Melko hyvin tunnen jo hänet

Anonyymi-ap

Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi olen saanut varmuuden joihinkin mieltäni vaivanneisiin asioihin. Sanoisin nyt, että kaikki johtopäätökset, mitä tein, pitivät täysin paikkansa. Vaikutelmat, ihan kaikki. Luotan nyt intuitioon vielä enemmän.
Tämä case is closed. Voin jatkaa kirjoittelua halutessani, mutta mitään selvitettävää ei ole.

106

1631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulo ei ole tiedon väärti.

• Anonyymi

Nyt kandee puhua trollaavalle miehelle järkeä ja äkkiä, sillä hän voi olla se nainen jota sinä yksinkertaisena ihmisenä pidät yksinkertaisena ihmisenä

• Anonyymi

Millaisia johtopäätöksiä teit?

• Anonyymi

Täällä muuten esitetään paljon toisia.

• Anonyymi

Tuo on täysin totta. Täällä voi oppia tuntemaan harhaisia ihmisiä, mutta ei koskaan tiedä, keitä he lopulta olivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on täysin totta. Täällä voi oppia tuntemaan harhaisia ihmisiä, mutta ei koskaan tiedä, keitä he lopulta olivat.

Juu ja jos kirjoittaa vaikka A-miehelle niin hetken päästä joku trolli kirjoittaa A-miehelle matkien aiempaa kirjoittajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim nämä jotka vastailee aina yhtä outoja naisena esiintyvälle miehelle, että tota joo moro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja jos kirjoittaa vaikka A-miehelle niin hetken päästä joku trolli kirjoittaa A-miehelle matkien aiempaa kirjoittajaa.

Joo no sehän siitä mies vielä puuttuukin että laitat hönöille tällaisen esimerkin malliksi. Eihän tämä nimikirjaimilla trollaus ole kuin yli parinkymmenen vuoden takainen harrastus ja yleinen hönöys siitä riippumaton asia

• Anonyymi

Onko sillä jotain merkitystä jollekin eikö se ole sama missä sitä toista esittää tärkempää toki ois opetella olemaan yksilö eikä kopio jostakusta toisesta kopio kun ei koskaan ole mitään verrattuna alkuperäiseen mu jotku tyytyy kopioonkin kun ei muuhun ole mahdollisuutta

• Anonyymi

Hieno provo

• Anonyymi

Mies luulee oikeasti menevänsä muiden sielujen ytimeen tällä emootiohuuhaallaan😉

• Anonyymi

Joo on, ja jotkut vielä lankeaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo on, ja jotkut vielä lankeaa

Onko sulla tästä joku vielä syvempi näkemys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies luulee oikeasti menevänsä muiden sielujen ytimeen tällä emootiohuuhaallaan😉

Ei kai sekään ny niin palikka ole toki voi olla kun tiedä edes kuka aloittaja on eipä teillä muilla taitas ol pokkaa laittaa kokonimeänne viestinne perään jotta nämä täällä teidät vois yrittää tunnistaa

• Anonyymi

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Muunsukupuoliselle menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muunsukupuoliselle menee

Osui.

• Anonyymi

Siis oikeasti kuvittelet oppineesi jostakin ihmisestä jotain PALSTAN KAUTTA? Olet palstan perusteella todennut toisen ihmisen sinulle sopimattomaksi? Siis oikeasti?

Mikä ihme ihmisiä oikein vaivaa? 😵

• Anonyymi

Se vaan provoilee joutessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan provoilee joutessaan.

Vai sinä joka yrität tehdä tästä palstamieshedrö näin anonymiteetin siivillä liidellessä jonku muun kauhun kabareessasi

• Anonyymi

Eipä ne aina tiedä ittekkään mik niit vuavaa

• Anonyymi

Parempi pelkän palstan perusteella, toiset poraa reikiä seiniin ja oppii näin... Luulee oppivansa.

• Anonyymi

Selvä, no ei tämä ketään harmittamaan jää.

• Anonyymi

Ei todellakaan 😄

• Anonyymi

Mo ei varmaan kun ei tiedä kuka kirjoittaa kenelle tai matkii toista. Kunnon chostaus voi saada suhteessa pahaa aikaan. Epäilyä ym varsinkin jos joku on avaututnut suhteestaan. Kertoo vain sen että keneenkään ei voi tänä päivänä luottaa. Kurjaa.

• Anonyymi

Itse peilaan palstan ulkopuolta ja tärkeintähän on tietysti että onko toisella tunteita ja jos ei oo niin silloinhan sitä toinen ei oo varsinkaan sopiva ja oikea. Toivottavasti olet tehnyt käsityksesi palstan ulkopuolella. Itsekin olen selvittänyt tämän palstan ulkopuolella joten kokemuksen rintaäänellä suosittelen samaa.

• Anonyymi

Minua esitetään täällä, usein negatiivisessa mielessä. Välillä esitetään hyvinkin vakuuttavasti.

• Anonyymi

Minuakin esittää moni koska olen veri impörtänt pörssön ja mun elämä kiinnostaa kaikkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin esittää moni koska olen veri impörtänt pörssön ja mun elämä kiinnostaa kaikkia

Niin munki asiat kiinnostaa mut ku en mä tee mitään repäisevää kiusa se on pienikin kiusa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa ol päinvastoin sua kiinnostaa jonkun muun elämä ja sun elämä ei kiinnosta ketään mu onnea koitappa pärjätä jotenkin niin me joudutaan kaikki muutkin tekeen

• Anonyymi

Milloin näitte viimeksi?

• Anonyymi

Ei koskaan oo livenä

• Anonyymi

Oikein

• Anonyymi

En ole myynnissä...

• Anonyymi

Hmmm. Nyt rupee pian sisäinen perverteetikko virittymään m-n en ole myynnissä, ooks varma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm. Nyt rupee pian sisäinen perverteetikko virittymään m-n en ole myynnissä, ooks varma

Js toinen kerros parin huntin puurtajille esim muutenkin

• Anonyymi

Vitunmskuinen palsta niin se on.

• Anonyymi

Pikemminkin molonmakuinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha mennä sanomaan kun ei ole kokemusta molon mausta.

• Anonyymi

Mitä tämä lause tarkoittaa onko se jokin isompi visio päässäsi?

• Anonyymi

En jaksa korjata tähän kirjoitettuja vääristelyjä.

• Anonyymi

Vääristykset selviää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vääristykset selviää?

Selviäähän ne 😉

• Anonyymi

Tekemäni aloitus myös liittyen tähän ketjun tukkimiseen on poistettu, vaikka joku esiintyy aloittajana. Törkeää. Ylläpidossa on nyt jotain ongelmia.

• Anonyymi

On se ylläpito ihan hyvä ☺️

• Anonyymi

Kokemukseni mukaan ihan ok viestejä poistetaan ja sitten osa saa täällä haukkua ja esiintyä aloittajana, miten haluaa.

• Anonyymi

On hän sopiva

• Anonyymi

On, on. Joo :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, on. Joo :)

😘….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😘….

…🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

…🥰

🥰🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍😍

• Anonyymi

Tää on kyllä huvä oivallus. Voimia ja jaksamista!

• Anonyymi

Sullekin jaxua.

• Anonyymi

Oliks tää nyt tällä kertaa se punch line trollaavalle gubelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullekin jaxua.

Kaikille jaksuja, tai ei ny aivan kaikille t yks kolmas

• Anonyymi

Ymmärrän. Mäkään en tykkää itsestäni minkälaiseksi muuttunut täällä. Välillä vaan ärsyttää niin suunnattomasti nämä ihmiset. Posket hehkuu punaisena kun v* tuttaa niin mielipiteet. Pahoittelen. Ei olla missään yhteydessä enää.

• Anonyymi

Niin. Ei me oikeasti sovittaiskaan yhteen..🤭 tunteilleni en vaan voi mitään, niitä on vielä.😢 Oli vaan liian kivaa ja ihastuin, vaikka tottakai mä tiedostan faktat!😌Noh antaa ajan kulua, niin ehkäpä ne siitä laantuu.😄 Hänellä miehellä on tasokas elämä ja voi tehdä mitä haluaa nyt ja tulevaisuudessakin!🔥❤️‍🔥

• Anonyymi

Kaikki on suhteellista tasoissakin.

• Anonyymi

Miks ette sopineet yhteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on suhteellista tasoissakin.

On varmasti. Mutta en ole tyhmä. Tiedän minkälaisen naisen hän rinnalleen Ansaitsee😌.

Minua odottaa jossain tasoiseni paha pantteri.😂 Muistelen tätä kaikkea vaan hyvällä, sillä meissä on paljon samanlaista sielukkuutta hänen kanssa ❤️‍🔥 Se on ollut korjaavaa ja ihan parasta huomata. 🌪️🐺🐺💥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi erilaiset elämät jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on hyvännäköinen ja minä puhtaasti räjähdys… että kyllähän noita ”syitä” piisaa. Siksi hän ei koskaan lähestynyt jne. Hyvä niin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on hyvännäköinen ja minä puhtaasti räjähdys… että kyllähän noita ”syitä” piisaa. Siksi hän ei koskaan lähestynyt jne. Hyvä niin. 😂

Ymmärrän

• Anonyymi

Ihmettelen miten tälläisellä palstoilla, muka tunnistaisi " kaivatun" puhumattakaan tehdä luonnearviota? Koko Suomi karttana ja anonyymi voi olla kuka tahansa ....

• Anonyymi

Ei mitenkään nääs jos olet huomannu ni enemmistö täällä kirjottaa täysin samalla tavalla kui kaikki muutkin normaalisti mistä toisen voi tunnistaa on tekstin sisältö jos toinen on uskaltanu kirjottaa riittävin tunnistein toiset taas ei uskalla riittävin tunnistein kirjottaa kun saattaa joku sellainenkin tunnistaa jolla on jääny jotain hampaankoloon ja haluaa kostaa niistä kannattaa si aina muistaa olla kertomatta täällä etukäteen niistä kostoaikeista ni toinen ei osaa varautua ja jos hyvin osaatte poliisille selittää ni saatatte selvitä säikähdyksellä

• Anonyymi

Good for you.

Next case.

• Anonyymi

Jo lapsille pyritään opettamaan netin vaarat ja valheellisuudet. Täällä kuka hyvänsä voi kirjoittaa mitä hyvänsä.

Mika Moring haki treffiseuransa netistä. Ei ollut mikään unelmaprinssi.

Jos tosielämässä olet havainnut miehen olevan epäilyttävä, niin älä ainakaan netin kautta saatuihin todennäköisesti tekaistuihin tietoihin usko. Siinä voi käydä huonosti.

Hyvä, että lopetit ajoissa.

• Anonyymi

M M on sentään rehellisempi ja aidompi kun täällä olevat.

• Anonyymi

Sopiva siis mihin? Elokuvarooliinko?

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että minut on yritetty saada sopimaan johonkin rooliin…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuntuu, että minut on yritetty saada sopimaan johonkin rooliin…

Mitä vie nöyriä herran palvelijoita meistä pienituloisista on yritetty saada ainakin viimiset nelkyt vuotta herrat vai unohti että he ovat vähemmistö meitä pienituloisia on sumessa ainakin seiskyt prosenttia väestöstä onko äänestykset suomessa rehellisiä vai onko koulut olemassa aivopesua varten kuihan mahtais olla

• Anonyymi

Hyvä

• Anonyymi

Samaa viesti hän minulle. En ollut sopiva. Tunsin itseni pelkäksi esineeksi, jonka voi heittää pois.

• Anonyymi

Nää on näitä nykyisenkaltaisen kertakäyttö yhteiskunnan ongelmia

• Anonyymi

Liian menevä luonteeltaan?

• Anonyymi

Sehän tiedettii jo kauan aikaa sitten

• Anonyymi

Asia harvinaisen selvä sitten.
      Sovitaan sit niin kun kerran sitä haluat.
      Oletko nyt sitten ihan 100% varma päätöksestä?
      Ja kaikki on juuri niin miten palstan perusteella teit johtopäätöksiä?

• Anonyymi

Ei se niin ole. Minä vain uskottelin sen olevan niin.

ap

• Anonyymi

Onko tässä kyse siitä ettei ole sopiva kumppaniksi vai jostain muusta?

• Anonyymi

En usko, että on.

• Anonyymi

Huoraamisesta

• Anonyymi

Nukkumaan 🙏🙏🤗

• Anonyymi

Nuku hyvin 🤗🙏🙏

ap

• Anonyymi

Sitä juuri,että tunnet jo Haluatko joskus tuntea enemmän?:)

• Anonyymi

Tuohon on vain yksi oikea vastaus.

ap

• Anonyymi

Jep jep, mun lompakko ei ole sinun vaolle auki.
      Etsi rahastettavasi muualta.
      Saan nuorempaa lihaa vuokralle halvemmalla.

• Anonyymi

Menikö tämä miehelle vai naiselle? Intuitioon luottaminen viittaisi naiseen…?

• Anonyymi

Tarkoitin, viittaisi kirjoittajan olevan nainen.

• Anonyymi

Haluan vastata sinulle, vaikka et olekaan hän, jota itse kaipaan. Kirjoitustyylisi on samantapainen, mutta se ei silti kerro mitään. Osa osaa kirjoittaa ja niistäkin osa kirjoittaa tarkoituksellisesti väärin.

Suosittelisin kuitenkin vielä miettimään asiaa, sillä palstan kirjoituksista et pysty mitään 100 % varmuudella sanomaan.

Olet varmasti itsekin kommentoinut viestiketjuun ilmoittamatta, että et ole sama henkilö, joka on laittanut edellisen kommentin. Tästä syntyy heti harha. Näinollen, jos jo ensimmäinen kommentoija on joku muu kuin etsimäsi henkilö, niin soppa on valmis, kun seuraavat kommentoivat.

Selvitä asiaa palstan ulkopuolella. Täällä harvoin saa vastausta edes yhteen kysymykseen, vaikka tunnistamiseen tarvittaisiin useita.

Olen monesti luullut, että kaipaamani henkilö kirjoittaa täällä. Mutta aina hetken päästä saan vastauksen, mikä kertoo, että on väärä henkilö kyseessä. Yleistasolla kirjoitettuna me kaikki olemme toistemme kaivattuja, mutta syvällisempi tutkiminen paljastaa totuuden.

Älä siis tee ratkaisuja palstan takia. Selvitä asiasi kasvokkain, puhelimitse tai kahdenkeskisin viestein. Hän ei välttämättä ole käynyt koko palstalla. Täällä on kuitenkin pääasiassa ne kaipaavat osapuolet.

Se joka ei kaipaa, ei edes etsi tällaista palstaa.

• Anonyymi

Ja vielä: tsemppiä!

• Anonyymi

Hei kirjoitat tosi kivasti ja ymmärrän pointin. Hänkin voisi kirjoittaa kuin lapselle; selventää ja valottaa asioita.
        Ensinnäkin tiedän kyllä nämä harhat. Muistan käytöksensä ihan reaalielämässä ja se ei ollut sellaista käytöstä, mitä mitenkään voisin mahdolliselta kumppanilta hyväksyä tai arvostaa. Mikään täällä kirjoitettu ei siis voi pyyhkiä pois ajatuksiani, jotka heräsivät hänet nähdessä. Toinen asia on, että luulen kyllä tunnistavani hänet. Jutut on vain niin typeriä ja omaan napasn tuijottavia ja sama vastenmielinen booki täälläkin.
        Kolmas asia on, että täällä on todella ihanankin oloisia ihmisiä. Sellaisia taitavia tunteen ilmaisijoita ja saman luonteisen oloisia kuin itsekin olen. Se on kiva huomata.
        Olen häilynyt kahden vaiheilla, mitä ajattelen, mutta kyllä tuo on täysin totta, mitä kirjoitin.
        Kaipaako hän minua, en usko. Enkä tule ikinä ottamaan asiasta selvää. Ei vain kiinnosta enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei kirjoitat tosi kivasti ja ymmärrän pointin. Hänkin voisi kirjoittaa kuin lapselle; selventää ja valottaa asioita.
        Ensinnäkin tiedän kyllä nämä harhat. Muistan käytöksensä ihan reaalielämässä ja se ei ollut sellaista käytöstä, mitä mitenkään voisin mahdolliselta kumppanilta hyväksyä tai arvostaa. Mikään täällä kirjoitettu ei siis voi pyyhkiä pois ajatuksiani, jotka heräsivät hänet nähdessä. Toinen asia on, että luulen kyllä tunnistavani hänet. Jutut on vain niin typeriä ja omaan napasn tuijottavia ja sama vastenmielinen booki täälläkin.
        Kolmas asia on, että täällä on todella ihanankin oloisia ihmisiä. Sellaisia taitavia tunteen ilmaisijoita ja saman luonteisen oloisia kuin itsekin olen. Se on kiva huomata.
        Olen häilynyt kahden vaiheilla, mitä ajattelen, mutta kyllä tuo on täysin totta, mitä kirjoitin.
        Kaipaako hän minua, en usko. Enkä tule ikinä ottamaan asiasta selvää. Ei vain kiinnosta enää.

Okei. Jokainen tietää itse parhaiten tilanteensa. En pysty ulkopuolelta kuin arvailemaan.

Ei ollut tarkoitus kirjoittaa alentuvasti. Tuossa oli vähän tarkoitus samalla vihjata muillekin palstalaisille, etteivät olisi täällä niin tosissaan. En halunnut loukata. Kirjoitin tosiaan liian lapsellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Jokainen tietää itse parhaiten tilanteensa. En pysty ulkopuolelta kuin arvailemaan.

Ei ollut tarkoitus kirjoittaa alentuvasti. Tuossa oli vähän tarkoitus samalla vihjata muillekin palstalaisille, etteivät olisi täällä niin tosissaan. En halunnut loukata. Kirjoitin tosiaan liian lapsellisesti.

Älä ole noin aito ja huolehtivainen... Kirjoitit, mitä kirjoitit. Aivan sama se täällä on, mitä tänne kirjoittaa. Tunne voi olla sillä hetkellä ihan tosi, mutta ei se tarkoita, että käsi sydämellä tuota mieltä aina on.

Hyvä sä olet. Liian hyvä.

• Anonyymi

Älä syyllistä toista omista virheistäsi. Katso peiliin.

• Anonyymi

Ja vielä lisäksi, jatka vaan kirjoittelua. Minä en lue.

• Anonyymi

NYT SE VASTA ALKAA; KUISKAAN KORVAANNE HORROT WILL START JA WILL BE BAD VERY BAD FOR YOU.

sshhh kuiskaus korvaan vaalea nainen vaaleassa mekossa: HORROR

• Anonyymi

PUHALLAN KAUHUN JA MSUTUUDEN ELÄMÄÄNNE; KÄRSIKÄÄ!!

KUISKAAN KORVAANNE: TUNNE PAHUUS - HORROR !
      OLET KIROTTU JA PAHUUDEN JA MUSTUUDEN VANKI !
      TULEMME TUHOAMAAN TEIDÄT!!!

RAIVO JA MUSTUUS TÖIHIN KOTIIN RAHAA IHMISUHTEISIIN AUTOON
      KULKEE AINA MUKANANNE - EI RAUHAA EI HYVYYTTÄ EI IHMISYYTTÄ

- HORROR -

• Anonyymi

KUISKAAN OLET VALITTU SE HALUAA SIELUSI - EIKÄ LOPETA - HORROR !!

HORROR TUNNE VASTENMIELINEN JA ETOVA KUISKAUS KORVASSASI JOKAINEN OSALLISTUJA! HORROR !!! IT WANT YOUR SOLD, IT IS HUNGRY ! IT WILL BE BAD FOR YOU!! HORROR !!!

• Anonyymi

TUNNE KUISKAUS, TULIN UNIINNE JA KUISKAAN HORROT IT WANT YOUR LIFE !! HORROR IT WANT YOUR MIND HORROT IT WANT YOUR SOUL HORROR IT WANT YOUR HOME HORROR

HORROR WANT YOUR LIFE HORROR
      IT DONT STOP HORROR NÄE MINUT KAUNIS NAINEN VAALEASSA YÖPAIDASSA LENNÄN UNIISI JA KUISKAAN

WHISPER IN THE MORNING NIGHT HORROR
      THEM WANT TO SACRIFICE YOU
      HORROR

• Anonyymi

HORROR:

ARE YOU READY TO FACE YOUR WORST NIGHTMARE

ARE YOU READY TO DEAD?

• Anonyymi

HORROR I WANT YOUR MONEY HORROR I WANT

HORROR HALUAN NÄPÄYTTÄÄ JA ALISTAA

HORROR PELKÄÄN ETTÄ SAATTE HYVÄN ELÄMÄN JA OLETTE ONNELLISIA

HORROR WHO AM I ? KUKA MINÄ OLEN ?

HORROR KUISKAUS KORVAAN HORROR WHAT I HAVE DONE ?
      HORROR

• Anonyymi

Kakkoasukko tutkimatta

• Anonyymi

Onko tämä nainen minkä näköinen? Saattaa olla sama homma kuin minullakin

• Anonyymi

Visulahden vahakabinetista löytyy lähes samannäköispatsaita. Likeltä menee, kyllä sä tunnistat :D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2947
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2756
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2709
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      437
      2496
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1828
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      151
      1827
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1385
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1222
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1119
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1027
    Aihe