Vain otettu yhteys auttaa tuohon. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin kuten lääkkeissäkin...vain otettu lääke auttaa. Vain otettu yhteys auttaa tuohon. Kyllä. Riittääkö todella, että vain katsot minua vilaukselta? 🥹 

- AnonyymiIhan hyvin menee.. Vielä on lomaa jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä... Ehkäpä me huomenna näemme, edes vilaukselta :) 
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311